Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had dinsdagmiddag een DVD besteld bij Amazon.co.uk, waarbij me werd verteld dat het vermoedelijk op 2 juli of 5 juli afgeleverd zou worden (ik had standard shipping gekozen, omdat ik het natuurlijk altijd zo goedkoop mogelijk wil houden). Kreeg ik op de avond van diezelfde dag het bericht dat het was verstuurd, en lag het vandaag al bij me op de deurmat.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik eet komkommer uit de koelkast, gerold in kaas. En dan zou je denken dat ik er keurige rondjes van zou snijden, op z'n minst, maar ik heb gewoon de hele komkommer in een plak kaas gerold en ik eet 'm uit 't vuistje. Zo, pak aan, internet! Intieme details uit het leven der Paranoide!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik huil. Ik durf niet eens naar de keuken. Er zitten daar huisgenoten + vrienden ofzo. Ik laat me sowieso al zo weinig mogelijk zien. Ik wacht vaak tot ze uit de keuken zijn. En ik ben heel erg bang dat ze me raar en stom vinden, en over me praten als ik er niet bij ben.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Gecondoleerd met je konijn Sarah!
Citaat: