Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2010, 23:17
VeGs
VeGs is offline
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Laat ik mij even voorstellen: nieuwe lijsttrekker van D'66. Sinds 20.34 in functie, en helaas nog niet in de gelegenheid geweest om voor- dan wel tegen iemand te stemmen.

Uitslag van deze verkiezing blijft daarmee dus 2-2-2.

Verder: ik heb dit spel half gevolgd, dus ik moet nog erg veel bij lezen. Theoriën komen dan ook wel later deze nacht of morgen.

Ik hoop wel dat Quasy snel bevestigd of ze Severus gestemd heeft of niet....

Edit: zie dat ze net aanwezig was: laat aub weten wat je gestemd hebt. Ik weet dit liever voor ik verder ga lezen dan daarna.
Advertentie
Oud 08-07-2010, 00:40
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
blah D66.. Ik ga de volgende ronde voor VeGs
Oud 08-07-2010, 01:56
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Nu ben ik helemaal de weg kwijt.
Ik denk dat jij prima weet welke kant we op gaan.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik je verdenkingen op Severus en ook mij maar vaag vond. Severus blijkt nu dorpeling te zijn en ik weet bijna zeker dat dit geen foutje is. Het is nu eerst even afwachten wat de wolven doen maar voor mij ben jij de volgende kandidaat om op te hangen.
Oud 08-07-2010, 04:11
VeGs
VeGs is offline
Nou... Laat ik mijn eerste theoriën dan maar eens gaan spuien...

Allereerst: het is vrij onoverzichtelijk om in dit stadium van het spel alles inhoudelijk door te lezen. Ik ben daarom begonnen om, zoals een waar policitus betaamd, stemgedrag te analyseren.

Deze zaken zijn mij op gevallen (en misschien al eerder aangehaald):

Ronde 1.
Little Phoebe stemt op Geel, en staat daarmee bij wolf Moz. Op dat moment heeft echter nog niet één speler meerdere stemmen. Hoe waarschijnlijk is het, dat een wolf op dat moment bij een medewolf gaat staan?
Mijn mening: erg onwaarschijnlijk. Ik denk daarom dat Little Phoebe geen wolf is.

Spoiler

Hiermee valt voor mij een persoon af als wolf (niet als verrader!).

Volgende punt. Er zijn twee wolven in het spel. Als je de stemlijstjes bekijkt, zie je dat sommige wolf-combinaties waarschijnlijker zijn dan andere. Uiteraard neem ik mezelf daar niet in mee.

Allereerst: hangronde 7.
Ik ga er hier vanuit dat Queasy op Severus heeft gestemd. Dit geeft een stand van 3-2-2. Meest interessante conclusie: er kunnen niet twee wolven onder Severus staan. Was dit wel het geval, en had de verrader stiekem op Severus gestemd, was het gelijkspel geweest.
Conclusie; de volgende spelers kunnen nooit samen de twee wolven zijn:
- Martino en Queasy
- Martino en WolterB
- WolterB en Queasy

Verder: hangronde 4.
Zoals jullie beter weten als ik, was het daar gelijkspel tussen ABZG en Geel.
De wolven Snoopy en Moz staan daar ieder onder één van beiden. Hoe waarschijnlijk is het, dat drie wolven onder Geel of ABZG staan? Het is mogelijk, aangezien de verrader dan vanuit het andere rijtje deze stem kan coveren. Maar mijn mening is dat het onwaarschijnlijk is dat wolven er voor kiezen om met drie man onder één persoon te staan, zeker als er gelijkspel aan zit te komen.
Conclusie; de volgende spelers zijn waarschijnlijk samen geen wolven:
- Wammus en Queasy
(- Martino en Little Phoebe, maar die laatste schat ik al niet in als wolf.)

Spoiler

Dan: opnieuw hangronde 1.
Nadat LP haar stem op Geel door geeft, komen er twee interessante stemmen bij. Allereerst stemt Dott op kmk, waar op dat moment Queasy bij staat. Direct daarna stemt Biertank/EoS ook op kmk. Daardoor is de meerderheid bij Geel verandert in een meerderheid voor kmk (drie stemmen: Queasy, Dott en Biertank).
Opnieuw is de vraag: hoe groot is de kans dat Biertank bij Queasy gaat staan, als beiden wolf zijn? Ik denk opnieuw dat die kans vrij klein is. Het is geen tactische zet.
Conclusie; EoS en Queasy zijn waarschijnlijk niet samen wolf.

Nemen we ook verdenkingen mee (en dan doel ik vooral op die van de laatste paar pagina's), dan is de combinatie Wammus - WolterB minder waarschijnlijk.

Tijdelijk overzicht:
Spoiler

Edit: Nieuwe analyse.

Hangronde 6: LL gaat er uit.

Deze ronde maakt het onwaarschijnlijk dat Martino en EoS samen wolf zijn. Gezien de stand is het als wolf onverstandig om samen onder LL te gaan staan. Er is dan een 3-3 situatie, en je bent meer afhankelijk van de verrader. Hadden Sarah/VeGs en de verrader niet op LL gestemd, was er een vreemde uitslag geweest.

Hieronder staat de stand, met daarbij de volgorde waarop spelers hun stem hebben door gegeven:
Spoiler

Gaan we uit van de combinatie Martino - EoS, dan zien we dat EoS hier een onnodig risico neemt. Het staat dan namelijk in 3-3 in stemmen, terwijl Martino's stem niet mee telt (stand in echte stemmen: 2-3). Als hij er bij gaat staan, verandert de stand in 4-3, terwijl de stand in ware stemmen nog steeds 2-3 is. Hij had beter bij Queasy of Wammus kunnen gaan staan.
Conclusie: Martino - EoS is minder waarschijnlijk.

Bij de overige drie combinaties is het logischer. Ofwel er moet op LL gestemd worden om Wammus te dekken (Wammus/EoS, Wammus/Martino), ofwel het is veilig, omdat de wolven dan gespreid staan (EoS/WolterB).

Overzicht:

LP is waarschijnlijk geen wolf. En de volgende combinaties wolven zijn onmogelijk, onwaarschijnlijk of mogelijk op basis van stemgedrag, of minder waarschijnlijk op basis van verdenkingen of stemacties.

Martino en Wammus (vermoedelijke verrader: LP of EoS)
Wammus en Eos (vermoedelijke verrader: LP, Martino, WolterB, Queasy)
Eos en WolterB (vermoedelijke verrader: Wammus of LP)
Martino en Eos
Wammus en WolterB
Wammus en Queasy
Eos en Queasy
Martino en Queasy
Martino en WolterB
Queasy en WolterB

Opvallend: Queasy staat niet tussen de waarschijnlijke paren. Ik denk dat we de wolven tussen de heren moeten zoeken.

Aangezien momenteel vooral Queasy en WolterB (die beiden Wammus verdachtten/stemden) verdacht gemaakt worden, gok ik dat Wammus iig wolf is. (Het is ook erg opvallend hoe LL er ineens alsnog uit vliegt nadat eerst meerdere mensen voor Wammus lijken te gaan. Ook verdedigde Snoopy hem behoorlijk, wat kan duiden op een pluimstaart.)

Of het dan met Martino of met EoS is, is me minder duidelijk. Ik vermoed Martino, doordat hij direct na Wammus zijn stem door gaf afgelopen ronde, waardoor ze mooi gespreid stonden. EoS zou als wolf toch een zeker risico lopen door voor een nieuwe speler te kiezen; hij kon makkelijker aansluiten bij het rijtje waar zijn medewolf niet stond.

De verrader is dan vrijwel zeker LP. Niet alleen door de posities die ze inneemt in de laatste twee kritieke stemrondes en van waaruit ze makkelijk haar stem onopvallend kan wijzigen, maar ook door de manier waarop ze Wammus probeerde vrij te pleiten.

Zo. En nu ben ik benieuwd wat jullie hier van vinden (en vooral of ik straks volslagen naast blijk te zitten )

[disclaimer: er kunnen altijd nog andere mensen vergeten zijn te stemmen of die een andere stem hebben uitgebracht, die dit niet hebben door gegeven...]

Laatst gewijzigd op 08-07-2010 om 05:13.
Oud 08-07-2010, 07:01
WolterB
WolterB is offline
Na een nachtje slapen snap ik nog steeds niet waarom Severus zich zo verdacht gemaakt heeft. Met deze stelligheid maakte ik mezelf in ieder geval behoorlijk verdacht en dan zat ik er ook nog eens flink naast. Ik twijfel nu ook heel erg aan Wammus als wolf en LP als verrader, maar door mijn gedrag speel ik de wolven flink in de kaart. Waarschijnlijk vinden ze dat fijn en hebben ze me daarom nog niet opgegeten, maar eerst afwachten wat er vandaag gebeuren zal.

Iig hopen dat de verrader vandaag opgegeten wordt. Dat zal meer duidelijkheid geven.
Oud 08-07-2010, 13:35
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hmm laat ik dan ook maar eens een analyse gaan doen.
Het stemlijstje:
● Severus
WolterB
Martiño

● Queasy
Wammus
Little Phoebe

● Martiño
Eye of Sauron
Severus

● Onbekend
Sarah/VeGs
Queasy

Severus is opgehangen en bleek dorpeling te zijn. Het was niet gelijkspel, dus Severus had in ieder geval 1 stem meer dan de andere twee. Aangezien Severus dorpeling bleek, ga ik er van uit dat zij echt op Martino gestemd heeft. Ikzelf heb ook op Martino gestemd, want ik weet van mezelf dat ik onschuldig ben. Er is dus twee keer op Martino gestemd. Dat betekend dat Severus minstens drie stemmen gehad moet hebben. Daar trek ik de conclusie uit dat WolterB en Martino onschuldig zijn. Sorry nog Martino dat ik je verdacht heb gemaakt
Er moet nog 1 ander op Severus gestemd hebben. Dat zal dan de verrader zijn. De verrader kan in het Queasy-lijstje staan, Wammus of Little Phoebe dus, hij of zij kan ook een van degenen zijn die helemaal niet gezegd heeft op wie ie ging stemmen. Queasy zelf dus, of misschien is het wel de stiekeme Sarah die ons nog even een loer heeft gedraaid voordat ze stopte met het spel. Dat is trouwens nog best waarschijnlijk ook. VeGs doet het hier overkomen dat zij en Sarah niet gestemd hebben deze ronde, maar wellicht is dat voor haar de ideale manier om haar verradersstem te verbergen.
Verder is het duidelijk dat er minstens 1 wolf in het Queasy-lijstje staat, dat is dus Wammus of Little Phoebe.

Ik neig op dit moment naar de volgende rolverdeling:

Wolven: Wammus/Queasy
Verrader: VeGs

Ik weet vrij zeker nu dat Wammus in ieder geval wolf is. Dat maakt het wat minder waarschijnlijk dat Little Phoebe ook wolf is, want twee wolven die zo allebei op hetzelfde stemmen zal een enorm en onnodig (omdat er geen wolf bedreigd wordt) risico zijn. Wellicht zit ik er naast en is Little Phoebe de wolf en is Wammus onschuldig, maar mijn gut zegt op het moment dat Wammus de boef is.

Ik weet ook vrij zeker dat VeGs de verrader is, en dat of zijzelf of Sarah op Severus gestemd heeft. Het kan echter ook nog zijn dat Sarah echt niet gestemd heeft, in dat geval is Queasy de verrader. Als dit zo is, dan moet VeGs wel wolf zijn echter, tenzij Wammus en Little Phoebe beide wolf zijn wat ik onwaarschijnlijk vind zoals ik al eerder aangaf.

Ik stel dan ook voor om VeGs eruit te stemmen. De kans dat zij een boef is is net wat groter dan dat Wammus danwel Little Phoebe een boef zijn. Want behalve mijn gut feeling kan ik niet zeggen wie van deze twee slecht is.
Oud 08-07-2010, 13:57
Martiño
Martiño is offline
Hoewel ik het vreemd vind dat ik opeens niet meer verdacht ben voor EoS klaag ik niet

Het is allemaal een beetje vreemd allemaal. WolterB is nooit echt heel erg verdacht geweest in mijn ogen, en gezien Severus irrationele verdachtmakingen weet ik het nog steeds niet zeker. Op dit moment is sowieso iedereen een beetje verdacht. Dat Queasy gisteren niet heeft doorgegeven wat ze heeft gestemd maakt het sowieso weer wat lastiger. Dat vind ik verdacht. Aan de andere kant: VeGs spreekt Queasy wel heel snel vrij van alle verdenkingen, en dat vind ik ook opmerkelijk.

EoS maakt opeens wel een bijzondere ommezwaai Is het om de verdenking af te leiden van de stemlijst?

Nouja, ik weet het niet.Queasy, LP en EoS zijn in mijn ogen toch de hoofdverdachten, maar ik begin ook meer en meer te twijfelen aan Wammus en Wolter. VeGs kan ik niet zo peilen, maar is in mijn ogen niet onschuldig. Queasy vind ik het langst verdacht, maar ik ga niet als enige op haar stemmen en mijn stem is ook niet echt gefundeerd, behalve dan dat het verdacht is dat ze zo weinig info heeft losgelaten. Ik wacht af wat de wolven doen.
Oud 08-07-2010, 14:01
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Hoewel ik het vreemd vind dat ik opeens niet meer verdacht ben voor EoS klaag ik niet

EoS maakt opeens wel een bijzondere ommezwaai Is het om de verdenking af te leiden van de stemlijst?
Ik heb geen andere keuze. Jouw naam staat in het Severuslijstje en Severus moet drie stemmen gehad hebben, omdat Severus en ikzelf op jou gestemd hebben. Anders zou de uitslag niet kloppen. Dus Jij, wolterB en de verrader moeten op Severus gestemd hebben.
Oud 08-07-2010, 14:18
Martiño
Martiño is offline
Oke, maar we weten niet wat VeGs en Queasy hebben gestemd, hoewel het natuurlijk vreemd is dat ze geen stem hebben doorgegeven en dat is an sich ook weer een beetje verdacht. Maarja, ik kan niet ontkennen dat het Wolter en mij inderdaad wel voor een groot gedeelte vrijpleit van het in ieder geval geen wolf zijn, hoewel jij natuurlijk ook kunt hebben gelogen over je stem.
Oud 08-07-2010, 14:27
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik heb geen andere keuze. Jouw naam staat in het Severuslijstje en Severus moet drie stemmen gehad hebben, omdat Severus en ikzelf op jou gestemd hebben. Anders zou de uitslag niet kloppen. Dus Jij, wolterB en de verrader moeten op Severus gestemd hebben.
Je houdt er geen rekening mee dat Queasy waarschijnlijk op Severus gestemd heeft. Het is opvallend dat ze dit niet door gegeven heeft; en ja, ze zou inderdaad wolf kunnen zijn.
Wat ik echter aangeef, is dat er twéé wolven in dit spel zitten, en dat ik het moeilijk vind om, gezien het stemgedrag, een combinatie te vinden waarin Queasy met een andere speler logisch wolf-stemgedrag vertoond.
Nogmaals, ze kan onmogelijk wolf zijn met Martino en WolterB, gezien de laatste ronde. Ze is waarschijnlijk geen wolf met LP (die al continu op haar zit en LP zie ik ook niet als wolf) en in hangronde 4 en 1 zouden ofwel jij, ofwel Wammus de bijzondere keuze maken om bij elkaar te gaan staan (en daarmee respectievelijk met 2 of 3 wolven bij elkaar te staan op een onverstandig moment.)
Niet op grond van haar eigen gedrag, maar op grond van de combinaties van gedrag lijkt ze mij geen wolf.

Ze zou verrader kunnen zijn, uiteraard, en in dat geval zijn Martino én WolterB geen wolven. Echter kan er prima een wolf onder Severus staan, mits Queasy inderdaad haar voorgenomen stem op Severus bekrachtigd heeft, en mits de verrader óók op Severus heeft gestemd. (En dat is vrij waarschijnlijk, omdat daarmee een wolf gedekt wordt.)

Ik vind het wel vrij apart dat je Queasy's waarschijnlijke stem niet mee neemt, en als gevolg daarvan zowel WolterB als Martino per definitie vrij pleit. Dat is een stomme zet.
Ofwel je neemt de verrader en Queasy's stem per ongeluk niet mee, of bewust, en in dat geval kom je zelf als wolf of verrader in the picture.

Nogmaals: ik vind het lastig spelen. Ik heb vanavond waarschijnlijk pas tijd om ook de verdachtmakingen in dit spel door te lezen, dus ik moet (helaas) voornamelijk af gaan op eerder stemgedrag.

Mijn post lijkt totaal genegeerd te worden; ik zou graag van Martino en EoS horen, wat zij van mijn redenaties vinden. Ik vind ze op dit moment vrij plausibel, namelijk.
Oud 08-07-2010, 14:29
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Oke, maar we weten niet wat VeGs en Queasy hebben gestemd, hoewel het natuurlijk vreemd is dat ze geen stem hebben doorgegeven en dat is an sich ook weer een beetje verdacht. Maarja, ik kan niet ontkennen dat het Wolter en mij inderdaad wel voor een groot gedeelte vrijpleit van het in ieder geval geen wolf zijn, hoewel jij natuurlijk ook kunt hebben gelogen over je stem.
In mijn geval is dat niet vreemd. Ik ben namelijk pas ná half 9 in het spel gekomen, en heb deze ronde niet kunnen stemmen. Sarah heeft helaas ook niet gestemd, vermoedelijk omdat ze het spel al zat was. Je hoeft me uiteraard niet te geloven.

Dat Queasy weigert haar stem te bevestigen is inderdaad opvallend.
Oud 08-07-2010, 14:31
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Nogmaals: redenatiefout. Queasy geeft eerder duidelijk aan dat ze waarschijnlijk Severus gaat stemmen, en uit lijfsbehoud is dat ook de meest logische stem. Iedereen met een beetje intelligentie en inschattingsvermogen kan nagaan dat Severus daarmee waarschijnlijk twee stemmen heeft, en dat het verstandiger is om daar een wolf te coveren, dan een wolf die mogelijk onder Queasy zelf staat.

Het is dus prima mogelijk dat zowel Queasy, als WolterB en Martino op Severus hebben gestemd, evenals de verrader (die dan Wammus, EoS of LP moet zijn.)

Verder is het uiteraard onzin dat er een wolf móet staan onder Queasy. Er kan ook een verrader staan, en in dat geval ben jíj de wolf. Maar evenals ik mezelf niet mee neem als verdachte, snap ik dat jij dat ook niet doet in jouw geval.
Oud 08-07-2010, 14:37
Verwijderd
(Ik had ook niet gestemd idd, ik bedacht op een gegeven moment wel dat ik voor de vorm een stem kon doorgeven maar toen bleek het al halfnegen geweest te zijn)
Oud 08-07-2010, 14:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In mijn geval is dat niet vreemd. Ik ben namelijk pas ná half 9 in het spel gekomen, en heb deze ronde niet kunnen stemmen. Sarah heeft helaas ook niet gestemd, vermoedelijk omdat ze het spel al zat was. Je hoeft me uiteraard niet te geloven.

Dat Queasy weigert haar stem te bevestigen is inderdaad opvallend.
Ik vind het een acceptabele verklaring hoor.
Oud 08-07-2010, 14:51
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Laten we dan eens VeGs redenatie volgen.

● Severus 3 stemmen: Queasy + een van beide paarse mensen + stem van de verrader
WolterB
Martiño
1 nepstem
Queasy?

● Queasy 0 stemmen: De rode mensen zijn 1 wolf en 1 verrader, en de verrader heeft op Severus gestemd.
Wammus
Little Phoebe
2 nepstemmen

● Martiño 2 stemmen
Eye of Sauron
Severus

● Niet gestemd
Sarah/VeGs

De blauwe stemmen zijn 100% echt. Er moeten dus nog steeds drie stemmen op Severus zijn. Queasy heeft in dit model inderdaad op Severus gestemd, wat, zo moet ik toegeven, ook waarschijnlijk is als ze geen verrader is, om haar eigen hachie te redden.
In dit model heeft VeGs helemaal niet gestemd, en moet de verrader dus Wammus of LP zijn, die ook op Severus gestemd heeft. Dan is ofwel Wolter ofwel Martino de eerste wolf, en ofwel Wammus ofwel LP de tweede wolf.

VeGs ik moet toegeven dat je redenatie erg plausibel is als ik het nareken met de informatie die ik nu heb. Laten we eerst maar eens kijken wie er vanavond uit gaat, wellicht kunnen we daarmee nog meer puzzelstukjes ontrafelen.
Oud 08-07-2010, 18:20
Verwijderd
Sorry hoor jongens ik was een hele dag weg, en gisteren heb ik snel via mijn mobiel gereageerd.
Ik heb op Serverus gestemd!

En severus waarom zat je er dan steeds zo gruwelijk naast
Nu zat ik er deze ronde ook naast, maar vlak voordat ik ging stemmen, wat ik ook gepost heb, dacht ik dat je geen wolf meer was, en ben ik gaan twijfelen. Toen heb ik dus op severus gestemd op lijfsbehoud.
Op het moment dat ik mijn stem heb doorgegeven waren niet alle stemmen bekend.(dus achteraf had ik ook op martino mee kunnen gaan, maar die vond ik ook niet verdacht)

verdachten:
Wammus heb ik de hele tijd al verdacht gevonden, en blijf ik verdacht vinden.
(zoek maar terug waarom)
WolterB, en dat komt door de theorie van severus, die lijkt te kloppen.

Laatst gewijzigd op 08-07-2010 om 18:26.
Oud 08-07-2010, 18:27
WolterB
WolterB is offline
Met een stem van Queasy op Severus schiet je nog helemaal niets op natuurlijk. Kunnen de wolven en de verrader weer prima espreid zijn onder de verschillende mensen 1-1-1, 1-2-0 of 0-2-1 (S-Q-M) dus.

Wat betekent dat er minimaal 1 slechterik onder het stemlijstje van Queasy moet staan en er 66% kans is dat zowel Little Phoebe als Wammus slecht zijn.

Dan moet EoS en/of Martiño/Queasy/ik de derde slechterik zijn. Het veiligst stem je dus éen van de Queasy-stemmers eruit in de volgende hangronde
Oud 08-07-2010, 18:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Met een stem van Queasy op Severus schiet je nog helemaal niets op natuurlijk. Kunnen de wolven en de verrader weer prima espreid zijn onder de verschillende mensen 1-1-1, 1-2-0 of 0-2-1 (S-Q-M) dus.

Wat betekent dat er minimaal 1 slechterik onder het stemlijstje van Queasy moet staan en er 66% kans is dat zowel Little Phoebe als Wammus slecht zijn.

Dan moet EoS en/of Martiño/Queasy/ik de derde slechterik zijn. Het veiligst stem je dus éen van de Queasy-stemmers eruit in de volgende hangronde
Dat zou ik ook zeggen als ik wist dat ik eruit ging de volgende ronde

Heb zelf overigens weinig nieuws te melden, ik ben benieuwd wat de wolven vanavond gaat doen en daarna kan ik vast wel wat nieuws melden.
Oud 08-07-2010, 18:34
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dat zou ik ook zeggen als ik wist dat ik eruit ging de volgende ronde

Heb zelf overigens weinig nieuws te melden, ik ben benieuwd wat de wolven vanavond gaat doen en daarna kan ik vast wel wat nieuws melden.
Statistich gezien is op je of Wammus stemmen minimaal 50% zeker een slechterik eruit en op één van de andere 4 spelers (En dan is VeGs er natuurlijk ook nog ) tussen de 20%-40% zekerheid.
Oud 08-07-2010, 20:02
Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 14: Een Goddelijk worstenbroodje bij de Febo

Wim Biertank EoS Lex boog zich over het in katzwijm gevallen lichaam van zijn moeder. Weer een dode? vroeg hij zich af. Maar hij zag dat zijn moeders borstkas rustig op en neer bewoog. Hij haalde opgelucht adem. “Moeder! Moeder” riep hij en hij schudde haar aan haar schouders. Queasytrix opende verbaasd haar ogen. Ze keek haar zoon recht in de ogen aan, en zag een rode waas voor de ogen van Wimlex glijden. EoS was weer binnen en had de macht over zijn lichaam overgenomen. Je moet haar vermoorden, fluisterde een donkere stem binnenin Wimlex. Wimlex schudde vertwijfeld zijn hoofd. Wimlex, wees een echte man, ze moet dood, net als de rest zodat jij de baas over dit land kan worden! vervolgde de stem. Wimlex probeerde zich te verzetten, maar het lukte niet, zijn handen gleden naar de nek van Queasytrix, en omhelsden haar nek stevig. Queasytrix keek haar zoon verbijsterd aan. “Willem-Alexander! Wat doe je?!” gilde ze hem toe. Hij lachte kwaadaardig. Zijn handen sloten zich steviger om haar keel. Op dat moment kwam Alexander VeGstold binnen. “He Willem! Lul! Wat doe je nou man?” bralde hij Wim EoS Lex toe. De greep om Queasytrix' keel verslapte. “Man! Moeder was flauw gevallen! Ik wilde haar extra lucht geven. Maar ze is weer bij, ga je mee voor een patatje bij de Pedo?”. Alexander VeGstold keek hem even twijfelend aan. “Maar kerel! Heeft dan niemand je ooit verteld dat je zo geen reanimatie geeft?!” lachte hij. “Bwahahaha nee natuurlijk niet! Daar heb ik toch mijn mensen voor!”

Martino Roemer kauwde voor zich uit starend op zijn worstenbrood. Die zou nooit meer hetzelfde smaken, dacht hij bij zich zelf. Niet na dat vreselijke ongeluk met Severix. Hij gooide het worstenbroodje over zijn schouder. Wonderbaarlijk genoeg stond daar WolterM Rutte, en nog wonderbaarlijker was het dat de worst uit het broodje precies tussen zijn lippen terechtkwam. Nou, nou, een worst, dat lijkt me ook wel een keer wat, dacht WolterM bij zichzelf. Hij tikte Martino op zijn schouder en keek hem zo verleidelijk mogelijk aan.

Ongeduldig wachte Angela Merkel tot de telefoon werd opgenomen. Ze moest even weten hoe de zaken tussen haar en God stonden voor ze verder kon met haar plannetje de wereld te overheersen. “Wammus van der Vlies” werd er aan de andere kant van de lijn gezegd. “Ja hallo da Wammüs! Ich musse eens eben ein Hartig woordchen mit dir sprechen! Oder eigenlich mit deine baas!” “Mijn baas? Ik ben de leider van de partij!” gromde Wammus in de lijn. “Jaja ich bedoele aber naturlich die Gott von dir! Die muss ich sprechen!”. Wammus keek geirriteerd naar de muur. Hij zuchtte diep. “Angela, ik kan je niet met God laten spreken, dat heb ik je al eerder verteld.” “Aber ich wil das! Ich will das, ich will das!” Krijste Little Angela in de hoorn. Wammus zuchtte opnieuw. “Ik kan wel voor je bidden Angela, wat wil je weten?” “Ich musse weten oder Gott noch wel von mich halt! Halt er noch von mich?!” “God houdt van iedereen Angela” “Aber warum has der Mannschaft dan verlieren?! Und warum sprecht sie keine Deutsch tegen mich? Und warum Overhiers ich dann nog steeds nicht die Welt?!”.

Alexander VeGstold en Wim Biertank/EoS Lex stonden bij de Febo. Alexander bestelde zoals altijd een lekkere vette shoarmarol. “Ik wil graag een kroket” zei Wimlex. Alexander keek hem achterdochtig aan. Hij wist dat Wimlex, de echte welteverstaan, nooit maar dan ook nooit een kroket zou bestellen, sinds een zeker incident tijdens hun ontgroening bij het corps. Wim Eos Lex had gelijk door dat er iets mis was, Alexander VeGstold moest iets door hebben. “Ik gebied iedereen NU ONMIDDELLIJK het pand te verlaten!” gilde hij door de Febo. “In de naam van de toekomsting fucking koning! Oprotten!” Alle medewerkers renden geschrokken het pand uit.
“Dus je hebt het ontdekt, Alex? Je kon het weer niet laten?” fluisterde de boosaardige stem van Volkert van der EoS uit Wimlex mond. VeGstold keek hem verbaasd aan. Hij wist dat er iets mis was, maar hij had geen idee wat. Hij had eigenlijk gedacht dat de alcohol de hersenscellen van Wimlex hadden aangetast, dat was alles. Maar zo langzamerhand begon hij te begrijpen dat er iets veel ergers en kwaadaardigers in Wimlex was geslopen. Wim Eos Lex greep Alexander VeGstold aan zijn dunne haarbosje richting de frituur. VeGstold kon niet eens tegenstribbelen, Wim EoS Lex was bovenmenselijk sterk. Een laatste “HE lullo!” riep hij, vlak voor zijn hoofd het brandend hete frituurvet raakte. Met zijn mond nog open werd zijn hoofd ondergedompeld, hij schokte nog even na van de pijn maar het lichaam werd algauw slap onder de handen van Wim EoS Lex...
-----

De wolven kozen VeGs als avondmaaltje. VeGs was de bane in dit spel. Een onschuldige dorpeling dus. De dorpelingen hebben tot morgen half 9 om wraak te nemen.

Veel liefs,

Absinthe en Sann

l1) Lorelei (leerling evilziener)
2) wheezle (dorpeling)
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott (jager)
7) Femic (dorpeling)
8) Archont (evilziener)
9) Abzg (ziener)
10) snoopy (weerwolf & geliefde)
11) Geel (tovenaar)
12) fizzle-fluffy (dorpeling)
13) Martiño
14) Eye of Sauron
15) Wammus
16) VeGs (bane)
17) moz (weerwolf & geliefde)
18)Lucky Luciano (dorpeling)
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus (dorpeling)
21) kopmuntkip (dorpeling)

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager

Laatst gewijzigd op 08-07-2010 om 20:15.
Oud 08-07-2010, 20:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
lol @ twee weerwolf geliefden trouwens.
Oud 08-07-2010, 20:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Argh

Maar Queasy valt wel door de mand nu:

Citaat:
Welke theorie van mij hangt? ik gokte dat ik op werd gegeten, klaar.
En de wolven zijn nooit zo dom? Abzg werd ook gewoon opgegeten hoor.

Mm ik meende toch echt dat je me wolf noemde, die post kan ik niet vinden, maar ik zie hier wel een post dat je me geliefde noemt samen met abzg.
Bij abzg lag het er juist dik boven op dat zij ziener was. Iedereen die dit niet vond, of niet door had is slecht óf gewoon dom.

Jij bent er wel heel overtuigd van he dat ik verrader ben.
Wat zit je er toch gruwelijk naast
Zie hier 'jullie hebben me opgegeten, ik ben bane, ik ben goed'

Blijkbaar dus niet! Waarom doet ze alsof? Let vooral op dit stukje:
ik gokte dat ik op werd gegeten, klaar. nadat er niemand was opgegeten die avond. En nu blijkt dat vegs de bane was, is het dus wel clear as water dat Queasy slecht is.

Ik ga nu naar mijn zus en morgen werken, dus verwacht niet teveel van me de komende 21 uur or so.
Oud 08-07-2010, 20:12
Verwijderd
Balen te verwachten, want de 1e keer hapten de wolven mis, en het kon alleen de bane zijn, want de tovenaar is er al uit.

Als iedereen gezegd heeft wat ie gestemd heeft kunnen er iig nooit 2 wolven onder severus staan, want dan zou ze er niet uitvliegen. Logischer is onder mij een, en onder serverus een.
Oud 08-07-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Argh

Maar Queasy valt wel door de mand nu:

Zie hier 'jullie hebben me opgegeten, ik ben bane, ik ben goed'

Blijkbaar dus niet! Waarom doet ze alsof? Let vooral op dit stukje:
ik gokte dat ik op werd gegeten, klaar. nadat er niemand was opgegeten die avond. En nu blijkt dat vegs de bane was, is het dus wel clear as water dat Queasy slecht is.

Ik ga nu naar mijn zus en morgen werken, dus verwacht niet teveel van me de komende 21 uur or so.
Ik heb me helemaal niet voorgedaan als bane.
Maar ik had sterke vermoedens, en ik denk ik kan ze beter uiten, dan kunnen ze als ik dood ben nog wat uit mijn post halen.

Dus doordat ik heb gezegd: ik denk dat ik gegeten word(tijdens de avond dat er niemand gegeten werd) heb ik mij voorgedaan als bane, én val ik door de mand?
yeah waterdicht hoor.
Oud 08-07-2010, 20:28
VeGs
VeGs is offline

Nou, dit is duidelijk mijn kortste spel ooit. Gelukkig doe ik niet aan eetrondes afwachten qua theoriën posten.

Dorpelingen, succes!
Oud 08-07-2010, 20:50
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ok dat lijkt me duidelijk dus. Goed inderdaad dat VeGs geen eetrondes doet afwachten.
Wammus is wolf, Little Phoebe is verrader. Of andersom maar ik denk het niet.
En de tweede wolf is WolterB of Martino.

Needless to say: Ik stem deze ronde op Wammus.
Oud 08-07-2010, 20:54
WolterB
WolterB is offline
Ik ga mee met Wammus. Als ook dat niet klopt, dan weet ik het echt niet meer.
Oud 08-07-2010, 21:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Balen te verwachten, want de 1e keer hapten de wolven mis, en het kon alleen de bane zijn, want de tovenaar is er al uit.

Als iedereen gezegd heeft wat ie gestemd heeft kunnen er iig nooit 2 wolven onder severus staan, want dan zou ze er niet uitvliegen. Logischer is onder mij een, en onder serverus een.
Oh, en hoe zit dat dan met die stemmen op mij? Dan had er op z'n minst gelijkspel moeten ontstaan.

En lekker makkelijk voor jou, na de uitslag aangeven op wie je gestemd hebt. Ja, dan zou ik ook zeggen dat ik op Severus gestemd had...
Oud 08-07-2010, 21:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Laten we dan eens VeGs redenatie volgen.

● Severus 3 stemmen: Queasy + een van beide paarse mensen + stem van de verrader
WolterB
Martiño
1 nepstem
Queasy?

● Queasy 0 stemmen: De rode mensen zijn 1 wolf en 1 verrader, en de verrader heeft op Severus gestemd.
Wammus
Little Phoebe
2 nepstemmen

● Martiño 2 stemmen
Eye of Sauron
Severus

● Niet gestemd
Sarah/VeGs

De blauwe stemmen zijn 100% echt. Er moeten dus nog steeds drie stemmen op Severus zijn. Queasy heeft in dit model inderdaad op Severus gestemd, wat, zo moet ik toegeven, ook waarschijnlijk is als ze geen verrader is, om haar eigen hachie te redden.
In dit model heeft VeGs helemaal niet gestemd, en moet de verrader dus Wammus of LP zijn, die ook op Severus gestemd heeft. Dan is ofwel Wolter ofwel Martino de eerste wolf, en ofwel Wammus ofwel LP de tweede wolf.

VeGs ik moet toegeven dat je redenatie erg plausibel is als ik het nareken met de informatie die ik nu heb. Laten we eerst maar eens kijken wie er vanavond uit gaat, wellicht kunnen we daarmee nog meer puzzelstukjes ontrafelen.
Ja, eh, sorry, nu volg ik je niet meer hoor. Het ene moment ben ik je hoofdverdachte, daarna kan ik nog onmogelijk verdacht zijn, en nu ben ik wéér je hoofdverdachte! Wat wil je nu?

Het is onmogelijk dat Wolter en ik gelogen hebben over onze stem op Severus. Er was geen gelijkspel, de enige verklaring is dat iemand heeft gelogen over zijn stem, er ergens een wolf tussenstaat of dat Queasy toch op Severus heeft gestemd.
Oud 08-07-2010, 21:56
Verwijderd
Sorry hoor maar ik heb voor die tijd al gezegd dat ik wss ging stemmen op serverus uit lijfsbehoud.
En toen ben ik de hele dag weg geweest.

En tja. Moet je maar van mij aannemen dat ik op serverus gestemd heb.
Oud 09-07-2010, 00:17
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ja, eh, sorry, nu volg ik je niet meer hoor. Het ene moment ben ik je hoofdverdachte, daarna kan ik nog onmogelijk verdacht zijn, en nu ben ik wéér je hoofdverdachte! Wat wil je nu?

Het is onmogelijk dat Wolter en ik gelogen hebben over onze stem op Severus. Er was geen gelijkspel, de enige verklaring is dat iemand heeft gelogen over zijn stem, er ergens een wolf tussenstaat of dat Queasy toch op Severus heeft gestemd.
Hoe kom je erbij dat jij mijn hoofdverdachte bent nu? Dat ben je niet, dat is Wammus. Ik heb ook al aangegeven dat ik op Wammus ga stemmen.
Dat jij of WolterB de tweede wolf is is wat mij betreft van later zorg, dat zien we de volgende ronde wel weer. 1 wolf tegelijk

Je zit eerst de hele tijd te mekkeren dat ik zo weinig post en dan begin ik weer een beetje in mijn element te raken en dan is het weer niet goed? Is het je ontgaan dat VeGs onschuldig bleek dus haar theorieen nu erg waardevol zijn geworden?
Oud 09-07-2010, 00:51
Martiño
Martiño is offline
Ik mekker niet dat je te weinig post. En sorry hoor, maar VeGs heeft het spel in totaal nog geen 24 uur gespeeld. Haar theorieën zijn in mijn ogen niet echt bijzonder waardevol.
Oud 09-07-2010, 07:41
Verwijderd
Ik ga mee op wammus! Ik weet het nu ook even niet meer
(Ben nu tot vanavond laat aan het werk)
Oud 09-07-2010, 13:04
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
We zijn onze lijstjesmaker kwijt dus dan doe ik het maar efkes.

-Wammus
Eye of Sauron
WolterB
Queasy
Oud 09-07-2010, 18:29
Martiño
Martiño is offline
Wammus is zeker niet mijn hoofdverdachte. Ik vind eigenlijk ook niet echt dat ik op hem moet stemmen, hoewel het natuurlijk wel duidelijk is (tenminste, ik neem aan dat de stemlijst zoals die hier staat wel klopt) dat hij er waarschijnlijk uit gaat. Jammer vind ik dat WolterB en Queasy heel makkelijk met EoS meegaan op Wammus, zonder het echt te motiveren (hoewel ik toegeef dat ik ook even niet echt helder heb hoe het allemaal zit).

EoS heeft zich met zijn vreemde gedrag van de afgelopen dagen bij mij behoorlijk in de schijnwerpers geplaatst, en dat vind ik nogal verdacht. Vooral dat hij mij dan weer wel en dan weer niet verdenkt vind ik vreemd draaierig gedrag. Ik ga dus vanavond voor hem stemmen. Het is meer een symbolische stem, want het zal weinig nut hebben, maar ik kan een stem op Wammus op dit moment niet echt verantwoorden voor mezelf.
Oud 09-07-2010, 18:54
Wammus
Wammus is offline
Persoonlijk vind ik Wolter en Queasy nog altijd het meest verdacht. Ik heb aan het begin van deze ronde ook aangegeven dat ik het liefst zie dat Wolter opgehangen word maar een stem op hem heeft nu waarschijnlijk weinig zin.

Ik ga dan ook uit lijfsbehoud mee op EoS.
Oud 09-07-2010, 19:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil liever bij Queasy blijven, maar die kunnen we de volgende ronde ook nog wel ophangen. De wolf gaat voor, en aangezien jullie zeker weten dat dat Wammus is, ga ik mee. Zeker weet ik het niet (omdat snoopy de geliefde was en die niet te vertrouwen zijn enzo), dus ik hoop dat we deze keer goed zitten.

Oh, en sorry voor de late stem, ik was nogal bezig met mijn computer leeg te maken enzo.
Oud 09-07-2010, 21:21
Spelleider
Spelleider is offline
Lieve mensen,

Door een druk leven buiten het forum ben ik pas net thuis. Ik zat om 9 uur pas aan m'n avondeten en bedacht me ineens; het weerwolvenspel!
En ik ga ook zo weer weg, dus een verhaal zit er even niet in vanavond.
Morgen weer! Vast een extra lang verhaal

Voor nu kan ik jullie vertellen dat Wammus is opgehangen en dat hij wolf was.
Goed gedaan dorpelingen. 3 down, 1 to go!

Morgen is het weer eetronde, ik hoor graag voor 20.30 uur wie de laatste wolf eet.

kusjes,
sann en Absinthe

l1) Lorelei (leerling evilziener)
2) wheezle (dorpeling)
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott (jager)
7) Femic (dorpeling)
8) Archont (evilziener)
9) Abzg (ziener)
10) snoopy (weerwolf & geliefde)
11) Geel (tovenaar)
12) fizzle-fluffy (dorpeling)
13) Martiño
14) Eye of Sauron
15) Wammus (wolf)
16) VeGs (bane)
17) moz (weerwolf & geliefde)
18)Lucky Luciano (dorpeling)
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus (dorpeling)
21) kopmuntkip (dorpeling)

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager
Oud 09-07-2010, 21:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dus toch!
Oud 09-07-2010, 21:26
Martiño
Martiño is offline
Dat zag ik eerlijk gezegd niet aankomen, maar fijn dat er eindelijk weer een wolf uit is. Het werd tijd.
Oud 09-07-2010, 22:25
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
As expected. Andere wolf is WolterB of Martino, das duidelijk. Ik neig zelf naar Martino omdat hij wel heel erg in de verdediging is geschoten nu, en een kat in het nauw maakt rare sprongen, dat is bekend. WolterB heeft ook zon beetje het halve spel op Wammus gezeten, maar dat kan natuurlijk tactiek zijn.
Maar eerst mag de laatste wolf nog even een rondje prijsschieten.
Oud 09-07-2010, 22:59
WolterB
WolterB is offline
Hehe, eindelijk

Ik had mezelf echt voor gek verklaard als we nu niet een wolf hadden opgehangen.

En ik was zo kort en afwezig omdat de afgelopen dagen best intensief zijn geweest en dan is een korte post en bijlezen alles wat ik hier doe nog

Morgenochtend nog even de stemlijstjes op orde maken en de laatste wolf eruit zien te vissen.
Oud 09-07-2010, 23:01
Geel
Geel is offline
Oud 09-07-2010, 23:05
WolterB
WolterB is offline
Stemlijstje:

Wammus:
EoS
WolterB
Queasy
Little Phoebe

EoS:
Wammus
Martiño
Oud 09-07-2010, 23:33
WolterB
WolterB is offline
Ik ben net tot de conclusie gelomen dat Little Phoebe de laatste wolf moet zijn mochten alle stemlijstjes kloppen. Er is een hele kleine kans dat zij het niet is, maar dan moet zij de verrader zijn en is EoS de laatste wolf.

De redenatie had ik net getikt, maar toen crashte mijn browser, dus die maak ik morgenochtend nog wel een keer

In ieder geval kan ik Queasy 100% zeker vrijpleiten, dus zij zal vannacht wel worden opgegeten aangezien de wolven nu niets meer aan haar hebben mbt de stemlijstjes
Oud 09-07-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net tot de conclusie gelomen dat Little Phoebe de laatste wolf moet zijn mochten alle stemlijstjes kloppen. Er is een hele kleine kans dat zij het niet is, maar dan moet zij de verrader zijn en is EoS de laatste wolf.

De redenatie had ik net getikt, maar toen crashte mijn browser, dus die maak ik morgenochtend nog wel een keer

In ieder geval kan ik Queasy 100% zeker vrijpleiten, dus zij zal vannacht wel worden opgegeten aangezien de wolven nu niets meer aan haar hebben mbt de stemlijstjes
Dankje ik wou eigenlijk hetzelfde verhaal als jou typen
Little phoebe: ik val niet door de mand, dat doe jij
Verrader of wolf,
en ik neig naar de laatste wolf toch meer naar martino (just feeling), alhoewel ik die het hele spel nog niet verdacht heb gevonden
Oud 10-07-2010, 00:03
Verwijderd
[QUOTE=Eye of Sauron;30657027]
Het stemlijstje:
● Severus
WolterB
Martiño

● Queasy
Wammus
Little Phoebe

● Martiño
Eye of Sauron
Severus

● Onbekend
Sarah/VeGs
Queasy

Uit dit stemlijstje is het het meest waarschijnlijk dat EoS wolf is. En LP verrader.

rood: wolf
groen: ervanuit gaande dat deze stemmen kloppen.

Omdat er zoveel ophef was over op wie ik gestemd heb, was het voor de meesten dus niet duidelijk op wie ik mijn stem heb uitgebracht. Dus ook niet voor de verrader/wolf.
Dus deze reken ik niet mee. (overigens heb ik gewoon op serverus gestemd, maar ik denk dat dit niet duidelijk was voor de meesten) Dat VeGs niet gestemd heeft geloof ik wel.

Met wammus wolf staat het: 2:1:2 (sarah en mij niet meegerekend)
Dan heb je nog 1 wolf over. Waar de wolf ook gaat staan. Het komt dan neer op gelijkspel, en dat is niet gebeurd.

Aannemen dat LP naar serverus is gegaan staat het 3:0:2
Onder Serverus zit dan geen wolf, want gelijkspel.
Onder mij kan niet, want de verrader is naar serverus gegaan, en ik heb 0 stemmen over.
Dus staat de laatste wolf onder Martino, en dan blijft EoS over.

Nu komen jullie vast met theorieën ja maar als, en dit.
Het is allemaal goed ik volg mezelf wel. Wammus heb ik het hele spel verdacht gevonden, en de meesten zeiden dat ik geen argumenten had, maar ik zat wel goed. Hetzelfde met snoopy.

( Ik ben morgen weer 12 uur lang werken, en dan 2 verjaardagen. Ik kijk de uitslag/reageer via mijn mobiel als dit mogelijk is)

Die laatste wolf is nog niet zo makkelijk

Laatst gewijzigd op 10-07-2010 om 00:35.
Oud 10-07-2010, 00:15
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Little Phoebe is de verrader dat moet wel. Anders klopt het aantal stemmen op Severus namelijk niet.
De tweede wolf is of WolterB, of Martino. 1 van de stemmen onder severus is vals. Wat we in ieder geval moeten doen is LP negeren vanaf nu. Niet ophangen, daar hebben we nu te weinig stemrondes meer voor over. We leggen gewoon een cordon sanitaire om haar heen, om maar even in politieke termen te blijven.

● Severus 3 stemmen: Queasy + een van beide paarse mensen, de andere is wolf + stem van de verrader
WolterB
Martiño

Queasy

● Queasy 0 stemmen: beide stemmen zijn vals.
Wammus (wolf)
Little Phoebe (verrader, heeft op Severus gestemd)

● Martiño 2 stemmen
Eye of Sauron (dorpeling)
Severus (dorpeling)

● Niet gestemd
Sarah/VeGs (dorpeling)
Oud 10-07-2010, 00:22
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
ah bah ik bedenk me net dat Little Phoebe ook nog gewoon de wolf kan zijn, en dat een van de drie mensen onder Severus de verrader is, maar dat die gewoon gestemd heeft wat hij of zij gezegd heeft. Severus dus. Dat zou echt een meesterzet zijn :/
Damn, klotespel ook
Oud 10-07-2010, 01:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Citaat:
Het stemlijstje:
● Severus
WolterB
Martiño

● Queasy
Wammus
Little Phoebe

● Martiño
Eye of Sauron
Severus

● Onbekend
Sarah/VeGs
Queasy
Uit dit stemlijstje is het het meest waarschijnlijk dat EoS wolf is. En LP verrader.

rood: wolf
groen: ervanuit gaande dat deze stemmen kloppen.

Omdat er zoveel ophef was over op wie ik gestemd heb, was het voor de meesten dus niet duidelijk op wie ik mijn stem heb uitgebracht. Dus ook niet voor de verrader/wolf.
Dus deze reken ik niet mee. (overigens heb ik gewoon op serverus gestemd, maar ik denk dat dit niet duidelijk was voor de meesten) Dat VeGs niet gestemd heeft geloof ik wel.

Met wammus wolf staat het: 2:1:2 (sarah en mij niet meegerekend)
Dan heb je nog 1 wolf over. Waar de wolf ook gaat staan. Het komt dan neer op gelijkspel, en dat is niet gebeurd.

Aannemen dat LP naar serverus is gegaan staat het 3:0:2
Onder Serverus zit dan geen wolf, want gelijkspel.
Onder mij kan niet, want de verrader is naar serverus gegaan, en ik heb 0 stemmen over.
Dus staat de laatste wolf onder Martino, en dan blijft EoS over.

Nu komen jullie vast met theorieën ja maar als, en dit.
Het is allemaal goed ik volg mezelf wel. Wammus heb ik het hele spel verdacht gevonden, en de meesten zeiden dat ik geen argumenten had, maar ik zat wel goed. Hetzelfde met snoopy.

( Ik ben morgen weer 12 uur lang werken, en dan 2 verjaardagen. Ik kijk de uitslag/reageer via mijn mobiel als dit mogelijk is)

Die laatste wolf is nog niet zo makkelijk
Ironisch genoeg heb je een punt. Wat betreft EoS in ieder geval, dat ik verrader ben is onzin, dat snap je zelf ook, want dat ben jij. Weet ik niet of ik je theorie wel kan vertrouwen, maar hij ziet er solide uit, dus ik denk dat ik de volgende stemronde ook op EoS ga.

Citaat:
Little Phoebe is de verrader dat moet wel. Anders klopt het aantal stemmen op Severus namelijk niet.
De tweede wolf is of WolterB, of Martino. 1 van de stemmen onder severus is vals. Wat we in ieder geval moeten doen is LP negeren vanaf nu. Niet ophangen, daar hebben we nu te weinig stemrondes meer voor over. We leggen gewoon een cordon sanitaire om haar heen, om maar even in politieke termen te blijven.
En je denkt dat het slim is om mij te negeren? Suite yourself, maar ik denk toch dat Queasy akelig gelijk heeft (en laat ik weer even de ironie aanwijzen in het feit dat ik vind ze een punt heeft).

Regels voor berichten