Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de zomercliff
Daarom kijk ik graag naar gtstes:
Advertentie
Oud 01-07-2010, 15:59
Verwijderd
Dan heb je al die tijd met je neus gekeken
Oud 01-07-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je serieus goed figureren Julius
Want figuranten doen vaak óf veel te veel óf heel duidelijk 'niets'. Tenenkrommend is dat. Net als de verdere acteerprestaties in zo'n serie natuurlijk
Ja, van die figuranten die tijdens een zogenaamd gesprek heel erg met hun hoofd gaan knikken en handbewegingen gaan maken. Niemand praat zo.
Oud 01-07-2010, 16:06
Severus
Severus is offline
Ik had dinsdagmiddag een DVD besteld bij Amazon.co.uk, waarbij me werd verteld dat het vermoedelijk op 2 juli of 5 juli afgeleverd zou worden (ik had standard shipping gekozen, omdat ik het natuurlijk altijd zo goedkoop mogelijk wil houden). Kreeg ik op de avond van diezelfde dag het bericht dat het was verstuurd, en lag het vandaag al bij me op de deurmat. Niiice, I was pleasantly surprised - made my day.
Oud 01-07-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, van die figuranten die tijdens een zogenaamd gesprek heel erg met hun hoofd gaan knikken en handbewegingen gaan maken. Niemand praat zo.
Italianen wel!
Oud 01-07-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Italianen wel!
Haha, ik wilde er nog aan toevoegen 'behalve misschien een paar Italianen' maar toen dacht ik terug aan hoe de figuranten in Seinfeld doen en dacht ik '...nee, zelfs Italianen doen niet zo'.
Oud 01-07-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je al die tijd met je neus gekeken
weet ik. Mijn neus zit voor mijn ogen
Oud 01-07-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies
Oud 01-07-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Hoi
Oud 01-07-2010, 16:14
Verwijderd
Omg, ik wilde een filmpje zoeken met wat typische Seinfeld-figuratie erin, maar toen kwam ik deze volkomen absurde reclame tegen.

WOT <3
Oud 01-07-2010, 16:14
Verwijderd
Nee Eric, zelfs jij niet
Oud 01-07-2010, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Hoi
Ik heb jou zien praten en jij praat ook niet zo Jij praat gewoon vrolijk en levendig.
Oud 01-07-2010, 16:20
Verwijderd
Ik eet komkommer uit de koelkast, gerold in kaas. En dan zou je denken dat ik er keurige rondjes van zou snijden, op z'n minst, maar ik heb gewoon de hele komkommer in een plak kaas gerold en ik eet 'm uit 't vuistje. Zo, pak aan, internet! Intieme details uit het leven der Paranoide!
Oud 01-07-2010, 16:21
Verwijderd
Het is erg lekker overigens, ik kan het jullie van harte aanraden.
Verwijderd
Rondjes snijden optioneel.
Verwijderd
Lustte ik maar kaas, dan leek het me wel wat.
Oud 01-07-2010, 16:23
Verwijderd
Ja, als je geen kaas lust dan houdt het op. Al kun je hem misschien in van die vegetarische nepworst van de AH rollen. Die met shiitake combineert wel lekker met komkommer, fluistert m'n geheugen me in.
Oud 01-07-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, als je geen kaas lust dan houdt het op. Al kun je hem misschien in van die vegetarische nepworst van de AH rollen. Die met shiitake combineert wel lekker met komkommer, fluistert m'n geheugen me in.
Die heb ik nog nooit gehad, is die lekker? Ik dig de gebraden gehakt met bieslook wel erg <3
Oud 01-07-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik nog nooit gehad, is die lekker? Ik dig de gebraden gehakt met bieslook wel erg <3
Ik vind 'm de lekkerste Of nouja, een gedeelde eerste plaats met die nep-filet americain. Al gaat die wel snel vervelen.
Oud 01-07-2010, 16:29
Verwijderd
Valt Rosj Ha'Sjana altijd samen met het Suikerfeest of is dat alleen toevallig nu twee keer achter elkaar zo? Of is dat alleen tot de schrikkelmaand in de Israëlische kalender weer is toegepast?
Oud 01-07-2010, 16:41
Rivka
Rivka is offline
Ik ben joods en ik zeg: Geen idee.
Oud 01-07-2010, 16:42
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik eet komkommer uit de koelkast, gerold in kaas. En dan zou je denken dat ik er keurige rondjes van zou snijden, op z'n minst, maar ik heb gewoon de hele komkommer in een plak kaas gerold en ik eet 'm uit 't vuistje. Zo, pak aan, internet! Intieme details uit het leven der Paranoide!
Een boterham met jonge kaas en plakjes komkommer is ook lekker.
Oud 01-07-2010, 16:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb ebola aids en ik ga dood
Oud 01-07-2010, 16:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wanneer heeft de lieftallige forumdokter inlogspreekuur?
Oud 01-07-2010, 16:48
freezer
freezer is offline
Hoe vinden jullie deze als outro voor theamus vlogs channel:
Oud 01-07-2010, 16:59
Verwijderd
Ik vraag me af of de zin in roken ooit nog weggaat ;x
Oud 01-07-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ben joods en ik zeg: Geen idee.
Ja we weten al 65 jaar dat joden niet zo assertief zijn
Oud 01-07-2010, 17:01
Lorelei
Lorelei is offline
Uuugh, m'n hooooooofd
Oud 01-07-2010, 17:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG ik heb Lorelei besmet. Lorelei we moeten in quarantaine!
Oud 01-07-2010, 17:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
OMG ik heb Lorelei besmet. Lorelei we moeten in quarantaine!
Oh jee... Komt die buikpijn ook van jou of komt die wel gewoon van iets verkeerds eten?
Oud 01-07-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Hou nou eens op met je trieste opmerkingen altijd. Trieste gast die je bent.
Oud 01-07-2010, 17:05
Sherlock
Sherlock is offline
Avond.
Oud 01-07-2010, 17:06
Verwijderd

En dit drrrrrrrraien ze in de Men in work.
Oud 01-07-2010, 17:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh jee... Komt die buikpijn ook van jou of komt die wel gewoon van iets verkeerds eten?
Misschien een combinatie!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Misschien een combinatie!
Bwuh
Rationeel
Rationeel is offline
groetjes vanuit san francisco!
Verwijderd
Ik huil. Ik durf niet eens naar de keuken. Er zitten daar huisgenoten + vrienden ofzo. Ik laat me sowieso al zo weinig mogelijk zien. Ik wacht vaak tot ze uit de keuken zijn. En ik ben heel erg bang dat ze me raar en stom vinden, en over me praten als ik er niet bij ben.
Oud 01-07-2010, 17:11
Verwijderd
Ik ben heel de dag al super gespannen en schrikachtig. En kwaad. Ik hoor telkens mensen buiten lachen, en dan schrik ik + ik word agressief.
Oud 01-07-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
hey ja ik wilde je nog een heel fijne vakantie wensen, maar toen was het te laaat dus: fijne vakantie!
Oud 01-07-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
hey ja ik wilde je nog een heel fijne vakantie wensen, maar toen was het te laaat dus: fijne vakantie!
Dit
Oud 01-07-2010, 17:13
Verwijderd
k weet niet wat ik moet doen. ik moet nog boodschappen en alles doen maar ik voel me zo uitgeput en slecht, ik wil alleen maar in bed liggen.
Oud 01-07-2010, 17:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
k weet niet wat ik moet doen. ik moet nog boodschappen en alles doen maar ik voel me zo uitgeput en slecht, ik wil alleen maar in bed liggen.
Computer uit, uurtje op bed liggen en dan boodschappen doen
Oud 01-07-2010, 17:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb zo een pianovoorspeelavond maar dat wist ik eergister pas. Ik ga nog maar even oefenen! Ajuu!
Oud 01-07-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel de dag al super gespannen en schrikachtig. En kwaad. Ik hoor telkens mensen buiten lachen, en dan schrik ik + ik word agressief.
Schrikachtig?
Oud 01-07-2010, 17:31
Tink*
Tink* is offline
Ik heb zo een overleg met een dude die graag les bij mij wil volgen. Ik ben benieuwd hoe 'goed' zijn Nederlands is.
Oud 01-07-2010, 17:31
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Fucking jaloers!
Oud 01-07-2010, 17:48
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wtf. Fail.
Oud 01-07-2010, 17:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoe je je biertje dronk viel me ook al op, ja.
Je nam een 'slok' en hield hem daarna nog even heel hoog. Alsof hij eigenlijk leeg was maar je de laatste druppel nog wilde hebben. En toen vroeg ik me af of je als figurant eigenlijk volle of lege flesjes krijgt? Ik hoop volle, niets zo lelijk als nep-eten of nep-drinken.
Er zat appelsap in. En ik dronk ook echt de laatste druppel. Mooi staaltje method acting, al zeg ik het zelf.
Oud 01-07-2010, 17:55
Verwijderd
omg.
Oud 01-07-2010, 17:57
Verwijderd
Gecondoleerd met je konijn Sarah!

Citaat:
Ik vraag me af of de zin in roken ooit nog weggaat ;x
Mijn moeder stopte toen ze zwanger was van mij, 23 jaar geleden. De zin te gaan roken is 98% weg, maar die resterende 2% blijft wel hangen. Ik zie haar er wel voor aan weer te beginnen als mn broers het huis uit zijn of zo.

Citaat:
Fijne vakantie!

Citaat:
Heb je er al met iemand over gepraat inmiddels? En zet muziek op of zo, dan hoor je die mensen niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten