| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ot. ik ben eventjes naar de kermis geweest. maar ik kwam weer met een rot gevoel terug. gelukkig ga ik morgen met me moeder en nog meer familie. en later met me zusje en wat anderen.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wat een sukkeltjes dan. Bijt je wel van je af?
|
|
||
|
Citaat:
Dat zou echt té kinderachtig zijn... Weet je ook waarom je wordt gepest? Of is het puur redenloos?
|
|
|
|
Even spuit elf spelen: volgens mij wordt er nooit iemand gepest om z'n uiterlijk. De werkelijke reden ligt (in mijn ogen) toch eigenlijk altijd wel bij de pesters zelf. Die voelen zich onzeker, zijn zelf gepest, zoeken een zwakker persoon, en een aantal duistere zwarte kanten die elk mens heeft en die soms ongelofelijk hard en gemeen naar boven komen. Alleen kun je niet roepen IK BEN ONZEKER DUS IK HAAT JE. Maar gelukkig is niemand perfect dus is er altijd wel iets anders te verzinnen. Van kledingkeuze, via de verkeerde vorm ogen, tot accent en dan van huilenbalk naar je ouders zijn arm en terug. Of je geeft gewoon geen reden op en noemt iemand zomaar 'mogool'. en na een hele lange discussie kom je met 'dat zie ik aan de manier waarop je loopt!' grmmmrmbl. grr.
Sterkte ermee. <3 En vooral niet denken dat het aan jou ligt, want dat is niet zo. Hooguit dat je een makkelijk slachtoffer bent, maar dat, nou ja, dat is gewoon slecht stom zonde idioot dat dat misbruikt wordt. @Topic: ik besefte me zojuist even dat ik nog steeds een klein beetje onzeker ben over de manier waarop ik loop. En dat ik ook wel weet waardoor. Ook al vond ik het nog zo idioot om me daar iets van aan te trekken. Doe ik het toch. >: ( |
|
|
|
||
|
Citaat:
Sterkte ermee! Met je familie erbij zal het vast al veel beter gaan!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
had ook een open gehemelte mag je best vragen
|
|
|
Verwijderd
|
Ik moet even iets positiefs hysterisch posten want iedereen is nog op vakantie en druk en ik moet het echt even kwijt
Ik heb een talentenbeurs gekregen! Voor beginnende vertalers die dus talent hebben, nu mag ik gaan samenwerken met een professionele vertaler om een boek te gaan publiceren. En ik ben zo blij ![]() /hysterie |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
heb van me oom en tante van hun vakantie in turkije een sleutelhanger met geluksoogjes gekregen.
waar ze ook me naam op hadden gemaakt en een geluksenkelbandje en ik ben er blij mee. en zometeen naar de kermis ik hoop dat ze niet gaan pesten.
|
|
||
|
Citaat:
Zusje is net weg, was gezellig. Nu moet ik echt dringend studeren voor mijn tentamen van morgen! |
||
|
|
|
|
even naar de kermis geweest.
en gelukkig heb ik wat knuffels gegrepen. toen ik thuis kwam kon ik me gedachtes niet bij gedachtes houden. en toen ging het na een maand ofzo toch weer mis met am. nou voel ik me best wel raar. vooral omdat je het later pas voelt. nou is me vakantie weer voorbij. en morgen weer naar dagbehandeling toe.
|
|
|
|
Verdorie, ik voel me echt bagger nu. Ik zit gewoon de hele dag al te depressieven en te niksen, en waarom? Om zo'n flutreden? Waarom kan ik me niet meer lekker vervelen zonder me rot te voelen, zoals ik dat vroeger, voordat ik jou kende, zo goed kon?
Ik ben nog steeds gek op je, maar waarom ben je niet gewoon duidelijk? Ik verdrink in jouw twijfels. Mijn twijfels. Hoe moet dat nu op je feest? Ik wil helemaal niet dat ze komt. Helemaal niet nu je haar morgen ziet. Ze gaat werk van je maken, ik weet het gewoon. Ze heeft weer hoop gekregen doordat je te zacht was voor haar. Je bent veel te lief, verdorie. Ik kan geen vrienden met je zijn, ik ben gewoon stapelverliefd op je, jongen! Mijn gevoel zal in de weg staan. Ik hoop zó dat ze faalt. Dat je de juiste beslissing neemt, zoals je vorige week besloten had.
|
|
|
|
Gelukkig zijn is zelfs een economisch begrip, al ben ik het begrip even kwijt. Het was iets met het constant aanpassen aan je behoeften nadat je je vorige hebt bereikt.
Zo zal niemand ooit overal gelukkig om zijn, maar heb ik geleerd om te genieten van het moment dat het er eventjes is, vooral omdat het nooit lang blijft. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben bang voor het najaar... Ik ruik nu al de herfstige ondertoon in de lucht zoals die er vorig jaar toen F stierf in oktober, ook was.
Er broeit nu een of ander paniek gevoel in me, omdat ik weet dat ik het niet tegenhoud, dat het nog bij het rouwproces hoort, maar het voelt alsof ik op de rand van een afgrond naar beneden sta te kijken, waar ik hoe dan ook in ga vallen... Ik ben nu net even enigszins stabiel, maar ik weet niet wat dit met me gaat doen... |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Wow, berglucht doet goed
|
|
|
|
|
|
Ik voel me niet zo lekker.
Ik hoop dat je mij vanavond sms't. Of belt. Of mailt, desnoods. Waarom moet alles ineens van mijn kant komen? Volgens mij heb je het zelf niet eens door. Misschien overdrijf ik wel gewoon. Misschien maak ik mij om niets zorgen. Maar dit masker zal ik niet veel langer kunnen dragen, lieverd. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
M'n vriend en ik hebben zaterdagavond zeker €10 verspilt aan die grijpdingen en er niks uitgehaald. Het lijkt trouwens wel overal tegelijk kermis te zijn deze maand.OT: gister nog gesolliciteerd op een stage zodat ik bbl kan gaan doen, vandaag meteen bericht dat de opleiding die ik voor ogen had niet aansluit op de stage omdat die een andere uitstroomrichting zou hebben Wanneer gaat het nou eens lukken?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
.gisteren had ik er 2 .en vandaag heb ik er nog een met grijpen ![]() .je moet denk ik geluk hebben. ja kermissen komen vlak achter elkaar.
|
|
|
Verwijderd
|
Christus, wat doe ik weer eens sneu. Zit ik obsessief mijn email te checken of ik ook al een berichtje terug heb van dr. W. Hallo, afhankelijk persoontje...
En een email van S., dat hij me mist en wil dat ik terug kom. Schuldgevoel aan alle kanten. Mis ik hem? Ik weet het eigenlijk niet eens. Ik geloof dat het afgelopen half jaar, al die gevoelens van boosheid en vernedering en schaamte, alle liefde uit mij weg heeft gebrand. Ik weet alleen dit nog: nooit weer. Ik en relaties? Dat gaat niet samen. Ach, ik wil eigenlijk helemaal niks meer, he. Since you ask, most days I cannot remember. I walk in my clothing, unmarked by that voyage. Then the almost unnameable lust returns... ... ...leaving the page of the book carelessly open, something unsaid, the phone off the hook and the love, whatever it was, an infection. Kippenvel van dit gedicht... |
|
|
|
|
Het zit op studiegebied niet echt mee. Amsterdam heb ik nog steeds niet helemaal rond. Ik was te laat met aanmelden voor de vakken, terwijl ik niet eens wist dat ik dat nog apart moest doen want ik nam aan dat mijn contact met de studieadviseur genoeg was. Hopelijk hoor ik dat deze week, want het studiejaar begint al bijna.
Ik dacht ook dat ik in mei kon beginnen met de co-schappen. Maar dat is niet zo, ik ben geplaatst voor september 2011. En nu maak ik me enorm druk om de studievertraging die ik ga oplopen en hoe ik dat financieel ga doen. En wat ik ga doen in de periode mei - september. Of ik blijf langer weg, maar ook daar zitten natuurlijk kosten aan. Maar eigenlijk zou ik me daar nu nog niet druk over moeten maken, dat komt allemaal wel goed. Desnoods met lenen. Eerst maar even met degene met wie ik weg ga overleggen. Ik denk dat de zaken voor ons beide wel veranderen nu we in september pas verder kunnen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |