Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben op dit moment te moe om uitgebreid in te gaan op de recentste ontwikkelingen, dus dat doe ik morgen wel. Ondertussen krijgen jullie wel alvast van mij de definitieve stemlijst voor deze 6e hangronde (stemtabel is hier).
![]() ● Lucky Luciano Severus Martiño Wammus Eye of Sauron Sarah ● Wammus WolterB Queasy Lucky Luciano ● Queasy Little Phoebe ● Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde: Niet van toepassing. ● Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde: Niet van toepassing. ● Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze (werkelijk) hadden gestemd, op alfabetische volgorde: Niet van toepassing. ● Personen die écht he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde: Niet van toepassing. ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Archont ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag tweede eetronde: Femic ● Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier! ● Uitslag derde eetronde: Dott ● Definitieve stemlijst voor hangronde #4: klik hier! ● Uitslag vierde eetronde: Lorelei & Fizzle-fluffy ● Definitieve stemlijst voor hangronde #5: klik hier! ● Uitslag vijfde eetronde: Abzg
Laatst gewijzigd op 07-07-2010 om 16:16. Reden: Stemtabel toegevoegd. :) |
![]() |
|
Wat ik ook jammer vind is dat we op EoS of Sarah (of haar opvolger) weinig peil kunnen trekken. Ik wil hier niet mee kritiek leveren, want ik snap hun positie en respecteer hun standpunt, maar helaas weten we daardoor vrij weinig over allebei. Het is begrijpelijk, maar daardoor worden ze wel buiten alle theoriën en verdenkingen gehouden.
|
Ik heb er een nachtje over geslapen en ik ga met Queasy (en LL voor zijn dood) mee.
Badguys zijn Severus, Wammus en Little Phoebe en ik denk dat we ze in deze volgorde zouden moeten gaan elimineren.
||
Citaat:
Ehm, snoopy had Wammus verdedigd en dat was geen theorie, dat was iets om rekening mee te houden ![]() Nou, ik weet gewoon heel zeker dat jij slecht bent. 'Ik weet zeker dat ik er deze avond aan ga' roep je geloof ik al 3 rondes en voila, hier ben je nog. Het lijkt me niet dat de wolven hun verrader op gaan eten, dat zou dom zijn zo laat in dit spel, dus ik weet niet wat je nou probeert te bereiken met die uitspraak. Het komt op mij over als 'kijk eens hoe goed ik ben, ik kan elk moment opgegeten worden'. En nee, verder ben ik niet concreet, omdat ik het alleen van jou zeker weet. Martiño zou ook wel een bad guy kunnen zijn, for all I know. Maar hij post er veel te uitgebreid voor, ik denk niet dat je nu wil opvallen als wolf zijnde. Ja en Wolter vind ik ook verdacht, met zijn pogingen tot de aandacht afleiden. Hij noemt maar een paar mensen in zijn 'bevindingen' en dat wordt met open armen ontvangen, terwijl mijn net zo plausibele theorie over jou de wind in wordt geslagen met een 'daar zal ik wel overheen gelezen hebben' en 'ik word vanavond opgegeten'. De kans dat Sarah en/of EoS wolf is, is ook nog aanwezig, maar omdat ze zo op de achtergrond blijven, is het lastig daar achter te komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik wil best opgegeten worden, dan weten we zeker wie de badguys zijn! Dat van snoopy en wammus leek anders zeer op een theorie, wat je gewoon even tussendoor wou melden zodat we wammus niet zouden ophangen. Raar dat jij alle dorpelingen een badguy vindt, en dat je samen met de wolven mij als badguy ziet. Jou plausibele theorie? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou nee hoor, van mij mag je Wammus best ophangen, tenminste, als je er behoefte aan heb nog een onschuldige te doden en nog verdachter over te komen, maar dat moet je dan maar lekker zelf weten ![]() Ik kan hetzelfde over jou zeggen. Het feit dat je mij er zo graag uit wil hebben onder het mom verrader, nadat ik jou verrader heb genoemd, vind ik reden genoeg om je op te hangen, plus al die andere eerder genoemde redenen uiteraard. En ja, mijn plausibele theorie waar jij voor het gemak maar even overheen hebt gelezen ![]() Offtopic: (Jouw)
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja iedereen heeft een functie he ![]() Dorpeling is ook een functie. Ja dat zeg ik omdat jij dan de volgende ronde eraan gaat als ik opgegeten wordt. Och ik denk het gewoon. Ik zei de vorige eetronde ik of abzg, en dat klopte ![]() |
![]() |
||||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik moet zeggen, het bevalt me niet hoe jij veel dingen in het zwart/wit stelt en dan ook nog eens in één à twee zinnen, waardoor de kans op misleiding wel heel erg groot is (zeker bij dingen die niet in één à twee zinnen samengevat kunnen worden). Voor mij weer eens een bewijs dat jij slecht bent - je doet het goed voor een broekie, volgens mij heb je een ervaren mede-wolf die jou goed heeft geïnstrueerd. Citaat:
Citaat:
Mensen, ik ben geen slechterik en als jullie op mij stemmen, is dat een weggegooide stem en hebben jullie het de wolven in één klap gemakkelijker gemaakt. Denk goed na over wat je doet en neem in dit stadium van het spel niets meer klakkeloos aan. Meer dan dat kan ik helaas niet zeggen, hoe graag ik ook zou willen dat ik het kon bewijzen.
|
Mooi balen dat Lucky Luciano dorpeling bleek te zijn maar hij maakte zichzelf met zijn random verdenkingen wel verdacht.
Het valt mij op dat Queasy (die hetzelfde heeft gedaan) wel heel hard roept dat ze zeker weet dat ze opgegeten wordt. Ik denk dat ze hiermee wil impliceren dat ze de wolfsbane is en dat het daarom alleen maar gunstig voor de dorpelingen is dat zij opgegeten wordt. Ik denk echter dat ze verrader (of misschien wolf) is en hiermee hoopt de aandacht van zichzelf bij de wolven af te leiden. Ze lijkt mij een goede kandidaat om in de volgende ronde op te hangen. @ WolterB: Je bestempeld in deze post het feit dat ik benadruk het jammer te vinden dat we de verkeerde persoon hebben opgehangen als verdacht. Ik snap echter niet wat je daar verdacht aan vindt. Dit doe ik altijd en ik snap niet zo goed wat daar mis mee is. Verder noem je het feit dat Snoopy mij vrijsprak als verdacht maar wat voor baat heeft ze daar dan precies bij gehad? Ze was toen al geliefde en heeft er dus alle baat bij dat de wolven eruit gaan. Als ik werkelijk wolf zou zijn dan zou het toch logisch zijn dat ze mij juist verdacht zou maken? Ik denk dat daar weinig informatie uit te halen valt omdat ze de geliefde was. Was ze alleen wolf geweest dan zou het een goed punt zijn maar dat is niet zo en daarom heb je er weinig aan. Verder kom ik eigenlijk weinig concreets tegen in je post terwijl je mij wel verdenkt van wolf zijn. Je verpakt het beter dan Lucky Luciano en Queasy maar het blijft een zwak verhaal dat je ophangt. Ik denk dan ook dat Jij en Queasy de laatste 2 wolven zijn en dat dit een zoveelste poging is om mij onterecht verdacht te maken. Over de verrader heb ik geen idee. Het zou Severus kunnen zijn omdat ze wel vaak veilig terug te vinden is in de lijstjes maar echt iets concreets heb ik niet om haar te verdenken. Het zou dus ook prima kunnen dat bijvoorbeeld Sarah of EoS de verrader is omdat we door het hele spel nog nauwelijks verrader streken hebben gezien en zij wel de meest stille spelers zijn. Ook moeten we de mogelijkheid dat Sarah of Eos een van de wolven is niet uitsluiten puur en alleen omdat ze zo stil zijn. Niet dat ik ze verdenk omdat ze stil zijn maar volledig uitsluiten kunnen we het ook niet.
|
Jullie hebben geluk dat ik beroerd thuis zit ipv in de kroeg
![]() De wolven hebben vanavond geen hapje gehad. Vanavond is er geen verhaal, morgen weer! ![]() Veel liefs, Sann en vast ook van Absinthe ![]() De lijst blijft dus als volgt: 1) Lorelei (leerling evilziener) 2) wheezle (dorpeling) 3) Queasy 4) WolterB 5) Little Phoebe 6) Dott (jager) 7) Femic (dorpeling) 8) Archont (evilziener) 9) Abzg (ziener) 10) snoopy (weerwolf & geliefde) 11) Geel (tovenaar) 12) fizzle-fluffy (dorpeling) 13) Martiño 14) Eye of Sauron 15) Wammus 16) Sarah 17) moz (weerwolf & geliefde) 18)Lucky Luciano (dorpeling) 19) testout.com (dorpeling) 20) Severus 21) kopmuntkip (dorpeling) blauw is opgehangen rood is opgegeten roze is gestorven uit liefdesverdriet groen is neergeschoten door de jager
|
Zo, hebben ze de wolfsbane dus proberen te eten - óf ze hebben geen stem doorgegeven omdat ze druk waren met het voetbal (en het dus waren vergeten), óf ze hebben expres geen stem doorgegeven (die stunt heb ik één keer gezien), maar de laatste twee lijken me het minst waarschijnlijkst.
Een meevaller voor ons dorpelingen, hopelijk blijft het geluk aan onze kant - mits we ervoor kiezen om de juiste persoon op te hangen. Ik gok dat het zal gaan tussen mij en nog een andere speler (mogelijk Queasy), en het moge duidelijk zijn dat ik niet op mezelf ga stemmen, dus ik kan nu al vertellen dat ik tot op het laatste moment ga wachten met stemmen morgen.
||
Citaat:
Ik wil nog wel even zeggen dat dit eindelijk een keer een gunstige uitslag voor ons is. ![]()
||
Citaat:
Oh, ja, oké, dus dit denk jij: Little Phoebe is slecht. Ik zeg dat ik word opgegeten, zodat Little Phoebe daarna hangt. Dan zijn de wolven toch nooit dom genoeg om jou op te eten? Omg, en daar gaat weer een 'theorie' van je uit het raam! Bij Abzg lag het er gelukkig niet heel dik bovenop dat ze ziener was, dus waarom jou opeten als ze de ziener konden eten? En bedoel je nou dat wat jij zegt, uitkomt? Want tenzij jij de bane bent, want dus niet kan, want je bent verrader, hebben ze je niet geprobeerd te eten (want je eet je medeslechterik niet op in dit stadium van het spel), nog meer aanleiding je van verrader te verdenken. Dus roep maar vooral nog een keer dat je de volgende ronde wordt opgegeten, dan zal mijn theorie alleen maar sterker worden en zal je uiteindelijk hangen, hoop ik. Edit: Ik vergeet helemaal te reageren op de uitslag ![]() Anyway, mooie zet ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En de wolven zijn nooit zo dom? Abzg werd ook gewoon opgegeten hoor. Mm ik meende toch echt dat je me wolf noemde, die post kan ik niet vinden, maar ik zie hier wel een post dat je me geliefde noemt samen met abzg. Bij abzg lag het er juist dik boven op dat zij ziener was. Iedereen die dit niet vond, of niet door had is slecht óf gewoon dom. Jij bent er wel heel overtuigd van he dat ik verrader ben. Wat zit je er toch gruwelijk naast ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou graag wammus willen stemmen, omdat ik severus toch de voordeel van de twijfel geef(puur door abzg)
Ze heeft er alleen wel vaak naast gezeten. Maar ik denk dat niemand met mij mee gaat edit: Ik wou dat ik niet alle post had door gelezen nu snap ik er geen jota meer van ![]() severus had je nog een stemtabel? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Hier is trouwens de voorlopige stemlijst, mensen. Gaarne in de komende uren duidelijk te verwoorden op wie jullie allemaal gaan stemmen, à la "Ik stem op..." of "Mijn stem gaat naar..." ![]() ● Severus WolterB Martiño ● Queasy Wammus Little Phoebe ● Martiño Eye of Sauron *
Laatst gewijzigd op 07-07-2010 om 17:39. Reden: Stem van Martiño, EoS & Little Phoebe toegevoegd. |
![]() |
|
Oh please
![]() Maargoed, mijn kandidaat voor vanavond is Severus, dus zonder tegenbericht stem ik op Severus. Op dit moment vind ik zo'n beetje alles en iedereen verdacht (vooral EoS omdat hij al zo lang stil is...) maar jij springt er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en opeens wammus? (@martino) wammus heb ik altijd verdacht gevonden(zie eerdere posts) Maargoed ik zal toch moeten stemmen op serverus uit lijfsbehoud denk ik. (Ja en nu vindt iedereen mij weer verdacht) |
![]() |
|
Ja, jij hebt wammus wel altijd verdacht gevonden, maar ik heb die verdenking op Wammus nooit zo gesnapt. Dan snap ik meer waarom dat jij en LP constant "ruzie" hebben, maar ik ben er niet van uit wie van jullie twee dan slecht zouden zijn (of jullie zijn het allebei, een verrader en een wolf die ruziën
![]()
|
Ik denk dat ik vanavond voor Martino ga. Heb het topic net doorgelezen en ik vind het toch wel heel verdacht dat hij het hele spel lang al de boel zit te manipuleren zonder dat iemand daar vraagtekens bij zet.
Wellicht is hij wolf, ik denk zelf dat hij verrader is want als ik verrader was zou ik het ook zo spelen. In ieder geval denk ik dat we van hem af moeten.
||||
Mensen, de stemtabel met de gegevens van ook hangronde #6 is inmiddels on-line.
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo, en nu ga ik aan mijn TV sleutelen want de ontvangst is om onverklaarbare reden opeens slechter (dit terwijl ik gewoon kabel-TV heb) en hopelijk krijg ik het beeld weer goed voordat we vanavond Duitsland-Spanje te zien krijgen.
|
Nee, inderdaad, Sarah en LP heb je tot nu toe nog niet verdacht gemaakt, maar de rest dus wel. Aangezien we maar vier wolven in het spel hebben is het wel vreemd dat je op zoveel mensen blijft hameren die uiteindelijk dorpeling blijken te zijn. En het gaat me niet om je stemgeschiedenis (ik zal de laatste zij om te zeggen dat ik zelf geen domme keuzes heb gemaakt en misschien is een stem op jou dat ook), maar het gaat me op de manier hoe je het fanatiekst van ons allemaal mensen verdacht maakt, die dan uiteindelijk aan de kant van de dorpelingen blijken te staan.
Laatst gewijzigd op 07-07-2010 om 16:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar zonder gekheid. Ik heb echt geen tijd gehad om lange inhoudelijke posts te kunnen maken gisteren en vandaag.
||
Citaat:
● Severus WolterB Martiño ● Queasy Wammus Little Phoebe ● Martiño Eye of Sauron * Ik ben benieuwd of Sarah nog een stem gaat doorgeven of niet, want het is me niet duidelijk of ze nu 100% gestopt is of toch niet (er is in ieder geval nog geen vervanger voor haar geregeld). Maar als het zo doorgaat, ga ik natuurlijk uit lijfsbehoud op Queasy stemmen en dan hebben we kans dat het op gelijkspel gaat uitlopen (er van uitgaande dat Queasy op mij stemt, EoS op Martiño blijft en Sarah niet stemt), wat natuurlijk precies is wat de wolven willen. ![]()
|
blah
Ik vind Queasy en Severus allebei niet echt verdacht en Martino blijft maar op de stille mensen hameren wat bij mij de verradersbellen helemaal doet rinkelen. Dat ik pas twee hangrondes mee doe en slimme spelers niet te veel zeggen tijdens de eetrondes gaat meneer voor het gemak maar even aan voorbij. Ja Martino moet hangen vanavond maar aan de andere kant wil ik ook geen gelijkspel uitlokken. Ik geef mijn stem nog even niet door, voor de zekerheid.
||
Citaat:
Anyway, afwachten wat er uiteindelijk gebeurt vandaag. Óf ik zit er gruwelijk naast óf we zetten een stap richting het uitroeien van de wolven.
||
Citaat:
Mocht ik vanavond het loodje leggen, dan hoop ik dat de dorpelingen mij zullen wreken door jou of Queasy (Martiño mag trouwens ook) op te hangen in de volgende hangronde. ![]()
||
Citaat:
Ik snap niet waarom je opeens zo op mij gefocust bent, maar als je me probeert zwart te maken raad ik je aan om ook even goed mijn posts door te lezen en niet zomaar iets in het wilde weg te roepen. Out of the blue vind je mij opeens de hoofdverdachte, maar je onderbouwt het nergens. Je bent opeens enorm op mij gefocust, zonder dat je daar een goede reden voor geeft. Dat maakt jou alleen maar verdacht
||
@ EoS, ik kopieer hem maar even voor je.
Citaat:
|
Net om 20:29 uur mijn stem doorgegeven, en ik heb uiteindelijk op Martiño gestemd. Ik ben benieuwd wat voor informatie we dan uit de stemlijst gaan krijgen.
![]() ● Severus WolterB Martiño ● Queasy Wammus Little Phoebe ● Martiño Eye of Sauron Severus ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Archont ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag tweede eetronde: Femic ● Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier! ● Uitslag derde eetronde: Dott ● Definitieve stemlijst voor hangronde #4: klik hier! ● Uitslag vierde eetronde: Lorelei & Fizzle-fluffy ● Definitieve stemlijst voor hangronde #5: klik hier! ● Uitslag vijfde eetronde: Abzg ● Definitieve stemlijst voor hangronde #6: klik hier! ● Uitslag zesde eetronde: niemand Ik denk dat we er wel van kunnen uitgaan dat Queasy op mij heeft gestemd (maar zeker weten we het niet, daarom zet ik haar nu nog even niet in de stemlijst). Er zouden dan dus 3 stemmen voor mij zijn (waarvan minstens één nep), 2 stemmen voor Queasy (waarvan minstens één nep) en 2 stemmen voor Martiño (waarvan de mijne in ieder geval echt is). Wat er ook gebeurt (gelijkspel of niet), hier moet informatie uit te halen zijn voor de resterende dorpelingen. ![]()
Laatst gewijzigd op 07-07-2010 om 19:46. |
![]() |
|
En... ik ben pas net thuis. Dagje schilderen bij de vader en repeteren bij de academie.
Aangezien toch iedereen voetbal zit te kijken, vinden jullie het vast niet erg als ik nu pas begin aan het verhaal ![]() ![]() Ik doe m'n best! (maar heb natuurlijk ook een - soms druk - leven)
|
Hoofdstuk 13 – Liefde en haat
'Verdammt noch mal!' sagte die Kleine Angela Phoebe wann sie die Advertentie in die Zeitung gelesen hatte. 'Das ist doch ja von der Pott gerückt! Die stumme Hund hat jetzt auch das Loodje gelegt! Und jetzt soll auch nog das Holländische Elfzal in die WK-Finale stehen, und meine geile Deutschland nicht! Es ist afgeloffen mit die Grotheitswahnsin von die Holländische Sakkenwasschers! Jetzt wird es zeit das ICH die Regerung von Holland leiden gehe, ja! Alle Holländische Leute sollen Deutsch sprechen. Die Polizei, die Königin...' die Ogen der Kleine Angela Phoebe begunnen zu funkeln von Pleisier... 'die Verhalenschreibers sollen nur Deutsche Verhalen schreiben... uns alle Leute sollen Bratwurst essen mit Sauerkraut und Bier trinken, ja!' Die Kleine Angela Phoebe hat grosse Plannen mit Holland, aber die Holländische Leute sollten natürlich nicht somar zugeben... Nee nee, zo gaven ook de verhalenschrijvers niet zomaar toe. Zo lang Little Angela Phoebe niet aan de macht was, had niemand iets te vrezen. Waar men wél voor moest oppassen, en dat wist Queasy-trix maar al te best, was Martino Roemer met zijn worstenbroodjes. Met zijn vrolijke zoenlippen wond hij iedereen op straat om zijn vinger, en wanneer dat niet direct lukte, kocht hij ze om met worstenbrood, eierkoek of een Bossche bol voor de écht moeilijke mensen. Waar de straten al weken oranje zagen, en zo zag Queasy-trix het graag, namen de vlaggetjes in de woonwijken steeds meer kleuren aan. Het land maakte een carnavalleske indruk. Johan Vlemmix was al in aantocht. Queasy-trix zag vanuit het grote raam in haar kamertje toe hoe haar stad de verkeerde kant op kleurde. De tissues waren niet aan te slepen en Queasytrix' huispsycholoog draaide overuren. Het wilde niet. De hele formatie, het wilde niet. Archont Wilders mocht dan – al dan niet per ongeluk – uit de weg geruimd zijn, politiek Nederland bestond nog steeds uit een grote verzameling debielen. Net op het moment dat ze dat dacht, bracht sann haar een brief van de winnaar onder de politieke debielen; WolterM Rutte. Queasy-trix veegde haar tranen weg en kreeg onverwacht toch een beetje hoop. WolterM mocht dan een zielige vrouwenversierder zijn, tussen al die mafkezen kon hij nog steeds best een stabiele factor zijn. Hopelijk stonden er goede en degelijke plannen in deze brief. Gretig opende Queasy-trix de envelop en las hardop voor wat er stond: Lieve Queasy-trix, De A is van Avond, die ik snel eens met jou door wil brengen. De B is van Bed, nachten met jou wil ik graag verlengen. De C is van Claus, die is er toch niet meer nu. De D is van Dubbel D, die lekkere tieten van u! De E is van Esther, dat was mijn vorige scharrel. De F is van Femke, waar ik ook wel eens onder het rokje dwarrel. De G is van Geil, want dat ben ik als boter. De H is van mijn Heilige Lul, die wordt al steeds groter! De I is van Irrectie, want de E had ik al gehad. De J is van Juliana, je moeder lag ook altijd plat. De K is van K... dat durf ik niet te zeggen, hihi. De L is van L... dat heb ik al bij H gezegd, hihi. De M is van Majesteit, dat bent u, Majesteit. De N is van 'Nou zeg, daar wil ik mijn zaad wel in kwijt!' De O is 'Ooooh, ik begin al te komen!' De P is van mijn Piemel, waar u vast van zult dromen. De Q is Queasytrix, wat bent u toch een lekker ding. De R is van Ring, ringelingeling! De S is van Stout, want dat bent u vast een zeker! De T is van Tantra, wordt u al weker? De U is van Uri Rosenthal, die lelijke man. De V is van vlammen, want ja, ik kan er wat van! De W is van warm, dat is het met mij in bed. De X is van … dat weet ik niet. De Y is van Yin, en Yang, wij horen bij elkaar. De Z is van 'Zeg, kom hier jij, ik wil je!' Ja, 't is echt waar. Bel me. Dikke tongzoen, WolterM. Queasy-trix viel flauw. Severix Rottenberg maakte een belangrijk item voor DWDD. Na de uitzending met een lallende LJP Balkenende had hij weer plezier in zijn werk gekregen en hij wilde nu zelfs – als Jakhals – de straat op. Missy Matthijs van Nieuwkerk had dit natuurlijk hard toegejuicht, want die was zijn grootste (en enige) fan. En zo kwam het dus dat Severix Rottenberg vandaag – met rode stropdas en al – op straat op zoek was naar politiek nieuws. Het eerste dat hem opviel, waren de gekleurde vlaggetjes en ballonnen die de straten opfleurden. Hier wilde hij wel het fijne van weten... Al gauw ontmoette hij Martino Emile Roemer, verkleed in een harlekijnenpak, vrolijk als altijd. 'Heeeeuuuuy Rottenbergje!' begroette deze hem. 'Wè komde gij doen dan? Gaode gij weer iedereen vertelle wè dè d'r speult in Nederlaand?' 'Nou ja, dat was ik inderdaad van pl...' Severix Rottenberg werd, ongevraagd, getrakteerd op een warm worstenbroodje en kon geen woord meer uitbrengen. 'Gheh!' lachte Martino Emile. 'Zò vind ik oe in ene stukke simpetieker, Rottenbergje! Muil houwe, dèèènk!' Martino Emile Roemer kreeg al gauw steun van zijn nieuwe aanhang. Tot zijn grote schrik zag Severix Rottenberg ineens een horde verklede Hagenezen op hem af komen, gewapend met Bossche bollen en Haagse hopjes. 'Wij moeten jou niet, Rottenberg! Je moet met je rotkop niet meer op tv komen, begrepen?!' Voordat Severix ook maar de kans kreeg om zich te verdedigen, werd hij bekogeld met banket. De slagroom ontnam hem het zicht, en zijn oren hoorde nog vaag in de verte de bulderende lach van Martino Emile. Na het worstenbroodje kreeg hij nu ook een eierkoek, een Tilburgs toepertoetje en een Oerse appelflap in zijn mond geduwd. Ze stouwden hem zó vol dat Severix Rottenberg geen adem meer kon halen. Hij viel op de grond en stikte langzaam. Zijn laatste stuiptrekking was een close-up. 'Dit wordt een top-item!' dacht de camera-man... ------------------------- Severus werd opgehangen. Zij was de onschuld zelve; een doodnormale dorpeling. Mispoes! Morgen mogen de wolven weer eten. Na eeen voedselloze nacht zullen ze wel honger hebben. Ze mogen doorgeven wie hun maaltijd gaat zijn tot 20.30 uur. Succes maar weer! Liefs, sann en Absinthe 1) Lorelei (leerling evilziener) 2) wheezle (dorpeling) 3) Queasy 4) WolterB 5) Little Phoebe 6) Dott (jager) 7) Femic (dorpeling) 8) Archont (evilziener) 9) Abzg (ziener) 10) snoopy (weerwolf & geliefde) 11) Geel (tovenaar) 12) fizzle-fluffy (dorpeling) 13) Martiño 14) Eye of Sauron 15) Wammus 16) VeGs 17) moz (weerwolf & geliefde) 18)Lucky Luciano (dorpeling) 19) testout.com (dorpeling) 20) Severus (dorpeling) 21) kopmuntkip (dorpeling) blauw is opgehangen rood is opgegeten roze is gestorven uit liefdesverdriet groen is neergeschoten door de jager
Laatst gewijzigd op 07-07-2010 om 22:38. |
![]() |
|
Domme, domme dorpelingen - nu zijn jullie je stemlijstjesmaakster kwijt.
![]() Het was in ieder geval een leuk spel, al was ik zelf niet helemaal in vorm. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 3 WolterB | 139 | 24-07-2010 19:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70 Verwijderd | 500 | 29-06-2010 13:13 |