Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die ogen zouden wel echt tof zijn als dat zou kunnen ![]() Dan heb ik nog één vraagje (en misschien meer na deze post) , hoe zit het met thuis zijn bij gezin? Ik snap dat je uitgezonden kunt worden, maar indien dat niet zo is, heb je dan normale werkdagen? En wat doe je dan op die werkdagen? Noeleke. |
![]() |
||||
Citaat:
Het gemiddelde ligt tussen VMBO-t en HAVO Citaat:
Kijk anders een op www.kct.nl Citaat:
Ooit m'n presentatie gedaan over uitzending naar Afghanistan en dat duurt zo'n 6 maanden meende ik. Maar of dat anders is voor zulke mensen kan ik je niet zeggen. Je hebt wel trainingen en daarvoor moet je ook vaak naar het buitenland. En er worden mensen geworven bij defensie met dat je geen baan hebt van 8 tot 5. Mag ik vragen in welke klas je zit na de vakantie? |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() EDIT: je komt uit op www.mv.nl ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Je kunt wel officier en scherpschutter tegelijk zijn hoor. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dan heb ik nóg een vraag
![]() Ga / ben jij zelf bij het korps? Zo ja, heb jij trainingssessies of tips voor fysieke training? Ik heb namelijk op verschillende fora wat trainingschema's gelezen (bijvoorbeeld een streven naar 2,5 km lopen in 12 minuten) Zoiets dus, ter voorbereiding op de opleiding en waar ik dan in die 2 jaar aan kan gaan werken? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er over nagedacht een tijdje geleden. Maar ik ga toch een studie op de universiteit doen omdat je na je 40e ofzo eruit wordt gegooid. Dan ben je te oud voor commando ofzo. Maar je kunt volgens mij ook wel een hogere officiersrang hebben en dan achter een bureautje zitten ofzo. Ook wist ik niet zeker of het echt wel wat voor mij is. Die tip kwam ik ook ergens tegen maar 2.5km in 12 minuten is best wel langzaam eigenlijk. Of zie ik dat verkeerd? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Sniper kennen we niet binnen Defensie.
Je kunt bij de infanterie gewoon (SLA) schutter lange afstand worden, scherpschutter is iets voor kct, marsof of de dsi. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
iemand die ik ken is het ook. er zijn idd oefeningen waarbij je in het buitenland zit voor een week ofzo. maar of je op de kazerne blijft, op normale werkdagen hangt helemaal van jezelf af. meestal doen mensen dat vanwege de afstand ofzo, maar anders kun je gewoon naar huis. dus noeleke, niets om je druk over te maken!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bedankt voor de reactie Duck! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
2,4 kilometer in 12 minuten is minimaal, maar bij te spijkeren. Gewoon wat sneller rennen met je kadaver.
Maar jouw wens tot doden, zoals je beschreef in je topic op psych is nu weer iets anders. Defensie wil wel vechtmachines, maar geen oncontroleerbare maniakken. Dus zorg er ook maar voor dat je je psychologische tests haalt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is niet echt wens tot doden, en ik denk dat ik die psychologische tests wel haal (ik onderschat ze natuurlijk niet). Ook denk ik dat die training daar echt wel verandering in kan brengen, want hij is hard en ik denk dat je daar pas echt kameraadschap leert kennen en vriendschap. Dit alles móet mijn instelling wel veranderen. Maar zoals ik net gepost heb in datzelfde topic, het vaak steeds vaker beter ipv slechter ![]() ![]() Noeleke. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Daarna heb je nog een functie-opleiding en dan paraat. Ik weet niet waar meneer woont maar zoveel kazernes hebben we niet meer in Nederland dus dikke kans dat dagelijks reizen niet mogelijk is. Dan moet je wel intern. Citaat:
|
![]() |
|
|