![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Ik slaap voornamelijk in mn boxer. Als het begint te jeuken daaronder en ik lig alleen dan gaat ie wel is uit, warm of koud maakt me niet zo uit. Als ik bij m'n vriendin ben dan slaap ik altijd in mn boxer, voel ik me gewoon meer op mn gemak. Word wel eens wakker dat hij opeens uit is, maar dat is weer een heel ander verhaal.. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik snap niet dat mensen kunnen slapen met een BH aan ![]()
|
![]() |
Ik slaap vrijwel altijd in boxer, als vriendin er is gaat die natuurlijk wel uit, maar goed. Bij goede vriendinnen van mij kan ik praktisch gezien ook naakt slapen, en zij ook, we vertrouwen elkaar dusdanig dat geen van ons zich ervoor schaamt, ook niet bij opstaan bh aantrekken enzo, maar dat is natuurlijk ander verhaal.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gaf achteraf flink wat strijkwerk, maar heb evengoed als anders geslapen ja. ![]() Laatst gewijzigd op 28-07-2010 om 00:01. |
![]() |
|
's Winters ben ik bijna niet meer terug te vinden in m'n lange broeken meerdere lagen t-shirts en dubbele sokken en extra dekens, maar met de hitte zoals we die laatst nog hadden sliep ik hooguit in een onderbroek. Wel half onder een dekbed, want ik 'kan niet slapen zonder', dus het was nog bloedjewarm. Naakt vind ik prima slapen, maar ik heb altijd van die 'stel dat er brandt uit breekt en ik moet vluchten dan ben ik naakt' ideeën. Voor het geval dát (ook minder ernstig als brand, bijvoorbeeld binnenkomende ouders/andere mensen ;p) heb ik toch liever ten minste een onderbroek aan. Hoewel ik ook vaak genoeg naakt in slaap ben gevallen, is het meer een uitzondering dan een regel.
Ik ben gewoon héél afwisselend. ![]() Ik denk trouwens niet dat ik moeite zou hebben om te slapen met 'n Bh. Zo erg voel ik 'm nou ook weer niet zitten. Wacht even. ... Nee, het ligt ook niet naar of zoiets. Niet op m'n zij, zoals ik meestal slaap, en op m'n rug ook niet. Denk dat ik er prima mee zou kunnen slapen. |
![]() |
||
Citaat:
En om nou een kamerjas te kopen zodat ik eventueel bij geval van brand niet de kans loop om in mijn ondergoed naar buiten te moeten... dan sla ik wel een deken om. ;p |
![]() |
|
Haha, Em. op doemdenktrip.
![]() In de zomer wel, anders is het niet te houden. Ik moet inderdaad altijd ergens onder liggen, liefst onder een dekbed, maar een laken is (als ik echt stik) ook wel te doen. In de winter meestal in een big shirt en onderbroek. Anders moet je zoveel afpellen als je wilt gaan douchen, bovendien is het anders zo koud als je alles hebt afgepeld. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Lijkt me wel een vrij gevoel trouwens.
||
Citaat:
![]() ![]() en ik bedoel eigelijk heeft me vader wel gelijk, ze hebben me gemaakt dusjaxD ik schaam me dus niet voor hun ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wie slaapt er naakt??? mikeje | 2 | 17-02-2011 20:48 | |
Seksualiteit |
Naakt in bed... Hoe is dat? buh naamvergete | 15 | 22-06-2010 08:53 | |
Seksualiteit |
Naakt in bed DennisRobben | 62 | 09-01-2010 01:35 | |