| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
wonen je opa en oma wel in de buurt?
Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 11:36. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
welk vak?Citaat:
. Je moet ook tussen de 18 en 60 zijn trouwens dus ik vrees dat jij afvalt want anders moeten we moeilijk gaan doen met toestemming van je ouders enzo.
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Profiel/sectorwerkstuk, en dan moet ik voor examinators spreken.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
wanneer heb je iemand nodig? het lijkt me enorm interessant!
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
we doen vijf keer metingen verdeeld over de hele dag (eerste om 8:00, laatste om 18:00). Bij de metingen maken we magnetische veldjes op je hoofd (met een elektromagneet die wordt vastgehouden door je hoofd) en meten we de reactie daarop in je pink en in je hersenen. Elke meting duurt 30 tot 90 minuten dus tussendoor kun je bv. studeren of lezen. Als je mee zou doen krijg je sowieso uitgebreide informatie toegestuurd natuurlijk.Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
gaat dat wel goed toch?
Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 12:56. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() vergeleken met mijn ouders wonen ze in de buurt ja. Twee uur reizen. Maar ik kan gewoon naar Eindhoven en dan halen ze me op en dat is best goed te doen Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dus tenzij daar een andere oplossing voor is kan ik je denk ik niet echt helpen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
maar daar is niet echt een andere oplossing voor, want we willen juist tussen de verschillende tijdstippen vergelijken.Citaat:
alleen moet je wel tijdens het onderzoek telkens je arm minstens vijf minuten heel ontspannen houden, dus als je tics in je armen hebt is het wel lastig.Citaat:
je zit gewoon in een tandartsstoel met allemaal draadjes aan je arm en je hoofd ![]() Ik weet nog niet of het heel hard nodig gaat zijn, maar het zou sowieso heel fijn zijn |
|||
![]() |
|
|