Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Nou dan kan je GEEN appartement kopen in utrecht Daar koop je niets als je maandsalaris onder de 2500 is.
Ik had het ook over huren Omdat ik inderdaad nog niet kan kopen. En ik noemde al de optie 'studio' erbij he
Advertentie
Oud 09-08-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Een meerderheid is tegen dus dat lijkt me niet en zelfs de SP wil hem niet direct en niet compleet afschaffen. Dus pas de problem.
Als de eerste stap is gezet is het verder wegknibbelen van de HRA te verwachten.

Maar het aankomende kabinet gaat er natuurlijk niets aan doen, omdat ze tegen economische groei zijn.
Oud 09-08-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
nee, jij doet gewoon een beetje moeilijk
Moeilijk is het als je er niet mee eens bent? Ik zeg gewoon dat ik het raar vind maar je moet het zelf weten
Oud 09-08-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Je zou maar in een stad gaan wonen voor de forummers
Doe eens niet zo raar.
Ik zou erheen gaan voor de stad en voor de ligging en omdat mijn beste vriendin er ook heen gaat.
Rationeel
Rationeel is offline
nouja, beter een knobbeltje onder je oksel dan een oksel onder je knobbeltje. dán moet je je pas zorgen gaan maken.
Rationeel
Rationeel is offline
ik wil in utrecht wonen omdat sann daar woont!!!1!!
Oud 09-08-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Moeilijk is het als je er niet mee eens bent? Ik zeg gewoon dat ik het raar vind maar je moet het zelf weten
je weet helemaal niet hoe veel of weinig ik dat soort medische adviezen waarde geef. Dus je doet wel leuke uitspraken, maar ik voel me niet aangesproken. Mkay? Poe poe!
Oud 09-08-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Je zou maar in een stad gaan wonen voor de forummers
En wat voor forummers

Ik ga bijna nooit naar de huisarts, of er moet wel heel erg iets mis zijn. Als ik hier Sarah over iets zou vragen waar ik normaal niet voor naar de huisarts zou gaan en zij zou zeggen: huppa als de donder naar de huisarts zou ik wel luisteren. Dus ik ga niet minder snel naar een huisarts door hier 'advies' te vragen, wellicht wel eerder.
Oud 09-08-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
ik wil in utrecht wonen omdat sann daar woont!!!1!!
<3. Ik wil in Utrecht blijven omdat Rationeel hier komt wonen!
Rationeel
Rationeel is offline
<3
Verwijderd
Citaat:
Doe eens niet zo raar.
Ik zou erheen gaan voor de stad en voor de ligging en omdat mijn beste vriendin er ook heen gaat.
niet voor mij?
Oud 09-08-2010, 12:10
Verwijderd
En voor sann natuurlijk ook
Verwijderd
Citaat:
Als de eerste stap is gezet is het verder wegknibbelen van de HRA te verwachten.

Maar het aankomende kabinet gaat er natuurlijk niets aan doen, omdat ze tegen economische groei zijn.
Beter dan een links kabinet dat voor economisch achteruitgang is.
Verwijderd
Citaat:
En wat voor forummers

Ik ga bijna nooit naar de huisarts, of er moet wel heel erg iets mis zijn. Als ik hier Sarah over iets zou vragen waar ik normaal niet voor naar de huisarts zou gaan en zij zou zeggen: huppa als de donder naar de huisarts zou ik wel luisteren. Dus ik ga niet minder snel naar een huisarts door hier 'advies' te vragen, wellicht wel eerder.
Hier ik ben eens mee het!
Verwijderd
Citaat:
niet voor mij?
Dat lijkt me duidelijk
Verwijderd
Citaat:
En voor sann natuurlijk ook
wilde al zeggen: nou jij kunt mooi vergeten dat ik bij jou een fles bubbels kom drinken als je een huisje in utrecht hebt

maar dan is het weer goed!
Oud 09-08-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me duidelijk
hard gedisst door Minke, jwz
Oud 09-08-2010, 12:11
Verwijderd
ik ga zo meteen m'n tv openschroeven /gevaarlijk
Oud 09-08-2010, 12:12
Verwijderd
Ohja, we moeten altijd lief en aardig zijn en mogen niks tegen elkaar beetje kritisch zeggen he!

*loopt weer naar Onzin*
Oud 09-08-2010, 12:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ohja, we moeten altijd lief en aardig zijn en mogen niks tegen elkaar beetje kritisch zeggen he!

*loopt weer naar Onzin*
mja, scheer je weg bitch!
Oud 09-08-2010, 12:13
Verwijderd
Mijn huisarts doet altijd precies wat ik zeg
" Wat wil je dat ik er aan doe?"
"Ik wil dit"
"ok prima"
Oud 09-08-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Beter dan een links kabinet dat voor economisch achteruitgang is.
32% economische groei tijdens Paars.
Oud 09-08-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:

*loopt weer naar Onzin*
meneer krijgt een weerwoord en zegt dan dat we het niet met elkaar eens mogen zijn?
Oud 09-08-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
32% economische groei tijdens Paars.
Paars =/= links
Oud 09-08-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
meneer krijgt een weerwoord en zegt dan dat we het niet met elkaar eens mogen zijn?
Daarom is hij ook leraar geworden
Oud 09-08-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
oh, scheerirritatie? dat lijkt me niet. Dan kijk ik even en ga ik naar de dokter
ohja ik weet niet welke meisjesdingen je wel of niet doet natuurlijk maar verder blijft het hetzelfde, waarschijnlijk gaat het binnen een paar weken weg en zo niet dan moet ernaar gekeken worden.
Oud 09-08-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Neehoor, ik krijg juist geen weerwoord. Eerder ''zo doe je toch niet tegen mij'' /whine

Dus het is weer saai aant worden hier
Oud 09-08-2010, 12:16
Verwijderd
Egon, zeg dan wel tegen de dokter dat het er al 3 weken zit
Oud 09-08-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
ohja ik weet niet welke meisjesdingen je wel of niet doet natuurlijk maar verder blijft het hetzelfde, waarschijnlijk gaat het binnen een paar weken weg en zo niet dan moet ernaar gekeken worden.
ik zou dit moeten betwijfelen want als ik dit slik ben ik een naïef mens, dat leerde ik vandaag. Wacht, nee, dat mag ik niet zomaar aannemen want dan ben ik ook naïef. Oh, nu zit ik vast in een lus!
Oud 09-08-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Paars =/= links
Tja, alles is relatief. Toch wel de meest linkse naoorlogse kabinetten na Den Uyl I (plus wellicht de kabinetten Drees).
Oud 09-08-2010, 12:18
Verwijderd
Ik ben trouwens niet bijna huisarts maar alleen maar bijna arts

en ik ga hier ook echt geen oordelen vellen over dingen die ik alleen zou kunnen weten door onderzoek te doen mijn online advies beperkt zich ongeveer tot 'kijk het even aan' en 'ga naar de huisarts'.
Verwijderd
Citaat:
Neehoor, ik krijg juist geen weerwoord. Eerder ''zo doe je toch niet tegen mij'' /whine

Dus het is weer saai aant worden hier
veel plezier op onzin!

je weet zelf ook wel dat je niet zonder ons kunt! kusje)
Rationeel
Rationeel is offline
als de knobbel de omvang krijgt van een kievitsei, dan moet je even een bic-pen doormidden bijten en de huls erin knallen. als er dan pus uitkomt is het een cyste, als er bloed uitspuit, dan moet je even snel naar de dokter
Oud 09-08-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
ik zou dit moeten betwijfelen want als ik dit slik ben ik een naïef mens, dat leerde ik vandaag. Wacht, nee, dat mag ik niet zomaar aannemen want dan ben ik ook naïef. Oh, nu zit ik vast in een lus!
Oud 09-08-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
als de knobbel de omvang krijgt van een kievitsei, dan moet je even een bic-pen doormidden bijten en de huls erin knallen. als er dan pus uitkomt is het een cyste, als er bloed uitspuit, dan moet je even snel naar de dokter
is dit een eigen ervaring rationeel?
Oud 09-08-2010, 12:20
Verwijderd
naar rationeel zou ik dan weer niet luisteren
Oud 09-08-2010, 12:21
Rationeel
Rationeel is offline
nee, het is een betrouwbare DIY-oplossing
Oud 09-08-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Tja, alles is relatief. Toch wel de meest linkse naoorlogse kabinetten na Den Uyl I (plus wellicht de kabinetten Drees).
Dat maakt het niet links, daarnaast denk ik dat CDA+PvdA linkser is.
Oud 09-08-2010, 12:22
Verwijderd
En als er nu beton uitkomt?

Zou wat voor jou zijn, Rationeel: even je arm opheffen en, hoppa, daar staat een nieuwe parkeergarage.
Oud 09-08-2010, 12:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

Zou wat voor jou zijn, Rationeel: even je arm opheffen en, hoppa, daar staat een nieuwe parkeergarage.
Oud 09-08-2010, 12:23
Verwijderd
Als er beton uit zou komen zou ik me inderdaad onmiddelijk tot Rationeel wenden!
Oud 09-08-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:

godver, dan ben je wel een tovenaar zeg
bijna een hindoeïstisch sprookje !

want dat is meestal van: 'en hij deed zijn mond open en in zijn holle kies bleek het hele universum te zitten!'
Oud 09-08-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
godver, dan ben je wel een tovenaar zeg
bijna een hindoeïstisch sprookje !

want dat is meestal van: 'en hij deed zijn mond open en in zijn holle kies bleek het hele universum te zitten!'
Oud 09-08-2010, 12:27
Rationeel
Rationeel is offline
oooooo egon, zou je niet een schets kunnen maken van iemand die een parkeergarage uit zijn oksel tovert?
Oud 09-08-2010, 12:28
Verwijderd
we hebben onze tent voor lowlands op terschelling laten liggen

Nu wil ik deze http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...EH&F=1&F=2&F=3

omg een trampolinetent <3.
Oud 09-08-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
we hebben onze tent voor lowlands op terschelling laten liggen

Nu wil ik deze http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...EH&F=1&F=2&F=3

omg een trampolinetent <3.
Duur, voor twee tientjes heb je een tent bij de Bristol.
Oud 09-08-2010, 12:31
Verwijderd
Geen trampolinetent!

En ik wil 'm natuurlijk niet écht. maar hallo, trampolinetent, hoe gaaf!
Oud 09-08-2010, 12:31
Rationeel
Rationeel is offline
maar toch geen trampolinetent, kazet
Oud 09-08-2010, 12:32
Rationeel
Rationeel is offline
batsen lukt alleen voor geen meter. nouja, het lukt waarschijnlijk zeer goed, maar niet ehhh ongezien
Oud 09-08-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
oooooo egon, zou je niet een schets kunnen maken van iemand die een parkeergarage uit zijn oksel tovert?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten