Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 23:34
pathfinder
pathfinder is offline
vraagjuh!

de 3-uh week van januari ga ik naar oostenrijk!

ik heb 2 jaar ski-ervaring en dat gaat nu wel steeds betur...
maar ik heb nog nooit gesnowboard!

nu heb ik een keuze, en moet ik nog even van te voren beslissen of ik ditjaar wil gaan boarden of skieen..

duszzz, mijn vraag:
- wordt het skieen of snowboarden, en waarom?
wat zijn de evt. voor/nadelen van boarden (behalve dat je constant van de skilift pleurt...)?
Oud 01-11-2002, 08:12
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ik zou gaan skiën, als je t weer een jaar niet doet ben je weer minder geworden, en van snowboarden gaan je knieeën kapot?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 11:47
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Aaaah de winter komt eraan en meteen weer de ski/snowboard topics hehehe.

Nou ik kan je wel wat advies geven. Ik zelf heb eerst 5 jaar geskied en toen ik goed genoeg was dat ik dus op tijd zo snel mogelijk naar beneden moest vond ik het niet leuk meer en ben ik gaan snowboarden.
Nu snowboard ik al 4 jaar. Elk jaar 1 week (met skien en snowboarden alleen het laatste jaar heb ik 2weken geboard.)

Maar sinds ik board vind ik het wel veeeeel cooler dan skien. Skien is zeg maar level 1 en als je dat hebt 'uitgespeeld' ga je naar snowboarden. En voor je dat echt goed kan duurt het heeel wat jaartjes.

Dus mijn andvie is: ga nu nog ff wat jaartjes door met skien tot je het echt goed kan en dus mee kan doen aan die tijds wedstrijden en stap dan over op snowboarden.

Veel plezier en succes.
Oud 01-11-2002, 15:18
Rrr.
Rrr. is offline
ik heb ook jaren geskied en ben later overgestapt op boarden... je kunt bijvoorbeeld een (paar) dag(en) een board huren en lessen nemen om het uit te proberen... maar wat misschien een beter idee is, is om in Nederland een paar snowboard lessen te nemen... de eerste paar keer is waarschijnlijk enorm klote maar dat komt wel goed na wat oefenen
Oud 01-11-2002, 16:25
SirhC
SirhC is offline
Snowboarden...... puur om het gevoel ... tja ik ben niet echt eerlijk kheb nooit geskied maar ik board nu 7 jaar .... en ik kan nu al niet wachten om weer mijn maandje sneeuw te pakken ......

ciao
Oud 02-11-2002, 07:56
pathfinder
pathfinder is offline
tx voor de reacties...
Oud 02-11-2002, 12:22
qghp
qghp is offline
snowboarden|!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 18:35
Choke
Choke is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
snowboarden|!!!!!!!!!!!!!
jep, heel zeker!
Oud 02-11-2002, 20:43
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik heb nog maar 1 keer aan skieen gedaan, en nog nooit aan snowboarden. Maar het is niet mijn ding. Vind er niet zoveel aan. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.

Ik denk dat je zelf moet bepalen of je aan het snowboarden begint. Ik ken mensen die nog nooit geskied hadden, en meteen zijn begonnen met snowboarden. Vraag me niet hoe dat is afgelopen.
Oud 02-11-2002, 20:48
Kirk22
Kirk22 is offline
moeilijke vraag.
Ik zou gaan snowboarden, want als je het niet probeert zul je nooit weten hoe het is.
Oud 03-11-2002, 03:42
PV
PV is offline
ik heb 't allebei nog nooit gedaan, sorry.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 11:28
skifreak
skifreak is offline
skiën, het is zo veel leuker. Ik doe het nu 11 jaar en ga dit jaar lekker 3 weken weg ik = blij!
Snowboarden ben ik 6 jaar geleden begonnen, zo een paar dagen per keer snowboarden, ma heb het nu opgegeven. Allemaal blauwe plekken en die bocht met rug naar beneden is een ramp. En als gewoon skiën saai wordt, ga dan eens echt carven of freestylen, da's pas chic!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:38
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
skifreak schreef:

Snowboarden ben ik 6 jaar geleden begonnen, zo een paar dagen per keer snowboarden, ma heb het nu opgegeven. Allemaal blauwe plekken en die bocht met rug naar beneden is een ramp.
Ja, dat zijn de eerste paar weken dat je dat hebt. Daar moet je ff doorheen. Daarna wordt het de bomb echt. Ik meen het, ff doorbijten en je hebt een nieuwe lievelings(winter)sport.
Oud 04-11-2002, 17:50
snowgirly
snowgirly is offline
tja....je moet je eerst afvragen...vind ik skieen nog wel heel leuk?
begint het je te vervelen, dan zou ik gaan snowboarden.
ik moet zeggen...snowboarden is wel superrrrrrrrr vettttttttt!!!
ik doe het nu een halfjaartje indoor en ik ben helemaal verslaafd!
tis alleen beetje jammer dat ik nu 2 maanden niet kan boarden, omdat me schouder uit de kom is gegaan door snowboarden .
maarja....ik zou zowieso ff paar lesjes snowboardenindoor nemen, kijken of je het leuk genoeg vindt.
hieruit kan je oordelen denk wat je in de echte sneeuw wilt gaan doen.
succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 10:57
snoopy
snoopy is offline
skiën is handiger als je nog nooit gesnowboard hebt. Als je het nog nooit gedaan hebt, lig je nl. het grootste gedeelte van je vakantie op je muil in de sneeuw. Maar als je de kans hebt om in Nederland alvast wat lesjes te nemen, zou ik gaan snowboarden.
Oud 06-11-2002, 15:51
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
skiën is handiger als je nog nooit gesnowboard hebt. Als je het nog nooit gedaan hebt, lig je nl. het grootste gedeelte van je vakantie op je muil in de sneeuw. Maar als je de kans hebt om in Nederland alvast wat lesjes te nemen, zou ik gaan snowboarden.
Alsof je in NL niet voortdurend op je muil gaat als je net begint met snowboarden... Je moet gewoon door die eerste periode heen, waar dan ook ter wereld.
Oud 07-11-2002, 08:52
Verwijderd
Mag je niet beiden kiezen?

Zodat je van beide bijvoorbeeld iets geleerd heb, en dat je dan op het leukste (wat jij dan vind) verderga?

Zoniet, dan zou ik voor snowboarden kiezen, maargoed ik kies dit alleen maar omdat ik zelf al eens gesnowboard heb en nog nooit geskied heb.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 16:26
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
snowboarden!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 20:20
Ciao Che
Ciao Che is offline
Snowboarden! Maar skien is makkelijker...
Oud 13-11-2002, 01:43
Verwijderd
Citaat:
pathfinder schreef:
vraagjuh!

Snowboarden voelt voor mij natuurlijker en vrijer, cker ook zonder die irri stokken!

Citaat:
wat zijn de evt. voor/nadelen van boarden (behalve dat je constant van de skilift pleurt...)?
Dat was eigenlijk mijn bedoeling om als argument te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 04:00
GRRR
GRRR is offline
skien is voor homo's
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:03
G.T.C.
G.T.C. is offline
GA ALSJEBLIEFT SNOWBOARDEN !!!!!!!!!!

Nee, serieus. Als je eenmaal een keer geboard hebt wil je niks anders meer. JE bent zo veel vrijer. Vergelijk het met het auto en motor rijden.

Ik ben als klein kind op de ski's gezet, maar toen ben ik is een keer gaan snowboarden in snowworld. Nou, toen ging ik wel de hele tijd op mijn bek, maar het was wel hartstikke leuk.

Ondertussen board ik 6 of 7 jaar. En ik kan het bij mij echt al een verslaving noemen hoor. Dus gelukkig voor mij, is snowword in de buurt, dan kan ik heel het jaar door lekker boarden.

Maar ga wel effe lessen nemen. Want het is wel een stuk moeilijker te leren als skiën.

Nou, veel plezier iig!
Oud 17-11-2002, 15:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
ohh, trouwens.........zie jij tijdens je vakantie zoveel snowboarders uit de lift vallen?

Ik heb maar 4 keer een uur les gehad en daarna kon ik gewoon in de lift hoor. Ik vind het eigenlijk nog makkelijker dan met ski's.
Als je gewoon in evenwicht blijft op je board, word je vanzelf naar boven gesleept. MEt ski's moet je nog zorgen dat die tering dingen niet over elkaar schuiven!
Oud 21-11-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
skien is voor homo's
der is iets geestelijk mis met jou
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 12:37
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
GRRR schreef:
skien is voor homo's
Ski jij dan?
Oud 01-12-2002, 20:09
~*skoolgirl*~
~*skoolgirl*~ is offline
snowboarden moet je ckerz doen!!

toen ik voor 't eerst ging boarden had ik 1 jaar skie ervaring, toen ik voor de 2e keer ging boarden(=jaar later) brak ik m'n pols en moest ik verplicht skieen, ik d8 dat ik er nix meer van zou kunnen maar kon 't nog aardig goed, maar mocht niet bij de hoogste groep met lessen omdat ik m'n pols gebroken had, dus als je een jaartje gaat boarden en dan weer wil skieen (als je dat dna ooit nog zou willen doen) ben je dat skieen echt nie meteen verleerd,......
-xxx-
Oud 02-12-2002, 19:42
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
~*skoolgirl*~ schreef:
snowboarden moet je ckerz doen!!

toen ik voor 't eerst ging boarden had ik 1 jaar skie ervaring, toen ik voor de 2e keer ging boarden(=jaar later) brak ik m'n pols en moest ik verplicht skieen, ik d8 dat ik er nix meer van zou kunnen maar kon 't nog aardig goed, maar mocht niet bij de hoogste groep met lessen omdat ik m'n pols gebroken had, dus als je een jaartje gaat boarden en dan weer wil skieen (als je dat dna ooit nog zou willen doen) ben je dat skieen echt nie meteen verleerd,......
-xxx-
Maar je moet niet na 1 pols breuk meteen stoppen. Allemaal leuk en aardig dat je nog kon skieen maar dat kan niet tippen aan goed boarden hehe. Dus bijt nou ff door en hur deze winter gewoon weer ff een boardje
Oud 02-12-2002, 22:13
Verwijderd
Het blijft natuurlijk altijd jouw voorkeur... Ik heb vrienden die zweren bij skieen/big-footen (of zoiets ) . Ze hebben zelfs nog nooit op een snowboard gestaan, maar vinden het op voorhand al nix, tja dan moeten ze het zelf weten, maar ik ga voor de volle 100% voor snowboarden, ik heb met allebei ervaring.
kan redelijk goed skieen al zeg ik het zelf kan iig overal fatsoenlijk naar benede komen, laat ik het daar op houden.
maar toen ik later voor het eerst ging snowboarden wist ik het gelijk, dit is mijn ding. Ik heb toen 3 lessen indoor gehad, en verder heb ik het zelf allemaal 'uitgevonden' met vallen en opstaan, of corz. maar k ben niet ontevreden

ik kan het je dan ook net als anderen hier heel erg aanraden om eens een indoorbaan met echte sneeuw op te zoeken hier in nederland! en ook eens een (paar) lesjes boarden te nemen.
dan kan je pas echt kiezen. niet op mijn persoonlijke ervaring, die is voor iedereen weer anders....

so be a wise man and get some practice !

good luck, FoX
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 15:06
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ben ik dan de enige die met allebei ervaring heeft en skien zowel leuker als moeilijker vind? Snowboarden heb ik echt even op een achter na middagje geleerd. Op zich wel gaaf hoor, maar wil je echt goed off piste skien en springen is dat toch een tikje moeilijker dan snowboarden vind ik. Bovendien is het met boarden irritant dat je steeds moet steppen, uit bindingen of lopen enz. Daar irriteer ik mij als lui persoon aan
Oud 03-12-2002, 20:06
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Ben ik dan de enige die met allebei ervaring heeft en skien zowel leuker als moeilijker vind? Snowboarden heb ik echt even op een achter na middagje geleerd. Op zich wel gaaf hoor, maar wil je echt goed off piste skien en springen is dat toch een tikje moeilijker dan snowboarden vind ik. Bovendien is het met boarden irritant dat je steeds moet steppen, uit bindingen of lopen enz. Daar irriteer ik mij als lui persoon aan

Ja natuurlijk kan je skieen leuker vinden.

maar snowboarden kan je niet op 1 middag leren... Dan kan je het echt nog niet. Je hebt wel minstens 3 weken voor nodig om het echt goed te kunnen.
En offliste is veeeeel cooler met een board dan met skis (persoonlijk mening). Je hebt zo'n lekker gevoel als je door die diepe sneeuw schuift.
Oud 04-12-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ja natuurlijk kan je skieen leuker vinden.

maar snowboarden kan je niet op 1 middag leren... Dan kan je het echt nog niet. Je hebt wel minstens 3 weken voor nodig om het echt goed te kunnen.
En offliste is veeeeel cooler met een board dan met skis (persoonlijk mening). Je hebt zo'n lekker gevoel als je door die diepe sneeuw schuift.
*heeft ooit drie lessen gehad*
*heeft helaas nog geen ervaring met offpiste, maar daar gaat begin maart verandering in komen*

en ja ik kan me erruuuug goed voorstellen dat die tiefschnee erg roeleert met boarden

greeetz, FoX
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 22:34
ER
ER is offline
Snowboarden is voor mietjes.
De echte mannen (of vrouwen) gaan natuurlijk skieen.

(ik ski trouwens)
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:34
~*skoolgirl*~
~*skoolgirl*~ is offline
Citaat:
Maar je moet niet na 1 pols breuk meteen stoppen. Allemaal leuk en aardig dat je nog kon skieen maar dat kan niet tippen aan goed boarden hehe. Dus bijt nou ff door en hur deze winter gewoon weer ff een boardje
Dat was 3 jaar geleden dat ik m'n pols brak (was verplicht skieen anders was ik wel meteen met gebroken pols op m'n board gesapt )...ben toen heb gips eraf was meteen weer op m;n boardje gestapt en board nu al weer 5 jaartjes in het rond en ben ondertussen wel gewent aan botbreuken en hersenschuddingen
xxx
Oud 07-12-2002, 20:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Getuige bovenstaande post zijn alle snowboarders een beetje gek.

Ik ski al 11 jaar, en komende winter ga ik 3 weken naar Zwitserland... halve dagen werken op de WK Skiën, en halve dagen skieen.

Overigens, ik gebruik alweer 3 jaar carve-skis, maar het verschil met normale skis is vrij klein...

Nog een reden om niet te gaan snowboarden: met zulk a-sociaal volk wil ik niet geassocieerd worden. Het zijn losgeslagen, ongecontroleerde gekken, die in 90% van de gevallen de 10 pisteregels gewoon negeren!

Snowboarders misdragen zich veel meer dan skiërs...

Ik blijf skiën.

Daar ben ik gewoon goed in... ik 'denk' er niet bij, het skiën is gewoon een instinct. En ik ben al 4 jaar niet (door eigen schuld) ben gevallen...
Skiën moet je niet 'leren', je moet het 'kunnen'.
Sommigen zullen het nooit leren, sommigen snel en goed...
Ik heb ook m'n eigen techniek, niet aangeleerd, maar zelf ontwikkeld door de jaren heen: die techniek heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Over makkelijk/moeilijk nog iets.
Ik ski niet zomaar doelloos rond, ik heb altijd een soort van zelf-ingebeelde situatie... het is één grote dagdroom, een soort van militaire operatie.
"Ik moet zo snel mogelijk van punt hier naar punt daar via punt dat." Dan meet ik m'n tijd vaak op en probeer die tijd weer te verbeteren. Als je zoiets zonder *doel* probeert lukt het niet, ik stel me dus voor dat ik een missie heb die ik tot een goed einde moet brengen: als ik niet op tijd op die plek ben, vergaat de wereld of iets dergelijks. Op die manier is het altijd weer spannend, een avontuur...

*vraagt zich af of er nog een wintersport-forum komt*

Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 00:36
Ramon
Ramon is offline
Is big footen geen idee?

heb de afgelopen 6 jaar geskied ( of iet sin die buurt)

en dit jaar voor het eerst niet .... moeder kon niet vrij krijgen...
en van haaar heb ik leren skien... en zij heeft via haar werkgever een leuk hutje....

maar heb nu dus 6 keer 3 week wintersport gedaan ....
5*3 weken geskied
en een vakantie een paar bigfoots gehuurd...

en das wel kewl...

je bent echt super wendbaar...
eerst ff wennen... net of je in een andere auto rijd.

maar als je er nog niet uit bent, huur je toch een deel van je vakantie een board en het andere deel een paar ski's?

Ramon
p.s. Gerlos Oostenrijk moet dat geen probleem zijn met de juiste connecites
Hotel überwird, ff vragen naar Frans.... 60 jaar ofzo.. maar hij kent echt iedereeen... tot de broertjes euh...die voetballers... die...

Ramon
P.s. Tjechie is ook wel leuk
Oud 10-12-2002, 20:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
jij hebt dus mijn bericht niet goed gelezen
Ik vind skiën ook leuker én moeilijker!
Oud 10-12-2002, 20:21
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Alsof je in NL niet voortdurend op je muil gaat als je net begint met snowboarden... Je moet gewoon door die eerste periode heen, waar dan ook ter wereld.
ja, maar het is toch zonde als je in je vakantie de hele tijd in de sneeuw ligt? Kun je beter in NL op de baan op je bek gaan, en in de bergen naar beneden "zweven"..
Oud 11-12-2002, 20:48
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
ER schreef:
Snowboarden is voor mietjes.
De echte mannen (of vrouwen) gaan natuurlijk skieen.

(ik ski trouwens)

What the fuck?????
Wat lul je nou 'boarden is voor mietjes'??? Geef eens argumenten en post geen loze stellingen.
Oud 11-12-2002, 20:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
~*skoolgirl*~ schreef:
Dat was 3 jaar geleden dat ik m'n pols brak (was verplicht skieen anders was ik wel meteen met gebroken pols op m'n board gesapt )...ben toen heb gips eraf was meteen weer op m;n boardje gestapt en board nu al weer 5 jaartjes in het rond en ben ondertussen wel gewent aan botbreuken en hersenschuddingen
xxx
Oud 11-12-2002, 20:52
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Getuige bovenstaande post zijn alle snowboarders een beetje gek.

Ik ski al 11 jaar, en komende winter ga ik 3 weken naar Zwitserland... halve dagen werken op de WK Skiën, en halve dagen skieen.

Overigens, ik gebruik alweer 3 jaar carve-skis, maar het verschil met normale skis is vrij klein...

Nog een reden om niet te gaan snowboarden: met zulk a-sociaal volk wil ik niet geassocieerd worden. Het zijn losgeslagen, ongecontroleerde gekken, die in 90% van de gevallen de 10 pisteregels gewoon negeren!

Snowboarders misdragen zich veel meer dan skiërs...

Ik blijf skiën.

Daar ben ik gewoon goed in... ik 'denk' er niet bij, het skiën is gewoon een instinct. En ik ben al 4 jaar niet (door eigen schuld) ben gevallen...
Skiën moet je niet 'leren', je moet het 'kunnen'.
Sommigen zullen het nooit leren, sommigen snel en goed...
Ik heb ook m'n eigen techniek, niet aangeleerd, maar zelf ontwikkeld door de jaren heen: die techniek heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Over makkelijk/moeilijk nog iets.
Ik ski niet zomaar doelloos rond, ik heb altijd een soort van zelf-ingebeelde situatie... het is één grote dagdroom, een soort van militaire operatie.
"Ik moet zo snel mogelijk van punt hier naar punt daar via punt dat." Dan meet ik m'n tijd vaak op en probeer die tijd weer te verbeteren. Als je zoiets zonder *doel* probeert lukt het niet, ik stel me dus voor dat ik een missie heb die ik tot een goed einde moet brengen: als ik niet op tijd op die plek ben, vergaat de wereld of iets dergelijks. Op die manier is het altijd weer spannend, een avontuur...

*vraagt zich af of er nog een wintersport-forum komt*
Wat nou asociaal volk... Natuurlijk zijn er gekken bij die regels overtreden, maar echt niet allemaal hoor. Er zijn ook idiote skieers.
En het is ook niet iets wat je moet kunnen, leren kan ook. Sommigen leren sneller dan anderen maar goed. Ok, als jij wil skieen, best. Maar scheer niet alle boarders over 1 kam. Deed ik vroeger ook toen ik nog skiede, maar nu snowboard ik en weet ik ook de andere kant.
Oud 11-12-2002, 20:54
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ja, maar het is toch zonde als je in je vakantie de hele tijd in de sneeuw ligt? Kun je beter in NL op de baan op je bek gaan, en in de bergen naar beneden "zweven"..
Ja, natuurlijk is het zonde, maar je leert het echt niet in 3 lessen in zo'n indoor baantje. Je moet het èchte boarden doen en zo alleen kan je het leren.
Oud 13-12-2002, 15:18
Verwijderd
Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
snoopy/mamo schreef:
--------------------------------------------------------------------------------

Ja, natuurlijk is het zonde, maar je leert het echt niet in 3 lessen in zo'n indoor baantje. Je moet het èchte boarden doen en zo alleen kan je het leren.

*agrees with snoopy/mamo*
Ik denk dat je beter lekker hier kan oefenen, aantal lesjes nemen. nog een paar uurtjes zelf aankloten als dat er in zit. lijkt me veel leuker als je begint. kan je tenminste al iets als je dan uiteindelijk echt aan het grote werk ga beginnnen
ik zou het namelijk zonde vinden om dan de eerste dagen elke 10 meter te vallen, niet dat je dan geen lol kan hebben in tegendeel ! maar als je al enige techniek in je hebt is het volgens mij nog veel leuker.

maar anywayz, Snow rulez !
en boarden dan vooral eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:42
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
jij hebt dus mijn bericht niet goed gelezen
Ik vind skiën ook leuker én moeilijker!

Dat maakte ik er eigenlijk niet echt uit op :/

Anyways, ik vind het een beetje raar inderdaad om skiërs of boarders af te gaan zeiken. Onder beide sporters zitten zowel positieve als negatieve personages
Oud 15-12-2002, 18:28
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:

Dat maakte ik er eigenlijk niet echt uit op :/

Anyways, ik vind het een beetje raar inderdaad om skiërs of boarders af te gaan zeiken. Onder beide sporters zitten zowel positieve als negatieve personages
Idd.

Maar onder de boarders zit wel raarder volk. Of ze nou aso zijn of niet laat ik in het midden.
Maar snowboarden is wel een extremere sport want zeg nou zelf, ooit een 70 jarige boarden gezien?? Ik niet. Maar 70 jarige skieers... Die zijn er zat.
Oud 16-12-2002, 15:36
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
.....Nog een reden om niet te gaan snowboarden: met zulk a-sociaal volk wil ik niet geassocieerd worden. Het zijn losgeslagen, ongecontroleerde gekken, die in 90% van de gevallen de 10 pisteregels gewoon negeren!.....

.....Ik ski niet zomaar doelloos rond, ik heb altijd een soort van zelf-ingebeelde situatie... het is één grote dagdroom, een soort van militaire operatie .
"Ik moet zo snel mogelijk van punt hier naar punt daar via punt dat." Dan meet ik m'n tijd vaak op en probeer die tijd weer te verbeteren. Als je zoiets zonder *doel* probeert lukt het niet, ik stel me dus voor dat ik een missie heb die ik tot een goed einde moet brengen: als ik niet op tijd op die plek ben, vergaat de wereld of iets dergelijks......

EN dan zeggen dat snowboarders gek zijn
Ik ga er verder geen eens woorden aan vuil maken

Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 15:41.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 15:44
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
HEt is natuurlijk wel zo dat de een er aanleg voor heeft en de ander niet, maar ik heb 4 keer een uur les gehad in snowworld, en daarna kon ik heel mooi naar beneden komen hoor.
Oud 17-12-2002, 17:01
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
HEt is natuurlijk wel zo dat de een er aanleg voor heeft en de ander niet, maar ik heb 4 keer een uur les gehad in snowworld, en daarna kon ik heel mooi naar beneden komen hoor.
Gast, in 4 keer 1 uurtje les kan je niet behoorlijk naar beneden, hoeveel talent je ook hebt... Of het moet schrapend zijn of op een groener dan groene piste...
Oud 17-12-2002, 17:02
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
EN dan zeggen dat snowboarders gek zijn
Ik ga er verder geen eens woorden aan vuil maken

Idd

Maar, moet gezegt worden, Fleet Admiral doet zijn naampje eer aan.
Oud 18-12-2002, 15:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Gast, in 4 keer 1 uurtje les kan je niet behoorlijk naar beneden, hoeveel talent je ook hebt... Of het moet schrapend zijn of op een groener dan groene piste...
Ga naar snowworld en vraag naar stephan de snowboard leraar!!!

Serieus, ik had nog nooit geboard. Hij heeft me 4 keer een uur les gegeven op zondag, en aan het einde van die cursus kon ik met hele mooie bochtjes naar beneden komen. Het ging misschien nog niet snel, maar de techniek had ik helemaal te pakken.
Oud 18-12-2002, 19:22
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Ga naar snowworld en vraag naar stephan de snowboard leraar!!!

Serieus, ik had nog nooit geboard. Hij heeft me 4 keer een uur les gegeven op zondag, en aan het einde van die cursus kon ik met hele mooie bochtjes naar beneden komen. Het ging misschien nog niet snel, maar de techniek had ik helemaal te pakken.
Na 4 keer 1 uur???? Je kon misschien bochten maken ofzo maar echt de goede techniek?? I don't think so. Sorry, maar na 4 uurtjes kan dat niet, das onmogelijk.

Vertel mij is exact wat voor bochten jij maakt??
Reageren

Regels voor berichten