| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ach nog 1 tje http://img821.imageshack.us/img821/6223/p1050992i.jpg wat vin ie ervan?
Laatst gewijzigd op 24-08-2010 om 04:35. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Eerste deel van de Lowlandsfoto's van Absinthe en mij zijn binnen, later volgt waarschijnlijk meer!
![]() Festivalingang ![]() Rare dansjes bij India (volgens mij was dit tijdens Baskerville) ![]() We wear our sunglasses at night crew ![]() sann en absinthe ![]() Zonsondergang achter Grolsch ![]() Lekker zweten bij Major Lazer ![]() Bamboe is the bomb. Klaar voor Kees van Hondt. |
|
|
|
|
Tof Sann! Ik ben ook verbrand als een malle, maar voelde het pas toen ik met m'n rugzak van 30 kilo naar de auto moest lopen. Aiiiiii.
En nu baal ik dat ik én Major Lazer én Kees van Hondt heb gemist.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Beter maar dat ik pas zondag weer hoef te werken, kan ik het weer in een 'normale' kleur verven voordat ik word ontslagen. ![]() @n00dles: Magenta idd, je bent een kenner!
|
|
|
Verwijderd
|
Maar jongens, ik ben alleen vrijdag een beetje verbrand, en toen nog nergens last van gehad. Die laatste foto (die volgens mij het roodst is) was zondagnacht, ik was gewoon een beetje oververhit
Minke is vrijdag wel gruwelijk verbrand overigens, maar die foto's zijn nog niet binnen. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Hoi, ik heb nieuw haar. En de kapper deed WAUW KRULLEN *door haar ragt* zoals ze altijd doen bij mij, en daardoor zie ik eruit als 'n halve poedel.
![]() ![]() (En dat nieuwe haar was trouwens hard nodig. Een jaar geleden is heel erg veel van mijn haar uitgevallen, echt heel veel, je zag m'n schedel door m'n haren heen. Ondertussen is het nieuw aangegroeid, maar de laatste haren die toen niet uitgevallen waren, waren natuurlijk veel langer dan de rest. En daarbij veel lichter en gespleten en droog en wat allemaal niet. Het zag er niet uit. Nu heb ik tenminste weer normáál haar, voor zover dat al kan. )@flyaway: ahhhww, wat leuk!
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
nooit bij stilgestaan dat je met gehaakte lapjes ook leuke dingen kunt maken ipv enkel wat bejaardenkleedjes ![]() En die jongen achter jouw vriend lijkt net daboman
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| ARTistiek |
[centraal fototopic 5] Verwijderd | 500 | 13-08-2007 22:19 | |
| Lifestyle |
Oldschool fototopic! STP | 201 | 03-03-2007 16:02 | |
| Verkeer & Vervoer |
[Fototopic] Jouw tweewieler fototopic Lord Alvilon | 105 | 18-04-2006 12:20 | |
| ARTistiek |
Nieuwe regels Knutselwerk, Simple Art en Fototopic Verwijderd | 11 | 13-03-2006 11:13 | |
| Verhalen & Gedichten |
Het Letteren Fototopic! duivelaartje | 501 | 23-01-2005 21:32 | |
| Verhalen & Gedichten |
Fototopic! Komt allen kijken en laat uzelf aan ons allen zien! David | 127 | 29-11-2002 21:23 | |