Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 00:40
Verwijderd
Citaat:
dat ja

Sorry, maar ik heb nu ook zin om dat kind te slaan
Niks sorry. Ik heb dat ook

Maar ik hou ook wel echt van de Ministars, omdat het gewoon zó ontzettend fout en grappig en voor mij heel erg jeugdsentiment is <3
Advertentie
Oud 19-07-2010, 00:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
[filmpje]

Voilà.

Stel je voor dat je vader je slaat, en dat je dit dan ziet terwijl je met je ouders op de bank zit.
Oud 19-07-2010, 00:49
Verwijderd
Citaat:
hoi ik kan niet slapen
Ik ook niet.

Citaat:
[filmpje]

Voilà.

En @Juice; ja, dat kind is tenenkrommend, ik was het vroeger ook al helemaal niet met hem eens
Ze heeft zo te zien de facepalm uitgevonden.
Oud 19-07-2010, 00:53
Verwijderd
Citaat:
stel je voor dat je vader je slaat, en dat je dit dan ziet terwijl je met je ouders op de bank zit.

Citaat:
ze heeft zo te zien de facepalm uitgevonden.
Oud 19-07-2010, 00:54
Verwijderd
Jongens, welk boek moet ik eerst gaan lezen?
Het leven van Pi
of
Een keukenmeidenroman
?
Oud 19-07-2010, 00:57
Macrador
Macrador is offline
ik verveel mij
Oud 19-07-2010, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Het leven van Pi
of
Een keukenmeidenroman
?
Ik ken ze beide niet maar de tweede klink grappig dus doe die maar.
Oud 19-07-2010, 00:59
Verwijderd
Volgens mij ís de eerste grappiger, maar ik ga inderdaad maar in de tweede beginnen, denk ik.
Oud 19-07-2010, 01:04
Verwijderd
Ik heb een foto gemaakt waarvan de bovenste helft gewoon in kleur is maar de onderste helft zwart-wit lijkt.
Oud 19-07-2010, 01:21
Verwijderd

.
Oud 19-07-2010, 01:23
Uice
Uice is offline
Oud 19-07-2010, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Het leven van Pi
of
Een keukenmeidenroman
?
Het Leven van Pi, da's een tof boek.

En die video's zijn tenenkrommend, was dit een soort KvK-concurrent ofzo?
Oud 19-07-2010, 03:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Niks sorry. Ik heb dat ook

Maar ik hou ook wel echt van de Ministars, omdat het gewoon zó ontzettend fout en grappig en voor mij heel erg jeugdsentiment is <3
gelukkig, ik voelde me al slecht.

Ik heb er tot jij het zei, nooit van gehoord ben je toch ouder ben ik toch jonger dan ik dacht
Citaat:

Stel je voor dat je vader je slaat, en dat je dit dan ziet terwijl je met je ouders op de bank zit.
omg
Oud 19-07-2010, 04:47
Verwijderd
nou na "hij slaaaaaat me" ben ik wel van mijn ochtendhumeur af

goedemorgen forum, mijn laatste dagje vroege dienst tot (hoop ik) zaterdag & vanaf morgen heerlijk uitslapen <3.

@Absinthe ik heb een keukenmeidenroman net uit en ik vond 'm heerlijk. Ik heb me alleen de eerste 4 hoofdstukken geïrriteerd aan het afro amerikaans dat vertaald wordt met groter als mij en dat soort taalfouten .
Oud 19-07-2010, 07:04
Verwijderd
Citaat:
waarom al die filmpjes
omdat dat een zekere educatieve maar vooral ook plezierige meerwaarde heeft...
Oud 19-07-2010, 07:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nou na "hij slaaaaaat me" ben ik wel van mijn ochtendhumeur af

goedemorgen forum, mijn laatste dagje vroege dienst tot (hoop ik) zaterdag & vanaf morgen heerlijk uitslapen <3.

@Absinthe ik heb een keukenmeidenroman net uit en ik vond 'm heerlijk. Ik heb me alleen de eerste 4 hoofdstukken geïrriteerd aan het afro amerikaans dat vertaald wordt met groter als mij en dat soort taalfouten .
Ja, ik moest daar ook even aan wennen. Hoewel het volgens mij wel expres gedaan is om aan te geven dat ze plat praatten.

En goeiemorgen allemaal. Ik ga naar het strand vandaag (ik voel me net een klein kind dat ik zo blij ben om naar het strand te gaan)
Oud 19-07-2010, 08:26
Carn
Carn is offline
Bleh, mn windows is naar de klote; dat wordt een avondje back-uppen, formatteren en de boel herinstalleren
Oud 19-07-2010, 08:37
Verwijderd
Eigenaardig. Normaal als ik langs de bouwvakkers hier in het gebouw loop, kijken ze niet op of om maar werken ze gewoon door. Vandaag heb ik hakken aan en ineens zeggen ze allemaal goedemorgen.
Oud 19-07-2010, 08:52
Verwijderd
White Noise.

En:

Oud 19-07-2010, 09:04
Verwijderd
Pip kijkt die docu van Yvon Jaspers over anorexia-"patiënten". Dat is ook een beetje alsof je diarree moet eten terwijl er iemand in je gezicht aan het pissen is.
Oud 19-07-2010, 09:09
Verwijderd
Je ziet die "patiënten" ook echt genieten van de aandacht die ze krijgen bij zo'n docu.
Oud 19-07-2010, 09:30
Rivka
Rivka is offline
WTF
Oud 19-07-2010, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Pip kijkt die docu van Yvon Jaspers over anorexia-"patiënten". Dat is ook een beetje alsof je diarree moet eten terwijl er iemand in je gezicht aan het pissen is.
is dat nu op tv?
Oud 19-07-2010, 09:45
Rivka
Rivka is offline
Nee, uitzendinggemist. Ik ben er nu ook naar aan het kijken maar het is inderdaad een beetje faal.
Oud 19-07-2010, 09:53
Verwijderd
goedemoggel
Oud 19-07-2010, 09:56
Verwijderd
oeh ik ga het ook kijken. ik vind zulk soort programmas altijd zo "leuk". net zoals programmas met mensen die een maagballon laten plaatsen enzo huhu.
Oud 19-07-2010, 09:56
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 19-07-2010, 10:05
Verwijderd
wat een kutprogramma. alleen dat meisje van+/- 25 vond ik wel lief. dat meisje van 14 kan ik niet uitstaan.

Laatst gewijzigd op 19-07-2010 om 10:36.
Oud 19-07-2010, 10:08
Verwijderd
attentionwhore meisje.

Laatst gewijzigd op 19-07-2010 om 10:36.
Oud 19-07-2010, 10:40
Verwijderd
Zo, weer thuis
Oud 19-07-2010, 10:41
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
wat een kutprogramma. alleen dat meisje van+/- 25 vond ik wel lief. dat meisje van 14 kan ik niet uitstaan.
Ze zijn allemaal vervelend.
Oud 19-07-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Zo, weer thuis
Wat is -in het kort, niet dmv 34 pm's- ook alweer het plan donderdag?
Oud 19-07-2010, 10:43
Verwijderd
nee. die van 25 was gewoon lief. ze was gewoon een beetje de weg kwijt doordat dr moeder kanker heeft. raar dat je daar anorexia van krijgt, maar opzich ook weer begrijpelijk.
Oud 19-07-2010, 10:43
Verwijderd
Aparte wijziging van die posts, CM.
Oud 19-07-2010, 10:44
Verwijderd
Ze zijn allemaal een beetje de weg kwijt, anders zit je daar natuurlijk niet

Als ik in dat piramidespeltopic naar de reacties kijk, ben ik blij met op welk forum ik zit
Oud 19-07-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Aparte wijziging van die posts, CM.
ja. ik wil jullie eigenlijk niet vertellen van wie ik zo'n groot fan ben. sommige mensen hier vinden de beatles al niks, en ik wil echt niet dat ze gaan zeggen dat ze mijn band waar ik fan van ben kut vinden. dan zou ik echt keiboos worden en dat wil ik niemand aandoen
Oud 19-07-2010, 10:46
Verwijderd
Volgens mij is Kazet er momenteel niet hoor.
Verwijderd
Citaat:
ja. ik wil jullie eigenlijk niet vertellen van wie ik zo'n groot fan ben. sommige mensen hier vinden de beatles al niks, en ik wil echt niet dat ze gaan zeggen dat ze mijn band waar ik fan van ben kut vinden. dan zou ik echt keiboos worden en dat wil ik niemand aandoen
Opmerkelijk. Waarom vind je het belangrijk dat anderen je smaak delen?
Verwijderd
en nu ga ik taarten van abel kijken op uitzendinggemist
Oud 19-07-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is Kazet er momenteel niet hoor.
je hebt ook nog carn en uice he.
Verwijderd
Citaat:
Wat is -in het kort, niet dmv 34 pm's- ook alweer het plan donderdag?
Uurtje of 8 bij eric, wijntjes/biertjes drinken daar, naar de stad, wellicht nog terras & dan tanzen tot het licht wordt. Afhaken kan op ieder gewenst moment.

Behalve door Archont en Nathan, die moeten door tot het bittere einde
Verwijderd
Oh, Kazet is er toch.
Oud 19-07-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
en nu ga ik taarten van abel kijken op uitzendinggemist
leuk programma
Oud 19-07-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
maar ik wil weten waar je fan van bent kazet zeikt ook al mijn favo bands af hoor, gewoon niks van aantrekken Oh en carn ook een beetje
Oud 19-07-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Opmerkelijk. Waarom vind je het belangrijk dat anderen je smaak delen?
ik ben nog jong. ik wil altijd bevestiging. als jullie niet leuk vinden wat ik echt leuk vind ben ik bang dat ik zelf als muzikant nooit iets voor zal gaan stellen. ik wil op een een of andere manier voldoen aan ieders eisen. wat onmogelijk is.
Oud 19-07-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Uurtje of 8 bij eric, wijntjes/biertjes drinken daar, naar de stad, wellicht nog terras & dan tanzen tot het licht wordt. Afhaken kan op ieder gewenst moment.

archont onze alcholist volgens mij geeft ie het bij 10 biertjes al op
Oud 19-07-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:

Jeej dansen! Ik werk tot half negen en moet me dan nog wel even omkleden en zo, maar dan bel ik je wel om te kijken of het nog zin heeft richting Eric te komen of dat ik jullie in de stad tref, ok?
Oud 19-07-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Jeej dansen! Ik werk tot half negen en moet me dan nog wel even omkleden en zo, maar dan bel ik je wel om te kijken of het nog zin heeft richting Eric te komen of dat ik jullie in de stad tref, ok?
prima
Verwijderd
Citaat:
ik ben nog jong. ik wil altijd bevestiging. als jullie niet leuk vinden wat ik echt leuk vind ben ik bang dat ik zelf als muzikant nooit iets voor zal gaan stellen. ik wil op een een of andere manier voldoen aan ieders eisen. wat onmogelijk is.
Ach, LP komt er ook openlijk voor uit dat ze fan is van Tokio Hotel, je smaak kan vast niet slechter zijn dan die van haar
Verwijderd
Citaat:
Kazet, Carn en Uice vormen maar een beperkt deel van de markt, he.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten