Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2010, 14:24
Verwijderd
ik zag vandaag bijzonder veel kinderen : para:
Advertentie
Oud 07-07-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Ahw Mientje, je neemt toch niet zo'n lelijk mormel

deze dan?
Oud 07-07-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Nouja, kijk, ik wil natuurlijk het liefst op de radiodiagnostiek avond- en weekenddiensten doen, maar die kans is vrij klein, zo'n afdeling wil dan toch dat je ingewerkt wordt en veel ervaring hebt, en die hebben vaak zelf al genoeg personeel om die diensten in te vullen en zitten niet te wachten op een laborant met nauwelijks ervaring die alleen maar diensten wil draaien.

En als ik nog een bachelor doe moet ik ook instellingscollegegeld betalen, want ik heb een bachelor in de gezondheidszorg (rare regel). Maargoed, dat schakeljaar was maar €900,- ofzo? Dat viel me wel weer mee.

En dat van dat jaar extra lening wist ik niet! Daar ga ik eens achteraan want een jaar extra lening is ook een jaar extra OV!
Mjah die verpleegkundige die er diensten naast draaide had inderdaad al tien jaar fulltime op die afdeling gewerkt. Zonder ervaring zal het wel moeilijk worden.

Ik heb iets veranderd in het script van het programma waarmee ik de grafiekjes moet uitlezen (alleen maar dingen die ik elke keer hóór te veranderen!) en nu is het kapot
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

deze dan?
Liever een vis of een kat of een konijn of een hangbuikzwijn of iets anders lievigs
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch leuk>?
Oud 07-07-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ben je zwanger?
Oud 07-07-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch leuk>?
nee, ik kan echt niet zo bijzonder goed met kinderen omgaan. En kinderen vinden mij vaak ook maar vervelend.
Verwijderd
Citaat:
Ben je zwanger?
uh, nee
Verwijderd
Ze hebben vakantie he. Dan zijn ze overal!
Oud 07-07-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
nee, ik kan echt niet zo bijzonder goed met kinderen omgaan. En kinderen vinden mij vaak ook maar vervelend.
Oud 07-07-2010, 14:29
Verwijderd
Ik was ooit in het Edward Munch museum in Oslo en daar was ook een groepje Noorse kinderen. Die hielden twee aan twee elkaars handje vast, praatten op bijna-fluistertoon en als de juf iets ging uitleggen, gingen ze spontaan in een halve cirkel op de grond zitten, en als ze een vraag hadden wachtten ze tot het eind van het verhaal en staken dan een hand op. Dat was schrikken.
Verwijderd
Citaat:
Hier nog niet
Ik heb trouwens vandaag vakantie gekregen en nu ben ik erg vrolijk
Verwijderd
Citaat:
hier nog niet! maar er was een soort festival voor kinderen op de markt en ik moest daar toevallig zijn.
Oud 07-07-2010, 14:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze?
shit
Oud 07-07-2010, 14:30
Verwijderd
mijn buik is alleen met heel veel fantasie een halve centimeter dikker dan vier weken geleden ;( terwijl het mormeltje nu volgens de boekjes al 15 cm lang is, ik denk dat hij in m'n ass zit in plaats van mn buik
Oud 07-07-2010, 14:31
Verwijderd
Het mormeltje?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
mijn buik is alleen met heel veel fantasie een halve centimeter dikker dan vier weken geleden ;( terwijl het mormeltje nu volgens de boekjes al 15 cm lang is, ik denk dat hij in m'n ass zit in plaats van mn buik
Vijftien centimeter is toch niet zo veel? Het zit nu gewoon ergens warm tussen je darmen weggemoffeld. <3
Verwijderd
Citaat:
kadotje van de baas

[afbeelding]
Een HP EliteBook?
Oud 07-07-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Vijftien centimeter is toch niet zo veel?
That's what she said!
Martiño
Martiño is offline
Ik heb de neiging om naar de stad te gaan en babykleertjes voor het mozmormel te kopen! En Lego, duisent bakken Lego!
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-07-2010, 14:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
That's what she said!
Ik ben wel wat groters gewend ja :;D,DXD;D
Oud 07-07-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Het mormeltje?
Lief bedoeld!
Citaat:
Vijftien centimeter is toch niet zo veel? Het zit nu gewoon ergens warm tussen je darmen weggemoffeld. <3
Ik had de rolmaat erbij gepakt en ik vond het best veel
Citaat:
That's what she said!
gmta
Oud 07-07-2010, 14:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn beste vriendin is nu 6 maanden, maar dat is ook niet te zien hoor. Ze ziet eruit als 4 maanden (zelfs de verloskundige zegt het ) en verder is alles goed, dus ik geloof niet dat je je zo'n zorgen hoeft te maken
Oud 07-07-2010, 14:34
Verwijderd
omg slechte piemelgrappen over moz' baby
Oud 07-07-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-07-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn beste vriendin is nu 6 maanden, maar dat is ook niet te zien hoor. Ze ziet eruit als 4 maanden (zelfs de verloskundige zegt het ) en verder is alles goed, dus ik geloof niet dat je je zo'n zorgen hoeft te maken
Jonge vriendinnen heb jij zeg. ;D;D;d;;dD:;D;d;d;d
Oud 07-07-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
na deze opmerking zie ik deze post ook ineens in een heel ander licht:
Citaat:
Oud 07-07-2010, 14:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Haaaa-haaa..
Oud 07-07-2010, 14:39
Martiño
Martiño is offline
Moz, als je babie oud genoeg is om met Lego te spelen kom ik op bezoek op met zijn/haar Lego te spelen!
Oud 07-07-2010, 14:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Hm, zo bedoelde ik het niet! Maar nu zie ik die post ook in een heel ander licht en dan mag je blij zijn dat het maar 15 cm is en geen 20!
Verwijderd
Citaat:

omg
Verwijderd
Citaat:
Moz, als je babie oud genoeg is om met Lego te spelen kom ik op bezoek op met zijn/haar Lego te spelen!
oeh ja lego <3 dan heb ik ook weer een goed excuus om met lego te spelen
Oud 07-07-2010, 14:41
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oud 07-07-2010, 14:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oeh ja lego <3 dan heb ik ook weer een goed excuus om met lego te spelen
ik deed dat bij een van de kinderen van mijn oude oppas. Die heeft ook een zoontje van een jaar of zeven, en als mijn ex en ik op bezoek gingen, gingen we allemaal dingen voor hem opbouwen enzo.
Oud 07-07-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
ik deed dat bij een van de kinderen van mijn oude oppas. Die heeft ook een zoontje van een jaar of zeven, en als mijn ex en ik op bezoek gingen, gingen we allemaal dingen voor hem opbouwen enzo.
Het bouwen is ook veruit het leukste, zo niet het enige leuke. Als zo'n schip/kasteel/bouwwerk dan af is ben je er na 5 minuten ook wel mee uitgespeeld
Oud 07-07-2010, 14:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het bouwen is ook veruit het leukste, zo niet het enige leuke. Als zo'n schip/kasteel/bouwwerk dan af is ben je er na 5 minuten ook wel mee uitgespeeld
Oh, ik kan er ook nog wel een beetje mee spelen hoor. Mijn vader heeft een trein van Lego (voor als de neefjes van mijn stiefmoeder op bezoek komen, yeah right ) en die laat ik dan ontsporen enzo. Heerlijk <3
Oud 07-07-2010, 14:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, ik kan er ook nog wel een beetje mee spelen hoor. Mijn vader heeft een trein van Lego (voor als de neefjes van mijn stiefmoeder op bezoek komen, yeah right ) en die laat ik dan ontsporen enzo. Heerlijk <3

Ik had een duplo trein toen ik klein was, en die liet ik ook wel eens van een wissel afrijden
Oud 07-07-2010, 14:47
Verwijderd
Toen ik klein was, knutselde ik gewoon échte hogesnelheidslijnen in elkaar.
Oud 07-07-2010, 14:47
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, en dan zo'n af bouwwerk helemaal modify'en en uitbouwen tot het absurde vormen aanneemt en de stukjes op raken en je op allemaal ideeen voor andere dingen komt en je daarmee verder gaat en voor legostukjes je affe bouwwerk weer half moet slopen tot je eindigt met een miserabel bouwwerk en een ander absurd object
Oud 07-07-2010, 14:48
Verwijderd
En dat ene blokje dat je dan nodig had was dan kwijt of iemand had de platte stukken heel hard op elkaar gedrukt zodat je die niet meer loskreeg
Oud 07-07-2010, 14:50
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En dat ene blokje dat je dan nodig had was dan kwijt of iemand had de platte stukken heel hard op elkaar gedrukt zodat je die niet meer loskreeg
of je had dat zelf gedaan terwijl je vantevoren al wist dat het een fout idee was, maar je deed het toch, en dan mag papa ze weer uit elkaar trekken
Oud 07-07-2010, 14:51
TopDrop
TopDrop is offline
hmm, ze hebben wel een sexy tv bij ibood nu..
Oud 07-07-2010, 14:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had zo'n handig dingetje waarmee je blokjes van elkaar af kon halen.
Oud 07-07-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik had zo'n handig dingetje waarmee je blokjes van elkaar af kon halen.
Foto!
Dat is dan echt het eerste wat ik mijn kinderen geef voor hun eerste verjaardag
Oud 07-07-2010, 15:01
TopDrop
TopDrop is offline
owja, die hadden wij ook!

Oud 07-07-2010, 15:02
Verwijderd
En hoe werkt dat dan? Moet je ze ertussen piepen?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Foto!
Dat is dan echt het eerste wat ik mijn kinderen geef voor hun eerste verjaardag

Dit dus. Maar ik had het zelden nodig eigenlijk.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
uitleg: http://www.duckingham.com/lego-build...ick-separator/
Oud 07-07-2010, 15:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, het ding werkt als een hefboom, je zet het op het blokje of plaatje dat vast zit, en je wipt ze los

Regels voor berichten