Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2010, 21:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wheezle heeft dus niet gestemd vandaag en probeert heel hard eronderuit te komen. Volgende ronde moge duidelijk zijn.
Oud 04-08-2010, 21:44
Verwijderd
Spelleider zijn er geen stemmen doorgegeven?
Oud 04-08-2010, 21:45
Verwijderd
Je hebt nu zo vaak meegespeeld, je weet best dat de spelleider daar geen uitspraken over mag doen/doet
Oud 04-08-2010, 21:46
Verwijderd
Ja ik heb vaak meegespeelt tot de eerste ronde. Mijn excuses.
Oud 04-08-2010, 21:47
Verwijderd
wheezle ik kan je vanaf nu alleen maar facepalmen.
Oud 04-08-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb vaak meegespeelt tot de eerste ronde. Mijn excuses.
zie het positief, je hebt al 2 hangrondes overleefd
Oud 04-08-2010, 21:48
Verwijderd
Ja maar of jullie positief praten. Wat ik deels wel begrijp!
Oud 04-08-2010, 21:51
Verwijderd
Overigens wheezle mocht je toch geen wolf/verrader zijn, dan stem ik bij een volgend spel in de eerste ronde ook op je.
Oud 04-08-2010, 21:52
Verwijderd
Dat had ik verwacht en dat vind ik reuzekinderachtig maargoed.
Oud 04-08-2010, 21:52
Severus
Severus is offline
Jeetje Wheezle, meid, wat smoke je toch?
Oud 04-08-2010, 21:53
Verwijderd
Het valt me op dat dit niet meer inhoudelijk is dus laten we het weer over het spel hebben.
Oud 04-08-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Stemlijst hangronde 2:

Sann
Onait Sirch
Snoopy
Dott
Volk
Wheezle

Wheezle
Severus

Snoopy
Lucky Luciano
Little Phoebe
sann
Wammus

Wammus
Hanneke

Niet gestemd/niet bekend: Wheezle.

*= niet zeker.

(Ik zet je pas al in het stemlijstje als je hebt gezegd: ik ga stemmen op... of ik ga hoogstwaarschijnlijk voor..., niet als je zegt: die en die verdenk ik --> ik vind het een beetje moeilijk. Als je iemand als hoofdverdachte noemt heb ik je ook maar in het stemlijstje gezet )

Stemlijst hangronde 1
Oke is goed.
Oud 04-08-2010, 22:00
Verwijderd
Maar wheezle waarom zeg je niet gewoon dat je bent vergeten te stemmen? Je helpt de dorpelingen er absoluut niet mee door een niet-meetellende stem op te geven.
Oud 04-08-2010, 22:01
Verwijderd
Ik help mezelf niet echt in dit spel door weinig online te zijn merk ik.
Ik kan nog beter aan de weakest link meedoen.
Oud 04-08-2010, 22:02
Verwijderd
Godskolere veel posts. Morgen bijlezen. En alvast een wtf @ wheezle.
Oud 04-08-2010, 22:03
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Het valt me op dat dit niet meer inhoudelijk is dus laten we het weer over het spel hebben.
Ik denk dat we nu eerst maar even af moeten wachten wie er dood gaat en wat de functie van die persoon is. Ik vind het trouwens ook maar vaag dat je zo moeilijk doet over je stem. Ik geloof er geen fuck meer van dat je werkelijk gestemd hebt en omdat je er zo vaag over doet ben jij wat mij betreft ook de volgende die hangt.
Oud 04-08-2010, 22:34
Spelleider
Spelleider is offline
“Wie ben jij? Waar is Daboman?” riep Sann terwijl Lucky Luciano haar de kerk uit sleurde.
Chica, wees stil. Ik ben een vriend van Daboman en ik probeer je veilig te stellen.”
Ondertussen waren ze tussen de huizen achter de kerk aanbeland. Lucky kwam hier vaak en wist dus de weg. Zijn enige probleem was dat hij niet wist waar hij de dochter van de belangrijkste man op aarde veilig zou kunnen stellen. Het was onmogelijk om te weten waar wel en waar geen zombies waren. Hij moest haar naar een vliegveld zien te krijgen. Maar het dichtstbijzijnde vliegveld was tientallen kilometers verderop. Hij moest dus een auto zien te bemachtigen. Lucky had een auto bij zijn hut, maar daar durfde hij niet meer heen. Eigenlijk durfde hij nergens heen. Hij wist niet eens waarom hij de moeite nam om het meisje te redden. Als hij haar aan de zombies gaf, de zombies haar vermoordden en hem met rust lieten, was hij blij. Niemand die er ooit achter zou komen dat hij het had gedaan.
“Waar gaan we heen? Ik wil naar huis.” zeurde het meisje.
“Ik zal proberen je naar het vliegveld te brengen.”
“Waarom jij? Breng me naar de politie, die regelen het wel als ik ze vertel wie ik ben.”
Lucky merkte dat hij onbewust tóch richting het bos was gelopen. De politie? Was het dan zo makkelijk? Het meisje bij de politie afgeven en dan zelf hier ook zo snel mogelijk wegwezen..?

----

Ondertussen was er 17 kilometer verder bij Sann en Lucky vandaan een groepje vrouwen hopeloos verdwaald in de bossen, dezelfde bossen waar Lucky zijn hut had en waarin Daboman gevlucht was. Het waren Little Phoebe, Snoopy en Severus. Ze hadden drie uur geleden bedacht dat het leuk zou zijn om in hun camping te verlaten om in de bossen te gaan wandelen.
“Snoopy, waar zijn we in godsnaam?” riep Severus, “ik vind het echt niet grappig. Weet je de weg nou wel of niet?”
“Natuurlijk! Volg me maar gewoon.” zei Snoopy en probeerde overtuigend te klinken.
“Ik geloof er geen zak van. Wij zijn verdwaald.” zei Little Phoebe resoluut.
“Nee! We zijn niet verdwaald, volg me godverdomme maar gewoon!” Snoopy schraapte al haar moed bijeen en versnelde dapper haar pas.
Ze liepen meer dan een half uur een bepaalde richting op toen Snoopy eindelijk zelf ook het gevoel kreeg dat ze verdwaald waren. ”O god, dacht Snoopy bij zichzelf, “en ik heb ze ervan overtuigd dat we geen GSM-toestellen nodig hadden, want ik kwam hier al zo vaak en ik kende de weg hier zo goed! O god!
Terwijl Snoopy steeds langzaam begon te lopen en steeds onzekerder begon te worden van haar zaak voelde ze opeens haar voet ergens achter blijven haken en hoe ze op de grond neerviel. In haar verwarde situatie kon ze een gil niet onderdrukken.
“Gil niet zo!” riep Little Phoebe, “je bent enkel gevallen, sta godverdomme op en geef toe dat je niet weet waar we zijn!”
Snoopy bestudeerde haar voet en zag dat haar voet in een konijnenstrik terecht was gekomen. Niet de moeite nemend om zichzelf eruit te bevrijden rolde Snoopy zichzelf op haar rug en gaf in.
“Ok, ok, ik heb geen idee waar we zijn, het is mijn schuld dat we geen GSM-toestellen bij ons hebben en ik heb ook geen idee hoe we weer bij de camping komen! Nou blij.” Snoopy had niet eens de kracht om haar laatste zin als een vraag te laten klinken.
“Ik stel voor dat we dezelfde richting uit blijven lopen, dit bos is echt niet zo groot. Als we de andere kant bereiken, dan komt het wel goed.” zei Little Phoebe opmerkelijk rustig, en bukte om Snoopy te bevrijden.
Toen Snoopy vrij was liepen de drie vrouwen verder. Na slechts een enkele minuten hoorden Snoopy en Little Phoebe – die voorop liepen – een gil achter zich.
“Wat nou weer!” riep Little Phoebe, draaide zich om en slaakte zelf een gil.
Severus werd tegen de grond gedrukt door een voor hun onbekende man. Snoopy stond aan de grond genageld toe te kijken hoe Severus de man van zich af probeerde te duwen. In haar verbijsterde toestand merkte ze vreemd genoeg wel op dat de man heel houterig bewoog. Het was waarschijnlijk dat de man zo zwaar was dat Severus hem niet van zich af kon gooien (en niet zozeer dat de man haar vast had). Little Phoebe rende naar Seveurs toe en samen duwden ze de man van Severus af.
“Wie the fuck ben jij?” schreeuwde Severus naar de man.
De man stond moeizaam van de grond op en haalde een mes uit z’n zak.
“Hij is gek geworden! Laten we weg wezen!” Little Phoebe en Severus renden hand in hand van de man weg. Ze hadden niet door dat ze Snoopy achter lieten.

Na bijna twee uur half gerend en half gelopen te hebben kwamen Little Phoebe en Snoopy bij een hut terecht. Ergens een kwartier nadat ze samen weg waren gerend had Little Phoebe gemerkt dat ze Snoopy vergeten waren. Bij Severus duurde het nog een kwartier voordat haar angst genoeg gezakt was om het ook door te hebben. Geen van beiden dachten ze eraan om terug te gaan. Snoopy zou het vast wel alleen redden.

Opgelucht dat ze een mogelijke uitweg hadden gevonden om uit de bossen te kunnen komen (de hut) maar tegelijkertijd bang voor wat, of wie, ze in de hut zouden vinden stonden Little Phoebe en Severus een eind van de hut vandaan (verborgen achter een boom) te twijfelen over wat ze zouden doen.
“Wat nou als het de man is die ons heeft aangevallen?” zei Severus.
“Nou, als dat zo is hoeven we niet bang te zijn, dan is die man nog in het bos.” Huiverend dacht ze erachteraan: “Bij Snoopy.”
“Waar erger zou zijn,” vervolgde Little Phoebe, “is als we nog zo’n freak daarbinnen vinden.”

Een klein kwartier stonden ze te twijfelen over wat ze zouden doen toen ze beiden iets hoorden.
“Volgens mij komt er iemand aan!” fluisterde Severus geschrokken.
Little Phoebe maakte een instemmend geluidje. Na een tijdje zagen ze tot hun opluchting dat het Snoopy was die moeizaam een weg baande tussen de bomen. Ze was hoogstens 20 meter van de ander twee verwijderd, maar toch struikelde Snoopy minstens vier keer voordat ze Little Phoebe en Severus had bereikt. Hun schaamte voor dat ze haar achter hadden gelaten verbergend riep Severus toen Snoopy een paar meter van hen verwijderd was:
“Gelukkig daar ben je!”
Op dat moment zagen Lilttle Phoebe en Severus dat Snoopy een diepe wond had in haar nek en dat ook Snoopy een mes in haar handen had.
“Wat ben je van plan met dat mes?” riep Little Phoebe.
Severus merkte op dat Snoopy erg houterig bewoog en dat haar ogen nogal glazig waren.

Snoopy is beetgenomen door de zombies en opgehangen door de dorpelingen. Ze was slechts dorpeling. De wolfjes en de ziener hebben tot morgen 20.30 uur tijd voor hun perversiteiten.

1. Onait Sirch
2. Daboman (tovenaar)
3. Little Phoebe
4. snoopy (dorpeling)
5. Dott
6. Hanneke
7. Wheezle
8. Lucky Luciano
9. sann
10. Wammus
11. Absinthe (dorpeling)
12. Severus
13. Volk

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

Laatst gewijzigd op 05-08-2010 om 13:40.
Oud 04-08-2010, 22:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh..Oeps

Edit: Betekent wel dat er een wolf onder Sann zou kunnen staan. maar het maakt weinig uit, Wheezle gaat toch hangen morgen.
Oud 04-08-2010, 22:37
Verwijderd
Omfg, ik heb overleefd?

Kut van de dorpeling maar ik ben even heel blij voor mezelf
Oud 04-08-2010, 22:38
Verwijderd
snoopy eruit ondanks dat het 5-4 voor Sann stond.

Dat maakt deze quote van wheezle nog opmerkelijker
Citaat:
Ik denk dat jij overleeft.
Zij moest dus hebben geweten dat de 'echte' meerderheid op snoopy stond.
Dat betekent dat er 2 Sann-stemmers wolven zijn.
Oud 04-08-2010, 22:39
Verwijderd
Oke, wheezle wordt dus de volgende, en dan moet er dus nog iemand in het rijtje onder me staan wat niet klopt.
Oud 04-08-2010, 22:41
Verwijderd
Ik denk dat het voor jou handiger is als ik erin blijf. Maar wie ben ik.
Oud 04-08-2010, 22:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat is dat nou weer voor vage post.
Oud 04-08-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Oh, in dat geval stem ik wel op iemand anders
Oud 04-08-2010, 22:50
Verwijderd
Even een analyse der stemronden

Stemlijst hangronde 2:

Sann
Onait Sirch
Snoopy
Dott
Volk
Wheezle*

Snoopy=dood
Lucky Luciano
Little Phoebe
sann
Wammus

Dit zou betekenen dat Volk, Dott of Onait Sirch een wolf zou kunnen zijn. Wheezle lijkt me duidelijk.

Stemlijst ronde 1:

Wheezle
Severus
Wammus
Absinthe
Sann
Snoopy

Absinthe=dood
Hanneke
Volk
Onait Sirch
Little Phoebe
Wheezle*

Ik ga er vanuit dat Wheezle uit lijfsbehoud echt op Absinthe heeft gestemd als ze verrader zou zijn. In ieder geval hebben Volk en Onait Sirch op Absinthe gestemd. Ik vind dit nu lastig te beoordelen. Want als Volk of onair sirch een wolf zou zijn dan is er ook iets aan de hand in het lijstje van wheezle.
In ieder geval vond ik Dott al eerder verdacht (ze was 1 vd 3 losse spelers in de eerste ronde) en vond ik haar reactie na het ophangen van de tovenaar te kwalificeren onder een typische wolvenreactie.
Ik gok dus voorlopig op wheezle en Dott.
Oud 04-08-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat nou weer voor vage post.
Ze doelt erop dat als ze de verrader is, dat Sann dan wolf is.
O in dat licht zou wheezle verrader zijn en Sann en Volk wolf. Dat klopt dan ook met de stemlijstjes.

Ik vond nl deze post van Sann ook al opmerkelijk
Citaat:
Voor het geval ik vanavond niet overleef (en dat is een vrij reeele optie ): volgende ronde fijn op wheezle stemmen raad ik aan, en hou verder Soija en Dott in de gaten
Dit is typisch een wolvenpost die voelt dat hij opgehangen gaat worden.

Nou laten we eerst wheezle maar ophangen en dan kunnen we onze conclusies trekken.
Oud 04-08-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Nou ik neem aan dat iedereen inmiddels inziet dat ik geen wolf ben, aangezien, als ik geen stem had gehad, snoopy er praktisch onmogelijk uit had kunnen vliegen? Dan moet er wel ontzettend gefuckt zijn met het stemlijstje door heel veel spelers.

Overigens heb ik dott ook weer vol in het vizier.

Edit: spelleiders, complimenten voor het verhaal, tof
Oud 04-08-2010, 22:56
Verwijderd
Dit maakt wheezle verdacht en Severus + Hanneke, die lekker veilig ergens anders staan. Wellicht een van 2 de verrader.

Morgen kijken wie twee keer in het goede lijstje stond en wie 2 keer in het slechte lijstje en wie 1x in het slechte lijstje + 1x in het overige lijstje. Op basis daarvan maak ik overmorgen mijn keuze.

edit: nvm, ll heeft het al gedaan.

De enige 2x onder het goede rijtje = LP (vrij onverdacht)
De twee met 1x slecht rijtje en 1x veilig overig rijtje = Dott + Severus (meest verdacht, doch middelmatige verdenking)
2x Onder slecht rijtje = niemand (niemand superverdacht)
En 1x onder goed rijtje + 1x onder slecht rijtje = de rest (nog geen duidelijke aanknopingspunten m.u.v. Wheezle die gek doet)

Laatst gewijzigd op 04-08-2010 om 23:02.
Oud 04-08-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
O in dat licht zou wheezle verrader zijn en Sann en Volk wolf. Dat klopt dan ook met de stemlijstjes.

Ik vond nl deze post van Sann ook al opmerkelijk

Dit is typisch een wolvenpost die voelt dat hij opgehangen gaat worden.

Nou laten we eerst wheezle maar ophangen en dan kunnen we onze conclusies trekken.
Oh kennelijk is dus nog niet iedereen er van overtuigd.
Oud 04-08-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Nou ik neem aan dat iedereen inmiddels inziet dat ik geen wolf ben, aangezien, als ik geen stem had gehad, snoopy er praktisch onmogelijk uit had kunnen vliegen? Dan moet er wel ontzettend gefuckt zijn met het stemlijstje door heel veel spelers.
Nee hoor als wheezle verrader is en op snoopy heeft gestemd, maar zegt dat ze op jou stemt en jij en Volk zijn wolven dan klopt het.
Oud 04-08-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor als wheezle verrader is en op snoopy heeft gestemd, maar zegt dat ze op jou stemt en jij en Volk zijn wolven dan klopt het.
Kut, je hebt nog gelijk ook.

Edit: maarrr waren we het er niet soort van over eens dat wheezle niet gestemd heeft? Dan kan het niet.
Oud 04-08-2010, 23:02
Verwijderd
Ik heb even geëdit.
Oud 04-08-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Kut, je hebt nog gelijk ook.

Edit: maarrr waren we het er niet soort van over eens dat wheezle niet gestemd heeft? Dan kan het niet.
Ja dat kan zijn, maar aan de andere kant vind ik die ene post van haar naar jou zo mooi. Als het nu een ervaren verrader zou zijn, dan zou het te doorzichtig zijn. Maar juist nu, wheezle was enorm geïrriteerd, zou deze post zomaar eens waarheid kunnen zijn.
Oud 04-08-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kan zijn, maar aan de andere kant vind ik die ene post van haar naar jou zo mooi. Als het nu een ervaren verrader zou zijn, dan zou het te doorzichtig zijn. Maar juist nu, wheezle was enorm geïrriteerd, zou deze post zomaar eens waarheid kunnen zijn.
Ik snap je gedachtengang, jammer dat het weer in mijn nadeel uitpakt. Nou laten we morgen eerst maar eens zien wat de wolven doen en overmorgen wie of wat wheezle nou daadwerkelijk is .
Oud 05-08-2010, 00:14
Verwijderd
Ik heb in ronde 1 inderdaad op Absinthe gestemd, ik zie mezelf er natuurlijk liever niet weer in ronde 1 uitvliegen. Ik snap niet wie je wil overtuigen, hoewel ik je posts veel anders vind dan vorige spellen vind ik je twijfelig. Ik denk dat als jij een wolf was geweest ik nu al wel niet meer in dit spel zat.

Ergens denk ik dat Severus wel een functie heeft want vanaf het begin zit je er weer op te hameren dat ik eruit moet. Dat ik misschien niet zo'n echte fanatiekeling ben als jou en sann wil niet zeggen dat ik eruit moet of heeft het een achterlichtende reden?
Oud 05-08-2010, 00:39
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Oja je hebt gelijk, het was Hanneke die vanmiddag ook een aantal keer online was.
Sterker nog, ik was zo'n beetje de hele middag online
Citaat:
De enige 2x onder het goede rijtje = LP (vrij onverdacht)
De twee met 1x slecht rijtje en 1x veilig overig rijtje = Dott + Severus (meest verdacht, doch middelmatige verdenking)
2x Onder slecht rijtje = niemand (niemand superverdacht)
En 1x onder goed rijtje + 1x onder slecht rijtje = de rest (nog geen duidelijke aanknopingspunten m.u.v. Wheezle die gek doet)
Met andere woorden, alleen LP is niet heel erg verdacht, alle andere spelers wel.

Mja, weer een andere uitslag dan verwacht, maar nog minder uit af te leiden dan vorige ronde denk ik. Als Wheezle niet gestemd heeft zou het volgens de stemlijstjes namelijk 4-4 zijn. Dan kan het zo zijn dat er een wolf in het rijtje-Sann staat, maar het kan ook dat de verrader op Snoopy heeft gestemd en dat alle slechterikken ergens anders staan.

Eén keer los, één keer slechte rijtje is nu dus het meest verdacht en dat is Dott en Severus. Maar ik vind ze beiden niet enorm verdacht gedragen. Dott weet ik eigenlijk niet van hoe ze speelt (ik heb echt te weinig meegespeeld laatste tijd), dus die moet ik nog maar wat extra in de gaten gaan houden. Maar Sev speelt in ieder geval volgens mij niet anders dan anders.
Oud 05-08-2010, 00:50
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ergens denk ik dat Severus wel een functie heeft want vanaf het begin zit je er weer op te hameren dat ik eruit moet. Dat ik misschien niet zo'n echte fanatiekeling ben als jou en sann wil niet zeggen dat ik eruit moet of heeft het een achterlichtende reden?
Weer? Vorig spel heb ik geen enkele keer op jou gehamerd, toen zat ik vooral op WolterB. Het is eerder andersom; toen hamerde jíj al vanaf het begin op mij (lees het nog maar eens na!), zonder enkele goede fundering en ik bleek uiteindelijk ook een doodgewone dorpeling te zijn. Het feit dat je het niet toen kon opbrengen om beschuldigingen te onderbouwen (na er herhaaldelijk om te zijn gevraagd door mij en de anderen), gecombineerd met dom gedrag en de onmogelijkheid om posts helder te formuleren, zorgde ervoor dat je er toen in hangronde #3 uitvloog. Die geschiedenis herhaalt zich dit spel weer - hopelijk leer je eens een keer van je fouten.

O, en wat dit spel betreft: mijn stem op jou in hangronde #1 was louter op gevoel en zou ik niet als 'hameren' bestempelen. Het is pas nu sinds hangronde #2 dat ik me echt op jou richt, maar nog steeds zou ik 'hameren' een te groot woord noemen in dit stadium. De wankele positie die je momenteel in dit spel hebt, heb je enkel aan jezelf te danken (net zoals dat vorig spel het geval was) en het is duidelijk dat je mij daarvoor als zondebok probeert aan te wijzen. Verder heb ik nooit gezegd dat je net zo fanatiek als mij moét zijn - wel is een zekere mate van activiteit gewenst in het spel, wil je van nut kunnen zijn voor je medespelers. Ik ben écht niet de enige die dat vindt, hoor. Kijk, natuurlijk is het begrijpelijk dat je niet altijd evenveel tijd zult hebben - maar dan vragen we van zo'n persoon dat ze op z'n minst het topic goed doorlezen, met theorieën komen (ook al is het maar één miezerig theorietje) en desbetreffende theorieën zo goed mogelijk proberen te onderbouwen. Het ware probleem is juist dat jij nog niet eens dát doet (zoals bijvoorbeeld blijkt uit je zin "Mits ik er vanavond niet uitgestemd ben!", wat aangeeft dat je geen benul had tussen wie het vandaag vooral ging want anders had je wel geweten dat je er nooit uit kon vliegen vandaag), en dus kan niemand echt op jou bouwen in het spel. Ik hoop dat je dat inziet en ooit je weerwolfspel-leven betert, inplaats van steeds maar anderen de schuld te geven van dingen die je eigenlijk alleen aan jezelf te danken hebt.

Zo, en nu is het wel welletjes geweest voor vandaag. Morgen ga ik weer verder en ga ik eventueel in op de andere zaken die nog genoemd zijn.
Oud 05-08-2010, 00:55
Verwijderd
Nee ik kom er maar meteen open eerlijk voor uit dat ik daar inderdaad geen flauw idee van had. Omdat ik vrij weinig online ben geweest. En ik heb ook nooit jou proberen aan te wijzen, maar dit spel wil je mij er inderdaad van seconde 1 dat het begonnen is er uit hebben.
Oud 05-08-2010, 00:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Verder heb ik nooit gezegd dat je net zo fanatiek als mij moét zijn
Als ik.

Wat ben je verder ongelofelijk streng ineens maar je hebt wel een punt. Ze spreekt wel vaker wartaal. Deze keer iets meer dan anders imo.
Oud 05-08-2010, 08:44
snoopy
snoopy is offline
Nou ja, dit zit er wel in natuurlijk... Jammer, maar hé: als ik er dan toch uit moet dan maar liever met zo'n verhaal
Oud 05-08-2010, 10:33
Verwijderd
Ik ben van gedachten veranderd ik vind Sann geen wolverige wolf, ik denk dat als zij een wolf is dat zij mij al lang had proberen op te eten. Wat blijkt uit stemronde 2 dat er minstens twee 'neppe' stemmen tussen zitten en snoopy er met 3-4 uit is gegaan.

Ik denk dat er zeker een wolf onder het sann lijstje en een wolf onder het snoopy lijstje staat. Stel ik zou niet gestemd hebben wat een merendeel nu dus denkt dan is dit voor Sann nog steeds gunstig geweest.

duidelijk toch
Oud 05-08-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ben van gedachten veranderd ik vind Sann geen wolverige wolf, ik denk dat als zij een wolf is dat zij mij al lang had proberen op te eten. Wat blijkt uit stemronde 2 dat er minstens twee 'neppe' stemmen tussen zitten en snoopy er met 3-4 uit is gegaan.

Ik denk dat er zeker een wolf onder het sann lijstje en een wolf onder het snoopy lijstje staat. Stel ik zou niet gestemd hebben wat een merendeel nu dus denkt dan is dit voor Sann nog steeds gunstig geweest.

duidelijk toch
Waarom beredeneer je nu opeens vanuit de redenatie dat je niet gestemd hebt? Het minste dat je kan doen is nu eerlijk aangeven of je wel of niet gestemd hebt. Als je dan dorpeling blijkt te zijn dan hebben we tenminste nog iets aan die informatie.
Oud 05-08-2010, 11:16
Verwijderd
Omdat iedereen dat steevast denkt. Ik geef eerlijk aan dat ik wel gestemd heb.
Het is aan jullie om jullie oordeel daar over te vellen. Ja ik dat het voor 3 mensen hier heel gunstig uit zal pakken.
Oud 05-08-2010, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Het is aan jullie om jullie oordeel daar over te vellen. Ja ik dat het voor 3 mensen hier heel gunstig uit zal pakken.
Maar heb je dan wel op tijd gestemd?
Oud 05-08-2010, 11:28
Verwijderd
Ja vijf voor halfnegen.
Oud 05-08-2010, 11:42
Dott
Dott is offline
Ik kan er niks aan doen, maar ik denk niet dat Wheezle gestemd heeft, en zo wel dan is iemand grof aan het liegen.
Denk namelijk niet dat de wolven echt zo dom zouden zijn om samen in 1 rijtje te gaan staan als het ernaar uit ziet dat het gelijkspel gaat worden.
Dat is toch een veel te groot risico? of ben ik nou gek.
1 ding is voor mij in elk geval zeker, en dat is dat de stemmen voor de 2e hangronde er heel anders uit hebben gezien dan ze hier in het lijstje staan.
Oud 05-08-2010, 11:45
Verwijderd
Dat probeer ik duidelijk te maken dat met de wolfen eruit, stel je trekt mij ook uit het lijstje het dan 2 tegen 4 heeft gestaan. Ik vind het jammer dat ik er niks aan kan doen om duidelijk te maken dat ik gestemd heb maar het gij zo.
Oud 05-08-2010, 11:49
Dott
Dott is offline
Ik denk gewoon dat jij niet hebt gestemd, en de wolven zich hebben verdeeld, dan staat het alsnog 3 tegen 4.
Anders hebben we wel hele achterlijke wolven dit spel.. bedoel, denk je even in dat je een wolf bent, zou jij dat dan doen?
Ik denk dat niemand hier dat zou doen, omdat zelfs al zou je wel gestemd hebben je dan ook 3-4 krijgt, dat is toch een veel te groot risico.
Tenzij jij een wolf bent en je zo probeerd in te dekken voor de ontbrekende stem.
Oud 05-08-2010, 12:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
Citaat:
Ja vijf voor halfnegen.
Niks eerlijk, je bent een smerige leugenaar. Een niet zo heel snuggere ook, want je blijft volhouden dat je hebt gestemd terwijl er duidelijk bewijs is dat je dat niét gedaan hebt. Je was gisteren voor het laatst on-line om 18:27. Omdat er nog een paar mensen niet hadden gestemd toen het al 19:50 uur was (jij, Hanneke, Wammus en Volk) en er op dat moment een aanzienlijke kans op gelijkspel was, heb ik die mensen in de gaten zitten houden. Drie van hen gaven hun stem door vóór het 20:30 uur werd, jou zag ik niet on-line komen (om 20:30 uur stond er in je profiel nog steeds dat je voor het laatst on-line was om 18:27 uur) - ik zag je pas om 21:01 uur. Voor mij een duidelijk bewijs dat je niet om vijf voor half 9 hebt gestemd, zoals je beweert. Tel daarbij op dat ik niet de enige was die dit heeft gezien (Lucky Luciano heeft het ook gezien, de overige dorpelingen kunnen dit nu helaas niet meer nagaan), en het lijkt me duidelijk dat ik niet zit te raaskallen en jij door de mand gevallen bent.

Zelfs als je een onschuldige dorpeling bent, ben je waardeloos bezig door niet eerlijk toe te geven dat je niet gestemd hebt (want je benadeelt er je mede-dorpelingen mee; alleen de slechteriken profiteren hiervan). Je gaat er toch uit in de volgende hangronde, dus denk maar niet dat je met deze leugen je eigen lijf kunt redden. Hoe langer je hier mee doorgaat, hoe belachelijker je jezelf maakt. Begrijp je dan niet dat hetgeen je doet, juist averechts werkt? Waarom houd je niet de eer aan jezelf en geef je eerlijk toe dat je hebt gelogen? Dan sterf je morgen tenminste nog met enige waardigheid en heb ik nog een mini-greintje respect voor je over.
Oud 05-08-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ik denk gewoon dat jij niet hebt gestemd, en de wolven zich hebben verdeeld, dan staat het alsnog 3 tegen 4.
Anders hebben we wel hele achterlijke wolven dit spel.. bedoel, denk je even in dat je een wolf bent, zou jij dat dan doen?
Ik denk dat niemand hier dat zou doen, omdat zelfs al zou je wel gestemd hebben je dan ook 3-4 krijgt, dat is toch een veel te groot risico.
Tenzij jij een wolf bent en je zo probeerd in te dekken voor de ontbrekende stem.
Als wheezle niet heeft gestemd, staat het 4-4, zeg dat onder beide rijtjes een wolf zou staan dus 3-3. Dan moet er dus iemand die onder mij staat op snoopy hebben gestemd. Of iemand die onder 'anderen' staat op snoopy. Of er moeten 2 wolven onder snoopy staan, maar ik ben het met je eens dat dat tamelijk riskant van ze zou zijn.

Verder geloof ik geen zak van wheezle en gaat mijn stem naar haar morgen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten