Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2010, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik ruzie had met mijn regisseur.
Oud 24-06-2010, 18:42
Macrador
Macrador is offline
Ik droomde dat Wouter Deprez me verslaafd had gemaakt aan tic-tac's. Mijn nicht moest me dan maar naar Leuven brengen omdat ik ontwenningsverschijnselen kreeg en ik de mandarijn tic-tac's nodig had.

Ik snap het niet helemaal
Oud 26-06-2010, 07:25
Verwijderd
Ik kan me minimaal 3 dromen herinneren waar het over loekie ging. Dat ik hem vond en helemaal hysterisch werd van blijdschap. En later dromen waar ik hem aan het zoeken was en niet vond.
Oud 26-06-2010, 20:35
Verwijderd
Ik liep met een winkelwagen door de supermarkt, en toen kwam ik eerst mijn vader tegen. Toen zag ik mijn moeder die aan kwam lopen en toen ook mijn opa. Die deden allemaal toevallig tegelijk boodschappen, en we hadden ook allemaal een karretje. Mijn moeder noemde mijn vader een vrek. We begroetten elkaar allemaal en het was een beetje awkward. Toen liet mijn vader zien wat er in zijn kar zat. Hij had van alles drie, drie six-packs, drie flessen rode wijn en drie flessen Spa Marie Henriette. Toen was het klaar.
Oud 27-06-2010, 10:07
Verwijderd
Ik was in de kamer en deed de lichten aan, maar er kwam amper licht vanaf, dus het was nog helemaal donker. Ik werd heel bang en viel op de grond. In dromen kan ik nooit gillen, en ik was blij dat dit geen droom was en dat er nu wel geluid uit mijn mond zou komen. Maar dat gebeurde niet, waardoor ik nog meer in paniek raakte en steeds maar bleef proberen te schreeuwen. Toen werd ik wakker van het geluid dat ik maakte, het klonk als een jankende hond ;x

Oh ja, ik was op bezoek bij mensen die in Tilburg woonden geloof ik. Een jongen die daar was zei steeds dat ik daar niet hoorde en dat ik "terug moest naar Holland". Daar werd ik boos om. Later lag hij in een ziekenbed op de derde verdieping van een huis waar ik woonde met mijn moeder.
Dat was maar een heel kort stuk van de droom, maar de rest ben ik vergeten.
Oud 30-06-2010, 22:46
Verwijderd
Ik had een serie dromen met allerlei naars. In de meeste ervan was ik getuige van een moord die gepleegd werd door diverse mensen die dicht bij me staan, en moest ik daarna tegen ze getuigen in een rechtbank.

In één van de dromen zat wel een gave verdorven stad met overal hoeren en grootse motorshows en bier en ruige mannen. Alle huizen waren een soort glazen flats, en ze stonden allemaal bovenop winkelcentra. In de winkelcentra woonden ratten en toeristen. Dus dat was wel leuk, totdat er weer eens iemand doodging en er overal paniek en brand kwam en ik weer naar zo'n rechtbank getroond werd om m'n verhaal te doen.
Oud 01-07-2010, 07:26
Verwijderd
Ik droomde dat ik viel op straat en dat toen ik weer overeind kwam ik allemaal dingen tegen een vriendin wilde zeggen, maar ik had opeens de stem van Panda en dat vond ik helemaal niet leuk.
Oud 05-07-2010, 13:05
Thinus
Thinus is offline
Dat ik al voor het 3e keer op rij examens deed...

Op de basisschool .
Oud 05-07-2010, 15:26
Verwijderd
Dat ik een oranje vibrator kocht ( ), met zo'n bewegende kop. En ik had er ook 2 gestolen uit een algemeen mandje oid in een doucheruimte. Bonnie was er ook, en ze zei dat ze de paarse vibrator miste. Ik had als enig doel ze te verstoppen, dat deed ik een een douche van een bewoner. Was bang om betrapt te worden.
Waar we waren leek op mijn werk, alleen de kamers waren er anders. Ik woonde er ook geloof ik. Ik zag een client lopen en ik kwam niet vooruit, besloot grote stappen te nemen zodat ik kon gaan vliegen (dit was half lucide, ik besefte een soort van dat het een droom was en ik kon vliegen, want ik hou van die dromen.) Ik vloog heerlijk terwijl ik grote stappen maakte, ik voel het dan ook echt in mijn buik.
Oud 06-07-2010, 11:29
snoopy
snoopy is offline
@ Pip: wel cool dat het een oranje was Je bent een brave oranje-fan
Oud 06-07-2010, 11:38
Em.
Em. is offline
Ik was een man, er was een tandartsstoel en ik was verliefd op de vrouwelijk tandarts.
Oud 06-07-2010, 11:54
Megan Cleo
Megan Cleo is offline
ik viel vanaf een heel groot gebouw maar daar onder was een trampoline dus ik werd gelanceerd en stond daarna weer normaal op de grond waar mensen mij gingen feliciteren met mijn verjaardag. en ik was niet eens jarig en ik probeerde dat duidelijk te maken.

heel raar.
Oud 06-07-2010, 14:07
Verwijderd
Ik droomde voor de tweede keer dat ik een kitten kreeg in plaats van een baby En allerlei nare dingen over m'n scriptie.
Oud 06-07-2010, 15:02
Verwijderd
Dat ik met wijlen mijn konijn Flip door het huis liep en Kinderen voor Kinderen-liedjes zong
Oud 06-07-2010, 16:30
Vamp.
Vamp. is offline
Ik werd gevangen gehouden in een soort cellen complex door een hele enge man. En toen werd ik ineens opgehaald door me vader die dacht dat ik moest lessen
Oud 11-07-2010, 14:17
Verwijderd
Een vrouw had een baby op sleutelhangerformaat. Ik zei dat het een leuk ding was, waarop ze vroeg of ik op hem wilde passen terwijl zij naar het badhuis ging. Dat deed ik, maar de baby was ineens een gemene grote kever die beet en de hele tijd wegtrippelde en ik vond het maar vies en eng en pijnlijk om hem de hele tijd op mijn hand te houden, maar ja, ik had het beloofd. Na een tijd zag ik de sleutelhangerbaby op een stoel liggen, had ik dus voor niets steeds op die kutkever gepast en de sleutelhangerbaby deed het niet meer Toen ging ik bij een tankstation een nieuwe kopen, maar ze hadden alleen gele en die van de vrouw was rood ;x
Oud 12-07-2010, 00:32
Em.
Em. is offline
Ik droomde over dit forum!

Ja, heel serieus.

Maar dan was het geen internetforum waar je een beetje achter een beeldscherm zit, maar de layout was zegmaar de... vloer, en de mensen die bij de avaters hoorden liepen rond. Dus een soort 3d forum, ja.

En er was ook een neger, en daar had ik een relatie mee, en toen was iedereen jaloers op mij, vanwege hem. En we moesten in Sneeuwwitje spelen, nog allemaal scènes enzo, maar mijn neger had daar geen zin in en toen ging hij iedereen wijsmaken dat we nog maar één kleine scène moesten met een vliegend tapijt. En ik wist ook wel dat het vliegend tapijt in duizend en één nacht hoorde en niet in Sneeuwwitje, en hij wist het ook, maar de cameraploeg en iedereen trapte erin. En toen moesten we dus op zo'n laken zitten op de grond, met allemaal spots om ons heen en alles. Tot dat afgelopen was, want toen namen we een duik in het zwembad. En het zwembad was zegmaar in twee van die vakjes waar normaal reacties in staan, alleen nu was daar dus een zwembad aangelegd.

En en mijn nagels waren parelmoer wit en Rihanna trad op, maar in haar kin had ze een hele vreemde piercing. Een soort spijkertje waarmee een vrij dik rondje vast zat van ongeveer 4-5 cm in diameter. En dat zag er ontzettend stom uit en ik vond het maar raar dat ze dat gedaan had, want verder was ze heel mooi, maar die piercing was echt raar.

En ik vond het zwembad tof.
Oud 12-07-2010, 00:37
Verwijderd
Ik droomde laatst dat E.T. een voortvluchtige crimineel was die zich had verschanst in een villa in Hollywood.

Een SWAT-team had hem omsingeld bij het zwembad in de achtertuin. Omdat E.T. gewapend was en op een agent afrende, moest die agent schieten. E.T. werd in zijn been geraakt. Niet gevaarlijk, zou je denken, maar E.T. kreeg opeens een spastische epilepsieaanval vanwege de loodvergiftiging. HIj werd door een agent over de schouder gedragen richting de ambulance. Uiteindelijk stierf hij later in het ziekenhuis. Geen happy end dus voor onze groene vriend.
Oud 12-07-2010, 11:37
Rivka
Rivka is offline
Ik droomde dat er een weesmeisje was dat precies op mijn zusje leek en dat we haar toen adopteerden en mijn zusje zo tweeling werd.
Oud 15-07-2010, 07:19
Verwijderd
Citaat:
Nou, was net aan het dromen dus. Gizmo en James kwamen erin voor en mn ouwe buurjongen en nog wat kindekes. Toen ineens merkte ik dat ik steeds minder kon bewegen en snapte het niet.
Totdat ik besefte dat ik aan het dromen was en mn droom verstoord werd door een slaapverlamming. Ik lag half op mn zij, met mn buik naar beneden. Dus ging ik proberen los te komen door kracht te gebruiken. Voelde toen een mannetje op me liggen, die niet veel langer was dan mn rug, hij hield me vast aan mijn bovenarm en mn schouder. Ik wist precies wie het was - al zag ik hem niet, maar heb hem in het verleden eens gezien - en ik was wat geïrriteerd en schold hem uit ofzo of zei dat ie moest optyfe, iets dergelijks. Toen begon ie met fluisterende stem (die overigens helemaal niet zo laag is als je zou denken) Latijnse, of in een dergelijke taal, woorden/zinnen tegen me te zeggen. Op een negatieve toon, alsof ie beledigd was en geïrriteerd en derhalve kwaad over me uitsprak. Zn tekst klonk iig duister.
Toen werd ik wakker/kwam ik los/kon ik weer bewegen. En toen deed ik nog een paar keer met mn tong en mn gezicht: *puh*. In de richting van waar die op me had gelegen. En nee, ik vond het niet eng.
Oud 15-07-2010, 10:18
Verwijderd
Geen idee
Oud 15-07-2010, 10:28
snoopy
snoopy is offline
Dat we een jongetje kregen en dat ik hem heel koppig toch de meisjesnaam wilde geven die we bedacht hadden (en we hébben nog niet eens een naam...)
Oud 15-07-2010, 14:43
Verwijderd
Iets met appels die al geboord waren en heel smerig smaakten. En kamers, heel veel kamers.
Oud 15-07-2010, 14:45
Em.
Em. is offline
Ik weet het niet meer, maar het was niet leuk.
Zo'n half bewuste droom en dan val je weer in slaap en dan lig je niet goed en dan kun je niet slapen en dan duizelt het in je hoofd en je weet niet waar je bent en je weet het wel en je wordt weer wakker. Bah.

Maar wát het nu was is me ontschoten. Volgens mij iets met scherven die niet op de juiste plek lagen. Of gescheurde stukjes. Zoiets. =.=
Oud 21-07-2010, 13:44
Verwijderd
Ik was in de kroeg, en er was bier gehaald en er was er ééntje over. Toen dacht ik hmmm één slokje kan toch best. Dus ik pakte het glas, hief het en zei Cheers! Maar toen ik De Slok wilde nemen was het glas ineens leeg ;(
Ook was ik een picknicktafel aan het schrobben.
Oud 22-07-2010, 10:24
Verwijderd
Er kwamen allemaal katten binnenlopen, waaronder Loekie. Ik was door het dolle heen. Loekie was heel erg gegroeid en echt huge.
Oud 22-07-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Er kwamen allemaal katten binnenlopen, waaronder Loekie. Ik was door het dolle heen. Loekie was heel erg gegroeid en echt huge.
ik wist niet dat ik in het droomtopic zat en ik dacht dat ik in het 'wat waardeer je topic' zat en ik was helemaal zo van tevreden omdat Loekie terug was :"(
Oud 22-07-2010, 13:37
Em.
Em. is offline
Ik en twee andere meisjes - die zogenaamd dichtbij woonden, wat ze helemaal niet doen - kregen een mailtje van ene Marc C. en die woonde in mijn huis. En in dat mailtje zei hij dat hij ons ging verkrachten en alles, echt noooh. Ik ben de hele droom bang geweest om verkracht te worden.
Oud 24-07-2010, 12:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn tante en oom (en mijn neefje en nichtjes) gingen naar Zwitserland verhuizen. Mijn nichtjes en neefje wisten dat nog niet toen we ze uit gingen zwaaien, en zeiden dat ze naar Almere gingen.
Toen gaf mijn moeder onze hond aan mijn oom en tante en zei mijn vader huilerig gedag tegen de hond.
Ik werd hysterisch, omdat mijn moeder een beetje doods leek toen ze hem weggaf, en hij is haar grote vriend (en mijn oom niet ). 'Het is beter voor hem, hij kan daar lekker rennen, het is daar beter voor hem.' zei ze steeds maar en ik was echt heel hard aan het huilen en aan het vechten, want ze hield me vast.
En het laatste wat ik zag was mijn hondje in de achterruit, die met zo'n zielige blik van: wtf gebeurt er nou naar buiten keek

En toen werd ik gewoon wakker van de tranen die over mijn wangen liepen, wat een ellendige droom
Oud 24-07-2010, 12:30
Em.
Em. is offline
Ik droomde eerst iets met katjes in een vliegtuig, maar toen veranderde de droom en ik was Harry Potter (!) die met Draco Malfidus moest trouwen.

De rest van de droom is een beetje vaag, maar er was niet echt iets met trouwringen, maar meer kleine... steentjes? En daar waren drie varianten van: ééntje met 2x een zwart stipje, één met 2x een rood stipje, en één met een zwart én een rood stipje. En dat zwarte stipje stond dan voor 'goed' en het rode voor 'slecht'. Er was dus keuze uit een goede, neutrale en slechte steen. En als ik, Harry Potter, een goede steen aan Malfidus gaf zou ie goed worden, bij een slecht zou ie slecht worden (blijven?) etc. Dus ik wilde eigenlijk de goede geven, zodat ie goed werd, maar ergens vond ik dat ook wel weer een beetje verraad, omdat hij misschien liever slecht bleef.

En aan het einde van de droom vluchtten we weg in een auto, maar ik weet al niet meer waarvoor. Ik was er toen trouwens nog steeds niet uit, met die stenen. :'D
Oud 24-07-2010, 12:33
snoopy
snoopy is offline
Dat de baby geboren was en dat m'n man haar ineens een flesje zat te geven, toen ze 2 dagen oud was. Dus ik vroeg wat erin zat en toen keek ie me heel gek aan en zei: ja, pap natuurlijk! Net als elke ochtend!

Ook had ie blijkbaar mijn bevalling gefilmd en ging ie die aan alle kraamvisite showen

Oh, en ik vond de baby een beetje eng. Ze had namelijk ongeveer Sarah's hoofd, maar dan op een heeel klein lijfje
Oud 30-07-2010, 14:35
Verwijderd
Ik moest naar de badkamer. Daar zat mijn broertje op een hele hoop poep. Alles was vies van de poep, er stonden emmers diarree. Hij vertelde me dat hij buikloop had.

Hm.
Oud 30-07-2010, 15:29
Verwijderd
Ik was aan het vliegen, door de stad.
Oud 08-08-2010, 00:01
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Dat ik 14 werd en een euro als cadeau kreeg :?
Oud 08-08-2010, 09:30
snoopy
snoopy is offline
Dat ons bed ineens heel hoog was en ik er niet uit durfde
Oud 09-08-2010, 08:26
Verwijderd
Weer dat ik Loekie had gevonden en met hem bed lag te knuffelen.
En over een raar gebouw met waterglijbanen. Ik moest steeds plassen en kwam in allerlei wc's. Later zag ik 2 mannen die het verkeerde gebouw ingingen en toen in elkaar geslagen terug kwamen.
Oud 09-08-2010, 08:42
Verwijderd
Ik had een vage droom over dat als je gewoon wakker wordt, er altijd tien minuten zit tussen dat je uit bed komt en dat je uit bed bent () en dat ik eens moest overwegen om op de 714 manier wakker te worden, want het nadeel daarvan was dat het alleen om 7:14 kan maar het voordeel was dat je dan tenminste geen last van tijdsprongen had tijdens het uit bed komen.
Oud 09-08-2010, 09:34
snoopy
snoopy is offline
Die is wel geniaal
Oud 09-08-2010, 09:52
-Mara-
-Mara- is offline
Ik droomde dat er een hele grote groep pompoenen was, met ogen en een mond (zoals je dat met heloween ziet). Er was ook een grote groep meloenen, maar die hadden geen ogen en mond. (ja, serieus: Meloenen en Pompoenen!) De meloenen wouden ook ogen en een mond en daarom begonnen ze een oorlog tegen de pompoenen. Ik probeerde ze nog uit elkaar te houden, maar dat lukte niet echt. Ik stond daar tussen de pompoenen en meloenen, en oppeens sprongen ze allemaal bovenop me!! Daardoor viel ik om en ik was toen bewustloos. Toen ik wakker werd zag ik overal kapotte, dode meloenen liggen. Daarna liep ik naar huis toe en toen werd ik wakker...

Laatst gewijzigd op 09-08-2010 om 13:52.
Oud 09-08-2010, 20:54
jenteaap2
jenteaap2 is offline
ik droomde over mijn afgelopen vakantie,

was best wel klote om weer wakker te worden
Oud 09-08-2010, 21:35
Em.
Em. is offline
Ik weet het niet precies meer, maar ik weet wél dat Marc Dutroux er een rol in had. En er was een megahoog gebouw en toen zei m'n vader 'kijk een naar beneden' en toen bleek dat er - om dat gebouw zo hoog te krijgen - een megadiep gat in de grond moest zitten. Maar dan ook echt een paar honderd meter diep en helemaal recht naar beneden. En dat was wel eventjes een gevalletje van hoogtevrees. En o ja, daarin had één of andere voetballer zelfmoord gepleegd.

Vreemd genoeg was het verder best een relaxte droom. Ondanks de onderwerpen.
Oud 11-08-2010, 08:01
Verwijderd
Ik droomde een soort horrordetective in filmvorm. Ik was dus zelf niet of nauwelijks een personage in de droom, meer een onzichtbare toeschouwer.

Het speelde zich af in een soort watervallenstad. Het was er heel mooi, allemaal vreemde gebouwen en omdat het een berggebied was had bijna iedereen een waterval in de achtertuin. In die stad was een reeks gruwelijke moorden gepleegd. De moorden leken erg op elkaar en leken 't werk van een seriemoordenaar, maar bij iedere moord was een andere verdachte. Alle verdachten zweerden dat ze er niets mee te maken hadden, ze wisten alleen nog dat ze in de buurt van plaats delict waren en toen een black-out kregen. Ze hadden ook geen motief en ze zagen er zelf haast net zo gehavend uit als hun slachtoffers.
Vervolgens zag ik een ziekenhuis. Het was 's avonds laat en er waren twee laboranten aan het werk. Toen één van hen even koffie ging halen werd er langzaam ingezoomd op de andere. Toen de zoom stopte schreeuwde hij het uit, alsof hij plotseling in erge pijn verkeerde. Zijn borstkas scheurde open en daaruit kwamen twee hertenpoten. De transformatie ging heel snel - de man transformeerde half zelf in 't hert en waar hij niet transformeren kon scheurde hij simpelweg kapot om ruimte te maken voor 't beest. Het was een hert, een gebreid hert van bruine wol. Die transformeerde weer redelijk snel in een gewoon hert van reusachtige proporties, alleen dan met twee grote knopen als ogen. Het hert begon wild om zich heen te schoppen en alles in de kamer kapot te maken. Toen de andere laborant terugkwam rennen besprong het hert hem en schopte hem op bijzonder gewelddadige wijze dood. Daarna kalmeerde hij, vouwde zich binnenstebuiten en werd weer de man. Zodra de transformatie compleet was viel de man uitgeput en buiten bewustzijn op de grond. Hij werd diezelfde dag nog opgepakt voor moord.

Enige dagen later gebeurde ongeveer hetzelfde, maar dan in een tunnel, met een andere man. Zo wist ik dat het niet aan die mensen kon liggen, maar dat er iets anders aan de hand was, iets wat tegen hun wil gebeurde.

Nog een paar dagen later was er een groot kinderfeestje in één van de watervalhuizen. De kinderen waren vrolijk aan het spelen, maar één meisje van een jaar of zes zat stil in een hoekje. Ze was bleek, had een vieze jurk aan en hield een knuffel van een hert tegen zich aangedrukt. Lichtelijk boos staarde ze zich voor zich uit.

Eerst negeerden de andere kinderen haar, maar daarna begonnen ze haar te pesten vanwege haar jurk. Die zat vol met vlekken en hij was gescheurd. Ze zei dat ze moesten ophouden, maar daar moesten ze niets van weten. Op datzelfde moment zag ik dat één van de ouders in de hoek onwel begon te raken. Hij keek glazig voor zich uit, een hand tegen het hoofd gedrukt. Er was ook een vrouw aanwezig, een oudere vrouw die ik eerder had zien lopen bij de tunnel en bij het ziekenhuis. Ik dacht dat ze een toevallige voorbijganger was, maar dit was me allemaal iets té toevallig. Ik keek haar onderzoekend aan. Ze zat geïnteresseerd naar 't meisje te kijken.

Ondertussen begonnen er wat meisjes aan de jurk van 't meisje te trekken. Ze gilde het uit, heel hard, en met die gil ontploften de ogen van iedereen op 't feestje, inclusief de kinderen die zich rondom haar hadden verzameld. Daarna zette zij 't op het rennen, een verlaten gebouw in, door allemaal donkere gangen.

De dag erna werd ze opgepakt, men dacht dat ze onhandelbaar was en al die mensen de ogen had uitgekrabt, dus moest ze een internaat in. Ze zat ongelukkig op de houten banken van de rechtbank en ze werkte niet goed mee aan de vragenronde. Op de meeste vragen schudde ze enkel halfslachtig haar hoofd. Pas toen ze haar probeerden mee te nemen om haar om te kleden kwam ze plots tot leven. Toen ze haar rustig probeerden uit te leggen dat ze haar gewoon schone kleren wilden geven begon ze weer te gillen. "No! You cannot take my dress! I don't want your clothes! It's my favourite dress, it reminds me of happiness and.." - hier werd ze onderbroken door diezelfde oudere vrouw ik die ik eerder al had gezien. "Darling, that dress reminds you of nothing but horrors." Daarna wendde ze zich tot de rechtbank en begon uit te leggen hoe 't zat.

Het bleek dat het meisje een auto-ongeluk had gehad waar haar ouders bij waren omgekomen. Die dag had ze die jurk aan en ze had haar lievelingsknuffel bij zich, een gebreid wollen hert met knopen als ogen. Doordat ze haar ouders had zien sterven was ze dusdanig getraumatiseerd dat ze het voorval uit haar bewustzijn verdoemd had, en de boosheid die gepaard ging met zo'n groot verlies dus ook. Deze boosheid veranderde langzamerhand in agressie en de agressie veranderde in pure destructiedrang, die zich op eigen houtje - als zij sliep - begon te uiten in de reeks gruwelijke moorden die de stad terroriseerden. Dat het meisje sinds het ongeluk nergens werd ondergebracht en zodoende nog steeds de jurk aanhad - nog besmeurd met het bloed van haar ouders - maakte de zaken er niet veel beter op.

Tijdens dit verhaal was het meisje zachtjes begonnen met huilen. De vrouw keek haar aan en zei dat ze haar wel in huis zou nemen, want kennelijk was ze wees en kon ze nergens terecht. Eind goed al goed. Toen werd ik wakker.
Oud 11-08-2010, 08:06
Verwijderd
Ik droomde dat het vrijdag was en dat ik een geweldige scriptie had ingeleverd en daarna een leuke avond had gehad bij het afstuderen van iemand anders en dat ik daarna ging slapen. Dus toen om zes uur de wekker ging, was mijn eerste gedachte: 'yess alles is goed gegaan en vandaag mag ik uitslapen'. Viel dat even tegen
Oud 11-08-2010, 08:11
snoopy
snoopy is offline
@ Sarah: ik heb van jou gedroomd! Je had een post op L&R gemaakt over dat het allemaal even niet zo goed ging met je. Een medestudent/collega/? was overleden in het lijkenhuis En toen maakte je heel veel ruzie met je vriend. En ik weet nog dat ik in m'n droom dacht: 'WTF?! Sarah? Ruzie?'

Ik heb dus niet over jou als persoon gedroomd, maar alleen over je posts op het forum, wat het nog triester maakt
Oud 11-08-2010, 11:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde dat iemand van een oud station wilde springen aan een hijskraan en toen ie dat deed, stortte het gebouw in en werd alles afgeblazen, omdat ze bang waren dat het gebouw dichtbij ook zou instorten. Toen lag ik op de grond en was er heel veel chaos, en er was een of andere generaal die leek op Kim Song Il (schrijf je dat zo?) en die ging op iedereen schieten. Hij lag ook op de grond, best wel dichtbij me, maar we konden elkaar niet raken. Pas toen ik opstond, en ik schoot hem vol door zijn borst en nog eens door zijn rug toen hij dramatisch viel. Waarna ik me met iemand anders achter het gebouw dat nog stond ging verstoppen en die persoon had een of andere radar.
Oud 11-08-2010, 11:38
Nona
Nona is offline
Gisteren wilde ik niet echt wakker worden. En mijn wekker ging af, maar mijn lichaam dacht: fuck that. Dus ik droomde dat mijn telefoon kapot was. Ik had een HTC smartphone en hij bleef maar piepen. Een beetje zoals mijn wekker, heel gek. En toen was ik in Moskou en daar was oorlog. Niet dat ik weet hoe Moskou eruit ziet want ik ben er nog nooit geweest, maar ik was er mooi wel. En er was een plein met een vierkante verhoging waar ik me achter kon verstoppen. Overal gingen bommen af en er werd geschoten. En ik kreeg een lang geweer en munitie van iemand, en ik overwoog om mee te gaan doen. Want bij de verhoging was het redelijk veilig, maar er was ook een open vlakte en aan de overkant daarvan ging het er pas echt heftig aan toe.

En al die tijd bleef die telefoon maar piepen.

Nou ja, ik sloop heel voorzichtig om die verhoging heen en bekeek mijn kansen om ergens doorheen te breken zonder dat dit al te veel gevaar voor mij zou opleveren. Maar toen werd ik op mijn schouder getikt, er stond een vriendin achter me die vertelde dat we terug naar huis moesten.
Dus wij naar het vliegveld, waar we de rest van de club tegenkwamen. En toen raakten we finaal de weg kwijt. Op een zeker moment waren we vijf verdiepingen onder de grond en ik dacht echt dat de vliegtuigen vanaf daar op gingen stijgen. Er was daar namelijk een hele hoge hal waar vliegtuigen in rondcirkelden en efteling-poortjes van bij de achtbaan open en dicht gingen.
Vervolgens kwamen we erachter dat dit niet was waar we moesten zijn, dus we gingen naar boven waar we de vertrekhal vonden. Daar gingen we inchecken bij de portier van het Langeveld die zei dat we ruim op tijd waren (want het was de aardige portier en niet die chagrijn). De koffers konden we afgeven en die verdwenen in het niets, of misschien ook wel de grond in. En toen ging ik nog even naar buiten om te roken voor het vliegtuig vertrok, want dat kon makkelijk, Een vriendin ging even met me mee, en die zei dat ik misschien de batterij uit mijn telefoon moest halen. En op het moment dat ik dat deed verscheen er een scherm dat ik nu echt niet de batterij eruit moest halen, en toen was het te laat. En ik weet niet of de telefoon het overleefd heeft, maar hij bleef wel piepen, dus het zal wel goed zijn.
Oud 12-08-2010, 08:30
Missy
Missy is offline
Voor mijn gevoel heb ik eeuwen niet meer gedroomd. Jammer.
Oud 12-08-2010, 12:22
Verwijderd
Ik heb mijn beugel die ik om de nacht moet dragen al anderhalve week niet ingehad en blijkbaar voel ik me daar schuldig over, want vannacht droomde ik dat mijn tanden daarom helemaal verkeerd waren gaan staan. Tussen mijn voortanden zat een gap van 2 cm breed en andere tanden waren heel ver naar boven geschoven en ik zag er uit als een freak.
Oud 12-08-2010, 13:35
Henck
Henck is offline
Iets over een pratende auto

MVG,
'Enck
Oud 12-08-2010, 14:03
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Gebeurtenissen op vakantie die ik herbeleef in mijn dromen.

Regels voor berichten