Advertentie | |
|
![]() |
|
Dude, blijf ademen. A) je hebt weinig keus. B) Maak afspraken met je zusje. C) In de vakantie zal je zusje misschien wel bij een vriendinnetje blijven slapen, jouw kans om je vriendin uit te nodigen. Anders slaap je maar bij je vriendin. D) Bid voor mooi weer want dan ben je meer buiten.
Enneh, wat je vriendin erop tegen heeft, snap ik niet, aangezien het je zusje is.
|
Verwijderd
|
Ik vind sowieso dat de ouders in dit geval een betere oplossing moeten vinden. Ik was zelf iets van 10 of 11 toen ik gedwongen op 1 kamer moest slapen met een jongen die niet eens mijn stiefbroer was. Als je in de puberteit zit/komt is dat echt niet leuk. En dat was dan alleen maar in de weekends.
Broer en zus maakt dan zoveel uit dat je tenminste geen rare ideeën krijgt, maar ik snap heel goed dat je je eigen ruimte nodig hebt, zeker op die leeftijd speelt toch het jongen/meisje-verschil een grote rol. Desnoods zou ik op de bank gaan slapen of zoveel mogelijk uit logeren gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() please, "een betere oplossing vinden" - zij heeft even geen kamer, hij heeft blijkbaar plek genoeg, wat is er dan een betere oplossing dan haar bij op zijn kamer leggen? en 't is waarschijnlijk niet dat ze in één bed moeten slapen hé ![]() oké, léuk is misschien anders, maar ik zie eerlijk gezegd niet zo'n probleem. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zeg alleen maar dat ik het zelf heb meegemaakt en dat ik het absoluut niet leuk vond (mijn biologische vader had een vriendin met een zoon en hij wist niet beter dan ons samen op 1 kamer te laten slapen, niet dat hij ruimte had anders, maar het is maar weer een teken van hoe een onnadenkende lul hij was).
Ik zeg niets over in 1 bed slapen, ik zeg dat je op die leeftijd best je eigen ruimte kunt gebruiken, zeker bij verschil in geslacht. Ik weet niet hoe het bij jou was, maar ik schaamde me best voor alle lichamelijke veranderingen die ik doormaakte en zeker in de buurt van jongens. Nu heb ik zelf geen broers of zussen, dus ik weet niet hoe die ervaring is of hoe je daarmee omgaat. Ik kan dus alleen uit mijn ervaring spreken van wat ik wel weet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is maar een maandje, daar kom je wel doorheen toch? Een maand is zo voorbij. Als zij gewoon af en toe bij een vriendin gaat slapen, of jij bij een vriend of je vriendin, dan is het niet zo heel lastig toch? Ik snap niet waarom je vriendin het niet fijn vind want het is toch gewoon je zusje? |
![]() |
||
Citaat:
|
Waarom ga je niet zelf in een tentje in de achtertuin? Maak er gewoon een geintje van: samen met je vriendin in een tentje, gitaar erbij en hippie liedjes zingen bij de vuurkorf, marshmellows roosteren bij een aansteker, sterren kijken, 's nachts lekker slapen en dan 's morgens een picknick ontbijt. Niets mis mee, als je het mij vraagt. Ben je er ook nog eens tussenuit.
|
Verwijderd
|
Een maandje is zo voorbij, wel pech dat het precies in de vakantie valt. Maar voor je zusje is het ook niet zo leuk denk ik. Misschien kan je tijdelijk een kast in de breedte zetten, zodat jullie toch een afgeschermd stukje hebben. En als ze last heeft van je tv kan je wellicht wat doeken om je bed/kast heen hangen en een koptelefoon opdoen?
Laatst gewijzigd op 30-06-2010 om 22:45. Reden: foutje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap dat het vervelend is - voor haar en ook voor jou - maar het is maar een maand. Jullie kunnen vast wel regelen dat zij bv. een weekendje bij een vriendin gaat logeren en jij ook een keer een weekendje bij iemand gaat logeren, zodat jullie allebei een weekend even de kamer voor jullie alleen hebben en dus rustig uit kunnen slapen zonder door de ander wakker gemaakt te worden etc.
Ik heb zelf een tijdje bij mijn zus op de kamer geslapen, dat is natuurlijk als dan bij een broer - denk ik - maar mijn zus is 5 jaar ouder. Zij was toen een jaar of 14 en ik dus 9, en dat botste nogal eens. Zij ging later naar bed en kon dus niet op haar kamer rondhangen als ik al in bed lag. Maar we hebben 't overleefd en achteraf was 't best gezellig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Beetje een luxeprobleem dit. Een vriend van mij heeft dit al jaren, wat een gezeik. Gewoon even een maand doorbijten en als je bij je vriendin wilt slapen doe je dat toch in een tent in de tuin, of anders bij haar thuis? Net of je zusje dit zo leuk vind en dit doet om jou te pesten/irriteren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Lifestyle |
Help! Kamer gedeeld met vreemdeling geert van Berge | 11 | 15-09-2012 08:23 | |
Seksualiteit |
Is mijn zus nu zwanger? Verlegen321 | 8 | 09-08-2012 22:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |