Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2010, 20:16
Verwijderd
Oooh, ik wil nu weer zo graag een baby!

ik vind een zwangere buik ook heeeeel mooi. Ik ga van die sjaals eromheen dragen enzo.

En ik heb zulke leuke namen bedacht.

Ik verheug me er nu al op om met mijn tweejarige in de de buggy voor het eerst naar de dierentuin te gaan. En dan zeggen: "kijk dat is een olifant! En dat is een giraffe! Die is groot!" En als hij/zij lief is geweest krijgt 'ie een ijsje.

En dan gaan we naar huis, einde.
Advertentie
Oud 26-06-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Jawel! Daarom wil ik juist een tweeling
Echt ja? Zodat ze nog minder hun eigen identiteit kunnen ontwikkelen... Het lijkt me al zo kut om onderdeel van een tweeling te zijn. De helft van de mensen herkent je niet, omdat ze niet weten wie van de twee je bent en je word ook nog altijd als een soort van 'één' gezien, met z'n tweeën. En twee dezelfde pakjes maakt dat dus nog erger.

Daar is ooit een heel mooi toneelstuk over geschreven, over het verwarrende aan deel van een tweeling zijn. Of nou ja, dat stuk ging dáár helemaal niet over, het was maar een klein onderdeel, maar ik vond dat het mooiste aan dat toneelstuk.
Oud 26-06-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ja ik weet niet, ik krijg daar jeuk van. Alsof de moeder twee kloontjes wil hebben ipv twee verschillende kinderen met eigen persoonlijkheden.
Ik zou ze niet elke dag hetzelfde aantrekken hoor, maar wel geregeld en dan hoop ik dat het WK is, dan krijgen ze allebei oranje pakjes <3
Oud 26-06-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Echt ja? Zodat ze nog minder hun eigen identiteit kunnen ontwikkelen... Het lijkt me al zo kut om onderdeel van een tweeling te zijn. De helft van de mensen herkent je niet, omdat ze niet weten wie van de twee je bent en je word ook nog altijd als een soort van 'één' gezien, met z'n tweeën. En twee dezelfde pakjes maakt dat dus nog erger.

Daar is ooit een heel mooi toneelstuk over geschreven, over het verwarrende aan deel van een tweeling zijn. Of nou ja, dat stuk ging dáár helemaal niet over, het was maar een klein onderdeel, maar ik vond dat het mooiste aan dat toneelstuk.
Nou ja, ik weet niet of ik het écht meen. Want ik vind het ook wel vreselijk. Maar ook vreselijk leuk (de pakjes) Een tweeling lijkt me wel écht heel leuk.

En dat van die identiteit herken ik niet. Alle tweelingen (2 paar meisjes en 1 paar jongens) die ik ken zijn elkaars beste vried(inn)en & vinden het alleen maar superleuk om tweeling te zijn. Als ze jong zijn hebben ze ook lekker iemand van hun eigen leeftijd om mee te spelen enzo. Mijn broertje en ik schelen maar 2 jaar, maar wij konden niks samen doen omdat ik alles wat hij deed 'kinderachtig' vond.
Oud 26-06-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ja ik weet niet, ik krijg daar jeuk van. Alsof de moeder twee kloontjes wil hebben ipv twee verschillende kinderen met eigen persoonlijkheden.
Vind ik ook, echt brrrr.

Citaat:
Daarom twijfel ik ook of ik uberhaupt wel aan kinderen moet beginnen. Ik kan niet tegen mensen met slechte eetgewoontes, hoe klein ze ook zijn, gesmak enzo bah. En gekwijl En luiers verschonen. Omg . En als ze huilen loop ik waarschijnlijk weg, want daar word ik gek van. Dus het word of een 24/7 inzetbare aupair, of maar geen kinderen.

Maar mijn moeder had hetzelfde en die vond het gekwijl, gejengel en gepoep opeens wel schattig toen ze 31 was, dus toen heeft ze mij en mijn broertje er maar uit gepoept. Mss is dat wel erfelijk en vind ik het over een jaar of 7 opeens ook heel leuk.
Joh, er zijn zat moeder die níks met kinderen (en alle toestanden eromheen) hebben, behalve met die van hunzelf. Komt wel goed joh. Of niet, natuurlijk, gelukkig is het tegenwoordig een beetje meer geaccepteerd kinderloos door het leven te gaan.
Verwijderd
Citaat:
Precies dit dus.
Verwijderd
er worden echt veel poezen weggegeven voor bijna niks op marktplaats. Ik vind eigenlijk dat ik nog niet mag kijken van mezelf omdat ik nog in rouw moet zijn van loekie, maar dat ben ik ook, maar ik mag toch zeker wel kijken. We wilden sowieso al een poesje erbij. En loekie blijft natuurlijk altijd welkom
Verwijderd
Ik ga mijn kinderen ook elke avond een verhaaltje voorlezen.
Oud 26-06-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
er worden echt veel poezen weggegeven voor bijna niks op marktplaats. Ik vind eigenlijk dat ik nog niet mag kijken van mezelf omdat ik nog in rouw moet zijn van loekie, maar dat ben ik ook, maar ik mag toch zeker wel kijken. We wilden sowieso al een poesje erbij. En loekie blijft natuurlijk altijd welkom
Nemen jullie dan een kitten?

Want dan kom ik elke dag langs
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik weet niet of ik het écht meen. Want ik vind het ook wel vreselijk. Maar ook vreselijk leuk (de pakjes) Een tweeling lijkt me wel écht heel leuk.

En dat van die identiteit herken ik niet. Alle tweelingen (2 paar meisjes en 1 paar jongens) die ik ken zijn elkaars beste vried(inn)en & vinden het alleen maar superleuk om tweeling te zijn. Als ze jong zijn hebben ze ook lekker iemand van hun eigen leeftijd om mee te spelen enzo. Mijn broertje en ik schelen maar 2 jaar, maar wij konden niks samen doen omdat ik alles wat hij deed 'kinderachtig' vond.
Daar zit ook wel wat in, ja.

Maar toch kan ik het me wel goed voorstellen dat je je ergens een soort van miskend voelt.
Verwijderd
Citaat:
Nemen jullie dan een kitten?

Want dan kom ik elke dag langs
wie weet! er worden wel veel kittens weggeven.
Oud 26-06-2010, 20:22
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
en die hij was toen we 's nachts Wie ben ik? speelden, en hij halverwege het spel in slaap viel en Rationeel en ik beteuterd achterbleven!
owja wie was ik ook al weer?
Verwijderd
Citaat:
wie weet! er worden wel veel kittens weggeven.
leuk!
Verwijderd
Citaat:
Prima toch?
Verwijderd
Citaat:
owja wie was ik ook al weer?
ik kan er niet meer opkomen ook niet wie ik was trouwens. deadlock naamzoek weet het vast nog wel
Verwijderd
ja ik vind het toch een beetje backstabbing richting loekie, dat ik na een week al een vervanger zoek. Hoewel natuurlijk geen enkele kat mijn lieve mongooltje kan vervangen.
Oud 26-06-2010, 20:23
Verwijderd
o wait, was je niet elmo?!
Oud 26-06-2010, 20:23
Rationeel
Rationeel is offline
oe een tweeling lijkt me wel leuk. jongetjes moeten dan tup en joep heten. bij een jongetje en meisje zou het pim en pidoe moeten worden en bij twee meisjes ehhhhh

cruella en devil of zo
Oud 26-06-2010, 20:24
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
o wait, was je niet elmo?!
owja, maar ik had het nooit geraden
Oud 26-06-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
oe een tweeling lijkt me wel leuk. jongetjes moeten dan tup en joep heten. bij een jongetje en meisje zou het pim en pidoe moeten worden en bij twee meisjes ehhhhh

cruella en devil of zo
gelukkig is er 1 forummer net zo vreselijk walgelijk als ik <3
Oud 26-06-2010, 20:25
Verwijderd
een drieling zou ik pim, pam en pet noemen
Verwijderd
hee Rationeel, jij was toch diegene die mij vertelde dat ze niet zomaar een vruchtbaarheidonderzoek doen? Waarom is dat?
Verwijderd
Citaat:
ja ik vind het toch een beetje backstabbing richting loekie, dat ik na een week al een vervanger zoek. Hoewel natuurlijk geen enkele kat mijn lieve mongooltje kan vervangen.
Een reboundkitten <3 het is op zich niet backstabberig, maar het is dan wel zo dat als loekie overmorgen terugkomt hij ineens een indringer in zijn huis vindt, daar zal hij waarschijnlijk niet heel blij mee zijn.
Rationeel
Rationeel is offline
dat is in ieder geval beter dan boter, kaas en eieren
Verwijderd
Laatst bij sam op zwemles heette er een kind Tip. Ik dacht het is vast een aziaat oid, maar het was gewoon een hollands jongetje. Zijn broers heten vast advies en lange vloei.
Oud 26-06-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
dat is in ieder geval beter dan boter, kaas en eieren
of tri, vi en ant
Verwijderd
Citaat:
Laatst bij sam op zwemles heette er een kind Tip. Ik dacht het is vast een aziaat oid, maar het was gewoon een hollands jongetje. Zijn broers heten vast advies en lange vloei.
Verwijderd
Citaat:
Een reboundkitten <3 het is op zich niet backstabberig, maar het is dan wel zo dat als loekie overmorgen terugkomt hij ineens een indringer in zijn huis vindt, daar zal hij waarschijnlijk niet heel blij mee zijn.
Boeit Loekie heus niet.
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar. Ik ga het natuurlijk ook niet meteen morgen in huis halen en alles, maar over 4/6 weken wellicht.
Oud 26-06-2010, 20:27
Verwijderd
Barry, Harry en Larry
Pim, Tim, Jim, Wim en Kim
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hee Rationeel, jij was toch diegene die mij vertelde dat ze niet zomaar een vruchtbaarheidonderzoek doen? Waarom is dat?
ehhh ja, de ehh psychologische lading is te groot o.i.d.

je moet dus eerst een paar keer op gesprek en dan bepalen zij of je in aanmerking komt of niet. geen reden tot paniek = geen onderzoek.
Verwijderd
Ik vind jongensnamen verzinnen erg lastig. Voor meisjes heb ik er al een aantal.
Oud 26-06-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vind jongensnamen verzinnen erg lastig. Voor meisjes heb ik er al een aantal.
Ja er bestaan amper normale/leuke jongensnamen meisjesnamen zijn veel makkelijker
Verwijderd
Hoezo lastig? Elmer!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja er bestaan amper normale/leuke jongensnamen meisjesnamen zijn veel makkelijker
Oud 26-06-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Klopt, of iedereen heet al zo, of het is kamper, of het is te hip/gezocht. Ik vind gewoon niet een jongensnaam leuk.
Oud 26-06-2010, 20:30
Verwijderd
Ik vind sam wel een hele leuke naam. op z'n hollands uitgesproken he.
Oud 26-06-2010, 20:31
Verwijderd
ik heb alle ramen en deuren tegen elkaar opengezet en eindelijk wordt de temperatuur in mijn kamer/huis een beetje dragelijk <3
Oud 26-06-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind sam wel een hele leuke naam. op z'n hollands uitgesproken he.
Ja, maar zo heet ook iedereen al.

Ik vind jongensnamen met een lettergreep meestal wel leuk though.
Oud 26-06-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Eens

Citaat:
Hoezo lastig? Elmer!
Ook eens!
Oud 26-06-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar zo heet ook iedereen al.

Ik vind jongensnamen met een lettergreep meestal wel leuk though.
Lul. :;d;d;d;dD;d;d;D:;dD
Oud 26-06-2010, 20:36
Verwijderd
Elmer is best leuk, maar daar ken ik er al twee van ;x
Oud 26-06-2010, 20:39
Verwijderd
Nee, vind Elmer niet echt leuk.

Ik vind Finn, Lex en Job de enige namen die ik nog zou overwegen.
Verwijderd
Een van mijn broers heeft ook wel een toffe naam, maar die kan ik dus niet meer gebruiken.

Wie heeft er een filmtip voor mij? Iets dat een beetje op internet te vinden is. Die film waar jullie het gisteren over hadden heb ik al gezien, maar het is wel de soort film die ik zoek. Of iets in de richting van Juno.
Rationeel
Rationeel is offline
towelhead
Oud 26-06-2010, 20:40
Verwijderd
http://www.imdb.com/title/tt0038650/ <33333
Oud 26-06-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Een van mijn broers heeft ook wel een toffe naam, maar die kan ik dus niet meer gebruiken.

Wie heeft er een filmtip voor mij? Iets dat een beetje op internet te vinden is. Die film waar jullie het gisteren over hadden heb ik al gezien, maar het is wel de soort film die ik zoek. Of iets in de richting van Juno.
Ik weet niet of je het leuk vindt om documentaires te kijken, maar op http://www.topdocumentaryfilms.com staan heel veel gratis documentaires is heel veel categorieën!

edit: oh, of heb je het voor iets specifieks nodig?
Oud 26-06-2010, 20:42
Rationeel
Rationeel is offline
of boy a, of deze http://www.imdb.com/title/tt0118799/

of american beauty gewoon nog een keer.
Oud 26-06-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, vind Elmer niet echt leuk.

Ik vind Finn, Lex en Job de enige namen die ik nog zou overwegen.
Bijbelse namen. Dan kun je je kind net zo goed Adolf noemen!
Oud 26-06-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Bijbelse namen. Dan kun je je kind net zo goed Adolf noemen!
het is niet expres Bijbels. Job is toch de enige Bijbelse naam die erbij staat?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten