Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wat stom dan. En ING is zeker niet zo vriendelijk om je dan gratis een nieuwe pas te verstrekken... en NS is zeker niet zo vriendelijk om je dan die 50 cent nooit meer te berekenen. Beide bedrijven staan niet echt bekend om hun coulantie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar elke keer in de rij staan voor de balie is idd ook niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus laat ik ervan maken: creditcards zijn voor vakantie, internet en noodgevallen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
En jawel hoor... Het is weer eens zo ver met die infantiele imbeciele klootzakken van KPN. Opeens geen verbinding meer
![]() Blijkt na 2 uur bellen (ik lieg dit niet, ik heb serieus twee uur met de helpdesk moeten bellen) dat een of andere mongoloïde oetlul met een apenbrein mijn verbinding heeft "gesloopt" (aldus de helpdeskmedewerker). Ze hebben de verhuizing die ik maandag had laten annuleren niet geannuleerd, en voor het gemak maar even vooruitgeschoven naar 21 juli. En het duurt waarschijnlijk drie weken voor de verbinding weer is hersteld. Dan ben ik dus al verhuisd naar mijn moeder. ![]()
|
Verwijderd
|
haha puberruil, Nederlandse gast ruilt met Keniaanse gast, Nederlander zit normaal gesproken op hardlopen en heeft een trainer. Keniaan gaat meedoen met oefenen in zijn plaats (met een grote groep). Zie je die trainer rennen in zijn eentje : 'eh ja die jongen is al vooruit gerend, kon hem niet bijhouden..'
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kun je niet gewoon een andere provider nemen ![]() Met alle providers zijn problemen, maar bij KPN zijn ze het slechtst in het oplossen van die problemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je 'normaal' definiëert als 'regelmatig voorkomend' zijn ze in Nederland ook normaal natuurlijk. En als je 'normaal' definieert als 'niet idioot', dan ook. Eh bla ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
HHHNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG, ik haat het verslag dat ik nu aan het schrijven ben echt met een passie. Het is voor een vak met extreem veel Freudiaans gelul in de leegte, de docent is totaal niet duidelijk in wat ze wil, en ik ben helemaal niet goed in gewoon in 't wilde weg willekeurige shit lullen over dat iedereen maar castratieangst heeft en iedereen elkaars moeder is en iedere deurklink een penis en iedere appel een vrouwsymbool of een symbool van de zonde of de Gaze want appels zijn rond en ogen ook en je hebt de uitdrukking 'oogappel' dus ziehier de waterdichte argumentatie, etc, etc. Die hele Freud is onlangs uit het ziekenfonds gehaald en op dezelfde plank gelegd als homeopathie: onbewezen, onwetenschappelijk en overwegend kwakzalverij. Waarom moet ik er dan alsnog verplicht tijd aan besteden van de UvA? Temeer omdat het echt helemaal níets te maken heeft met m'n vakgebied. Allemachtig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat dat betreft is internetten op m'n telefoon niet echt een alternatief, forumen gaat prima, maar qua snelheid en funtionaliteit is het echt minder. En verhuizen en KPN is één groot drama. Then again, alles bij KPN is één groot drama.
|
|