Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2010, 11:27
Verwijderd
Ik krijg hongerrrr van die pannekoeken van jullie.
Advertentie
Oud 30-08-2010, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg hongerrrr van die pannekoeken van jullie.
Zelfde probleem hier. Ik ga maar eens eten
Oud 30-08-2010, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Een keer had ik een patiente die niet slank was en flinke borsten had, dat zal een 80D geweest zijn ofzo, en die droeg een bh die nooit groter dan cup b kon zijn die zat dan ook zo'n beetje horizontaal, de onderkant van de borsten lag nog net in de cups.
Nice, dan worden ze een beetje gepushed
Oud 30-08-2010, 11:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jij weet niks van hete wijfen!
nou fraai is dat. Dan ga ik maar even ontbijten, en het is nu half een, half=0,5 dus tijd voor een flesje rosé.
Oud 30-08-2010, 11:29
Verwijderd
Ik vond de bh van de Armeense songfestival-inzending wel wat hebben!
Oud 30-08-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Nee. Geloof me, van iemand die D heeft maar een B draagt kun je alleen maar een slappe piemel krijgen.
Oud 30-08-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
nou fraai is dat. Dan ga ik maar even ontbijten, en het is nu half een, half=0,5 dus tijd voor een flesje rosé.
Proost
Oud 30-08-2010, 11:31
Verwijderd
Citaat:
I know en ik vind dat ik mij hier maar over moet ontfermen. Nouja alleen hete vrouwen dan
Mooi voornemen voor het nieuwe studiejaar!
Oud 30-08-2010, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Zo'n plastic fles is echt afzetterij. Het kost twintig keer zoveel en ouderwets pannenkoeken uit een pakje maken is net zo makkelijk en tien keer lekkerder.
Niet als je geen kom, mixer/garde en maatbeker in je chaletje hebt
Oud 30-08-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
you wish, die bh zat maar net boven haar middel

Ze had verder wel een uiterlijk waar bepaalde mannen graag een extra blokje om voor lopen, maar niet jouw type denk ik
Oud 30-08-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Nee. Geloof me, van iemand die D heeft maar een B draagt kun je alleen maar een slappe piemel krijgen.

Is waar trouwens, dat is écht niet de manier om je tieten omhoog te duwen.
Oud 30-08-2010, 11:33
Verwijderd
Wat zal ik gaan lunchen?
Oud 30-08-2010, 11:34
Verwijderd
Oh, ja weet ik veel
Verwijderd
Citaat:
you wish, die bh zat maar net boven haar middel

Ze had verder wel een uiterlijk waar bepaalde mannen graag een extra blokje om voor lopen, maar niet jouw type denk ik
Wat is mijn type wel dan?
Verwijderd
Huhu Archont weet niks van tetten!
Oud 30-08-2010, 11:35
Verwijderd
Ik had het trouwens gisteren met die vriendin over beha's. En ik kwam maar weer eens tot de conclusie dat ik eigenlijk geen idee heb hoe dat werkt met die maten. Het is iets met omtrek en met hoe ver ze naar voren steken ofzo. Maar ik draag gewoon een maat waarvan ik iedere keer merk dat die het beste zit, heb ze nooit laten meten of wat dan ook.

Dus nu vraag ik me af... ... hoe zit dat bij jullie, forumwieven?
Oud 30-08-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Wat is mijn type wel dan?
Geen idee, maar deze vrouw was meer het type voor vijftigjarige kroegbazen!
Verwijderd
Citaat:
Huhu Archont weet niks van tetten!
Van bh's!
Verwijderd
Verslapen. Zo naar de tandarts.
Verwijderd
Citaat:
Ik had het trouwens gisteren met die vriendin over beha's. En ik kwam maar weer eens tot de conclusie dat ik eigenlijk geen idee heb hoe dat werkt met die maten. Het is iets met omtrek en met hoe ver ze naar voren steken ofzo. Maar ik draag gewoon een maat waarvan ik iedere keer merk dat die het beste zit, heb ze nooit laten meten of wat dan ook.

Hetzelfde. Ik heb vooral oude beha's van mijn moeder.
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, maar deze vrouw was meer het type voor vijftigjarige kroegbazen!
Oke
Oud 30-08-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Van bh's!
En ik ook niet
Verwijderd
Citaat:
Ieuw. Net alsof je onderbroeken van je pa gaat dragen.
Verwijderd
Citaat:

Ik wel. En volgens mij hebben we het daar over gehad met jou erbij!
Verwijderd
Citaat:
Oh, nee, ik niet Ik ben dol op lingerie kopen <3
Oud 30-08-2010, 11:38
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Zelfde probleem hier. Ik ga maar eens eten
Goed plan me toeee
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Oeeeii. Dat vind ik dus best heel slecht.
Verwijderd
Citaat:
Tetten geven niet af!
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik wilde het niet zeggen, maar ik vind het ook niet echt een fijn idee.
Oud 30-08-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Van bh's!
En van tetten in te kleine bh's!
Verwijderd
Citaat:

Ik heb het ooit opgemeten maar de twee mogelijkheden die dat gaf passen allebei niet goed, dus draag ik iets ertussenin wat wel past je ziet ook wel gewoon of het past toch, als de band niet opkruipt maar ook niet in je vlees snijdt en als je de cups wel vult maar er niet uit stulpt.
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
tetten is echt lelijk trouwens
Oud 30-08-2010, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ik wel. En volgens mij hebben we het daar over gehad met jou erbij!
Ja?
Ik kan me vooral het gesprek met Archont en N00dles en Rationeel enzo herinneren in Utrecht. Toen N00dles nog bij de Hunkemoller werkte en ik ook even uit de doeken deed dat ik m'n borsten nog nooit had laten meten

Citaat:
Oeeeii. Dat vind ik dus best heel slecht.
Tsss. Wat is daar nou weer zó slecht aan? Ik heb geen rugpijn en mijn tieten hangen er voor zover ik weet wel prima bij, dus ach.
Oprah in de house!
Verwijderd
Citaat:
Tetten geven niet af!
Dan vind ik het nog raar.
Verwijderd
Citaat:
Vind je?
Ik vind verkleinvormen van geslachtsdelen vooral heel erg (tietjes, borstjes, pieletjes, kutjes. Bah.)
Verwijderd
Citaat:
Tetten voldoet prima voor op het forum
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tsss. Wat is daar nou weer zó slecht aan? Ik heb geen rugpijn en mijn tieten hangen er voor zover ik weet wel prima bij, dus ach.
Oprah in de house!
Dat je, zeker als vrouw, niet weet hoe dat zit.
Oud 30-08-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Homo.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ooit opgemeten maar de twee mogelijkheden die dat gaf passen allebei niet goed, dus draag ik iets ertussenin wat wel past je ziet ook wel gewoon of het past toch, als de band niet opkruipt maar ook niet in je vlees snijdt en als je de cups wel vult maar er niet uit stulpt.
Ja, precies.

Citaat:
Eens. Tieten is beter

Oooh jongens, het gaat weer over tieten hoor
Verwijderd
Citaat:

Je gaat naar een lingeriewinkel (dus niet de lingerieafdeling van de h&m of zo) en gaat er een aantal passen en dan vraagje aan zo'n dama: zit deze hier goed of moet 'ie toch nog groter/kleiner/anders? En dan zeggen ze: *zucht* nee mevrouw u heeft toch echt een bla bla nodig, wacht ik help u even. En dan wordt je netjes geholpen en weet je vanaf dan je goede maat. Die uiteraard kan afwijken per merk.
Basaal genomen is het de omtrek van je ribbenkast (vlak onder je borsten gemeten) in cm (dat is dan de 70; 75; 80 etc) en je cupmaat (volume zegmaar) en dat meet je over het midden van je borsten. Maar het is maar een indicatie als je het zo doet dus je een keer laten helpen is slimmer!
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Vind je?
Ik vind verkleinvormen van geslachtsdelen vooral heel erg (tietjes, borstjes, pieletjes, kutjes. Bah.)
Dat ook ja .
Borsten klinkt gewoon veel mooier dan Tetten.
Verwijderd
Citaat:
Dat je, zeker als vrouw, niet weet hoe dat zit.
Ach, stel je niet aan

Zolang m'n tieten niet tot aan m'n kin zitten of verdwalen in m'n beha, is er niks aan de hand
Oud 30-08-2010, 11:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ach, stel je niet aan
Ik verwacht van mannen ook dat ze wat basiskennis over menstruatie, cupmaten en de pil hebben hoor.
Verwijderd
Citaat:
Ja?
Ik kan me vooral het gesprek met Archont en N00dles en Rationeel enzo herinneren in Utrecht. Toen N00dles nog bij de Hunkemoller werkte en ik ook even uit de doeken deed dat ik m'n borsten nog nooit had laten meten

Oprah in de house!
Ja of mss was het alleen met Medeia en Lorelei. Ik weet het niet meer precies. Lorelei en ik zijn er iig voorstanders van
Verwijderd
Citaat:
Homo.
Verwijderd
Citaat:
Dan vind ik het nog raar.
Jij hoeft ze dan ook niet te dragen.
Oud 30-08-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Je gaat naar een lingeriewinkel (dus niet de lingerieafdeling van de h&m of zo) en gaat er een aantal passen en dan vraagje aan zo'n dama: zit deze hier goed of moet 'ie toch nog groter/kleiner/anders? En dan zeggen ze: *zucht* nee mevrouw u heeft toch echt een bla bla nodig, wacht ik help u even. En dan wordt je netjes geholpen en weet je vanaf dan je goede maat. Die uiteraard kan afwijken per merk.
Basaal genomen is het de omtrek van je ribbenkast (vlak onder je borsten gemeten) in cm (dat is dan de 70; 75; 80 etc) en je cupmaat (volume zegmaar) en dat meet je over het midden van je borsten. Maar het is maar een indicatie als je het zo doet dus je een keer laten helpen is slimmer!
Bedankt voor de handleiding.
Verwijderd
Citaat:
He! De vorige keer dat ik je sprak was dit nog anders!
Verwijderd
Citaat:
een meisje op mijn oude school, Tetje genaamd, was anders best knap.
Verwijderd
Citaat:
Ik verwacht van mannen ook dat ze wat basiskennis over menstruatie, cupmaten en de pil hebben hoor.
Ja, maar jouw basiskennis is soms gewoon irritant
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten