Advertentie | |
|
![]() |
|
http://google.h4ck.nl/?q=list+of+fre...erson+shooters
dit is geen virus ofzo, deze brengt je naar de lijst voor free fps games. |
![]() |
|
![]() |
Alien swarm, zoals genoemd, maar ik moet toch echt battlefield heroes (bfh) zeggen. Het is gratis, en de meeste spelers zijn best aardig
![]() hier is de link: www.battlefieldheroes.com/en/ref/2288946502 Laatst gewijzigd op 10-08-2010 om 03:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wow is zo verslavend als dat je het zelf maakt. en als je verslaafd raakt aan wow ga je dat aan iedere game worden |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in een uurtje tot anderhalf uurtje per dag kan je badges halen of honor halen en daar kan je epics mee halen en als jij iedere dag met 25 man wilt raiden dat is aan jouw ![]() je kan er zoveel tijd instoppen als je zelf wilt. |
![]() |
|
![]() |
Runes of magic; hele goede Wow kloon die alleen betaald is als je er zelf voor kiest (items etc. kopen)
Opzich wel een mooi systeem, het enige verschil tussen betalende en niet betalende spelers is hoe veel tijd het kost om ergens te komen. Het is dus niet zo dat betalende spelers verder kunnen komen of sterker kunnen worden dan niet betalende spelers. Trackmania nations; hele leuke simpele racegame met allerhande stunts, online gameplay, maak je eigen baan etc. Tsja er zijn er genoeg, in elk genre. Het is misschien handig als je aangeeft wat je ongeveer zoekt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |