![]() |
||
Citaat:
![]() De wimpers van mn rechteroog zijn wel een keer gebroken.. ![]() Nouja, de puntjes. ![]() ![]()
||
Citaat:
Het was ochtend, ik had een beetje overdreven veel mascara gezet, en ging mn tanden poetsen. Ik was klaar, wilde mn wimpers nog ff krullen, (ach ja.. kan wel dacht ik :\), en mn wimpers bleven 'haken' aan dat witte randje zeg maar.. Ben uiteindelijk met een zwart/rood, betraand en met wat wimperhaartjes minder eruit gekomen.. ![]() *voelt zich echt heel dom nu*
|
ik heb het ook nog nooit gebruikt, maar ik weet wel dat het klopt wat Betamethason zegt. Eerst krullen en dan pas mascara, anders is het idd heel slecht voor je wimpers en kunnen ze afbreken.
Je kan ook gewoon een betere mascara kopen. Die goedkope zooi werkt meestal niet, maar een iets duurdere vaak wel. ![]()
||
Citaat:
![]() *Sorry...kon het niet laten... ![]()
|
![]() |
Gewoon voor je ogen houden als je in de spiegel kijkt en dan de haartjes ertussen knijpen. Wel doen VOOR de mascara eropdoen, wel zo handig. Je moet er ff aan wennen, maar als je t goed doet (en tis supersimpel) krult het je wimpers wel. Slecht lijkt me niet, behalve als je het 10000 keer per dag doet.
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het een tijd iedere dag gebruikt. Maar toen kreeg ik plotseling last van wimperuitval, toen ben ik er mee gestopt. Het probleem is namelijk dat je vaak toch een beetje aan je wimpers trekt tijdens het klemmen.
Je gebruikt het door voor je je mascara opdoet je wimpers een paar tellen tussen de wimperkrultang te klemmen. Het effect is goed, vooral als je er vlak na je mascara opdoet. Maar je kan natuurlijk ook gewoon Maybeline LashExpansion kopen, werkt net zo goed. ![]()
|
Mij lijkt het niet zo goed, want je geeft er mee je wimpers met "kracht" een onnatuurlijke vorm, zou me nix verbazen als ze na dat ding lang gebruikt te hebben zouden gaan breken ... maar dat hangt waarschijnlijk weer er van af HOE je dat ding gebruikt, dus ik weet het niet ... ik zou het niet doen.
|
ik kan niet meer zonder zo'n ding...
![]() gebruik het gewoon iedere dag en het helpt echt goed.. gewoon eerst krullen dan mascara er op en dan nog een keer die tang gebruiken en dan weer mascara...niet te lang erop houden die tang anders zitten al je wimpers vastgekleefd.. bij mij zijn ze trouwens nog nooit afgebroken hoor... Kus
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
tekening/collage achtig iets: "I just don't know what to do" Zepp | 6 | 22-04-2006 15:16 |