Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, sukkel, op de meeting!
|
Verwijderd
|
Hoera
![]() Wanneer: 16 juli Tijdstip: 13.00 Plaats: Station Den Bosch, blauwe borden Komen: Etmakas Snoopy Absinthe Lorelei Sann Commendatore CreativeMusic Martino Sigmund Sherlock Jiiive IKBENBABSWEL White Trash Misschien: LP Wheezle Egon Kopmuntkip Pyromania Medeia Komen niet: Biertank Lucky Luciano Sarah Macrador |
![]() |
|
Verwijderd
|
denk er wel aan dat er minimaal 20 euro op je pas moet staan om in te kunnen checken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nu ook een ovchip, omdat het 20 cent goedkoper is als ik Den Bosch-Tilburg reis. En dat komt nogal eens voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wanneer: 16 juli
Tijdstip: 13.00 Plaats: Station Den Bosch, blauwe borden Komen: Etmakas Snoopy Absinthe Lorelei Sann Commendatore CreativeMusic Martino Sigmund Sherlock Jiiive IKBENBABSWEL White Trash Misschien: LP Wheezle Egon Kopmuntkip Pyromania Medeia Komen niet: Biertank Lucky Luciano Sarah Macrador N00dles |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twee enkeltjes Gro-DB vol tarief: €51,60 Twee enkeltjes met 40% korting: €31 Dagretour/OV-chip vol tarief: €45,10 Dagretour/OV-chip met 40% korting: €27,10 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voordeelurenkaart kost, als ik het goed heb, 50 euro. |
![]() |
||
Citaat:
Toch best veel nieuwe ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die 22,55 is een enkele reis vol tarief, geen retour. De retour kost 45,10, vol tarief. Dat is, als je een dagretourkaartje koopt OF met de OV-chipkaart reist. In jouw geval met voordeeluren dus 27,10 voor een retour. Laatst gewijzigd op 09-07-2010 om 10:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een voordeelurenabo duurt overigens 2 weken om te bestellen.
En ik weet niet hoe het nu zit met de kosten per maand. Ik heb gewoon zo'n ding voor 1 jaar, maar ik begrijp van de site dat die nu geschrapt is en je per maand kunt opzeggen? Edit: oh, laat maar, je hebt m al zie ik ![]() |
![]() |
|
|