Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2010, 10:14
kim berge
kim berge is offline
er is water in mijn toetsenbord gelopen een drupel of tien kan dit kwaad zo ja hoeveel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2010, 14:44
liquidRain
liquidRain is offline
Typ je er nu niet op dan?
Als ie niet meer werkt: Haal de batterijen eruit, draai hem om en laat hem een week of 2 staan. Doet ie het dan nog niet gooi hem dan bij het oud vuil en koop een nieuwe.
Oud 26-06-2010, 20:39
WolterB
WolterB is offline
Nee, kan geen kwaad. Op laten drogen werkt prima, maar met 10 druppels water hoef je je echt geen zorgen te maken.

Ik schroef zelf eens per jaar mijn toetsenbord open en leg alles op de harde elektronicaplaatjes na in een sopje, nooit problemen mee gehad zo lang je het maar goed laat drogen.
Oud 26-06-2010, 21:53
jacobdb
jacobdb is offline
idd, anders kabel eruit en laten drogen. zolang er maar geen stroom opstaat kun je alle electronica onderdompelen. maar moet je dan natuurijk wel laten drogen/
Oud 27-06-2010, 16:14
kim berge
kim berge is offline
Ja ik typ er nu gewoon op. Ik denk dat het mijn redding was dat er nog een handdoek lag van de avond ervoor, had toen nat haar. We hadden een kampvuur gemaakt bij de scouting zo doende.

En ik reageerde zeer snel, maar hij plakt nu dus. Het was geen water, maar ik weet niet wat het dan wel is geweest (of het toetsenbord is zo ranzig dat de toetsen waar het water op zat nu een klein beetje schoon zijn geworden.

We hebben dit toetsenbord denk ik nu vier jaar en hij is nog nooit schoon gemaakt, maar hij doet nog precies het zelfde als eerst.

Post aangepast. Leestekens etc. toegevoegd om de post leesbaarder te maken

Laatst gewijzigd op 27-06-2010 om 19:31. Reden: Hoofdletters, leestekens en punten toegevoegd, zodat alles beter leesbaar is
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 16:15
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 19:32
WolterB
WolterB is offline
Haal eens een vochtig doekje over je toetsen en maakt je toetsenbord schoon. Op een toetsenbord die jarenlang niet schoon wordt gemaakt zitten meer bacteriën dan in een vaatdoek of een op wc-bril.
Oud 28-06-2010, 16:36
kim berge
kim berge is offline
mijn moeder weet niet dat een toetsenbord ook schoon kan worden gemaakt maar ik waag me er niet aan om hem uit elkaar te halen
ik weet schrijf vet onduidelijk
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 08:14
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Je kunt ook iets beter je best doen om een beetje fatsoenlijk met hoofdletters en leestekens enzo te tikken. Over het algemeen word je dan beter geholpen op een forum, want mensen nemen je dan serieuzer. Iets meer tijd aan een post besteden voor goede hulp lijkt me niet echt lastig

Zonder het toetsenbord uit elkaar te halen kan je natuurlijk ook gewoon de toetsen goed schoonmaken met een vochtige doek. Als er dan een druppel water tussen de toetsen valt, maakt dat echt niet zoveel uit. Wel is het handig om de computer uit te zetten (of het toetsenbord los te koppelen) als je dat doet, want anders krijg je allemaal ongewenste toetsaanslagen enzo
Oud 29-06-2010, 14:44
kim berge
kim berge is offline
Ik ben niet goed in schrijfen vergeet ook altijd hoofdleters en dat soort dingen. Omdat ik niet weet waar al die leestekens moeten en er zit troep tussen de toetsen en kan dit ook met een zo,n doekje waar mee je een baby schoon kan maken als hij of zij heeft gepoept zo ja dan is dat denk ik handiger
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 14:46
kim berge
kim berge is offline
er zit troep tussen de toetsen en kan je het toetsenbord ook schoon maken met zoon lotion doekje voor baby's als die vies zijn (de baby's niet het doekje)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 19:06
Stefun
Stefun is offline
1) Als er vloeistof in je toetsenbord is gekomen, koppel hem dan los en leg hem een paar uur op z'n kop op een theedoek ofzo. De vloeistof gaat er dan gemakkelijk uit.

2) Als het blijft plakken kan je er altijd een schoonmaakmiddel voor kopen. Dit hebben ze volgens mij de Hema.

3) Als er veel water opzit, gauw de föhn pakken en er even 10 minuten op föhnen.
Reageren

Regels voor berichten