![]() |
|
Verwijderd
|
Een outie komt vaak door een klein navelbreukje, zoals bijvoorbeeld na een zwangerschap. Kan geen kwaad. En een navel is in feite een litteken, sommige mensen maken een beetje extra weefsel als ze een litteken ontwikkelen ('wild vlees' of keloïd) en dat kan ook een outie veroorzaken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je zei zelf ook al dat innies veel meer voorkomen. nou hij gaat een beetje overijnd Wat bedoel je daar mee? |
![]() |
||
Citaat:
|
Kijkt niemand op wikipedia?!
De navel is het litteken dat achterblijft na het verwijderen van de navelstreng. De navel heeft daardoor een symbolische betekenis van verbinding met het leven gekregen. De vorm van de navel is afhankelijk van de wijze waarop het litteken vergroeit. Er zijn vier veel voorkomende verschijningsvormen: het knoopje: een eerder platte navel die het uitzicht heeft van een ronde platte knoop, de innie: een ovale tot ronde holte die varieert in doorsnede en diepte, de outie: een licht uitstulpende navel en het bolletje: is een outie met binnenin een lichte uitstulping in de vorm van een bolletje dat evenwel niet uit het putje uitpuilt.
|
nou je hebt ook outies die echt heel ver uit gaan echt zon grote bobbel heb ik gelukig niet
ik heb er ongeveer zo een dan niet zo rood en minder bol en ietsje mooier maar ja ik heb ff voor je gezocht ![]() nu weet je hoe het er uit ziet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|