![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() @Ts: Als je niet met hem naar bed bent geweest, ben je ook niet zwanger. De symptomen die jij omschrijft passen prima bij ongesteld moeten worden. En de stress kan er voor zorgen dat het eventjes wat langer duurt. Ben je trouwens al heel vaak ongesteld of geweest of echt maar een paar keer?
|
Uhh pas 2 keer,, maar elke keer denk ik dat ik het Ben dus doe ik maandverband in maar dan is het gewoon slijm/afscheiding en daar word ik dan weer gestresst van en vanmiddag was ik in de stad en toen zeiden mn vriendinnen dat ik heel wit leek kun je ook niet ongesteld worden omdat je ijzertekort hebt ofzo?
|
![]() |
|
Dan moet je waarschijnlijk nog even wachten
![]() Wacht gewoon rustig af, waarschijnlijk is er niets aan de hand. |
![]() |
|
Oh als je pas 2 keer ongesteld bent geweest, dan kan het al helemaal onregelmatig zijn.
Bij mij zat tussen de 2e en de 3e keer wel een paar maanden. Ik zou me geen zorgen maken MooZboot. Om zwanger te worden moet er toch echt sprake zijn geweest van seks.
|
Maar dat hoeft absoluut niet van een zwangerschap te komen. De kans op een zwangerschap is al ontzettend klein, en wat dat betreft ben ik net een pilfabricant - zo goed als 0, maar je weet het nooit, dus maken we er 0,1% van. En zelfs als zijn zaad 'binnengekomen' is, moet het nog maar net 'n eicel vinden (die dingen kunnen 12 uur lang bevrucht worden, je ben theoretisch gezien maar 12 uur vruchtbaar per maand, al overleven zaadcelletjes het wel 'n paar dagen in 'n baarmoeder) en zelfs als dat gebeurd is dan moet het het nog maar overleven. En hé, je bent pas net ongesteld, je bent ongerust, je maakt je ontzettend veel zorgen en er is niets gebeurd. Er is echt niets aan de hand hoor, behalve dat je je veel te veel zorgen maakt.
Moet je voor belangrijke toetsen eens vragen hoeveel mensen buikpijn hebben, en dat vergelijken met 'normaal'. En oja, doet me aan een verhaal denken dat een scienceleraar in de eerste vertelde. Hij was gebeten (ergens in de middle of nowhere) door 'n gigaslang met indrukwekkende vlekken en zíek dat hij werd, hij voelde zich helemaal niet goed, trillerig, ect. Dacht dat ie dood ging of tenminste heel ziek werd. Uiteindelijk 'n dokter gevonden, die dokter zich ook helemaal ongerust maken, moest m'n leraar uitleggen door welke slang hij gebeten was. Was het een volkomen onschadelijke slang. Puur inbeelding. Nog een: mijn moeder was zwanger, elke ochtend misselijk. Toen kreeg ze 'n miskraam, spontaan niet meer misselijk, terwijl het daarvoor elke ochtend heel erg was. Na 'n week 'n echo gehad, bleek dat er nog 'n levend kind inzat, en hoewel mijn moeder wíst dat die misselijkheid dus niet nodig was, werd ze daarna meteen weer misselijk. Elke ochtend. ;p Dus dat misselijk, buikpijn, bleekheid zegt helemaal niets. Behalve dat je je er veel te druk om maakt. Misschien 'n idee om aan de pil te gaan zodat je je voortaan minder zorgen maakt? |
![]() |
||
Citaat:
Verder kan je ook van stress buikpijn krijgen. Als je je dus heel veel zorgen maakt, kan dat de buikpijn veroorzaken.
|
Haha maar als Ik aan de pil wil moet ik wel eerst ongesteld weer worden
![]() Maar ik ben echt bang want Nu heb ik echt gewoon van die buikpijn en afscheiding is al wat minder geworden en de spieren in m'n rug doen zeer maar jullie zijn er zeker van dat het echt geen kwaad kan? |
![]() |
|
Ik zie nou net toen ik naar de wc Ben geweest dat ik van die witte deeltjes in mn plas hebt en ik heb wel eens gehoord dat je dan zwanger kan zijn en dan ga ik me weer zorgen maken haha.
Iemand ideen dat het dat is? Of kan het een blaasontsteking zijn want dat heb ik ook wel is gehoord. |
![]() |
|
Witte stukjes in je plas zijn waarschijnlijk gewoon stukjes afscheiding die in het toilet zijn gevallen, en van een blaasontsteking krijg je andere klachten dan die jij beschrijft.
Probeer je dus te ontspannen, want zonder seks word je écht niet zwanger.
||
Citaat:
Een slotje is trouwen niet nodig. Als niemand reageert dan zakt hij vanzelf naar beneden, en voor hetzelfde geld heeft iemand nog wat aan je topic of heb je zelf morgen toch nog een vraag. Dus ik laat hem open.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |