Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat van die identiteit herken ik niet. Alle tweelingen (2 paar meisjes en 1 paar jongens) die ik ken zijn elkaars beste vried(inn)en & vinden het alleen maar superleuk om tweeling te zijn. Als ze jong zijn hebben ze ook lekker iemand van hun eigen leeftijd om mee te spelen enzo. Mijn broertje en ik schelen maar 2 jaar, maar wij konden niks samen doen omdat ik alles wat hij deed 'kinderachtig' vond. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
er worden echt veel poezen weggegeven voor bijna niks op marktplaats. Ik vind eigenlijk dat ik nog niet mag kijken van mezelf omdat ik nog in rouw moet zijn van loekie, maar dat ben ik ook, maar ik mag toch zeker wel kijken. We wilden sowieso al een poesje erbij. En loekie blijft natuurlijk altijd welkom
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want dan kom ik elke dag langs ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch kan ik het me wel goed voorstellen dat je je ergens een soort van miskend voelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je moet dus eerst een paar keer op gesprek en dan bepalen zij of je in aanmerking komt of niet. geen reden tot paniek = geen onderzoek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een van mijn broers heeft ook wel een toffe naam, maar die kan ik dus niet meer gebruiken.
Wie heeft er een filmtip voor mij? Iets dat een beetje op internet te vinden is. Die film waar jullie het gisteren over hadden heb ik al gezien, maar het is wel de soort film die ik zoek. Of iets in de richting van Juno. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: oh, of heb je het voor iets specifieks nodig? |
![]() |
|
|