| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Mijn mama kent me zo goed. Kom ik aanrijden, doet ze de deur alvast open met de mededeling dat ze de koffie al klaar heeft omdat ze me al verwacht had. Ik vind het zo fijn dat ik zo close ben met haar en hoe meer ik me dat besef hoe erger ik het vind dat ze volgend jaar zo ver weg gaat. Bwuh. Nog maar even genieten van de tijd dat ze dichtbij is dus.
|
|
||
|
Citaat:
ot: het gaat heel goed alleen zou hij wat vaker de was mogen doen of de stofzuiger pakken (en ik dacht niet dat ik dat ooit zou zeggen) ![]()
|
|
||
|
Citaat:
Beter dan de hoer gaan spelen
|
|
||
|
Citaat:
Ot: Naar de efteling geweest. Mijn lief is heel lief
|
||
|
|
|
|
@volk
jij hebt blijkbaar wel een echte relatie ik zou ook wel willen lijkt me gewn zo leuk een jongen waar je echt mee kan praten en die je begrijpt maar jaik val op oudere jongens (ik zie er ook een beetje veel ouder uit dan mijn leeftijd) dus die ene x dat ik verkering had vond ik hem wel leuk maar duurde maar week want na hij wou meer als zoenen ik nog niet klaarvoor maar hij begreep wel en stond een beetje raar ik dee 2de klas vmbo en hij deed 3de klas MBO :$ maar we zijn nu nog goede vrienden
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Waar het mee begon speelt helemaal niet in mijn hoofd ( ik had een handdoek op het vuur gelegd, waardoor het weinig scheelde of zijn hele huis was nu een hoopje as )Nou ja.. we zien wel. Ik ben iig erg blij dat ik lekker in mijn eigen huisje zit. Heb mijn huisje zo gemist <3 |
||
|
|
|
|
pfiew ik ben de afgelopen dagen een beetje een onzeker wrak. We zien elkaar atm wat minder doordat hij moet werken bij zijn ouders in de buurt, wat hier zon 1,5 uur reizen vandaan is. We zien elkaar wss nog steeds wel 2/3x per week maar toch weinig als je elkaar normaal elke dag ziet
. Tel daarbij ongesteldheid op en een paar telefoongesprekken die een beetje stom verliepen door miscommunicatie (hij zat met zn ouders erbij dus kon niet lekker voluit praten e.d.) dan voel ik me gewoon onzeker.. tis maar goed dat ik m morgen weer zie
|
|
|
|
Net lekker BBQ gehad.
Wel heftig omdat mijn moeders vriend aan de chemo begint morgen, en hij heeft zoiets van: als de bijwerkingen te heftig worden dan stop ik ermee. Dat had ik niet verwacht, en de kans dat de kanker dan terug komt is behoorlijk groot.. vind het allemaal nogal veel om te verwerken zo op 1 dag. Gelukkig komt mijn vriend zo terug van zijn gitaarles en kruipt ie lekker bij me in bed.. pff wat heb ik hem gemist.
Laatst gewijzigd op 30-06-2010 om 21:40. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En wat naar zeg
|
|
|
|
Ja, want ik las het zoals jij bedoelde
![]() OT: Niets boeiends, helaas. Gisteren gehoord dat ik een baan heb per 1 september, dus ik ben nu ook heel druk. Wordt voorlopig even niks (en ook geen vakantie). Jongen waar ik tijdje geleden mee bezig was, daarvan heb ik nu eindelijk door dat het niks gaat worden en dat is prima. Ik kom wel weer wat tegen.
|
|
|
Verwijderd
|
*meeleeft met wup en dott* en Go Optima! Lijkt me verstandige beslissing. Also, verliefd op wie?
OT: Nog steeds heel fijn met vriendlief! Nog steeds wel moeilijk om alle sociale levensdingen (weer) aan de gang te houden maar studievriendinnetjes en ene beste vriendinnetje fatsoenlijk gezien afgelopen dagen en dat was heel fijn, en Qimm natuurlijk, en vrijdag hopelijk de thuismensen, en ik ben blij dat ik even weer bij de ouders ben. Oma is ziek (kanker en het is maar de vraag of het niet uitgezaaid is, vrijdag uitslag) dus ik wil graag bij mijn moeder in de buurt zijn en zien hoe het allemaal loopt... haar moeder en zij is er wel heftig bij betrokken, en ik bij mijn moeder, en bovendien wil ik m'n eigen oma natuurlijk niet kwijt... en m'n vaders vader ook al kanker maar ik ga er min of meer van uit dat dat niet uitgezaaid is, daarvoor komt hij te vitaal over en heb het idee dat het tijdig is ontdekt.. hij ook nu uitslag, dus komt allemaal wel tegelijk zeg
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() OT: Druk druk druk, altijd lastig, die laatste loodjes, maar! Over ongeveer een week zit ik in het vliegtuig Eigenlijk verbaast het me nog steeds: ik vind het niet vervelend dat ik weinig alleen ben sinds we samenwonen. Het voelt alleen maar goed.
|
|
|
|
mis m
maar t fijne is dat ik nu net een vlucht heb geboekt (kon niet eerder ivm zijn toen nog onbekende werkdata), en het kwam zo uit dat ik over een week al daarheen ga. dus nu kan ik tenminste ergens naar uitkijken. en ik vind het stiekem ook heel lief dat zn vrienden vragen wanneer ik weer kom, terwijl ze de meeste vriendinnetjes van vrienden niet zo heel erg leuk vinden.
|
|
|
Verwijderd
|
Lol, een digitaal krantenabonnement
![]() Hmmm, het thuis zijn gaat niet helemaal van leien dakje. Pa lijkt chagrijnig van me te worden. Hij leek al chagrijnig toen ik vertelde dat ik in het gips zat, alsof het mijn eigen schuld was en het zelf maar moest oplossen. Maandagavond hadden we een discussie die nergens over ging, dinsdagavond wat gebekvecht over dat hij het vroeger ook moest redden als hij in de gips zat en gisteravond was hij kwaad dat ik mijn vogel niet verzorgd had (ehm hoe zie je mij met een bakje water hinkelen?). Ik kan begrijpen dat het niet leuk is dat ze nu met mij opgezadeld zitten, maar ik doe mijn best om meegaand te zijn. Als ik zou kunnen zou ik natuurlijk het huis poetsen enzo, maar ja... |
|
|
|
|
En dat is precies waarom mijn kerel voor mijn verjaardag e.d alleen een reep chocola oid mag kopen. Het is alsof je elk jaar het kadootje van het jaar daarvoor moet overtreffen en dat vind ik echt vreselijk. Als grote voorbeeld een vriendin van mij, die nu 7 jaar samen is met haar (nu) man. Ze begon met een cd die hij graag wilde, en nu geven ze elkaar complete weekjes vakantie kado, want ja.. na een weekendje weg kan je niet meer aankomen met een dvdtje..
Ik ging met mijn langste relatie altijd lekker uit eten voor verjaardagen en zo-veel-jaar-samen-zijn ( en daarnaast nog 3x per maand, maar het gaat om het idee) Zo.. daar kwam even wat frustratie boven. En nu weer ot: Wel goed weer.. heb alweer ongelooflijk zin om hem te zien. Ga denk ik even bij hem eten en dan thuis slapen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
.Ot: we hebben vandaag heel spannend nieuws te horen gekregen, maar nog even afwachten of het iets gaat worden. Ik hoop het enorm! Verder wel prima, al wegen de laatste loodjes écht het zwaarst.. Ik heb dat trouwens ook wat Luna zegt, dat ik soms zo kwaad kan zijn dat ik het even helemaal gehad heb en dan word ik de volgende ochtend wakker en denk ik 'waar ging dat ook alweer over?' . Sowieso hebben we de laatste tijd een beetje een vreemde tic. Als we aan het kibbelen zijn, en we kijken elkaar aan, dan schieten we constant in de lach. En dan roep ik lachend: 'maar ik ben wel echt heel boos, hoor!' Achja, beter dan met het servies naar elkaar gooien.. . Maar tis wel raar, dat hadden we voorheen nooit.
Laatst gewijzigd op 01-07-2010 om 18:43. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
), dan hoeft het echt niet duur te zijn. Kan de ene keer iets duurs zijn, dan juist weer iets goedkoops. Het is vooral ook leuk om de aandacht die iemand er in stopt, niet om wat het is.
|
|
|
|
|
|
Tja, ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag een beetje een maf iets gegeven.
We hadden het over de ideale verjaardag, en hij noemde op wat hij leuk zou vinden en ik heb hel alles gegeven om dat mogelijk te maken (een schort, lasagne mix, badschuim, massage olie dat soort dingen) en dat vond ie supertof. Daarnaast geven we elkaar ook wel eens zo maar iets, maar da's dan vaak snoep of ijs of iets, meer iets wat je dan meeneemt voor samen.. Dikke prima
|
|
||
|
Citaat:
ot: gisteravond echt zon fijne avond samen gehad, naar twilight geweest (die ik niet heel bijzonder vond mss omdat ik het boek al heb gelezen). En gewoon weer lekker bijgekletst en samen in slaap gevallen. Nu zie ik m morgenavond weer, toch wel weer redelijk snel .
|
|
||
|
Citaat:
ot: En weer een moeder met kanker. Van niet echt een goede vriendin, meer een schoolvriendin, maar toch..
|
||
|
|
|
|
verliefd zijn verscheurd me.....
![]() Afgelopen woensdag ben ik op zijn verjaardag geweest, vrienden erbij, zelfs zijn ouders waren er. Hij was heel erg blij/ontroerd door de cadeaus. Ik was zowaar de enige die een beetje moeite had gedaan om leuke dingetjes voor hem te kopen. Toen we even los van de rest op zijn balkonnetje stonden kuste hij me... en bij het afscheid toen hij (strategisch?) mijn vestje op zijn slaapkamer had neergelegd kuste hij me weer. Maar ondanks dat krijg ik to-taal geen hoogte van hem. Hij date ook nog met een ander meisje, maar die komt net uit een lange relatie (rebound?) evenals ik in het begin toen ik hem ontmoette. Nu zijn we een half jaar verder, hebben we een maand geen contact meer gehad omdat hij het moeilijk had, en heb ik geen flauw idee wat we nu eigenlijk zijn. Vrienden? Minnaars?(ik ben overigens niet van plan weer met hem naar bed te gaan als hij die ander nog date) Het is lastig om de balans te vinden tussen laten merken dat ik hem leuk vind en enige afstand bewaren zodat ik niet te happig lijk. Misschien moet ik maar gewoon risico nemen en me kwetsbaar opstellen, met de kans dat hij zegt "maar ik ben en word niet verliefd op je". Dan blijkt dat hij niet gek genoeg op me is, en moet er wel iemand anders zijn die dat wel wordt.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|