Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spelleiders/fb ip check svp ![]() ![]() (@Alg: nogmaals, dit is niet persoonlijk of vervelend naar jou bedoeld, maar het spel wordt nogal verpest als iemand niet actief mee doet, niks meer van zich laat horen ed) |
![]() |
|
In de openingspost staan de spelregels uitgebreid beschreven. De spelleiders kiezen meestal welke functies er in het spel komen te zitten. Dus dat is even afwachte. Ik kan je in iedergeval verzekeren dat het spiekend meisje er niet in zit. Een functie die er erg op lijkt is de ziener. Maar lees eerst de regels maar even door dat scheelt een hoop.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Reden dat ik niet mee doe is dat ik over een week voor 5 dagen weg ben en dan ook geen internet heb.
|
Verwijderd
|
Verzoekje aan alle nieuwe spelers: s.v.p. heel goed de spelregels doorlezen. Snap je iets niet kan de Spelleider daar altijd over gepmd worden (als het spel al begonnen is dus vooral geen vragen posten mbt functies).
En superleuk dat jullie mee doen natuurlijk! Nieuwe spelers zijn altijd welkom ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Omdat ik niet van noobies hou. Je krijgt 1 kans om het te verneuken maar de 2e keer lig je eruit. Als je vragen hebt over je functie kan je dit wel naar mij pm'en om je te behoeden voor fouten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die grap wordt nooit oud he? ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() En zo makkelijk laat ik me niet uit het veld slaan ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weerwolfspel is serious business! Jawohl! |
![]() |
|
Sorry voor de late reactie hier, heb een nieuwe laptop nu en het heeft eventjes geduurd voordat ik alles werkend heb gekregen. en uiteraard had ik de oude computer al afgekoppeld en zo
![]() Zie dat er zich geen andere kandidaten hebben gemeld voor spelleiderschap dus dan doe ik het wel, ik stuur even een pm naar abzg daarover
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #86 Geel | 500 | 17-06-2011 18:21 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 Dott | 500 | 21-01-2011 11:28 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 |