Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2010, 20:41
Verwijderd
Hebben jullie ook soms last van klasgenoten. Ze hebben op alles wat je zegt commentaar. En je probeert er niet serieus op in te gaan, maar het irriteert je toch. Of ze verzinnen iets over je wat niet klopt, en ze vertellen het door. Of je zegt ze iets in vertrouwen en een dag later weet de klas het. Het is wel een manier om je volwassen te voelen, want ze zijn kinderachtig bezig en jij niet. Ik hoop echt dat ze ooit respect tonen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2010, 09:02
Verwijderd
Nou nee niet op die manier. Gelukkig niet zeg. Wat een niveau
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 09:22
Zazum
Zazum is offline
Alleen op de basischool
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 13:41
-Mara-
-Mara- is offline
nou, ik heb een super klajsee! Alleen dat van: op overal commentar hebben, komt mij wel bekend voor. Er zit een jongen bij ons in de klas, en die heeft egt overal commentaar op. Dat commentaar is meestal wel grappig, maar soms irriteer je je mateloos aan hem. Laatst heeft ook een meisje uit mijn klas, dat ik al heel mijn leven ken (ook op de basisschool zat ik bij haar in de klas), zitten zeggen dat ik over haar roddel! Dat is dus 0% waar, zij roddelt eerder over mij (heb ik gehoord van wat vriendinnen). Ik weet dat het niet waar is, maar nu doen 2 kinderen heel gemeen tegen me. Ik trek me er neit veel van aan, maar ik vind het flauw dat juist zij dat heeft bedacht, ze was vroeger mijn 'bff'!! Zo leer ik mijn 'echte vrienden' in ieder geval kennen.

Maarja dat is 1 persoon, de rest is egt heel aardig

Laatst gewijzigd op 08-07-2010 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 15:48
Rysair
Rysair is offline
nee dat probleem heb ik niet. ik had best wel een leuke klas! maar soms kan ik me wel ergeren aan personen die na het maken van de toets zeggen dat ze hem 'verkloot' hebben, echt zo van 'ik heb echt een 1 ofzo!!'. en dan als we de cijfers terug krijgen, dat die persoon een dikke 7 heeft en ik een 6.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 19:23
Verwijderd
Dat probleem heb ik ook niet. Ik heb echt een super leuke klas, en iedereen is hecht met elkaar. Zijn niet echt groepjes in de klas en iedereen gaat echt met elkaar om.
Helaas zit ik volgend jaar in een andere klas.
Op de basisschool gebeurde dat wel, maar daar waren de meeste echt kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 20:38
Verwijderd
Nee, ik heb dat absoluut niet. Ik zit sinds het begin van dit jaar in de klas waar ik nu in zit, het is een hele hechte klas dus in de groep komen was wel wat lastig.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 09:48
veer2110
veer2110 is offline
op de basisschool heb ik dat ook gehad.
vorig jaar hadden we een klas dat niet echt hecht was maar ook elkaar niet zat te treiteren enzo.
nu zijn er 10 bij in gekomen en is onze klas heel hecht, alles doen we samen.
er zijn (natuurlijk??) wel groepen, nu 3. beetje standaard groepen.
populairen, (8 pers)
middemoot, (6 pers)
niet populairen. (7 pers)

nou gaat de 1e groep wel minder om met de 3e groep, maar met schoolfeesten en klassenfeesten is iedereen gelijk enzoo. =D
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 14:39
Verwijderd
Zo'n rangorde was bij mij vooral in de eerste en tweede klas, toen iedereen onzeker was, heel sterk. Maar gelukkig verdwijnt die wel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 18:03
jacobdb
jacobdb is offline
bij ons op school ook. na ongeveer de derde ging iedereen eigenlijk gewoon met elkaar om.
Oud 20-10-2012, 18:00
SDD14:P
SDD14:P is offline
Tuurlijk zijn er altijd mensen die zich net wat beter voelen dan andere mensen. Maar uiteindelijk wil iedereen altijd hetzelfde; Goed in de groep liggen, en vrienden hebben!, Als je dat altijd in je achterhoofd houd, en er weer iemand een domme of treiter opmerking maakt, weet je dat HIJ/ZIJ degene is die niet goed in zijn vel zit!!...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 18:24
Verwijderd
Kap s met uppen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 19:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het uppen van oude topics is, indien ontopic, gewoon toegestaan hoor. Als je je er zo aan stoort, kun je er ook voor kiezen niet op de topics te klikken.
Oud 21-10-2012, 22:43
Verwijderd
Het is toch ook toegestaan om m´n mening te geven hoop ik? Zal het voortaan wel wat beter onderbouwen...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 01:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dit:
Citaat:
Kap s met uppen
is geen mening, maar een bevel (of een onvriendelijk verzoek). Natuurlijk mag je een mening hebben, maar graag wel een die strookt met het topic. Als iets je niet aanstaat, zoals het uppen van topics, kun je het rapporteren en dan kijken we ernaar.

Nu weer ontopic!
Reageren

Regels voor berichten