Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou heel graag weten wat de titel is van een dance deuntje te horen in een aflevering van de Vlaamse serie Zone stad. (Seizoen 2, Aflevering 4: De ingenieur). Deze aflevering is te zien via uitzending gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=9528119
Het nummer is zacht te horen van 07.00-07.51 en het duidelijkst op 07.51-08.01 verder is het matig te horen vanaf 12:35 Denk zelf dat dit nummer populair was rond 2001, want meen het in die periode wel eens in discotheken te hebben gehoord. Ik hoop van harte dat er iemand is die me verder kan helpen! Alvast heel hartelijk dank! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Halverwege de 90's werd er op MTV vrij regelmatig een videoclip uitgezonden van een of andere brunette (?) met een grote ronde lolly. Volgens mij had ze een wit/blauw-geruit jurkje aan en het was zomers weer, en liep ze langs een muur ofzo.
Ik heb echt geen idee meer hoe het liedje gaat of wat de tekst was. Het liedje stamt ws. uit begin jaren '90. |
![]() |
||
Citaat:
<3
|
Verwijderd
|
ik zoek een mp3, het liedje en de artiest ken ik maar is nergens gratis te vinden op internet.
Het gaat om: CB Radio and Resolve van Michael Penn uit de Sunshine Cleaning soundtrack echter deze cd is niet te koop in NL en heb het liedje nog niet ergens (gratis) kunnen vinden. Er is vast iemand hier die wel weet hoe dat moet..? Laatst gewijzigd op 28-05-2010 om 13:42. |
![]() |
||
Citaat:
Geniaal nummer.
|
![]() |
hallo,
ik zoek een nummer wat ik op de radio heb gehoord, het nummer lijkt qua stijl een beetje op praise you van fedde le grand & fatboy slim, want er is ook zo'n piano die het hele nummer door een vrolijk melodietje speelt, en wordt gezongen door een vrouw, ik meen me te herinneren dat één korte zin was "I've got needs". - edit - ik heb het nummer inmiddels gevonden, het is 'shined on me' van praise cats! Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 10:40. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hallo,
ik ben op zoek naar een nummer waarvan de melodie heel even voorkomt in de albert heijn beesies reclame (zie youtubefilmpje, link hieronder). het is ongeveer bij 0:17, de melodie waarin 'stekelenburg' wordt gezongen is volgens mij een feestnummer en daar zoek ik dus de titel van! bvd! |
![]() |
|
hey! Ik zoek een liedje wat je een tijdje geleden veel hoorden. maar kan het niet vinden. Het heeft een soort van apres ski deuntje of zo. En het word gezongen door een man en een vrouw. Weet iemand wat ik bedoel? want ik word er gek van!
tnx!
|
Verwijderd
|
Weet je ook wat ze zongen? Er zijn namelijk gigantisch veel aprčs ski nummers.
Ik zoek een nummer, waarschijnlijk Italiaans of Spaans, waarbij door een vrouw in het refrein steeds wordt gezongen: 'nana na mussolina' (iets anders dan 'na' maar dat geeft de lettergrepen weer). De beat klinkt ongeveer hetzelfde als bij dit nummer (op 57s). Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 16:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=zOkBy-P-OVE |
![]() |
|
Als ik de lyrics luister hoor ik: "My legs begin to break, we've walked this path for far to long". Maar dat levert bar weinig op in google ![]() Bring me the horizon - The sadness will never end. Het is "Our legs" ![]() |
![]() |
|
![]() |
hallo, ik wil graag een nummer weten, ik weet de titel niet, het liedje is een R&B nummer of HipHop, en het komt uit een auditie van so you think you can dance 2008 of 2009, deze auditant ( ROBERT MURAINE)kon allemaal coole robot moves en heeft de show ook gewonnen!
ik ben al lang op zoek dus help me plies.. Laatst gewijzigd op 04-07-2010 om 20:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
er is een nummer wat ik zoek... Het liedje hoor je vaak op de radio en het lijkt op de stem van The Killers
Ik heb de tekst zo verstaan It better starts burning It better starts burning all long Ja misschien klopt het voor geen meter ![]() |
![]() |
|
![]() |
Goedemiddag!
In Studio Voetbal met Jack van Gelder hoorde ik bij een reportage over een run op WK finale kaartjes een leuk nummer dat ik recentelijk al eens op de radio had gehoord. Het is een recent nummer volgens mij. Het nummer is te horen van 36:50 tot 38:30 en de uitzending is via deze link te zien: http://nos.nl/wk2010/ondemand/uitzen...mer-7-juli/hq/ Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast hartelijk dank! |
![]() |
|
Ik heb vorige week op TMF rond 4 uur 's nachts een clip gezien die ik niet meer uit mijn hoofd krijg. Ik hoor hem heel veel bij het uitgaans leven en ik kan de clip niet vinden op TMF.
Volgens mij is het een nummer van zo'n bekende donkere rapper. Het heeft een pakkend deuntje en in de clip worden zowat alle standjes van sex droog uitgeprobeerd op de maat van de muziek. |
![]() |
|
Heel vervelend als je de titel van een nummer niet kunt vinden
![]() http://player.omroep.nl/?aflid=9652597 Laatst gewijzigd op 13-07-2010 om 10:30. Reden: Link toegevoegd |
![]() |
||
Citaat:
Deze bedoel je? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://en.uefa.com/uefaeuro2012/host...677/index.html
Als je het filmpje afspeelt, hoor je een deuntje. Is het "nummer" speciaal gemaakt voor dat filmpje of bestaat er een lange versie? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet dat je filmpjes kunt downloaden met Real Player en die kunt onderscheiden in film en mp3 file. Volgens mij was er een programma die dan ook nog titel en artiest erin kon herkennen.
||
Citaat:
?
|
dankje wel!
dat duurde zo lang voordat ik um had.. die ochtend dat ik um hoorde, ging ik op vakantie zonder internet TV electriciteit etc.. dus geen mogenlijkheid om dat nummer op te zoeken.. dus ik vergat de titel... wat ben ik blij zeg.. ik sta bij je int krijt ![]()
|
Ik hoop hier de titel van het liedje te vinden die ik met enkele steekwoorden als volgt kan beschrijven:
~ ik hoorde het tot 4 weken terug op de radio ~ druk /snel liedje ~ zuid-afrikaans /oud nederlandse teksten (ik kon niet verstaan waar het overging)) ~ vrolijk ~ beetje rap wie kan mij helpen?
||
Citaat:
deze? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Vraag het hier! Tar Anárion | 138 | 26-08-2018 16:44 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 14 Roxy | 500 | 25-10-2004 23:40 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 13 Verwijderd | 500 | 01-08-2004 13:48 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 12 Verwijderd | 500 | 16-05-2004 23:16 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11 Verwijderd | 251 | 07-03-2004 19:32 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |