| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nah, ik heb twee keer meegedaan ofzo, maar het lukt me echt niet om zo fanatiek te zijn als de meesten, en hele theorieën te gaan spuien. Ik vind het vaak gewoon nergens op gebaseerd, zeker de eerste helft van het spel. En dan ook nog al die functies, al die lappen tekst van iedereen, nee pff, ik vind het erg ingewikkeld. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Heb je nog gehospiteerd vandaag?Ik ga vanavond vroeg naar bed.. ik ben echt helemaal op. En dan morgen nog even de laatste dingen bekijken voor m'n statistiek-tentamen. Ben een beetje nerveus
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik merk alleen op dat kwaliteit helemaal niet per definitie subjectief is (en voor zover dat een discussie is, is het eerder een taalkundige).Citaat:
![]() Je had hulp gehad toch, met statistiek? Gaat vast goed, zeker als je goed slaapt en zo. Herinnert me eraan dat ik ook zo naar bed moet, morgen vroeg werken in Driebergen.
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Moet je in de komende weken (in juli) ook nog in driebergen werken?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|