![]() |
|
Verwijderd
|
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en vooral ![]() ![]() ![]() http://forum.scholieren.com/showthre...8#post30622538 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt geen - volstrekt onschuldige - eeuwenoude gebruiken of tradities zomaar ineens aan de kant gooien omdat steeds meer mensen hoofdzakelijk met zichzelf bezig zijn en daarom niks meer van dergelijke zaken willen weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
M'n ex vertelde vanmiddag dat zijn buurman een tijdje terug ook zijn kat kwijt was, had ook allerlei briefjes opgehangen, naar het asiel geweest enzo, en toen na 2 mnd ofzo een nieuwe kat genomen.
Toen stond in ene dat beest na 3 maanden weer voor deur alsof er niets gebeurd was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijv. 1 juli of 8 juli. Of 15 juli. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al vind ik jouw oplossing ook wel prima. Als ze wel gewoon lawaai blijven maken vind ik het overigens ook prima want ik heb er nooit zo'n last van, ondanks dat ik vroeger jaren vlak naast een kerk gewoond heb. Klokken schmokken. De vuvuzela's zijn vervelender. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat vraag ik dan aan m'n zusje ofzo, want dan is het een beetje erg, maar kan ik het wel makkelijk hebben. NIet van de mensen hier op het forum. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk moet je niet naast een kerk gaan wonen uit vrije wil, maar dat wil niet zeggen dat de kerk niet ene beetje kan inschikken. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Let wel: dit geldt uitsluitend voor bestaande kerkgebouwen waarbij het al lang gebruik is om de klokken te luiden, of waarbij dat een tijd traditie is geweest. Voor nieuwbouw geldt het niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|