Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee, bah. inderdaad geen goed plan, ik neem die andere kamer wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
's Ochtends om 6:00 wakker worden omdat vrouwen in ondergoed om acht uur op hun werk moeten zijn... 's ochtends nooit seks kunnen hebben omdat de ander het waarschijnlijk niet op prijs stelt als er intussen vrouwen in ondergoed door de kamer lopen... 's nachts om 4:00 wakker worden omdat er een vrouw in ondergoed op weg is naar de wc om te kotsen... en om 4:30 weer, en om 5:00 weer... nog steeds leuk?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en om 06:00 ben ik vaak de deur al uit ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een oranje elastiekje met een hartje met I love oranje, de rest zijn kralen: een licht oranje met een oranje jurkje, een geel/oranje met een vlag en een rood wit blauwe met een lintje, en een oranje met een leeuwtje, een licht oranje met een hartje en een donkeroranje met een klavertje 4! |
![]() |
|
Ik heb in een huis gewoond waar je elke dag standaard mee at of je moest je afmelden, dat was echt zo kut.
![]() ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() mm, ik krijg zin om weer naar Berlijn te gaan als ik Angela zie! Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg ik had m'n CV 2 dagen geleden op de vacaturebank gezet, onder het idee misschien komt er wat. En de afgelopen 2 dagen waren er niet echt boeiende dingen, maar ik kreeg net een mailtje dat ze m'n CV gevonden hadden en of ik contact met ze wilde opnemen voor de gaafste baan ooit. Gewoon iets wat ik al lang wil, maar waar helemaal geen vacature te vinden was en nu gewoon exact wat ik wil op een presenteerblaadje.
![]() ![]() |
![]() |
|
|