Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Dat moet met hoofdletter.
Alleen als je er mij mee bedoelt.
Advertentie
Oud 25-06-2010, 23:05
Verwijderd
Kopfschmerzen ook.
Oud 25-06-2010, 23:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godver, dat heb ik weer.
Vroege dienst morgen, dus ik moet slapen, maar nu komen ineens alle dronken kutmongolen tot leven die keihard naast m'n raam gaan staan zingen.
Teringtyfusgraftakkevoetbal.
Oud 25-06-2010, 23:13
Verwijderd
ik ben allergisch voor IETS hier
Oud 25-06-2010, 23:14
Verwijderd
maar dan ook heel erg allergisch.
Oud 25-06-2010, 23:14
Severus
Severus is offline
Lorelei, mag ik je iets vragen? Van wie ben jij een UC of een nickchange? In het WWS laat je namelijk duidelijk blijken dat je goed bekend bent met mij als speler, maar voor mij ben je een compleet nieuwe naam en nu ben ik helemaal nieuwsgierig.
Oud 25-06-2010, 23:23
Verwijderd
ik heb rugpijn van het simsen en ik heb per ongeluk 'kindje maken' in plaats van 'ooh jaa' aangeklikt terwijl de sims al vijf kinderen hebben. Oeps
Oud 25-06-2010, 23:24
Verwijderd
Oei, een ongeplande zwangerschap!
Oud 25-06-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
ik heb rugpijn van het simsen en ik heb per ongeluk 'kindje maken' in plaats van 'ooh jaa' aangeklikt terwijl de sims al vijf kinderen hebben. Oeps
Gewoon een paar verkopen aan mensenhandelaren, heb je meteen wat simdollars.
Oud 25-06-2010, 23:26
Verwijderd
Hm die zijn er niet in de sims! Mijn vrouwtjessim heeft ook net een baan en alles nouja.
Oud 25-06-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Haha

Er worden nu gelukkig ook weer jongens geboren in plaats van meisjes, maar ze krijgen ook best vaak een tweeling, en dat is helemáál erg.
Oud 25-06-2010, 23:32
Verwijderd
Ik kwam er laatst achter dat m'n mobiele telefoon speciaal ontwikkeld is voor derdewereldlanden. Dat verklaart op zich wel waarom zo'n basaal model toch beschikking biedt over een uitzonderlijk goedwerkende zaklamp.
Oud 25-06-2010, 23:37
Verwijderd
Het gaat hard met de mobiele telefonie in Afrika. Is ook goed voor de economie en de politieke stabiliteit aldaar.
Oud 25-06-2010, 23:40
Macrador
Macrador is offline
Morgenochten naar Graspop metal meeting en kijken naar sabaton om 12 uur yea
Verwijderd
Zo wat een gave film was dat
Verwijderd
Citaat:
Het gaat hard met de mobiele telefonie in Afrika. Is ook goed voor de economie en de politieke stabiliteit aldaar.
Ja, lekker veel communiceren Nu nog een fatsoenlijk internetnetwerk in ontwikkelingslanden. Als wij dan zorgen dat dingen zoals netneutraliteit bewaard blijven dan hebben we binnen de kortste keren wereldvrede.
Oud 25-06-2010, 23:41
Verwijderd
Tevens:

Sabaton

World's Greatest Dad
Oud 25-06-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, lekker veel communiceren Nu nog een fatsoenlijk internetnetwerk in ontwikkelingslanden. Als wij dan zorgen dat dingen zoals netneutraliteit bewaard blijven dan hebben we binnen de kortste keren wereldvrede.
Oh, met internet gaat het ook hard, ze zijn er veel kabels aan het aanleggen. Nou ja, sommige regio's blijven nog wel achter natuurlijk.
Oud 25-06-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
World's Greatest Dad
Hij stond al een jaar op mn lijstje. Ik dacht van te voren dat het een flauwe komedie was, maar dat was niet zo. Maar <3
Oud 25-06-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Oh, met internet gaat het ook hard, ze zijn er veel kabels aan het aanleggen. Nou ja, sommige regio's blijven nog wel achter natuurlijk.
Ja, dat weet ik, maar 't mag van mij nog wel een stukje sneller en met minder censuur enzo. Al is dat laatste vooral van toepassing op landen zoals China en Noord-Korea.
Oud 25-06-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Zo wat een gave film was dat
Welke?

Ik heb je ge-add bij last.fm!

we hebben Low, maar jij hebt ook véééél meer muziek!
Oud 25-06-2010, 23:48
Verwijderd
"Hello,
I have a business for you.Regarding a fund transfer total US$22.4Million, Should you be interested,please contact me"

Ja hoi, ik heb 22,4 miljoen voor je, mail ff terug.

Ik waardeer het dat ze tenminste niet zo'n heel slap lulverhaal ophangen over dooie familieleden en hun erfenissen, maar gewoon direct zeggen dat ze geld hebben klaarliggen. Dat zou ik eigenlijk wel willen terugmailen, maar dan kan ik nog meer spam verwachten
Oud 25-06-2010, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Welke?

Ik heb je ge-add bij last.fm!
World's Greatest Dad

Ik zal je accepten!
Your musical compatibility with Stefenootje is Low
Oud 25-06-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Hij stond al een jaar op mn lijstje. Ik dacht van te voren dat het een flauwe komedie was, maar dat was niet zo. Maar <3
Ja, prima filmpje is het. Jammer dat Robin Williams zo'n flauwe-komedie-reputatie heeft, ondanks dat hij best een goede acteur is. Daardoor associëren mensen die film inderdaad eerder met flauwe komedies dan met gave films.
Oud 25-06-2010, 23:50
Verwijderd
Your musical compatibility with Stefenootje is Medium

Music you have in common includes The Beatles, Dire Straits, Kate Bush, Queen and James Brown.
Oud 25-06-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, prima filmpje is het. Jammer dat Robin Williams zo'n flauwe-komedie-reputatie heeft, ondanks dat hij best een goede acteur is. Daardoor associëren mensen die film inderdaad eerder met flauwe komedies dan met gave films.
Nja het was niet per se daardoor in mijn geval. Maar dat klopt wel. Hij heeft veel gave dingen (alles wat ik ken iig wel met komedie-elementen, maar niet alles flauw). Hoewel flauwe komedies ook gave films kunnen zijn natuurlijk.
Oud 25-06-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt wel een beetje 'check ons eens een goeie morele boodschap hebben!'

"A comedy about a man who learns that the things you want most may not be the things that make you happy, and that being lonely is not necessarily the same as being alone."

Maar ik heb een zwak voor Robin Williams en regisseurs die Bobcat Goldthwait heten, dus ik ga 'm downloaden
Oud 25-06-2010, 23:53
Verwijderd
Ja hoe gaaf is de naam Bobcat
Oud 25-06-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt wel een beetje 'check ons eens een goeie morele boodschap hebben!'

"A comedy about a man who learns that the things you want most may not be the things that make you happy, and that being lonely is not necessarily the same as being alone."

Maar ik heb een zwak voor Robin Williams en regisseurs die Bobcat Goldthwait heten, dus ik ga 'm downloaden
Ik kan je aanraden om er vanaf nu niks meer over op te zoeken, want de kans op spoilers is heel groot en dat zou zonde zijn. Neem maar van mij en Moz aan dat het niet 't soort film is als je zou verwachten aan de hand van die beschrijving

En ja, Bobcat Uitstekende naam.
Oud 25-06-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, een beetje hetzelfde verhaal als Jim Carrey, die kan op zich ook best degelijk acteren.
Oud 25-06-2010, 23:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En ja, Bobcat Uitstekende naam.
Mr. Floppy!

PS:
Your musical compatibility with Stefenootje is Low

Music you have in common includes Tenacious D, The Beatles, The White Stripes, Monty Python and Regina Spektor.
Oud 25-06-2010, 23:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zometeen MSN boycotten als ie zo doorgaat.
Oud 25-06-2010, 23:59
Verwijderd
Hoi lekkere ijsjes van me!
Ik heb een heerlijk receptje gemaakt.

- Men neme een cola glas, die collectors items van de mac donalds en schenkt deze tot de cola letters toe vol met jus de orange
- Men neme een fles rose en plempt er een willikeurig volume aantal slokken/voeten/happen rose in
- Geniet en drink genoeg
Verwijderd
Bier doet het ook goed bij de dieren.
Mijn kattige oppashond word er rustig van.
Verwijderd
Citaat:
Ik wou je een nudge sturen, maar je bent offline.
Oud 26-06-2010, 00:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wou je een nudge sturen, maar je bent offline.
jammer joh

Maar hij wil ook niet meer online nu
Oud 26-06-2010, 00:02
Rationeel
Rationeel is offline
nou tuig, het is een mooi huis. ik ga een bod doen
Oud 26-06-2010, 00:03
Verwijderd
Goedzo wat voor ratio heb je in gedachte?
Oud 26-06-2010, 00:04
Severus
Severus is offline
Citaat:
Je kan altijd eens iets anders uitproberen, zoals Pidgin (als je efficiëntie belangrijker vindt dan looks).
Verwijderd
Citaat:
Bier doet het ook goed bij de dieren.
Mijn kattige oppashond word er rustig van.
Waarschijnlijk is de hond kattig omdat je niet goed met honden kunt omgaan. Dat je 't beest bier voert is daar een teken van, want bier is schadelijk voor honden.
Verwijderd
Citaat:
nou tuig, het is een mooi huis. ik ga een bod doen
Burgerlijk hoor!
Oud 26-06-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk is de hond kattig omdat je niet goed met honden kunt omgaan. Dat je 't beest bier voert is daar een teken van, want bier is schadelijk voor honden.
sssst.
Tuurlijk voer ik hem geen bu(d)tweisers.
Oud 26-06-2010, 00:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Goedzo wat voor ratio heb je in gedachte?
1:1
Oud 26-06-2010, 00:06
Verwijderd
Kazet, had ik je A Silver Mt. Zion al eens aangeraden? Waarschijnlijk vind je 't leuk. Het doet me een beetje denken aan Godspeed You! Black Emperor.
Oud 26-06-2010, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Kazet, had ik je A Silver Mt. Zion al eens aangeraden? Waarschijnlijk vind je 't leuk. Het doet me een beetje denken aan Godspeed You! Black Emperor.
Niet zo verwonderlijk dat het je daar aan doet denken, het zijn dezelfde gasten.
Verwijderd
Citaat:
sssst.
Tuurlijk voer ik hem geen bu(d)tweisers.
Waarom zei je dan van wel? Hm, hm, nou, he, hm?
Verwijderd
Omdat ik geen jus de oranges meer moet drinken.
En ik ga slapen trustkutjes!
Oud 26-06-2010, 00:09
Verwijderd
Verder vind ik het goed te pruimen, maar qua na-steen gaat mijn voorkeur toch uit naar bijvoorbeeld een God Is An Astronaut.
Oud 26-06-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
1:1

Citaat:
Niet zo verwonderlijk dat het je daar aan doet denken, het zijn dezelfde gasten.
Ah! Dat wist ik niet. Dan is het niet zo raar, nee
Oud 26-06-2010, 00:10
Verwijderd
Heb je trouwens Soundtracks For the Blind van Swans weleens geluisterd? Als je dat album hebt geluisterd snap je ook waar GY!BE zijn inspiratie vandaan haalde.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten