Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 23:34
Verwijderd
Tja, ik moest even een potje Diablo spelen.
Advertentie
Oud 19-07-2010, 23:46
Verwijderd
En nu ga ik lekker slapen.
Oud 19-07-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Verdomme waarom is alles nep?
Klote nepwereld!!!!!!
Ja sorry, ze hadden nu eenmaal geen echte pratende sinaasappel tot hun beschikking.
Oud 20-07-2010, 00:25
Carn
Carn is offline
Hmm. Toch wil ik Lamb nog wel een keer live zien

Oud 20-07-2010, 00:39
Verwijderd
Lamb <3 Gabriel <3

Hoi, ik ben weer thuis. Ik heb me vandaag laten overhalen om naar de waarzegger op de kermis te gaan omdat het echt heel leuk was. En ik dacht dat ik een nuchter persoon was, maar het was serieus eng wat hij allemaal gezegd heeft... En ik was samen met een vriendin, zij ging eerst, en ik heb bij alles wat hij zei staan knikken. Vervolgens ik, en zij deed precies hetzelfde. Het klopte ECHT. Aargh, ik wil niet in dat soort kermisdingen geloven, maar zelfs de dronkelappen die er lallend naar binnen gingen kwamen er volledig verbouwereerd uit. 'Het klopte echt allemaal!'

Laatst gewijzigd op 20-07-2010 om 08:03.
Oud 20-07-2010, 01:48
Uice
Uice is offline
Wat zei hij dan?
Oud 20-07-2010, 02:30
Verwijderd
Oud 20-07-2010, 04:00
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Lamb <3 Gabriel <3

Hoi, ik ben weer thuis. Ik heb me vandaag laten overhalen om naar de waarzegger op de kermis te gaan omdat het echt heel leuk was. En ik dacht dat ik een nuchter persoon was, maar het was serieus eng wat hij allemaal gezegd heeft... En ik was samen met een vriendin, zei ging eerst, en ik heb bij alles wat hij zei staan knikken. Vervolgens ik, en zij deed precies hetzelfde. Het klopte ECHT. Aargh, ik wil niet in dat soort kermisdingen geloven, maar zelfs de dronkelappen die er lallend naar binnen gingen kwamen er volledig verbouwereerd uit. 'Het klopte echt allemaal!'
misschien van die dingen die hij kon zien als ringen (getrouwd) of gewoon heel open dingen zeggen die jij invult
Oud 20-07-2010, 06:50
Verwijderd
Citaat:
Maar het is beyond '<3' toch? Het is toch echt héél smerig?
Ja je wordt wel getest. Sommige dingen kon ik niet lezen zonder gruwende geluiden. Maar het is ook heel grappig geschreven.
Oud 20-07-2010, 07:33
Verwijderd
Ik dacht dat we vandaag gingen testen op mijn begeleidster maar ze is er nog niet dus ik zal de dag wel verkeerd hebben onthouden ofzo
Oud 20-07-2010, 07:44
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Waarom ben ik al wakker? En waarom was ik vannacht om 3 uur en om 5 uur ook wakker?
Oud 20-07-2010, 07:49
Verwijderd
Ik doe ongeveer drie weken met een handdoek. Ik denk dat mensen die voor iedere douchebeurt een nieuwe handdoek pakken een cursus tijdsmanagement nodig hebben - ware het niet dat ze daar waarschijnlijk geen tijd voor hebben omdat ze zo vaak handdoeken aan het wassen zijn.
Oud 20-07-2010, 07:53
Verwijderd
Ik doe gebruik een handdoek 2 x voor afdrogen en dan nog 1 x om mijn haar in te wikkelen, maar dan heb ik alweer een nieuwe om mee af te drogen.

En de wc wordt hier 1 x per week schoongemaakt. Ik snap echt niet waarom mensen dat elke dag zouden doen, 't is niet alsof je uit de pot eet ofzo.
Oud 20-07-2010, 07:53
Verwijderd
Het is hier gebruikelijk om de hele douchecabine droog te maken na het douchen, dus ik jaag er algauw drie handdoeken doorheen per douchebeurt. Niet mijn idee overigens.
Oud 20-07-2010, 07:56
Verwijderd
Oeh hier hebben vast veel mensen gekeken naar Baby te huur. Daarin gingen in de eerste aflevering de nanny's becommentariëren tegen elk paar dat ze al een hele dag niet gestofzuigd hadden. Terwijl er die aflevering toch geen rondkruipende peuters waren ofzo
Waren jullie daar ook zo verbaasd? Dat er mensen zijn die elke dag het hele huis stofzuigen
Oud 20-07-2010, 07:58
Verwijderd
Het is ook heel slecht om elke dag te stofzuigen, kweek je allergieën.
Oud 20-07-2010, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Wat zei hij dan?
Dat ga ik niet zeggen, dat is nogal persoonlijk.

Citaat:
misschien van die dingen die hij kon zien als ringen (getrouwd) of gewoon heel open dingen zeggen die jij invult
Eh, nee. Ik draag geen ringen en ben niet getrouwd. En verder heb ik geen woord gezegd. Hij ging ook echt als een trein door zijn verhaal heen. De ene waarheid na de ander kreeg ik over me heen en ik stond er alleen maar bij zo van
En nee, het waren ook niet echt open multi-interpretabele dingen die hij zei. Het was behoorlijk specifiek.
Oud 20-07-2010, 08:00
Verwijderd
Nee, de benedenverdieping gebeurt hier ook elke dag. Nu hebben we er ook dwergpapegaaien staan die er nogal eens een zooitje van maken, maar zonder die diertjes gebeurde het waarschijnlijk ook wel. Wederom niet mijn idee overigens.

Mijn slaapkamer doe ik trouwens eerder één tot twee keer per week (als ik stofvlokken zie) en ook niet altijd even nauwkeurig.
Oud 20-07-2010, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Ik doe ongeveer drie weken met een handdoek. Ik denk dat mensen die voor iedere douchebeurt een nieuwe handdoek pakken een cursus tijdsmanagement nodig hebben - ware het niet dat ze daar waarschijnlijk geen tijd voor hebben omdat ze zo vaak handdoeken aan het wassen zijn.
tegenwoordig haal ik hem eerder weg hoor
Citaat:
Oeh hier hebben vast veel mensen gekeken naar Baby te huur. Daarin gingen in de eerste aflevering de nanny's becommentariëren tegen elk paar dat ze al een hele dag niet gestofzuigd hadden. Terwijl er die aflevering toch geen rondkruipende peuters waren ofzo
Waren jullie daar ook zo verbaasd? Dat er mensen zijn die elke dag het hele huis stofzuigen
oh YES is er een nieuwe serie van?
Oud 20-07-2010, 08:06
Verwijderd
Ik doe overigens ongeveer 3 keer met een handdoek.
Oud 20-07-2010, 08:12
Verwijderd
Citaat:
tegenwoordig haal ik hem eerder weg hoor

oh YES is er een nieuwe serie van?
Nee ik bedoel nog in de oude serie!
Oud 20-07-2010, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Nee ik bedoel nog in de oude serie!
oh
Oud 20-07-2010, 08:15
Verwijderd
Wanneer zou er weer een komen?
Hmm
Oud 20-07-2010, 08:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eh, nee. Ik draag geen ringen en ben niet getrouwd. En verder heb ik geen woord gezegd. Hij ging ook echt als een trein door zijn verhaal heen. De ene waarheid na de ander kreeg ik over me heen en ik stond er alleen maar bij zo van
En nee, het waren ook niet echt open multi-interpretabele dingen die hij zei. Het was behoorlijk specifiek.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_reading
Oud 20-07-2010, 08:16
Verwijderd
weet ik niet maar omdat het vorig jaar in de vakantie werd uitgezonden had ik daar mijn hoop op gevestigd tussen alle herhalingen van elke net door!
Oud 20-07-2010, 08:20
Verwijderd
Voorlopig geen nieuw seizoen, staat op de BNN website.
Oud 20-07-2010, 08:24
Verwijderd
Zou heel goed kunnen, ik denk ook eerder dat hij gewoon mensen kan 'lezen'.
Sowieso, hij ging zo'n kaartlegging doen en dat vind ik me toch een partij vaag. Ik trok er 6 kaarten uit, die hij dan op een bepaalde manier rangschikte en toen zijn verhaal begon op zo'n vanzelfsprekende manier van 'Jaja.. ik zie het al...' Hm.
Maar goed, hij heeft dus wel écht goede dingen gezegd, en hoe maakt me dan niet zoveel uit. En los van of ik erin geloof of niet (want ik blijf sceptisch hoor), je gaat wel nadenken over jezelf en je gaat misschien wel goede beslissingen maken. Hij heeft ook echt wel goede adviezen gegeven
Oud 20-07-2010, 08:25
Carn
Carn is offline
gezond eten en genoeg slapen? Problemen aanpakken?
Verwijderd
Ah shit, ik hoopte ook al op een nieuwe Baby te huur! Die allereerste is niet meer op internet te zien toch?
Verwijderd
Citaat:
Voorlopig geen nieuw seizoen, staat op de BNN website.
ah jammer!
Oud 20-07-2010, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Ah shit, ik hoopte ook al op een nieuwe Baby te huur! Die allereerste is niet meer op internet te zien toch?
nee echt jammer. Met die gekke Nico.
Oud 20-07-2010, 08:26
Verwijderd
oh my
Citaat:
Maar jij bent dan ook van gemiddelde intelligentie.

die laatste zin van de OP was een poging tot beleefd doen; ik wist toch al wel dat het in lifestyle goed stond
Wat is hij toch een beleefde heer.
Oud 20-07-2010, 08:27
Verwijderd
Citaat:
gezond eten en genoeg slapen? Problemen aanpakken?
Die laatste, iets specifieker En nog een paar andere adviezen.
De leukste vond ik overigens.... dat ik een uitzonderlijk talent heb om mensen met een 'beperking' op een creatieve manier te begeleiden. Gehandicapten en nieuwetijdskinderen noemde hij. Whut? Daar had ik echt nog nooit over nagedacht, maar hij was zo stellig en die vriendin naast me zei daarna ook meteen 'Ja, dat heb ik ook al eens tegen je gezegd!' Ehm... toch denk ik niet dat ik daar iets mee ga doen, maar goed.
Oud 20-07-2010, 08:28
Verwijderd
Citaat:
nee echt jammer. Met die gekke Nico.
Ja, ik heb hem dus nooit gezien, maar iedereen heeft het altijd over die Nico ja. Zo'n corpsbal toch?
Oud 20-07-2010, 08:28
Verwijderd
Je zult maar een doodgewoon betweterig dromerig kindje zijn en ouders hebben die je tot nieuwetijdskind bombarderen.
Oud 20-07-2010, 08:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Die laatste, iets specifieker En nog een paar andere adviezen.
De leukste vond ik overigens.... dat ik een uitzonderlijk talent heb om mensen met een 'beperking' op een creatieve manier te begeleiden. Gehandicapten en nieuwetijdskinderen noemde hij. Whut? Daar had ik echt nog nooit over nagedacht, maar hij was zo stellig en die vriendin naast me zei daarna ook meteen 'Ja, dat heb ik ook al eens tegen je gezegd!' Ehm... toch denk ik niet dat ik daar iets mee ga doen, maar goed.
tja, ik ben ook 'goed' met kinderen, desondanks dat ik het vreselijke wezens vind.
Oud 20-07-2010, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb hem dus nooit gezien, maar iedereen heeft het altijd over die Nico ja. Zo'n corpsbal toch?
ja, en hij werd helemaal gek toen ie 1 dag voor die baby ging zorgen, viel hij zijn vriendin weer huilend in de armen toen ze terugkwam
Hij liet haar ook alles doen trouwens in de rest van het programma.
En zo rijk en statig als ie zich in eerste instantie voordeed bleek ie ook weer niet te zijn.
Oud 20-07-2010, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Je zult maar een doodgewoon betweterig dromerig kindje zijn en ouders hebben die je tot nieuwetijdskind bombarderen.
Ja, ik vind het ook verschrikkelijk. Ik had er wel zo eentje in m'n kindergroep dit jaar... best lastig soms. Maar die moeder was echt tien keer lastiger.
Oud 20-07-2010, 08:35
Verwijderd
wat is in hemelsnaam een nieuwetijdskind?
Oud 20-07-2010, 08:36
Verwijderd
Citaat:
tja, ik ben ook 'goed' met kinderen, desondanks dat ik het vreselijke wezens vind.
Ik vond dat het leukste advies, maar ik denk wel het advies waar ik het minste mee ga doen Of nou ja, ik heb natuurlijk wel een paar moeilijke kindjes in m'n groepen, dus ik doe er op een bepaalde manier al iets mee, maar ik zie mezelf nog geen klaprondje doen met gehandicapten
Oud 20-07-2010, 08:43
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn ene rode bil doet toch een beetje pijn
Oud 20-07-2010, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Aww...
Oud 20-07-2010, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Oei.
Oud 20-07-2010, 08:52
Lorelei
Lorelei is offline
Ja Toen ik me vanmorgen in m'n bed omdraaide, was het echt van: eh.. wtf.. au?
Oud 20-07-2010, 08:53
Verwijderd
wat ik me afvraag....

hoe kun je nu 1 bil verbranden.
2 billen kan ik me iets bij voorstellen, maar 1 bil?
Oud 20-07-2010, 08:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
wat ik me afvraag....

hoe kun je nu 1 bil verbranden.
2 billen kan ik me iets bij voorstellen, maar 1 bil?
Ik was in slaap gevallen op m'n buik en de zon scheen vanaf de zijkant

Het ziet er overigens niet uit
Oud 20-07-2010, 08:55
Verwijderd
Citaat:
wat is in hemelsnaam een nieuwetijdskind?
Een nieuwetijdskind is een betweterig dromerig kindje met ijdele ouders.
Oud 20-07-2010, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Ik was in slaap gevallen op m'n buik en de zon scheen vanaf de zijkant
ow, ik had stiekem gehoopt op een wat pikantere uitleg...

Maar dit is ook helder
Oud 20-07-2010, 08:58
Verwijderd
Dan heb je dus een bruine bil en een witte bil
Beetje duo penotti idee. Ben jij ook smeuig?
Oud 20-07-2010, 09:01
Verwijderd
morning
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten