Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Lees dit eens http://ladderwiki.com/wiki/NEXT
|
![]() |
|
![]() |
Kika bedankt voor het meedenken maar als ze tegen me praat dan denk ik weer telkens aan haar.
Ik ga gewoon even niet online. En Louis Armstrong / Linooz ik laat niks van me horen, ik denk dat dat inderdaad het beste is. Th1js, ik heb het gelezen maar ik snap het niet goed. Moet ik nou wel of niet al het contact met haar verbreken of moet ik volgens die link gewoon zeggen als ze praat op msn dat ik het druk heb? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon even niet online? Alleen om haar te ontlopen? Dan heeft ze wel macht over je... Ik zou simpelweg haar verwijderen. Zodat je wel online kan komen zonder shit... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De gedachte dat ik haar gewoon totaal verwijder is zo raar, want op msn zoekt ze vaak het meeste contact maar ik denk dat jullie gelijk hebben en ik heb haar zojuist ook van
msn verwijderd en geblokkeerd. Ze wil mij helaas niet meer terug en waarom zou ik dan nog in haar leven blijven, jullie hebben echt gelijk. Blauw Engeltje en MiBe, hahaha. ![]() Hartstikke bedankt allemaal, echt jullie zijn allemaal lieve mensen! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Toch doet het nog pijn en snap ik het echt niet dat ze nu al weer
zo verliefd is op een andere jongen en die jongen op haar. Ik moet stoppen met nieuwsgierig zijn en niet meer op haar Hyves pagina kijken. Twee dagen terug zat ik op de fiets en aan de andere kant van de weg fietste ze. Ze zwaaide heel kort, het was niet eens zwaaien maar meer half een handje omhoog doen en dan weer naar beneden, toch raar en jammer. Ik weet niet waarom ik dit hier typte maar ik moest het gewoon even kwijt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach is toch niet erg dat je het hier neerzet?
![]() Je kan inderdaad beter stoppen om op haar hyvespagina te kijken, daar ga je je alleen maar rotter van voelen denk ik. Probeer leuke dingen te doen en haar te vergeten. Het komt vast wel goed, er zijn nog heel veel andere meisjes! |
![]() |
|
![]() |
Bedankt Kika. Het lucht best op als ik hier mijn verhaal zo af en toe typ.
Ik moet haar inderdaad vergeten, ze heeft me een paar weken duidelijk verteld dat het nooit meer zal worden zoals het vroeger was. Als zij dan nu met allemaal jongens zo snel het bed wil induiken dan hebben mijn vrienden gelijk en verdien ik eigenlijk wel beter, al is dat lastig te denken. Ik zal hier af en toe mijn hart nog luchten. Bedankt lieve mensen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nadeel aan relatie's liefdesverdriet! Dat veel pijn! Maar je moet toch verder! Ga leuke dingen doen met vrienden en zoek afleiding! dan zal je haar sneller doen vergeten! wat je niet meer moet doen is met haar contact hebben.. MSN ,mobiel ect. ook niet als vrienden! Dat maakt het voor jou alleen maar moeilijker om haar los te gaan laten.!
|
![]() |
|
![]() |
Shit zooi het is nu al zo'n lange tijd geleden maar de laatste paar dagen denk ik
nog zoveel aan haar terwijl ik toch veel afleiding zoek. Ik heb haar al die tijd niet gesproken en ook niet gezien, ook heb ik nu al een hele tijd niet meer op haar Hyves gekeken. Jammer genoeg zal ik haar niet terug krijgen maar ze moet uit mijn hoofd!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Goed plan Kika.
Ik kreeg net opeens zomaar 2 sms-jes: Sms-je 1: Jammer dat ik je vandaag niet meer heb gezien, maar hele fijne vakantie, wel een souvenir voor je lieve zus kopen! xxx tot snel 1 sec later: Sorry, die was voor mijn zus...fijne avond x Erg afstandelijk he. Moet ik wat terug sms-en of gewoon nog steeds niets van me laten horen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het moet slijten. |
![]() |
|
![]() |
Momenteel zit ik nog 1 dag in het buitenland. Gister ochtend kreeg
ik een sms'je van haar, er stond in: 'Hee we hadden elkaar bloofd dat we zouden zeggen wanneer we iemand anders gevonden hadden, dus bij deze wil ik zeggen dat ik weer een relatie heb. xxx' Ik ben overmorgen weer terug in Nederland en moet ik dan terug sms-en of nog steeds na al die tijd niets van me laten horen? Ik denk nog elke dag aan haar maar het werd wel ietsiepietsie minder. Hopelijk krijg ik nog een reactie van iemand. Ik zal de zon ieder geval proberen mee te nemen naar Nederland. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oke Freyja, ik heb dus niet terug ge-smst. Heb net toch eventjes op haar Hyves gekeken
en al mijn klasgenoten zeggen tegen haar Gefeliciteerd en wat leuk enzovoorts, je kent het wel. Voor mij was niemand blij in m'n klas en voor die andere jongen en haar is iedereen blij. Heel erg raar maar nu weet ik wel dat niemand van mijn klas te vertrouwen is. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik snap wat je bedoelt! ik voel die pijn nu ook eb heb het net uit met me vriend. Maar ik heb voor hem ok iemand gehad die me ook echt niet terug wou. Maar het beste is aflijding zoeken bij andere meisjes. Klinkt heel verkeerd maar geloof mij opeens kom je degene tegen op wie je wel wacht. zo heb ik mijn nieuwe vriend ( nu dus ex ) ook ontmoet.
xxxx |
![]() |
||
Citaat:
"Ja leuk, wrijf het er nog even lekker in. Het was een domme belofte, daar ben ik nu achter. En laat die xxx-jes ook maar zitten, die doen alleen maar nog meer pijn. Vriendschap na een relatie werkt alleen als beide partners er tegelijk een eind aan willen maken en er (één- of tweezijdig) geen liefdes- of haatgevoelens meer zijn. En die gevallen zijn zeer zeldzaam. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe reageren jullie als je ex een nieuwe vriend(in) heeft? x-spekkie-x | 32 | 31-12-2008 13:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van verhaal girlie_009 | 6 | 24-11-2005 15:30 | |
Liefde & Relatie |
ex is toch niet over me heen TisKicking | 11 | 19-09-2005 18:25 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel XI Woltertje | 494 | 28-05-2005 18:16 | |
Liefde & Relatie |
Good friends (the story continues) Mark | 14 | 30-05-2003 17:41 | |
Psychologie |
me moeder werd mishandeld door haar vriend.. Black Reina | 2 | 05-07-2002 17:03 |