Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Straks hebben we een sitcom en een romkom! ![]() Heb jij nog gebreken waar ik van moet weten? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik mag morgen speciaal om iets in te leveren even naar Nijmegen reizen, het wordt eens tijd dat ze ook genoegen nemen met alleen via blackboard inleveren. Trouwens: ik moet het daarnaast ook nog eens digitaal inleveren, maar volgens mij zijn ze vergeten om die mogelijkheid toe te voegen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze vakantie hebben ze Blackboard bij ons trouwens een upgrade gegeven naar een nieuwe versie, maar ik heb niet echt de indruk dat het er beter van is gaan werken. Constant problemen met inloggen. |
![]() |
|
Wij hebben ook allemaal extra info op Blackboard, maar dat was in het 1e jaar al zo. (ppt presentaties van de college's, artikelen met achtergrond informatie, lijsten met huiswerk vragen etc.)
Nu zijn ze ook nog es overgestapt op USIS, waarin je je dus zelf moet aanmelden voor al je werkgroepen, tentamens en essays. Srsly, wat een kutprogramma. De studiecoordinatrice moest er bijna van janken en ze is een stoer wijf, dus dat zegt wel wat. Dropbox is ook afgeschaft, waardoor wij het nu ook bij de uni moeten inleveren, óf een mailtje sturen naar de docent en dan hopen dat zij het zelf uit willen printen.
|
|