Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Dat zullen Minke en haar naturistisch ingestelde docentvriend vast geen probleem vinden.
Wrong, het is geen man
Advertentie
Oud 25-06-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Rationeel al lang visioenen heeft van vrolijke meisjes die in hun ondergoed door het huis dartelen. Anders gesteld: Rationeel is zo'n mannetje dat "op zoek is naar een jonge gezellige vrouwelijke huisgenote".

Oh! Medeia naamzoek!
Ik wou zeggen, als rationeel elke dag ondergoedparty's wil moet ie medeia en absinthe in die 2 kamers plempen
Oud 25-06-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:

Die ander gaat ook en ik ga mee. Zij is gewoon een extra motivatie voor mij
Als het extra motivatie geeft om ZSM hierheen te komen dan ben ik natuurlijk voor
Oud 25-06-2010, 10:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wrong, het is geen man
Ja nou laat me die jongen nog een beetje plagen.

Eigenlijk had ik die tweede slaapkamer die ik hier heb ook kunnen verhuren, ik zit er nu bijna drie maanden. Zonde.
Oud 25-06-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Ik vind dit best indrukwekkend.

En het publiek is nog totaal niet oranje, ze hebben alleen oranje petjes op
Haha, ik zit dit nu ook te kijken. Aan het eind van de eerste helft (part2/4) schopt Hanegem de bal half richting de scheids bij het verlaten van het veld, omdat ie blijkbaar beter op had moeten letten. Dan een discussie tussen Cruyff en de scheids, en krijgt ie alsnog geel
Oud 25-06-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Ik wou zeggen, als rationeel elke dag ondergoedparty's wil moet ie medeia en absinthe in die 2 kamers plempen
Oh, dat vind ik ook gezellig

Citaat:
Als het extra motivatie geeft om ZSM hierheen te komen dan ben ik natuurlijk voor
Precies!

Citaat:
Ja nou laat me die jongen nog een beetje plagen.

Eigenlijk had ik die tweede slaapkamer die ik hier heb ook kunnen verhuren, ik zit er nu bijna drie maanden. Zonde.
Dat is wel zo ja. Heb je inmiddels al betere vooruitzichten?
Oud 25-06-2010, 10:49
Verwijderd
Oh absinthe ik wil je graag weer even op msn
Oud 25-06-2010, 10:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

dan zou ik eerder de twee kamers beneden verhuren, de grote slaapkamer zelf gebruiken en de kamer die aan de douche grenst als algemene ruimte gebruiken (misschien voor kledingkasten etc, een soort gezamelijke inloopkast), anders moet iedereen door jouw kamer om te douchen

(Dat had ik ook in Groningen, de douchedeur zat aan mijn kamer, alleen had ik maar 1 persoon om de douche mee te delen en zij douchte altijd rond negen uur 's avonds of rond elf uur 's ochtends. Dus dan gaat het nog wel. Maar als er drie mensen door jouw kamer moeten om te douchen wordt het lastig.)
hmmm wacht even. 's ochtends wakker worden omdat er vrouwen in ondergoed mijn kamer moeten passeren....

nee, bah. inderdaad geen goed plan, ik neem die andere kamer wel
Oud 25-06-2010, 10:57
Verwijderd
Youtube doet het weer.
Verwijderd
's Ochtends om 6:00 wakker worden omdat vrouwen in ondergoed om acht uur op hun werk moeten zijn... 's ochtends nooit seks kunnen hebben omdat de ander het waarschijnlijk niet op prijs stelt als er intussen vrouwen in ondergoed door de kamer lopen... 's nachts om 4:00 wakker worden omdat er een vrouw in ondergoed op weg is naar de wc om te kotsen... en om 4:30 weer, en om 5:00 weer... nog steeds leuk?
Verwijderd
Ik zou het niet erg vinden om volgend jaar op kamers te gaan (17), wel is mijn enige vereiste dat ik ook met mannelijke studenten woon. En we moeten een keer per week samen ontbijten.
Oud 25-06-2010, 10:58
Verwijderd
Dat eerste is in veel huizen zo, dat tweede kun je regelen als je er eenmaal zit
Oud 25-06-2010, 10:59
Verwijderd
Oud 25-06-2010, 11:00
Verwijderd
Volgens Etos hebben ze tien verschillende WK-armbandjes. Hoe kan het dan dat ik nu al drie keer dezelfde krijg
Oud 25-06-2010, 11:00
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik zou het niet erg vinden om volgend jaar op kamers te gaan (17), wel is mijn enige vereiste dat ik ook met mannelijke studenten woon. En we moeten een keer per week samen ontbijten.
Lolwut samen ontbijten. :')
Oud 25-06-2010, 11:01
Verwijderd
Hun in hun lekkere onderbroekjes hé.
Oud 25-06-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Volgens Etos hebben ze tien verschillende WK-armbandjes. Hoe kan het dan dat ik nu al drie keer dezelfde krijg
Dan moet je dat heel lief vragen, zo als je zulke dingetjes ook bij een happy meal doet.
Oud 25-06-2010, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je dat heel lief vragen, zo als je zulke dingetjes ook bij een happy meal doet.
Je kunt het niet zien door de verpakking heen.
Oud 25-06-2010, 11:04
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hun in hun lekkere onderbroekjes hé.
Volgens mij heb je juist een probleem als je je huisgenoten aantrekkelijk vindt. ;x
Oud 25-06-2010, 11:05
Verwijderd
Shit dan moet ik maar niet op kamers gaan maar in een klooster.
Oud 25-06-2010, 11:06
Tink*
Tink* is offline
Nee joh, je moet gewoon zorgen dat ze lekkere vrienden hebben die vaak over de vloer komen.
Oud 25-06-2010, 11:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
's Ochtends om 6:00 wakker worden omdat vrouwen in ondergoed om acht uur op hun werk moeten zijn... 's ochtends nooit seks kunnen hebben omdat de ander het waarschijnlijk niet op prijs stelt als er intussen vrouwen in ondergoed door de kamer lopen... 's nachts om 4:00 wakker worden omdat er een vrouw in ondergoed op weg is naar de wc om te kotsen... en om 4:30 weer, en om 5:00 weer... nog steeds leuk?
om te kotsen is er ook een plee beneden.

en om 06:00 ben ik vaak de deur al uit
Oud 25-06-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
hmmm wacht even. 's ochtends wakker worden omdat er vrouwen in ondergoed mijn kamer moeten passeren....

nee, bah. inderdaad geen goed plan, ik neem die andere kamer wel
Oud 25-06-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Je kunt het niet zien door de verpakking heen.
Ik heb er 7 en het zijn 7 verschillende Ik heb gister wel de goude geruild voor een rood witte blauwe met een vriendinnetje. Dat voelde heel erg basisschool
Oud 25-06-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er 7 en het zijn 7 verschillende Ik heb gister wel de goude geruild voor een rood witte blauwe met een vriendinnetje. Dat voelde heel erg basisschool
Oh lucky bastard die gouden? bedoel je die met dat hangertje van een topje? die heb ik dus drie keer
Oud 25-06-2010, 11:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is wel zo ja. Heb je inmiddels al betere vooruitzichten?
Nah, ik laat het even op z'n beloop. Ik rond eerst mijn afstuderen af en kijk hoe het loopt met de sollicitaties. Ik was van plan om in augustus dan toch maar naar mijn moeder te gaan.
*benny hill muziek aanzet*

Citaat:
Lolwut samen ontbijten. :')
Samen ontbijten... Jeetje... Als ik om elf uur college heb, dan ga ik echt niet om half acht al opstaan omdat een huisgenoot al om negen uur een werkgroepje heeft en we perse samen moeten ontbijten. Sowieso lijkt me zo'n klef huis niet zo leuk, waar je allemaal dingen samen "moet" doen.
Oud 25-06-2010, 11:25
Verwijderd
Haha een klef huis. Maar inderdaad
Oud 25-06-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Oh lucky bastard die gouden? bedoel je die met dat hangertje van een topje? die heb ik dus drie keer
nee met een pluizenbolletje eraan!

Ik heb een oranje elastiekje met een hartje met I love oranje, de rest zijn kralen: een licht oranje met een oranje jurkje, een geel/oranje met een vlag en een rood wit blauwe met een lintje, en een oranje met een leeuwtje, een licht oranje met een hartje en een donkeroranje met een klavertje 4!
Oud 25-06-2010, 11:27
Martiño
Martiño is offline
Oh kut, het is 1230 en ik moet nog douchen, aankleden en ontbijten!
Verwijderd
Citaat:
Haha een klef huis. Maar inderdaad
Ik zie graag hete mannen in hun onderbroek is dat nou zo erg.
Verwijderd
wij doen wel veel samen met het huis, maar samen ontbijten gaat zelfs ons te ver komt waarschijnlijk door mij, voor 2 koppen koffie ben ik niet aanspreekbaar
Verwijderd
Oke ik kom wat rare over, grapje jongens. Jaja!
Maar nah ik zag op kamernet dat veel huizen het leuk vinden om een paar keer per week samen te eten, filmpje te doen of wat te drinken. Dat spreekt mij wel aan hehe.
Oud 25-06-2010, 11:28
Tink*
Tink* is offline
Ik heb in een huis gewoond waar je elke dag standaard mee at of je moest je afmelden, dat was echt zo kut. En daarna in een huis dat heel relaxt was. We probeerden wel 1x per maand oid een huisetentje te doen, maar iedereen had het altijd zo druk. Als ik alleen at en een andere huisgenoot toevallig ook gingen we vaak wel samen eten dan. Maar dat was allemaal lekker vrijblijvend. Maar samen ontbijten is iets heel anders dan samen eten.
Oud 25-06-2010, 11:29
Verwijderd
In het laatste huis waar ik woonde met anderen erbij hebben we geloof ik niet één keer samen gegeten. Of iets anders gedaan for that matter. Niemand gebruikte de huiskamer ook
Oud 25-06-2010, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Angela merkel heeft wel lekkere tieten op die foto heur jongens. Die moeten we er nog even inhouden.
Oh ja, daar wilde ik ook nog even een "" voor plaatsen. De tetten van Angela.
Oud 25-06-2010, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Rationeel al lang visioenen heeft van vrolijke meisjes die in hun ondergoed door het huis dartelen. Anders gesteld: Rationeel is zo'n mannetje dat "op zoek is naar een jonge gezellige vrouwelijke huisgenote".

Oh! Medeia naamzoek!
Goffer.
Oud 25-06-2010, 11:32
Verwijderd
Wij eten wel geregeld samen, maar nooit verplicht. Meer als ik zin heb om samen te eten dat ik even sms wie er thuis eten en of die zin in gerecht X hebben. Of als ik behoefte heb aan dringend advies van 1 huisgenoot, dan sms ik alleen die
Oud 25-06-2010, 11:33
Verwijderd
Citaat:
nooit eerder gezien? Er was toen een complete rel over dat pakje van haar
Oud 25-06-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
nooit eerder gezien? Er was toen een complete rel over dat pakje van haar
Haha ja? dat is me echt volledig ontgaan dan
Oud 25-06-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Haha ja? dat is me echt volledig ontgaan dan
Minke en ik riepen gelijk: oh bij haar moet DIE foto. Of mss hebben we dr er wel alleen ingeschreven omdat we dan die foto konden plaatsen En omdat LP natuurlijk gewoon een duitser moet spelen
Oud 25-06-2010, 11:36
Verwijderd
Ik stem voor Bunde Angelina Merkel!
Oud 25-06-2010, 11:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zie graag hete mannen in hun onderbroek is dat nou zo erg.
Denk je nu echt dat er in een studentenhuis constant mannen in hun onderbroek rondlopen? En dan laat ik nog maar even in het midden of ze heet zijn of niet.

Citaat:
Ik vind haar gaaf <3

mm, ik krijg zin om weer naar Berlijn te gaan als ik Angela zie!

Citaat:
Goffer.
Oud 25-06-2010, 11:47
Verwijderd
Ik heb gister zo'n gave nieuwe zomerjas gekocht, van 100 voor 30 euro. Dus ik hoop nu stiekem dat het snel weer slechter weer wordt zodat ik 'm aan kan
Oud 25-06-2010, 11:52
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Denk je nu echt dat er in een studentenhuis constant mannen in hun onderbroek rondlopen? En dan laat ik nog maar even in het midden of ze heet zijn of niet.
mja bij ons was het inderdaad eerder in badjassen die al maanden de binnenkant van de wasmachine niet meer hadden gezien
Oud 25-06-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Minke en ik riepen gelijk: oh bij haar moet DIE foto. Of mss hebben we dr er wel alleen ingeschreven omdat we dan die foto konden plaatsen En omdat LP natuurlijk gewoon een duitser moet spelen
Dat laatste was het Met haar stomme geduitsland bij het voetbal
Oud 25-06-2010, 11:58
Verwijderd
Bij mij in huis liepen wel eens mannen in onderbroek rond. En dan woonde ik nog in een vrouwenhuis ook.

Maar als je echt elke dag een man in onderbroek wil zien, moet je gaan samenwonen
Oud 25-06-2010, 12:10
Rationeel
Rationeel is offline
au, ik heb het toch aangedurfd om eens zo'n clip van manita te bekijken. ik ben een klein beetje gestorven
Oud 25-06-2010, 12:11
Verwijderd
Omg ik had m'n CV 2 dagen geleden op de vacaturebank gezet, onder het idee misschien komt er wat. En de afgelopen 2 dagen waren er niet echt boeiende dingen, maar ik kreeg net een mailtje dat ze m'n CV gevonden hadden en of ik contact met ze wilde opnemen voor de gaafste baan ooit. Gewoon iets wat ik al lang wil, maar waar helemaal geen vacature te vinden was en nu gewoon exact wat ik wil op een presenteerblaadje.
Oud 25-06-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
au, ik heb het toch aangedurfd om eens zo'n clip van manita te bekijken. ik ben een klein beetje gestorven
moet je nu GERED worden? en WEGGEBRACHT VAN DEZE WERELD?
Oud 25-06-2010, 12:12
Verwijderd
Gefeliciteerd Lucky you.
Wat voor baan is het?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten