Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Mja, het is eigenlijk nog nooit echt op die manier gegaan. Wel van heej, laten we es wat afspreken maar dat was niet perse met iemand die ik leuk vond enzo. Mja, ik zou het misschien wel doen maar ik weet niet zeker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Ik heb nog nooit iemand mee uit gevraagd. Maar als ik dat wel zou willen dan zou ik, denk ik, toch wachten op die "signalen van wederzijdsheid"! ![]() ![]() |
![]() |
|
1. Als het een leuk meisje is zonder dat ik gek op haar ben zou ik evengoed wel ja zeggen, gezellig een avondje uit. Is het iemand die ik echt niet zie zitten zeg ik nee.
2. Ik zit met exact hetzelfde probleem als jouw Pieter. We hebben zelfs dezelfde naam. ![]() Nog een vraag: Als je een oogje op iemand hebt, maar een andere jongen/meisje vraagt je mee uit, wat zeg je dan? |
![]() |
|
1. Stel een jongen/meisje die je een beetje kent (niet erg goed, ma toch een beetje) vraagt je mee naar de film, durven jullie dan nee zeggen?
vb. als je niet gek op die bent of zo Dat is het risico voor degene die me mee vraagt.. Dat durf ik wel ja, maar als ik diegene niet wil kwetsen ga ik toch wel mee.. Vind de bios wel leuk. ![]() 2. Hoe vlug vraag je iemand mee uit? Als jij gek op die bent, of pas wanneer je signalen hebt ontvangen (lichaamstaal,...) dat het ook wat wederzijds is Hangt van die persoon af, en van de situatie. 3.Als je een oogje op iemand hebt, maar een andere jongen/meisje vraagt je mee uit, wat zeg je dan? Nee. Dan heb ik toch geen behoefte aan die jongen.
||
Citaat:
2. Ik vraag iemand pas mee uit.. als ik zeker weet dat hij me ziet zitten! ![]()
|
Verwijderd
|
1. Ik zou ja zeggen, als het een film is die ik graag wil zien.
2. Ik vraag mensen vrij snel mee uit, maar dat hoeft niet altijd vanuit seksueel oogpunt te zijn. Ik kan ook een meisje meevragen iets te gaan drinken of lunchen als ik totaal niet van plan ben haar verder het hof te maken. Dan is gewoon vanwege de gezelligheid en het opdoen van nieuwe contacten (die eventueel later misschien wel nuttig kunnen zijn, hehehe ![]() |
![]() |
|
1. ja wanneer ik de film toch al wou zien, maar anders nee. vind ik de persoon niet leuk, zal mn avondje toch al aardig verziekt zijn aangezien je die persoon lijkt hoop te geven.
2. nou, ik vraag nou niet echt iemand mee uit. meer van: hee, hebbie zin om wat leuks te gaan doen? en dat is meestal toch mn vriend. dus die ga ik niet speciaal uitvragen. ![]()
|
![]() |
1. Ow ja hoor... maar ja dat komt ik dat ik altijd gewoon voor mn lol naar de film ga en niet uit 'seksueel' oogpunt.
2. Naar de film vraag ik iedereen mee in mijn naaste omgeving, of ik ze nou zie zitten of gewoon als vrienden zie. ![]()
|
Verwijderd
|
1. Stel een jongen/meisje die je een beetje kent (niet erg goed, ma toch een beetje) vraagt je mee naar de film, durven jullie dan nee zeggen?
vb. als je niet gek op die bent of zo hmz, als ik met die iemand kan opschieten wel, als ik die persoon niet echt ... hmz ... "tof vind" ( ![]() 2. Hoe vlug vraag je iemand mee uit? Als jij gek op die bent, of pas wanneer je signalen hebt ontvangen (lichaamstaal,...) dat het ook wat wederzijds is ik heb nog nooit iemand uitgevraagd ![]() ik zou wel wachten tot ik zie dat hij mij ook leuk vind... anders zou ik niet durven 3.Als je een oogje op iemand hebt, maar een andere jongen/meisje vraagt je mee uit, wat zeg je dan? "sorry, ik heb al plannen... en het ziet er naar uit dat ik die wel meer zal hebben in de toekomst! weet je, ik heb iemand ontmoet en blablablah..." dan hebben ze de boodschap meestal wel door xxx |
![]() |
||
Citaat:
2) Wanneer ik merk dat het wel heel goed klikt. Of als ik écht het lef heb om iemand mee uit te vragen die ik niet eens ken. Maar dat laatste is me pas 1 keer overkomen, nu zal ik dat niet meer ('zo snel') doen. 'k heb er gewoon 't lef (niet meer) voor. Oh trouwens...in ~98% van de gevallen dat ik iemand 'mee uitvraag' wil ze niet, om wat voor reden dan ook. Uiteen lopend van "ik kan niet" tot "ik wil niet", en alles dat zich daar tussen bevindt.
||
Citaat:
Een oogje op iemand hebben is niet het zelfde als "het hebben van een liefdesrelatie". In een relatie maken we die afspraken ofdat we het van elkaar goed vinden wanneer we ook met anderen uitgaan. Nś maakt het dus (voor mij) vrij weinig uit.
||
Citaat:
![]() ![]() 2. niet vlug, kdurf da niet zo heel erg goed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Paul & Andere Familievriendelijke Alien-films Mathilde86 | 5 | 26-02-2011 12:23 | |
Films, TV & Radio |
De Film 0605 van Theo van Gogh Quincy | 22 | 25-08-2004 09:45 | |
Films, TV & Radio |
Enquźte over films Balance | 31 | 06-12-2002 16:50 |