Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een vriendin die mij van alles gaat verbieden kan zo vertrekken in ieder geval, daar heb ik ouders voor ![]()
||
Citaat:
en toen omdat hij wist dat ik het niet wou deed hij het gewoon niet. ! ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik blijf het maar raar vinden dat mensen binnen een relatie het idee erop na houden dat ze elkaar dingen kunnen verbieden. Het hebben van een relatie draait toch onder andere om het hebben van respect voor elkaar en elkaar accepteren zoals je bent. Niet om het veranderen van iemands leven of gewoontes omdat het je niet aanstaat. Ik kan me nog voorstellen dat je niet wil dat hij het doet als jij erbij bent (feestjes uitgezonderd) maar als hij zonder jou is heb jij er toch geen last van? Ik zie echt geen enkele reden om hem het dan te verbieden. Bovendien is de kans heel groot dat hij het dan maar gaat stiekem doen en kom je daar of vanzelf een keer achter en ben je vervolgens boos omdat ie gelogen heeft, of je komt er niet achter en dan liegt ie nog steeds maar is er niets aan de hand omdat je er niets van weet.
||
Citaat:
haha laatmaar, we houden van elkaar en als we het niet willen van elkaar doen we het niet! en als we het echt met man en macht willen doen we het gewoon hoor. da vinden we het ook goed van elkaar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Wietpas Hulk | 262 | 12-06-2011 21:19 | |
Drugs & Alcohol |
blowen Zowieso | 73 | 26-07-2009 13:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rariteiten in de wet Merlien | 28 | 29-09-2008 15:44 | |