Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2010, 00:12
Verwijderd
'I <3 NJ'
Advertentie
Oud 09-08-2010, 00:41
Verwijderd
Pff, half 2 geweest en ik ben met m'n bizarre ritme klaarwakker. En geen huisgenoot thuis om wijn mee te drinken helaas... En er zit een mot op m'n kamer Ik gooi er nog maar een ER-dvd in ofzo
Oud 09-08-2010, 00:42
Verwijderd
Ik ga maar is pitten, ook vertyft ritme
Oud 09-08-2010, 00:42
Verwijderd
Zal nog wel even duren voordat je er weer van af bent

Ik heb nog van die melatonine-slaappillen, maar misschien is dat ook weer een beetje overdreven. En ER is leuker
Oud 09-08-2010, 00:44
Verwijderd
Martin! Ik zag het wel, dat je online bent!
Weet je al of je meegaat, dinsdag? Of ga je daten?
Oud 09-08-2010, 00:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Pff, half 2 geweest en ik ben met m'n bizarre ritme klaarwakker. En geen huisgenoot thuis om wijn mee te drinken helaas... En er zit een mot op m'n kamer Ik gooi er nog maar een ER-dvd in ofzo
Jammer dat je niet dichterbij woont, want dan had ik wel wat booze meegebracht...
Oud 09-08-2010, 00:54
Verwijderd
Zo, je zal maar terminaal ziek zijn, uitbehandeld verklaard zijn, je voorbereiden op de dood en dan blijkt ineens dat je tóch blijft leven. Daar raken mensen schijnbaar depressief of rusteloos van, omdat ze niet weten wat ze de extra tijd moeten doen.
Oud 09-08-2010, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat je niet dichterbij woont, want dan had ik wel wat booze meegebracht...
Lowlands
Oud 09-08-2010, 00:57
Verwijderd
Paulien en Jelle kennen elkaar al een tijd. Het is vreemd om iemand die je al kent te interviewen.
Oud 09-08-2010, 01:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lowlands
Deal!
Oud 09-08-2010, 02:54
Verwijderd
Goedenacht iemand ?
Oud 09-08-2010, 07:13
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 09-08-2010, 08:36
Verwijderd
Citaat:
mmm knobbeltje in de oksel! Voelt opeens heel aanwezig.
sarah naamzoek
Een knobbeltje in de oksel is meestal lymfeklier die is opgezet door scheerirritatie, als je er vanaf blijft (en voorzichtig scheert met een scherp mesje zodat het niet verder irriteert) zou het over een week of drie weer te klein om te voelen moeten zijn. Zo niet, huisarts
Oud 09-08-2010, 08:37
Verwijderd
Oh en goedemorgen. Ik heb al heel braaf een uur thuisgewerkt voor ik hier kwam dan lijkt het minder lang te duren voor het lunchpauzetijd is.
Oud 09-08-2010, 09:08
Verwijderd
Goodmorning forumnam
Oud 09-08-2010, 09:13
Rationeel
Rationeel is offline
vandaag weer lekker aan de eiwitshakes
Oud 09-08-2010, 09:13
Verwijderd
goeiemorgen! voor de mensen die mijn ongelukkige skateavontuur hebben gevolgd: ik heb net een afspraak gemaakt bij de huisarts, morgenvroeg gaat hij even naar m'n knie kijken
Oud 09-08-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
vandaag weer lekker aan de eiwitshakes
Iets te veel hamburgers gegeten?
Oud 09-08-2010, 09:20
Verwijderd
hmmmmm

Oud 09-08-2010, 09:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Iets te veel hamburgers gegeten?
veel te veel, maar geen grammetje aangekomen tijdens de vakantie
maar ik moet die smerige pot die nog over was eens opmaken, hij staat in de weg
Citaat:
nee, deze heb ik
Oud 09-08-2010, 09:24
Rationeel
Rationeel is offline
aardbei nomnomnom
Oud 09-08-2010, 09:24
Verwijderd
Citaat:
veel te veel, maar geen grammetje aangekomen tijdens de vakantie
maar ik moet die smerige pot die nog over was eens opmaken, hij staat in de weg
Zunig hoor.
Oud 09-08-2010, 09:26
Verwijderd
Als dat spul nou goed te eten zou zijn, zou ik het graag als ontbijt hebben want het vult als ehm, ehm, als iets dat heel erg vult en is in twee minuten weggedronken. Helaas voldoet het niet aan die eerste voorwaarde
Oud 09-08-2010, 09:26
Rationeel
Rationeel is offline
nederlander he

@sarah, met melk is het opzich best binnen te houden. zij het niet dat ik ze met water maak
Oud 09-08-2010, 09:28
Verwijderd
Mjah mijn ondergrens voor de smaak van voedsel ligt toch net iets hoger dan 'opzich best binnen te houden'

Hoewel ik Brinta ook wel prima vind en dat vinden veel mensen niet. Dus misschien zijn er ook wel varianten van eiwitspul die ik prima zou vinden.
Oud 09-08-2010, 09:29
Rationeel
Rationeel is offline
maar ik moet nu allemaal nieuwe broeken kopen. ik kan nu in mijn oude stappen zonder de rits/knopen open te doen en moet ze wanhopig omhoog houden met een riem waar ik al tigduizend gaatjes heb bijgeprikt.

ik loop er vandaag een beetje bij als een tokkie
Oud 09-08-2010, 09:30
Verwijderd
En het voelt natuurlijk heel modern-gezond als je opstaat, eiwitten met melk en wat fruit in de blender gooit en dat achterover chuckt

Als je nu nieuwe broeken koopt heb je meteen extra motivatie om niet aan te komen!
Oud 09-08-2010, 09:33
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
En het voelt natuurlijk heel modern-gezond als je opstaat, eiwitten met melk en wat fruit in de blender gooit en dat achterover chuckt

Als je nu nieuwe broeken koopt heb je meteen extra motivatie om niet aan te komen!
mja maar dat was ik sowieso niet van plan. en foto's van een jaar geleden ongeveer zijn motivatie genoeg

shoppen in amerika was echt geweldig trouwens, shirts maatje M en ik heb een korte broek met taillemaat 31 gescoord
Oud 09-08-2010, 09:38
Verwijderd
Een stuk zelfgemaakte tiramisu als tussendoortje, oh baby <3
Oud 09-08-2010, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Een stuk zelfgemaakte tiramisu als tussendoortje, oh baby <3
Ik interpreteerde dat eerst als dat je mozbaby lief vond omdat hij/zij je een excuus geeft om tiramisu als tussendoortje te eten. Maar waarschijnlijk bedoel je het gewoon op de Marvin Gaye manier.
Oud 09-08-2010, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Ik interpreteerde dat eerst als dat je mozbaby lief vond omdat hij/zij je een excuus geeft om tiramisu als tussendoortje te eten. Maar waarschijnlijk bedoel je het gewoon op de Marvin Gaye manier.
De Marvin Gaye manier ja

Maar mozbaby zou eerder een reden zijn om het niet te eten, omdat er rauw ei en alcohol in zit. Maar van rauw ei kan alleen ikzelf ziek worden en baby niet, dus dat risico neem ik wel En verder zitten er maar 5 lepels amandellikeur in een hele schaal tiramisu, dus als ie daar al foetaal alcohol syndroom van krijgt is het gewoon een sissy.
Ooohhhh wat erg, zulke dingen mag je niet zeggen. Doe ik lekker toch.
Oud 09-08-2010, 09:55
Verwijderd
Citaat:
En verder zitten er maar 5 lepels amandellikeur in een hele schaal tiramisu, dus als ie daar al foetaal alcohol syndroom van krijgt is het gewoon een sissy.
Coole moeder
Oud 09-08-2010, 09:56
Verwijderd
Citaat:
En verder zitten er maar 5 lepels amandellikeur in een hele schaal tiramisu, dus als ie daar al foetaal alcohol syndroom van krijgt is het gewoon een sissy.
<333
Oud 09-08-2010, 09:57
Verwijderd
Zeg Moz, jij bent een crazy cat lady. Weet jij waarom katten zo'n raar geluidje maken als ze iets zien om te jagen?
Oud 09-08-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
De Marvin Gaye manier ja

Maar mozbaby zou eerder een reden zijn om het niet te eten, omdat er rauw ei en alcohol in zit. Maar van rauw ei kan alleen ikzelf ziek worden en baby niet, dus dat risico neem ik wel En verder zitten er maar 5 lepels amandellikeur in een hele schaal tiramisu, dus als ie daar al foetaal alcohol syndroom van krijgt is het gewoon een sissy.
Noh je krijgt daar ook geen foetaal alcoholsyndroom van dat is 0.1 eenheid alcohol per portie ofzo.

Mijn aangeboren-afwijkingen boek zegt "zelfs twee eenheden per week kan al te veel zijn!". Maargoed, dat is twee.
Oud 09-08-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Zeg Moz, jij bent een crazy cat lady. Weet jij waarom katten zo'n raar geluidje maken als ze iets zien om te jagen?
Geen idee
Oud 09-08-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Noh je krijgt daar ook geen foetaal alcoholsyndroom van dat is 0.1 eenheid alcohol per portie ofzo.

Mijn aangeboren-afwijkingen boek zegt "zelfs twee eenheden per week kan al te veel zijn!". Maargoed, dat is twee.
Kijk aan, dat valt allemaal reuze mee dus
Oud 09-08-2010, 10:16
Verwijderd
Some cats will snort (exhale sharply) after a determined effort to catch something has fallen short. Cats are also known to make chirping or chattering noises when observing prey, or as a means of expressing interest in an object to nearby humans. When directed at out-of-reach prey, it is unknown whether this is a threatening sound, an expression of excitement or frustration, or an attempt to replicate a bird-call (or replicate the call of a bird's prey, for example a cicada).[citation needed]

While this behaviour was originally viewed as the feline equivalent of song, recent animal behaviorists[citation needed] have come to believe this noise is a "rehearsal behaviour" in which it anticipates or practises the killing of prey, because the sound usually accompanies a biting movement similar to the one they use to kill their prey (the "killing bite" which saws through the victim's neck vertebrae).
Oud 09-08-2010, 10:36
Verwijderd
Hallo.
Oud 09-08-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Een knobbeltje in de oksel is meestal lymfeklier die is opgezet door scheerirritatie, als je er vanaf blijft (en voorzichtig scheert met een scherp mesje zodat het niet verder irriteert) zou het over een week of drie weer te klein om te voelen moeten zijn. Zo niet, huisarts
oh, scheerirritatie? dat lijkt me niet. Dan kijk ik even en ga ik naar de dokter
Oud 09-08-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Zo, je zal maar terminaal ziek zijn, uitbehandeld verklaard zijn, je voorbereiden op de dood en dan blijkt ineens dat je tóch blijft leven. Daar raken mensen schijnbaar depressief of rusteloos van, omdat ze niet weten wat ze de extra tijd moeten doen.
daar is een soortgelijk verhaal over, de muur, van sartre. Tof verhaal wel.
Oud 09-08-2010, 11:06
Verwijderd
Amsterdamdag vandaag! Wie nog meer?

*tover de tover* voor Egon
Oud 09-08-2010, 11:07
Rationeel
Rationeel is offline
dat lijkt me zo idioot. als je net je koffers hebt gepakt en te horen krijgt dat je vlucht is geannuleerd, dan haal je toch ook gewoon je schouders op en pak je alles weer uit?
Oud 09-08-2010, 11:07
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Amsterdamdag vandaag! Wie nog meer?

*tover de tover* voor Egon
het is elke dag amsterdamdag hier
Oud 09-08-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
dat lijkt me zo idioot. als je net je koffers hebt gepakt en te horen krijgt dat je vlucht is geannuleerd, dan haal je toch ook gewoon je schouders op en pak je alles weer uit?
Mooie Kazetvergelijking.
Oud 09-08-2010, 11:09
Rationeel
Rationeel is offline
ik leer snel
Oud 09-08-2010, 11:25
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.nu.nl/tech/2308183/eerste...m-in-maak.html

dan zit je straks swaffels te ontwijken
Oud 09-08-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
http://www.nu.nl/tech/2308183/eerste...m-in-maak.html

dan zit je straks swaffels te ontwijken
Oh my, stel je voor!
Oud 09-08-2010, 11:29
Verwijderd
Ik had net sollicitatiegesprek en het duurde maar 25 minuten
Ik kwam daar binnen beetje praten over de functie met de manager, dan zegt het P&Ovrouwetje vertel eens iets over jezelf, dus ik begin met m'n opleiding. Toen ik daar mee klaar was stelde zij nog 2 vragen. Zegt die manager: ja ik heb wel genoeg gehoord, heb jij nog vragen? (aan dat P&O vrouwtje) Die stelde vervolgens nog wel wat vragen, maar nu vraag ik me echt af wat het wordt
Oud 09-08-2010, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Ik had net sollicitatiegesprek en het duurde maar 25 minuten
Ik kwam daar binnen beetje praten over de functie met de manager, dan zegt het P&Ovrouwetje vertel eens iets over jezelf, dus ik begin met m'n opleiding. Toen ik daar mee klaar was stelde zij nog 2 vragen. Zegt die manager: ja ik heb wel genoeg gehoord, heb jij nog vragen? (aan dat P&O vrouwtje) Die stelde vervolgens nog wel wat vragen, maar nu vraag ik me echt af wat het wordt
Dat weet je toch nooit. Kan een goed teken zijn dat ze gelijk ondersteboven van je zijn, kan ook een slecht teken zijn dat ze geen tijd aan je willen verdoen omdat het toch niets wordt. Wel spannend.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten