Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2010, 11:25
H1
H1 is offline
Ik weet zeker dat ik wat met hem wil, maar hij twijfelt.
ik wil nu nog geen relatie, maar ik weet wel dat ik met hem een relatie wil, als we elkaar beter kennen

We hebben in de vakantie 3 x afgesproken, de laatste x met vrienden erbij. Nu mailde hij na de laatste x.
Het komt erop neer dat hij weet dat ik verliefd op hem ben en dat hij het idee heeft dat ik al een serieuze relatie zou willen, maar dat hij zelf nog niet goed weet wat hij van me vindt. Hij wil dus rustig aan doen en mij eerst beter leren kennen. Gwoon op school, dan zien we elkaar dagelijks, en dan zien we wel wat ervan komt.

Het probeem (he eindelijk) is dus dat ik niet weet hoe ik nu met hem om moet gaan op school. Hij weet dat ik verliefd op hem ben en ik weet dat hij dus aandacht voor mij gaat hebben om erachter te komen wat hij voor mij voelt.

Hebben jullie tips hoe ik dan met hem om moet gaan? (vooral omdat hij weet dat ik verliefd op hem ben...) vóór de vakantie, toen we nog niet wisten van elkaar dat we elkaar leuk vonden, maakten we wel vaak oogcontact, knipogen en lachen e.d. Moet ik daar bijv. mee verder gaan? of juist niet? afstand houden of contact maken?

thanx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2010, 11:50
Rysair
Rysair is offline
Gewoon jezelf blijven. Je kan niet eeuwig jezelf anders voor doen als je eigenlijk bent.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 12:11
H1
H1 is offline
Citaat:
Gewoon jezelf blijven. Je kan niet eeuwig jezelf anders voor doen als je eigenlijk bent.
okey, ff voor de duidelijkheid: ik blijf altijd hartstikke mezelf, ook met hem erbij

Met mijn vraag bedoel ik hoe ik me moet gedragen qua contact, moet ik met hem flirten of hem juist de tijd geven en afstand houden?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 22:41
Nienkexxx
Nienkexxx is offline
je moet hem de tijd geven, zeker weten.
zo zijn jongens.
niet ineens afstand houden ofzo, maar zeker niet opdringen!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 17:08
Gewoon thijs
Gewoon thijs is offline
Citaat:
je moet hem de tijd geven, zeker weten.
zo zijn jongens.
niet ineens afstand houden ofzo, maar zeker niet opdringen!
Ze heeft gelijk tenminste zo ben ik houw het gewoon op hoi als je altijd bij hun groep in de pauze zit of zo niks aan veranderen je bent zo als je bent take it or leave it.
But remember make love not war.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 17:29
Verwijderd
Niks veranderen, anders laat je misschien blijken dat je afstandelijker wordt en dat kan hij verkeerd opvatten.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 17:01
H1
H1 is offline
hej

bedankt allemaal voor jullie advies! heb er veel aan gehad
we gaan nu gwoon als vrienden met elkaar om.. maar ik spreek hem nu alleen nog maar in een groep, dus ik vraag me af hoe hij me beter wil leren kennen??

Citaat:
Niks veranderen, anders laat je misschien blijken dat je afstandelijker wordt en dat kan hij verkeerd opvatten.
ooooooops! hij sjanst soms nog wel met mij, maar dat negeer ik meestal.. niet altijd maar ik kom dan misschien wel afstandelijker op hem over
maar als ik er teveel op reageer, ben ik bang dat hij het idee krijgt dat ik helemaal achter hem aan loop te kwijlen en voelt hij zich misschien opgejaagd..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
hej

bedankt allemaal voor jullie advies! heb er veel aan gehad
we gaan nu gwoon als vrienden met elkaar om.. maar ik spreek hem nu alleen nog maar in een groep, dus ik vraag me af hoe hij me beter wil leren kennen??

ooooooops! hij sjanst soms nog wel met mij, maar dat negeer ik meestal.. niet altijd maar ik kom dan misschien wel afstandelijker op hem over
maar als ik er teveel op reageer, ben ik bang dat hij het idee krijgt dat ik helemaal achter hem aan loop te kwijlen en voelt hij zich misschien opgejaagd..
Het is misschien een beetje moeilijk om te bepalen wat je moet doen. Maar je moet in ieder geval wel laten blijken dat je nog steeds geïnteresseerd bent, als je dat echt bent.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 18:55
Verwijderd
Keer mee uitvragen om elkaar beter te leren kennen? Ga samen gezellig iets doen. Dat hoeft niet speciaals te zijn, maar ook alledaagse dingen zoals boodschappen etc.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 23:08
Verwijderd
Jongens die zeggen dat ze niet weten wat ze willen weten het prima; ze willen niet
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 12:54
Verwijderd
Op het moment dat je het vraagt klopt dat wel ja, maar het kan zijn dat het verandert. Vooral als ze vrijwel nooit met je om zijn gegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten