| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Rationeel bedoelt dat het merendeel er weer uitloopt als je 'm dan probeert in te brengen (wat geloof ik al nauwelijks kan...).
Sarah, ben je nog online? Ik ben van het een op het andere moment totaal trillerig en raar, voel me niet misselijk dit keer maar wel vreemd en ik heb mijn spieren met moeite onder controle. Ik eet nu een banaan en at net wat stukjes fruitreep-achtige-zooi, maar het helpt nog niet. Kan ik iets doen? |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wilde eigenlijk vooral antwoord op de vraag -die ik ooit stelde- of ik ook een van jouw werken mag om bij te gaan dichten. ![]() Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
ik baal een beetje van alles. Mijn stage was super intensief en heftig, nu moet ik in de zomervakantie doorwerken aan een klus en dan mag ik gaan afstuderen, ook weer super intensief en heftig en zwaar. Ik ben dood over een jaar denk ik. En alle echt leuke klussen en dingen en werken krijgen geen kans.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Mag je niet een paar maandjes uitlopen? Citaat:
Je hebt mijn e-mailadres toch? Hij kan tegen grote bestanden.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb je email adres nog niet
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. En ik vind die met Simone de Beauvoir ook leuk.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh! Nou dan krijg je PM madame.
|
|
|
|
||