Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2010, 20:42
me12
me12 is offline
heeey.

ik heb een vraagje !
ik heb wel eens vaker hier gelezen dat mensen klaarkomen met een elektische tandenborstel. hoe doe je dat dan precies? en waneer hoe weet je waneer je klaarkomt?

groetjes
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 21:19
Em.
Em. is offline
...

Ehm, ja.

Je kunt ook klaarkomen zónder elektrische tandenborstel, misschien is het een idee dat eerst eens te proberen. :3

En als je dat al gedaan hebt, naja. Kun je niet gewoon beter een vibrator kopen als je iets wilt hebben dat trilt? :'D
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 21:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Probeer er eerst eens achter te komen hoe het voelt om klaar te komen. Gewoon met je eigen vingers. Als je eens wat variatie wil kun je andere dingen gaan gebruiken, maar dan zou ik niet voor de elektrische tandenborstel gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 22:12
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Je zet de kop van de tandenborstel op je clitoris en trillen maar!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 22:34
xxboyxx
xxboyxx is offline
Probeer DENK ik eerst maar met vingers
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 08:50
miguel301
miguel301 is offline
Wel creatief moet ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 09:18
Verwijderd
wat ik me bij dit soort dingen dus afvraag.
pak je dan je eigen electrische borstel? Of die van je vader. En zet je die na gebruik dan weer terug, in de hoop dat je pa niks merkt? Of gooi je die dan gewoon weg. En laat je je ouders dan opdraaien voor de kosten van een nieuw borsteltje? En zo ja, gaan die zich dan niet afvragen waar al die borsteltjes blijven. Of zou naspoelen de smaak weghalen... Nog niet bepaald een fris idee trouwens.

Of haal je het borsteltje eraf, en ga je jezelf liggen verwennen met alleen dat trillende pinnetje. Maar dat lijkt me ook de lol niet.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 10:10
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
wat ik me bij dit soort dingen dus afvraag.
pak je dan je eigen electrische borstel? Of die van je vader. En zet je die na gebruik dan weer terug, in de hoop dat je pa niks merkt? Of gooi je die dan gewoon weg. En laat je je ouders dan opdraaien voor de kosten van een nieuw borsteltje? En zo ja, gaan die zich dan niet afvragen waar al die borsteltjes blijven. Of zou naspoelen de smaak weghalen... Nog niet bepaald een fris idee trouwens.

Of haal je het borsteltje eraf, en ga je jezelf liggen verwennen met alleen dat trillende pinnetje. Maar dat lijkt me ook de lol niet.
Gast denk na, je gebruikt natuurlijk de achterkant van zo'n tandenborstel. Niet de kop. Het was maar een grapje. Weet je hoe ongelooflijk pijn dat wel niet doet om met een borstel daaroverheen te gaan. Als je er hoogwaardig tandsteen mee kan verwijderen dan zet het daar beneden ook vast zoden aan de dijk. Maar niet op een fijne manier.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 15:40
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
XD LOL. met de kop..

ach je moet toch wat als je de bananen, komkommers, oempa loempa's en sinaasappels gehad hebt.
misschien moet ik mijn gilette fusion scheermes met trilfunctie ook eens laten uitproberen doe dat ook maar niet met de voorkant trouwens .
Oud 28-06-2010, 17:02
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
XD LOL. met de kop..

ach je moet toch wat als je de bananen, komkommers, oempa loempa's en sinaasappels gehad hebt.
misschien moet ik mijn gilette fusion scheermes met trilfunctie ook eens laten uitproberen doe dat ook maar niet met de voorkant trouwens .
Gillete Fusion Powerrrr!

Met de tandenborstel is dus het handvat. Niet de kop of borsteltje. Duh
Het lijkt wel alsof je haast heb ofzo trouwens.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 17:09
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hoezo lijkt het alsof ik haast heb?
Oud 28-06-2010, 17:46
Pluis
Pluis is offline
Ik heb de titel even wat aangepast, aangezien titels wel iets moeten zeggen van de inhoud.
Over het klaarkomen: dat merk je écht wel als het gebeurt.
Oud 28-06-2010, 18:43
me12
me12 is offline
maar hoe merk je dan als je klaarkomt? want ik lees hier wel je met het echt wel als het gebeurd maar wat voel je dan en wat doe je dan ?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 18:56
Em.
Em. is offline
Begin eerst maar eens met je vingers voor je je aan elektrische tandenborstels waagt. ;__;
Dan merk je het vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 19:01
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
maar hoe merk je dan als je klaarkomt? want ik lees hier wel je met het echt wel als het gebeurd maar wat voel je dan en wat doe je dan ?
Het is moeilijk te beschrijven. het is een heel prettig gevoel dat begint tussen je benen en dan steeds heftiger wordt tot het zich verspreidt over je hele onderbuik en dan voel je ook bijna al je spieren aanspannen, en daarna ontspant je lijf zich weer helemaal. (en kan je daarna heel lekker slapen, dat heb ik tenminste )

Overigens is het voor de meeste (-niet alle-) meiden het makkelijkst klaarkomen als je de clitoris stimuleert. Dat is een klein "bobbeltje" (ik weet zo even niet hoe ik het beter kan beschrijven) op de plek waar je binnenste schaamlippen bij elkaar komen. als je daar overheenwrijft met je vingers en doet wat lekker voelt dan lukt het je vanzelf
Oud 28-06-2010, 19:29
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
nou ik doe met de achter kant er van
dat heeft een oek vind ik wel prettig stop je er een klein stukje in en die hoek trilt genoeg !
Oud 28-06-2010, 20:38
Lente
Lente is offline
'Met de Lovebrush tover je je elektrische tandenborstel om in een echte vibrator! De Lovebrush bestaat uit drie opzetstukjes die je elk op een andere manier stimuleren. Gebruik de Lovebrush in bed, onder de douche of neem dit setje onopgemerkt mee op reis. De Lovebrush past op praktisch alle elektrische tandenborstels. Wordt geleverd in een lief en handig opbergdoosje met spiegeltje. Ook leuk om iemand cadeau te doen!'
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 21:40
MooZboot
MooZboot is offline
Nou ik heb dat ook wel is gedaan en van dat borsteltje gaat je hele clitoris eraan.
Ik zou het met de achterkant doen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 21:42
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
WTF reclame!

een staafmixer schijnt ook tamelijk wat stimulering te weeg te brengen...
Oud 29-06-2010, 09:57
BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
'Met de Lovebrush tover je je elektrische tandenborstel om in een echte vibrator! De Lovebrush bestaat uit drie opzetstukjes die je elk op een andere manier stimuleren. Gebruik de Lovebrush in bed, onder de douche of neem dit setje onopgemerkt mee op reis. De Lovebrush past op praktisch alle elektrische tandenborstels. Wordt geleverd in een lief en handig opbergdoosje met spiegeltje. Ook leuk om iemand cadeau te doen!'

Uhmm nee dank je,, ik heb liever het echt werk of een normale dildo/vibrator,,
Ik vind het namelijk niet zo fris om het met een tandenborstel te doen,, of het nou de achterkant is of niet
Oud 29-06-2010, 12:37
Chantal072
Chantal072 is offline
je zet de electrische tandenborstel op je clitoris, je zet hem aan, het draait op je clitje, en dan kom je onwijs lekker klaar. inplaats van met je vinger rondjes te draaien doet de electrische tandenborstel het.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
je zet de electrische tandenborstel op je clitoris, je zet hem aan, het draait op je clitje, en dan kom je onwijs lekker klaar. inplaats van met je vinger rondjes te draaien doet de electrische tandenborstel het.

rondjes draaien? Misschien doe ik het dan wel verkeerd

Mijn electrische tandenborstel heeft 1 functie, voor de rest heb ik wel andere 'hulpmiddelen' hoewel ik die veel vaker niet dan wel toepas.
Oud 29-06-2010, 22:36
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ach gewoon proberen ht is heerlijk !
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 16:37
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
hoe je merkt of je klaarkomt? je hele lichaam gaat trillen en tintelen en je kunt je een paar seconden even niet bewegen. hetisonwijssuperlekker. maar ik heb het nog nooit met een tandenborstel gedaan.
Ik steek dat ding liever in mijn mond.
Oud 30-06-2010, 19:16
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Citaat:
hoe je merkt of je klaarkomt? je hele lichaam gaat trillen en tintelen en je kunt je een paar seconden even niet bewegen. hetisonwijssuperlekker. maar ik heb het nog nooit met een tandenborstel gedaan.
Ik steek dat ding liever in mijn mond.
de achterkand er van?
Oud 30-06-2010, 19:28
Em.
Em. is offline
Citaat:
de achterkand er van?
Waarvan? De tandenborstel? Volgens mij bedoelt dat ze haar tandenborstel gebruikt om haar tanden te poetsen.

Maar ik snap eigenlijk niet zo goed wat je met jouw reactie bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 21:57
miseryboy
miseryboy is offline
Ik heb er ookwel eens van gehoord ik moest gillen van het lachen!!! Nee was gewoon grappig. XD
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 00:39
Miss<3
Miss<3 is offline
Het is de bedoeling dat je wel de bovenkant gebruikt mr je kan ook gwn nog je slipje aan houden dan voel je wel dat hij trilt en draait, maar de haartjes van de borstel doen geen pijn

ik heb he nog nooit geprobeerd maar het schijnt goddelijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 12:22
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Hoezo lijkt het alsof ik haast heb?
Niet jij, maar de topic starter. Het lijkt wel alsof ze zo snel mogelijk een keer wil klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 22:03
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Niet jij, maar de topic starter. Het lijkt wel alsof ze zo snel mogelijk een keer wil klaarkomen.
Op die manier. Ik dacht dat je het tegen mij had vanwege de quote.

Niet alles gaat echter om mij

Snel klaarkomen willen we allemaal wel eens. Maar onthoud dat als we met verkrachte eenden iemand dood willen maken met een blije mus, we toch echt die gekke elektronische tandenborstel moeten aanbevelen.

Voor het echte werk wacht je tot je groot bent en manlief je van alle geneugten des seksuele escapades doet genieten.
Oud 20-07-2010, 01:25
Mrphs
Mrphs is offline
ok ik heb met moeite me lach ingehouden.

Als je een oude tandenborstel opzet stukje gebruikt, valt het mee.. de haartjes zijn dan wat zachter, gebruik je een nieuwe.. dan.. auw.. ^_^

niet dat ik er ervaring mee heb, maar harde haartjes lijken mij nogal pijnlijk. En het is nogal gevoelig daar beneden.

Heb veel gelezen over meiden die een douchekop tegen hun clitors aanhielden en klaarkwamen.
Toen ik het probeerde deed het pijn.. maar ik heb dan ook een super harde straal.. -.-

en hoe voelt klaarkomen.. euhm.. Heb je weleens een dag gehad waarop je niet naar het toilet kon en je de hele tijd je plas moet ophouden?? nou als je dan eindelijk mag plassen, heb je zo'n gevoel van: HEHE.. EINDELIJK!
nou dat gevoel 10x versterker (minstens) en een heerlijk warm gevoel in je onderbuikje erbij, en je hebt een orgasme.

Als je niet weet hoe je je zelf moet vingeren kun je beginnen met strelen over je clitors. Je kan ook meteen met je vingers naar binnen en rondjes draaien, zo vind je vanzelf de g-spot en die kan ook leuke gevoelens oproepen
Oud 20-07-2010, 21:13
Verwijderd
Ik zou ook niet meteen beginnen met vingers erin drukken! Aangezien het allemaal best nauw is!
Je G Spot vinden is ook lastig . .Als je zo op forums kijkt!
Begin rustig!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 10:54
moyra
moyra is offline
een tandelborstel lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee ... maar probeer het gw eens met een paar andere dingen...
maar zoals chis zei begin rustig
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 23:23
Vice
Vice is offline
Ik denk dat je beter kunt gaan kijken voor (kleine) speeltjes.
Oud 28-07-2010, 23:08
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
bzzzzzzzzzzzz....

ontopic: waarom leren ze eigenlijk niet masturberen tijdens de seksuele voorlichting op school?
Dat is nou net het stuk wat iedereen mist volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 06:55
Verwijderd
Citaat:
Je zet de kop van de tandenborstel op je clitoris en trillen maar!
Ja niet de borstelkant dan eh. Of je moet n dikke eeltlaag op je clit hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 19:33
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Gast denk na, je gebruikt natuurlijk de achterkant van zo'n tandenborstel. Niet de kop. Het was maar een grapje. Weet je hoe ongelooflijk pijn dat wel niet doet om met een borstel daaroverheen te gaan. Als je er hoogwaardig tandsteen mee kan verwijderen dan zet het daar beneden ook vast zoden aan de dijk. Maar niet op een fijne manier.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten