| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goedenavond. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Voor de noobs: Yahtzee is dus van dit soort filmpjes.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik droom dus steeds over een heel gek soort vampiers: Ze zuigen niet echt bloed maar hebben verder wel alle kenmerken, en ze zijn heel vernielzuchtig en kunnen van gedaante veranderen en lijken soms ook op huiselfen. En de enige manier om ze weg te krijgen is om ze het raam uit te flikkeren, maar ze doden en vernielen alles en ze gooiden mijn kleine broertje uit het raam en toen ging zijn schedel open en liepen er nog meer kleine vampiertjes uit en later hielden ze een mes bij mijn zusje en het is ook steeds diep in de nacht en vreemd genoeg zijn er ook steeds zwevende kaarsen en toen ik knoflook bij zo'n vampier hield at hij hem gewoon op .*ahem*
|
|
|
|
Ik heb één boek van Twilight gelezen en toen heb ik mezelf gezworen om er nooit meer iets mee te maken te hebben.
En trouwens, Twilight-vampiers zijn heel anders dan de 'echte' vampiers.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
klein/draagbaar: wat trager; minder capaciteit. stroom via usb groot: sneller, meer capaciteit, meestal eigen stroomvoorziening nodig. Ik denk dat je met zo`n WD Passport wel goed zit.
|
|
||
|
Citaat:
Die passports zijn gewoon prima draagbaar; alleen als je echt HD films via dat ding wil streamen dan wil het nog wel eens haperen; maar dat is een kwestie van even lokaal kopieren.
![]() |
|
|