Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: Als er hier iemand is die probeert mee te slepen ben jij het wel door mijn post meer te maken dan het werkelijk is. Ik heb heel duidelijk aangegeven waarom ik nu al kies, waarom ik op deze persoon kies en dat het geen geweldige keuze is. Door meteen mij aan te vallen en te doen alsof het een tactiek is, ben jij eerder degene die een trend probeert te zetten. Probeer je soms abzg te beschermen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mocht KMK namelijk een wolf zijn dan ben ik er ook vrij zeker van dat Wammus een wolf is. |
![]() |
|||
Citaat:
Overigens vind ik de uitspraak "op politici stemmen die je niet aardig vindt, is een flutreden" niet onjuist, maar alleen maar dom omdat je in de eerste ronde bijna altijd om een flutreden stemt. Oh je had geedit. Citaat:
|
Jezus, wat een dubbele situatie weer. hoera dat de evilziener eruit is, minder van de leerling.
Op wie ik moet gaan stemmen, is me echt een raadsel. Persoonlijk vind ik Abzg niet zo verdacht, omdat ze eigenlijk altijd zo 'dom' speelt. Wat LL zegt, ben ik het wel mee eens, maar goed, het is vroeg en ik geloof niet dat ze met opzet zo vroeg heeft gepost, om zoveel mogelijk schapen te zoeken. De enige die mij is opgevallen is Severus. Ik weet niet of het goed of slecht is dat ze WolterB verdenkt, ze zou natuurlijk ook zelf slecht kunnen zijn (of ziener en ze weet dat Wolter slecht is). Hmm, lastig, maar ik ga voor Severus. We kunnen het risico niet nemen dat ze slecht zou zijn ![]() Mijn stem is definitief (tenzij er in de komende anderhalf uur nog iets drastisch gebeurt), want ik ben zo weg voor de rest van de dag. Hierna zal ik weer actief zijn overigens.
|
![]() |
Hmm, Lorelei vind ik niet zulke sterke theorieen posten, maar ik denk verder niet dat ze heel slecht is ofzo.
Ik denk ook dat het eigenlijk ook dat het nog te vroeg is voor sterke theorieen. Ik ga voor Severus deze ronde, omdat zij de enige is die duidelijk 'tegen' me is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Verder heb ik niet een hoofdverdachte eigenlijk.. Kopmuntkip vind is miss nog het meest verdacht, omdat ze zeker geen onervaren speler is en haar opmerking echt zo'n 'ik ben geen wolf hoor! ik weet niet eens wanneer ze aan de beurt zijn!' opmerking was. Severus lijkt me te ervaren om als wolf onnodig te aandacht te trekken met een onhandige tactiek. Denk dat het een oprechte vergissing was, tenslotte kwam de uitslag ook wel erg snel. Abzg vind ik geloof ik gewoon meer onnuttig (als in: niets toevoegend) dan verdacht. Hoewel het wel een goede wolventactiek kan zijn: wel regelmatig posten, zodat je niet het verwijt krijgt dat je niet actief speelt, maar gewoon inhoudelijk niets toevoegen. Mm, houd ik nog even in m'n achterhoofd. Verder heb ik Geel nog ergens op m'n verdachtenlijstje staan, omdat ie het zo opnam voor testout.com. En dan na de hangronde dit nog zeggen. Citaat:
Vooralsnog neig ik dus naar kopmuntkip of Geel.
||
Citaat:
Mensen die een van de WW spellen met Archont gelezen hebben weten hoe hij speelt. Dat steekt ie niet onder stoelen of banken, en vanaf moment 1 duikt hij er vol in. Daar hoef je dus echt niet 'ervaren' te zijn om Archont als eerste slachtoffer uit te kiezen. Persoonlijk zou ik als ik een wolf zou zijn eerder voor Little Phoebe gaan, omdat zij toch vaak vrij goed zit met haar theorieen, maar tegelijkertijd meer op de achtergrond blijft dan Archont, ze word vaak verdacht als er gestemt moet worden, maar nauwelijks ook echt opgehangen, en ze krijgt vaak wel een aantal mensen mee met haar theorieen die ook al een paar spellen hebben geholpen met het ontmaskeren van een wolf. Ik vind Archont dus helemaal niet een logische keuze voor een 'ervaren' wolf. Maar goed, dat even terzijde. Ik heb nog geen duidelijke verdenkingen, maar heb ook nog wel even om een stem te vormen, dus neem daar vandaag even rustig mijn tijd voor ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Ik vind op dit moment Severus en Lucky Luciano het meest verdacht. Maar ook KMK. Ik wil eerlijk gezegd op LL stemmen, omdat hij de raarste sprongetjes maakt, maar aangezien mijn stem dan weinig uit zou maken, is mijn voorlopige stem voor Severus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: Ter verduidelijking: ik 'kom' alleen zo op voor Lorelei omdat ik probeer te begrijpen waarom LL zo raar doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En "er zijn zat spelers die minder geniaal zijn dan zij" vind ik niet "alle redenen" om haar een kans te geven en voor haar op te komen. Ik begrijp dat dus nog steeds niet zo goed. Overigens zeg ik ook niet dat hieruit overduidelijk blijkt dat je wolf bent, dat is nu eenmaal lastig te zeggen in het begin van het spel. Maar het viel me wel op.
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Bij deze dan de enige echte officiële ( ![]() ● Severus WolterB Little Phoebe Abzg Geel * Wheezle ● Abzg Lorelei ● Fizzle-fluffy Kopmuntkip ● Lorelei ● Kopmuntkip Queasy Moz Severus Dott Lucky Luciano Sarah Femic Biertank 52 Martiño Wammus Nou, het lijkt me duidelijk dat ik niet op mezelf ga stemmen, dus mijn stem gaat naar iemand die óók meerdere stemmen heeft, en voorlopig is dat dan Kopmuntkip. Wel jammer dat jullie niet inzien dat jullie de wolven in de hand werken; eerst oude rot Archont er uit, en nu ik - ze lachen in hun vuistje. Maar ja, voor een deel heb ik dat natuurlijk ook aan mezelf te danken - maar dan nog, jammer dat een eerlijke fout dan al meteen zo wordt afgestraft.
Laatst gewijzigd op 27-06-2010 om 15:51. Reden: Stem toegevoegd van: Dott, Sarah, Femic, Wheezle, Biertank 52, Martiño & Wammus. Stem gewijzigd van: Lucky Luciano. |
![]() |
|
ik ga net als de vorige ronde voor kopmuntkip, omdat Sverus idd gelijk heeft als ze zegt dat we het de wolven wel heel makkelijk maken als ze wel goede functie heeft/dorpeling is.
En ach, ik stemde de vorige keer ook al op hem... dus bij deze
||
Citaat:
Maar ja, 'nough over waarom LL doet wat hij doet. Severus, ondanks dat ik jou nog steeds verdacht vind ben ik bereid om eventueel op KMK te stemmen, dat doe ik nu nog niet, want straks is er een reden om toch op jou te stemmen en dan word ik beschuldigd van draaikonterij. Nu vraagt iedereen zich natuurlijk af waarom ik niet op Severus stem. Nou, dat is omdat ik haar nog wel in het spel wil houden, niet alleen omdat ik twijfel aan mijn eigen verdachtmakingen jegens haar, maar ook omdat ik haar verhaal overtuigend vind. Als ik naar KMK kijk (het is een mannelijk lid, btw!) heb ik ook nog wel dubbele gevoelens. Als je erop let hoe hij post in andere topics in DK, dan zul je zien dat hij wel vaker van die 'alien' opmerkingen maakt, maar ik vind dat hij het in het wwspel wel erg bont maakt. Tevens is het zo dat hij niet dom is, er zijn in het verleden (zelfs in het begin van dit spel) genoeg uitspraken gedaan over dat het niet verstandig is om op te vallen in een wwspel. Dat zou kunnen betekenen dat hij echt niet weet dat hij zichzelf alleen maar verdacht maakt, maar op mij komt het over als een mislukte immitatie van RP's gedrag afgelopen wwspel (of was het het spel daarvoor?). Conclusie, ik twijfel nog over mijn stem. Edit: aha, Dott stemt ook op KMK.
|
He gezellig weer mensen...
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje onpasselijk word van het gedoe dat Wammus z'n vriendinnetje zou gaan redden. Volgens mij heeft hij nog NOOIT het wwspel met z'n persoonlijke situatie verweven (andersom heb ik het wel s gezien). Denk dat er zeker een kans is dat Wammus wolf KAN zijn, maar alleen het feit dat hij op testout stemt vind ik wel zwak. Verder vind ik dat LL echt een vage redenering heeft mbt Lorelei. Om bovenstaande twee dingen zou ik eigenlijk wel graag op hem stemmen, maar als niemand dat verder doet is dat een beetje zonde van m'n stem. @ Severus: ik vind dat je wel een beetje overdrijft. Mensen hadden behoefte aan een stand van zaken. Het is nooit de bedoeling geweest dat iemand het officieel van je overnam, alleen om even op een rijtje te zetten wat mensen tot nu toe gestemd hebben. Als je er dan weer was zouden we allemaal jouw lijstje weer oppakken, is dat echt zo verkeerd? edit: posts tussen mij en Severus, ga ze even lezen.
|
Verwijderd
|
Met de huidige ontwikkeling stem ik toch op KMK. Ik denk dat Severus geen wolf is. Severus is een ervaren speler die heus wel weet dat het ongeacht je tactiek onhandig is om afwijkend te gaan stemmen. Ik denk dus dat het echt een foutje was. Bovendien denk ik dat KMK eerder een wolf is, om gronden die ik eerder al aanvoerde, derhalve zie ik ook liever dat KMK eruit gaat dan Severus.
Aangezien mijn stem op Lorelei zelf geen nut heeft, en het gelijkspel dreigt te worden tussen KMK en Severus denk ik dat er op deze manier meer nuttige informatie naar voren komt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm het lijkt nu vooral tussen KMK en Severus te gaan. Ik weet het nog niet echt, maar ik wil de computer uitzetten
![]() |
![]() |
|
Ook ik stem dan op kopmuntkip. Al eerder gaf ik aan dat zowel haar als Geel verdacht vind en Severus niet. In m'n eentje op Geel stemmen heeft niet zoveel zin, dus vandaar maar kmk.
@ Severus: je stemlijstjes worden zeer gewaardeerd, maar beetje onzin dat tussendoor niemand anders even de stand van zaken op een rijtje zou mogen zetten..
|
Ik denk er nu aan om mijn stem op Severus te laten staan. Als blijkt dat iedereen die op KMK stemt een echte stem heeft, dan kan dit lijstje later heel erg goed van pas komen (mits er nog wel wat stemmen staan op Severus), want aan de hand van de functies die later bekend zullen worden (naarmate meer rondes verstrijken) kan veel informatie gewonnen worden uit dit lijstje.
|||
Hmm, ik heb alles eens doorgelezen, en ik ben het met LL eens dat, hoewel Severus spelgedrag tot nu wel wat verdacht is (de rare speltactiek en het aanvallen van Wolter op zijn emoticongebruik), maar het meer neigt naar onhandigheid, dus ze krijgt van mij -voorlopig- het voordeel van de twijfel.
Verder vendenk ik vooral kopmuntkip en abzg. Ik vind hun gedrag vreemd, ze maken rare opmerkingen, een beetje alsof ze zich expres dom houden. Wat dat betreft neig ik meer naar abzg dan naar kmk. Citaat:
Citaat:
|
Pff, ik ben weer wakker na afgelopen 2 dagen 30 uur onderweg geweest te zijn.
![]() Ik heb het allemaal bijgelezen en persoonlijk denk ik dat Severus te ervaren is om die beginnersfout te maken in de eerste hangronde. Kmk daarentegen maakt naar mijn mening een te opzichtige opmerking over 'dezelfde positie'. Mijn stem gaat naar kmk.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik probeer geen gelijkspel uit te lokken, integendeel. Ik zeg dat ik er aan denk om mijn stem (die ik al voordat er zoveel stemmen voor KMK waren daar had gezet) te laten staan. En dat ga ik alleen doen als het overduidelijk is dat KMK er deze ronde eruit gaat. Nu staat het 8-5 (met wheezle's stem erbij, en ook die van Biertank). Als het zo blijft denk ik niet dat ik de kans wil lopen (nu de geliefden er ook bij zijn gekomen) dat het gelijkspel wordt. Edit: nu staat het met (martin's stem) 9-5.
|
Ik hou er zoals een aantal een beetje een dubbel gevoel aan over dat Archont eruit is. Aan de ene kant is het gunstig dat de evilziener eruit is maar aan de andere kant is het mooi balen dat we nu de leerling kwijt zijn.
Van de personen waar nu de meeste stemmen op zijn vind ik Kopmuntkip het meest verdacht. Hij gedraagt zich als een noob door te claimen niet te weten wie er aan de beurt zijn terwijl hij het spel wel al eerder gespeeld heeft. Daarnaast ben ik voor nu wel bereid te geloven dat Severus onschuldig is en dat haar tactiek een beetje ongelukkig gekozen was. Ik weet zelf maar al te goed hoe het is om er na een foutje gelijk uit gestemd te worden en geloof zoals gezegd voor nu wel dat ze onschuldig is. Ik stem deze ronde daarom op Kopmuntkip. Ik wil nog wel even kwijt dat ik dit verhaal en de onderbouwing erbij een beetje raar vind. Het ging inderdaad tussen Testout.com en Kopmuntkip en omdat ik voor Testout.com ben gegaan en Kopmuntkip blijkt straks wolf te zijn ben ik nu ineens verdacht? Ben ik dan niet verdacht als hij straks onschuldig blijkt te zijn of juist wel omdat hij dan onschuldig is? Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden maar vaag vind ik het in ieder geval wel. Verder wil ik er ook nog even op wijzen dat we vanaf nu met de geliefden te maken hebben. Ik heb voor nu geen idee wie hiervoor in aanmerking kunnen komen omdat het daar naar mijn idee nog te vroeg voor is in het spel maar ik vind dat het in ieder geval gezegd moet worden omdat ze anders misschien vergeten worden. Verder ben ik het wat betreft de stemlijsten met Severus eens. Als er afgesproken wordt dat een iemand de stemlijsten maakt is het ook wel zo handig om het daarbij te laten. Ik snap dat abzg de beste bedoelingen heeft maar het is voor het overzicht niet heel handig. Severus maakt hele goede stemlijsten en als je echt eerder behoefte hebt aan een stemlijst dan kun je die ook voor jezelf houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan en stemmen op ABZG omdat ze dom speelt "Phoebe' is wel een goede reden? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Want ik snap werkelijk waar niets van wat er in deze post staat.
||
Citaat:
En sorry, ik snap niet wat je in je tweede regel bedoelt te schrijven. Je schrijft ontzettend vage posts.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(Ik heb mijn stem op kmk overigens al doorgegeven.)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 3 WolterB | 139 | 24-07-2010 19:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 2 Martiño | 500 | 10-07-2010 08:49 |