Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jullie moeten 'm dan ook hier kijken, lekker op youtube. Geen reclame in 't midden en je kunt makkelijk doorklikken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het konijn van mijn zus is ook alleen en die is daar tamelijk asociaal van geworden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeker omdat Google YouTube ook uit eigen zak verdedigt bij de 456235 rechtzaken die er tegen lopen voor misbruik van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Dat pakt niet altijd even leuk uit natuurlijk, want er wordt ook weleens een zaak gewonnen door hebberige productiemaatschappijen, maar dat ze er überhaupt voor willen vechten en daar ook nog voor willen betalen is behoorlijk tof van ze.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je nam een 'slok' en hield hem daarna nog even heel hoog. Alsof hij eigenlijk leeg was maar je de laatste druppel nog wilde hebben. En toen vroeg ik me af of je als figurant eigenlijk volle of lege flesjes krijgt? Ik hoop volle, niets zo lelijk als nep-eten of nep-drinken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want figuranten doen vaak óf veel te veel óf heel duidelijk 'niets'. Tenenkrommend is dat. Net als de verdere acteerprestaties in zo'n serie natuurlijk ![]() |
![]() |
|
|