Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2010, 22:28
smosh
smosh is offline
Dank je wel!
Oud 30-04-2010, 23:20
filmfreak
filmfreak is offline
Ik zou heel graag weten wat de titel is van een dance deuntje te horen in een aflevering van de Vlaamse serie Zone stad. (Seizoen 2, Aflevering 4: De ingenieur). Deze aflevering is te zien via uitzending gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=9528119
Het nummer is zacht te horen van 07.00-07.51 en het duidelijkst op 07.51-08.01 verder is het matig te horen vanaf 12:35
Denk zelf dat dit nummer populair was rond 2001, want meen het in die periode wel eens in discotheken te hebben gehoord.
Ik hoop van harte dat er iemand is die me verder kan helpen! Alvast heel hartelijk dank!
Oud 02-05-2010, 22:22
bagel
bagel is offline
Ik heb een vraag..

Gister was er bij het radio 2 programme Muziekcafe een Belgisch bandje. En ik dacht dat de naam Demosa was. Nu probeer ik het te vinden maar ik kan het nergens vinden. Ook kan ik op geen 1 website vinden hoe de band precies heette.. Kan iemand me alstublieft helpen? Het is een band met een piano en een jongen die heel hoog kan zingen.
Oud 03-05-2010, 13:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb een vraag..

Gister was er bij het radio 2 programme Muziekcafe een Belgisch bandje. En ik dacht dat de naam Demosa was. Nu probeer ik het te vinden maar ik kan het nergens vinden. Ook kan ik op geen 1 website vinden hoe de band precies heette.. Kan iemand me alstublieft helpen? Het is een band met een piano en een jongen die heel hoog kan zingen.
Ik heb 't even opgezocht en het bandje heet Dez Mona.
Oud 03-05-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ik zou heel graag weten wat de titel is van een dance deuntje te horen in een aflevering van de Vlaamse serie Zone stad. (Seizoen 2, Aflevering 4: De ingenieur). Deze aflevering is te zien via uitzending gemist: http://player.omroep.nl/?aflID=9528119
Het nummer is zacht te horen van 07.00-07.51 en het duidelijkst op 07.51-08.01 verder is het matig te horen vanaf 12:35
Denk zelf dat dit nummer populair was rond 2001, want meen het in die periode wel eens in discotheken te hebben gehoord.
Ik hoop van harte dat er iemand is die me verder kan helpen! Alvast heel hartelijk dank!
Het komt me bekend voor, maar ik kan er niet opkomen en ik kan ook nergens een site vinden die muziek per aflevering laat zien...
Oud 03-05-2010, 17:39
bagel
bagel is offline
Citaat:
Ik heb 't even opgezocht en het bandje heet Dez Mona.

Ja die bedoelde ik super bedankt!!
Oud 08-05-2010, 03:19
Verwijderd
Halverwege de 90's werd er op MTV vrij regelmatig een videoclip uitgezonden van een of andere brunette (?) met een grote ronde lolly. Volgens mij had ze een wit/blauw-geruit jurkje aan en het was zomers weer, en liep ze langs een muur ofzo.

Ik heb echt geen idee meer hoe het liedje gaat of wat de tekst was. Het liedje stamt ws. uit begin jaren '90.
Oud 09-05-2010, 00:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Halverwege de 90's werd er op MTV vrij regelmatig een videoclip uitgezonden van een of andere brunette (?) met een grote ronde lolly. Volgens mij had ze een wit/blauw-geruit jurkje aan en het was zomers weer, en liep ze langs een muur ofzo.

Ik heb echt geen idee meer hoe het liedje gaat of wat de tekst was. Het liedje stamt ws. uit begin jaren '90.
Whale - Hobo Humpin' Slobo Babe.

<3
Oud 09-05-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Whale - Hobo Humpin' Slobo Babe.

[filmpje]

<3
Thx! Nostalgie
Oud 10-05-2010, 15:05
filmfreak
filmfreak is offline
Citaat:
Het komt me bekend voor, maar ik kan er niet opkomen en ik kan ook nergens een site vinden die muziek per aflevering laat zien...

Thanks voor de moeite! Ik heb hoop dat er alsnog iemand met de titel komt...
Oud 13-05-2010, 23:29
Jean Bob
Jean Bob is offline
Iemand ook enig idee of dit een bestaand nummer is of speciaal gecomponeerd voor de opening van Eurosport?

Oud 19-05-2010, 19:36
Kee$
Kee$ is offline
Kijk bij de reacties. Bij gewilde nummers staat altijd wel zo'n reactie bij de youtube pagina waaruit jij ook je antwoord kan afleiden.
Oud 19-05-2010, 23:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kijk bij de reacties. Bij gewilde nummers staat altijd wel zo'n reactie bij de youtube pagina waaruit jij ook je antwoord kan afleiden.
Leuke tip Kees, maar er staan maar 2 reacties bij.
Oud 27-05-2010, 13:55
Verwijderd
ik zoek een mp3, het liedje en de artiest ken ik maar is nergens gratis te vinden op internet.
Het gaat om:
CB Radio and Resolve van Michael Penn
uit de Sunshine Cleaning soundtrack

echter deze cd is niet te koop in NL en heb het liedje nog niet ergens (gratis) kunnen vinden.
Er is vast iemand hier die wel weet hoe dat moet..?

Laatst gewijzigd op 28-05-2010 om 13:42.
Oud 28-05-2010, 20:37
Gvdpu
Gvdpu is offline
als we aan het zoeken zijn heb ik er ook nog een
ik zoek een rap over (heel rot) een klok, en klokken enzo, het was een tijdje geleden best wel machtig bij ons in de school toch, maar ben de artiest en de titel kwijt, weet iemand het?
Oud 28-05-2010, 23:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
als we aan het zoeken zijn heb ik er ook nog een
ik zoek een rap over (heel rot) een klok, en klokken enzo, het was een tijdje geleden best wel machtig bij ons in de school toch, maar ben de artiest en de titel kwijt, weet iemand het?

Geniaal nummer.
Oud 29-05-2010, 16:52
dekoekenbakker
dekoekenbakker is offline
hallo,

ik zoek een nummer wat ik op de radio heb gehoord, het nummer lijkt qua stijl een beetje op praise you van fedde le grand & fatboy slim, want er is ook zo'n piano die het hele nummer door een vrolijk melodietje speelt, en wordt gezongen door een vrouw, ik meen me te herinneren dat één korte zin was "I've got needs".

- edit - ik heb het nummer inmiddels gevonden, het is 'shined on me' van praise cats!

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 10:40.
Oud 30-05-2010, 10:33
Verwijderd
dekoekenbakker, ik heb voor je gezocht, maar zo zegt het me niets.

Laatst gewijzigd op 04-06-2010 om 19:27.
Oud 02-06-2010, 20:59
Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
hallo,

ik zoek een nummer wat ik op de radio heb gehoord, het nummer lijkt qua stijl een beetje op praise you van fedde le grand & fatboy slim, want er is ook zo'n piano die het hele nummer door een vrolijk melodietje speelt, en wordt gezongen door een vrouw, ik meen me te herinneren dat één korte zin was "I've got needs".

- edit - ik heb het nummer inmiddels gevonden, het is 'shined on me' van praise cats!
Jeetje, dit liedje zocht ik al een jaar ofzo! Ik ben nu zo blij, niet normaal.
Oud 03-06-2010, 15:24
Verwijderd
ik zoek een leuk..lief nummer.
niet nederlands
Oud 11-06-2010, 11:35
Geriananas
Geriananas is offline

Alstudepalstu.
Oud 17-06-2010, 13:35
dekoekenbakker
hallo,

ik ben op zoek naar een nummer waarvan de melodie heel even voorkomt in de albert heijn beesies reclame (zie youtubefilmpje, link hieronder). het is ongeveer bij 0:17, de melodie waarin 'stekelenburg' wordt gezongen is volgens mij een feestnummer en daar zoek ik dus de titel van! bvd!

Oud 24-06-2010, 20:14
Superanoniem
Superanoniem is offline
hey! Ik zoek een liedje wat je een tijdje geleden veel hoorden. maar kan het niet vinden. Het heeft een soort van apres ski deuntje of zo. En het word gezongen door een man en een vrouw. Weet iemand wat ik bedoel? want ik word er gek van!

tnx!
Oud 25-06-2010, 16:45
Verwijderd
Weet je ook wat ze zongen? Er zijn namelijk gigantisch veel aprčs ski nummers.

Ik zoek een nummer, waarschijnlijk Italiaans of Spaans, waarbij door een vrouw in het refrein steeds wordt gezongen: 'nana na mussolina' (iets anders dan 'na' maar dat geeft de lettergrepen weer). De beat klinkt ongeveer hetzelfde als bij dit nummer (op 57s).

Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 16:51.
Oud 25-06-2010, 20:23
dekoekenbakker
Citaat:
Weet je ook wat ze zongen? Er zijn namelijk gigantisch veel aprčs ski nummers.

Ik zoek een nummer, waarschijnlijk Italiaans of Spaans, waarbij door een vrouw in het refrein steeds wordt gezongen: 'nana na mussolina' (iets anders dan 'na' maar dat geeft de lettergrepen weer). De beat klinkt ongeveer hetzelfde als bij dit nummer (op 57s).
ik denk dat jij bedoelt Daddy Yankee - Gasolina:

http://www.youtube.com/watch?v=zOkBy-P-OVE
Oud 25-06-2010, 20:43
Verwijderd
Bedankt! Die zocht ik!

Hmm nu ben ik erachter gekomen dat ik ook nog een ander nummer zocht dat er sterk op leek, alleen ben ik die al teveel vergeten om er nog wat kenmerken van te geven. Of het was dezelfde die in m'n herinnering is veranderd.
Oud 02-07-2010, 21:04
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Het nummer dat je hier te horen krijgt http://www.monsterzwartecross.nl/

Als ik de lyrics luister hoor ik: "My legs begin to break, we've walked this path for far to long". Maar dat levert bar weinig op in google

Bring me the horizon - The sadness will never end.

Het is "Our legs"
Oud 04-07-2010, 20:36
brownie69
brownie69 is offline
hallo, ik wil graag een nummer weten, ik weet de titel niet, het liedje is een R&B nummer of HipHop, en het komt uit een auditie van so you think you can dance 2008 of 2009, deze auditant ( ROBERT MURAINE)kon allemaal coole robot moves en heeft de show ook gewonnen!
ik ben al lang op zoek dus help me plies..

Laatst gewijzigd op 04-07-2010 om 20:56.
Oud 07-07-2010, 11:26
Verwijderd
er is een nummer wat ik zoek... Het liedje hoor je vaak op de radio en het lijkt op de stem van The Killers

Ik heb de tekst zo verstaan

It better starts burning
It better starts burning all long

Ja misschien klopt het voor geen meter Maar je hoort hem regel matig op de radio ik weet niet welke zender het is maar ik zoek hem echt!!!
Oud 07-07-2010, 12:53
Verwijderd
Ik zoek nummers van reclames, dat zijn de leukste nummers vind ik. Dus iemand nog een leuke, vertel het me.
Oud 08-07-2010, 12:05
filmfreak
filmfreak is offline
Goedemiddag!

In Studio Voetbal met Jack van Gelder hoorde ik bij een reportage over een run op WK finale kaartjes een leuk nummer dat ik recentelijk al eens op de radio had gehoord. Het is een recent nummer volgens mij.

Het nummer is te horen van 36:50 tot 38:30 en de uitzending is via deze link te zien:

http://nos.nl/wk2010/ondemand/uitzen...mer-7-juli/hq/

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast hartelijk dank!
Oud 09-07-2010, 18:11
Mrphs
Mrphs is offline
Ik heb vorige week op TMF rond 4 uur 's nachts een clip gezien die ik niet meer uit mijn hoofd krijg. Ik hoor hem heel veel bij het uitgaans leven en ik kan de clip niet vinden op TMF.

Volgens mij is het een nummer van zo'n bekende donkere rapper.

Het heeft een pakkend deuntje en in de clip worden zowat alle standjes van sex droog uitgeprobeerd op de maat van de muziek.
Oud 13-07-2010, 10:29
snowflakes
snowflakes is offline
Heel vervelend als je de titel van een nummer niet kunt vinden ... Weet iemand hoe het nummer heet dan in onderstaande link wordt gespeeld vanaf 5.20 min.?

http://player.omroep.nl/?aflid=9652597

Laatst gewijzigd op 13-07-2010 om 10:30. Reden: Link toegevoegd
Oud 13-07-2010, 11:51
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Heel vervelend als je de titel van een nummer niet kunt vinden ... Weet iemand hoe het nummer heet dan in onderstaande link wordt gespeeld vanaf 5.20 min.?

http://player.omroep.nl/?aflid=9652597

Deze bedoel je?
Oud 13-07-2010, 15:57
snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
[filmpje]

Deze bedoel je?
Ja!! Dankje ...
Oud 13-07-2010, 17:31
filmfreak
filmfreak is offline
Citaat:
Goedemiddag!

In Studio Voetbal met Jack van Gelder hoorde ik bij een reportage over een run op WK finale kaartjes een leuk nummer dat ik recentelijk al eens op de radio had gehoord. Het is een recent nummer volgens mij.

Het nummer is te horen van 36:50 tot 38:30 en de uitzending is via deze link te zien:

http://nos.nl/wk2010/ondemand/uitzen...mer-7-juli/hq/

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast hartelijk dank!
Deze moet erg bekend zijn! Niemand?
Oud 13-07-2010, 17:40
Verwijderd
http://en.uefa.com/uefaeuro2012/host...677/index.html

Als je het filmpje afspeelt, hoor je een deuntje. Is het "nummer" speciaal gemaakt voor dat filmpje of bestaat er een lange versie? Zo ja, wie is de auteur en hoe heet die muziek?
Oud 20-07-2010, 01:16
Mrphs
Mrphs is offline
Citaat:
Komt mij totaal niet bekend voor, heel raar nummertje.. Is er geen website waarop je zo'n linkje kunt plaatsen die het geluid beluisterd en een nummertje eruit poept?

Ik weet dat je filmpjes kunt downloaden met Real Player en die kunt onderscheiden in film en mp3 file. Volgens mij was er een programma die dan ook nog titel en artiest erin kon herkennen.
Oud 20-07-2010, 14:09
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Hehe, Shakira Ft. Freshly Ground- Waka Waka (This time for Africa)

Oud 20-07-2010, 20:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb vorige week op TMF rond 4 uur 's nachts een clip gezien die ik niet meer uit mijn hoofd krijg. Ik hoor hem heel veel bij het uitgaans leven en ik kan de clip niet vinden op TMF.

Volgens mij is het een nummer van zo'n bekende donkere rapper.

Het heeft een pakkend deuntje en in de clip worden zowat alle standjes van sex droog uitgeprobeerd op de maat van de muziek.

?
Oud 21-07-2010, 23:36
Mrphs
Mrphs is offline
dankje wel!

dat duurde zo lang voordat ik um had.. die ochtend dat ik um hoorde, ging ik op vakantie zonder internet TV electriciteit etc.. dus geen mogenlijkheid om dat nummer op te zoeken.. dus ik vergat de titel... wat ben ik blij zeg..

ik sta bij je int krijt
Oud 24-07-2010, 11:46
fib
fib is offline
Ik hoop hier de titel van het liedje te vinden die ik met enkele steekwoorden als volgt kan beschrijven:
~ ik hoorde het tot 4 weken terug op de radio
~ druk /snel liedje
~ zuid-afrikaans /oud nederlandse teksten (ik kon niet verstaan waar het overging))
~ vrolijk
~ beetje rap
wie kan mij helpen?
Oud 25-07-2010, 00:12
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Ik hoop hier de titel van het liedje te vinden die ik met enkele steekwoorden als volgt kan beschrijven:
~ ik hoorde het tot 4 weken terug op de radio
~ druk /snel liedje
~ zuid-afrikaans /oud nederlandse teksten (ik kon niet verstaan waar het overging))
~ vrolijk
~ beetje rap
wie kan mij helpen?

deze?
Oud 25-07-2010, 00:55
fib
fib is offline
Yeahhh
thx
Oud 26-07-2010, 10:10
filmfreak
filmfreak is offline
Citaat:

[filmpje]

Thanks!!
Oud 26-07-2010, 10:31
filmfreak
filmfreak is offline
Citaat:
Als iemand deze dan ook nog zou weten, zou helemaal TOP zijn
Oud 03-08-2010, 15:52
mikey0146
mikey0146 is offline
Citaat:
Weet iemand ook wat voor song dit is?

http://www.youtube.com/watch?v=_x8BKpRQ1zg
Dat is geen song
Oud 07-08-2010, 21:58
Eboy
Eboy is offline
Weet iemand hoe dat liedje heet, een beetje rap (niet van een neger) nogal lekker en zit elke x de tekst in: kom maar met die wijven laat je .... afwijven.... iemand enig idee? heb hem in de sportschool gehoord maar kan niet op de naam komen.

THANX
Oud 07-08-2010, 22:01
Eboy
Eboy is offline
Citaat:

[filmpje]
Egt te erg, bij de basischool waar ik aan het werk was draaienden ze dit op de laatste schooldag 14x achter elkaar. Idd. waka waka van shakira (JE BEN HEM GAUW ZAT NA 14x )
Oud 11-08-2010, 23:16
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
De naam van het stuk dat in de eerste 4 seconden van dit filmpje word gespeeld:

Regels voor berichten