![]() |
|
XD LOL. met de kop..
![]() ![]() ![]() ach je moet toch wat als je de bananen, komkommers, oempa loempa's en sinaasappels gehad hebt. misschien moet ik mijn gilette fusion scheermes met trilfunctie ook eens laten uitproberen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Met de tandenborstel is dus het handvat. Niet de kop of borsteltje. Duh Het lijkt wel alsof je haast heb ofzo trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens is het voor de meeste (-niet alle-) meiden het makkelijkst klaarkomen als je de clitoris stimuleert. Dat is een klein "bobbeltje" (ik weet zo even niet hoe ik het beter kan beschrijven) op de plek waar je binnenste schaamlippen bij elkaar komen. als je daar overheenwrijft met je vingers en doet wat lekker voelt dan lukt het je vanzelf ![]()
|
'Met de Lovebrush tover je je elektrische tandenborstel om in een echte vibrator! De Lovebrush bestaat uit drie opzetstukjes die je elk op een andere manier stimuleren. Gebruik de Lovebrush in bed, onder de douche of neem dit setje onopgemerkt mee op reis. De Lovebrush past op praktisch alle elektrische tandenborstels. Wordt geleverd in een lief en handig opbergdoosje met spiegeltje. Ook leuk om iemand cadeau te doen!'
|
![]() |
||
Citaat:
Uhmm nee dank je,, ik heb liever het echt werk of een normale dildo/vibrator,, Ik vind het namelijk niet zo fris om het met een tandenborstel te doen,, of het nou de achterkant is of niet ![]()
||
Citaat:
rondjes draaien? Misschien doe ik het dan wel verkeerd Mijn electrische tandenborstel heeft 1 functie, voor de rest heb ik wel andere 'hulpmiddelen' hoewel ik die veel vaker niet dan wel toepas.
|
hoe je merkt of je klaarkomt? je hele lichaam gaat trillen en tintelen en je kunt je een paar seconden even niet bewegen. hetisonwijssuperlekker. maar ik heb het nog nooit met een tandenborstel gedaan.
Ik steek dat ding liever in mijn mond.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Niet alles gaat echter om mij ![]() Snel klaarkomen willen we allemaal wel eens. Maar onthoud dat als we met verkrachte eenden iemand dood willen maken met een blije mus, we toch echt die gekke elektronische tandenborstel moeten aanbevelen. Voor het echte werk wacht je tot je groot bent en manlief je van alle geneugten des seksuele escapades doet genieten.
|
ok ik heb met moeite me lach ingehouden.
Als je een oude tandenborstel opzet stukje gebruikt, valt het mee.. de haartjes zijn dan wat zachter, gebruik je een nieuwe.. dan.. auw.. ^_^ niet dat ik er ervaring mee heb, maar harde haartjes lijken mij nogal pijnlijk. En het is nogal gevoelig daar beneden. Heb veel gelezen over meiden die een douchekop tegen hun clitors aanhielden en klaarkwamen. Toen ik het probeerde deed het pijn.. maar ik heb dan ook een super harde straal.. -.- en hoe voelt klaarkomen.. euhm.. Heb je weleens een dag gehad waarop je niet naar het toilet kon en je de hele tijd je plas moet ophouden?? nou als je dan eindelijk mag plassen, heb je zo'n gevoel van: HEHE.. EINDELIJK! nou dat gevoel 10x versterker (minstens) en een heerlijk warm gevoel in je onderbuikje erbij, en je hebt een orgasme. Als je niet weet hoe je je zelf moet vingeren kun je beginnen met strelen over je clitors. Je kan ook meteen met je vingers naar binnen en rondjes draaien, zo vind je vanzelf de g-spot en die kan ook leuke gevoelens oproepen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Masturberen met een elektrische tandenborstel X. | 4 | 29-06-2015 16:17 | |
Seksualiteit |