Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2010, 14:11
Macrador
Macrador is offline
http://www.news.com.au/breaking-news...-1225907021337

link
Oud 30-08-2010, 14:12
Verwijderd
Gelijk afschaffen dat ding.
Macrador
Macrador is offline
eerste CD was van the rasmus
Verwijderd
Citaat:

ik wil wel een x met je op stap
Nice, dan trek ik mijn verstelbare cupmaat bh aan
Oud 30-08-2010, 14:13
Verwijderd
Ik had een poster gevonden van pamela anderson, voor op ons 90's feest. Gewoon zo'n ding uit de hitkrant. Gaat die gek daar 2,50 exclusief verzendkosten voor vragen :')
Oud 30-08-2010, 14:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oho ik dacht dat je allang begonnen was? Of is dat ook zo en heb je nu vakantie?
Ik heb sinds mn verhuizing eigenlijk nog maar weinig nuttigs gedaan. Maar ik moet er eigenlijk wel aan werken, anders verdwijnt het naar de achtergrond, en iedere maand die ik studeer kost me ook weer collegegeld. Maarja, ik ben het gewoon een beetje zat allemaal.
Oud 30-08-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Dat was mijn tweede!
Mijn eerste zelfgekochte cd was De Griezelcd van VOF De Kunst <33333333
Oh ja, dat vond ik ook altijd heel gaaf

En absinthe, jij doet veel met toneel/theater toch? ik ga namelijk misschien bij een studententoneelvereniging!
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Mijn eerste zelfgekochte cd was De Griezelcd van VOF De Kunst <33333333
Oeh, daar scoor je scenepoints mee

Mijn echt aller eerste was

Verwijderd
Citaat:
gelukkig niet dagelijks, maar wel om het half jaar ofzo en laatst ook weer na de vakantie.
Maar misschien heeft het bij mij ook veel te maken met afvallen en aankomen.
Oh dat zal dan wel ja. Mijn maat veranderde alleen toen ik stopte met de pil, maar verder echt like, nooit. Zou er ook heel erg van opkijken als dat wel zo zou zijn.
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat vond ik ook altijd heel gaaf

En absinthe, jij doet veel met toneel/theater toch? ik ga namelijk misschien bij een studententoneelvereniging!
WHUTWHUTWHUT? In Eindhoven?
Want daar regisseer ik! Dus dan kan je bij mij in de groep komen!
(ik heb het gestudeerd ja )

Martiño naamzoek; de inschrijfavond is 9 september, ik herinner je er nog even aan
Oud 30-08-2010, 14:16
Martiño
Martiño is offline
Oh, deadlock (of andere mensen met meer verstand van computers dan ik heb), raad me eens een prima gratis virusscanner aan!
Oud 30-08-2010, 14:17
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oh, deadlock (of andere mensen met meer verstand van computers dan ik heb), raad me eens een prima gratis virusscanner aan!
AVG.
Verwijderd
Citaat:
Oeh, daar scoor je scenepoints mee
Scenepoints?
Verwijderd
Citaat:
Oh dat zal dan wel ja. Mijn maat veranderde alleen toen ik stopte met de pil, maar verder echt like, nooit. Zou er ook heel erg van opkijken als dat wel zo zou zijn.
Ja, dat hoor je van meer mensen inderdaad
Ik heb bepaalde medicijnen geslikt waar ik eerst echt kilo's van af viel en toen bij andere medicijnen weer kilo's aan kwam en daartussen ook nog gestart met anticonceptie dus toen heb ik zoveel verschillends gekocht dat het niet echt leuk meer was.
En nu bewaar ik het maar voor de zekerheid.
Oud 30-08-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Microsoft Security Essentials.
Oud 30-08-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
WHUTWHUTWHUT? In Eindhoven?
Want daar regisseer ik! Dus dan kan je bij mij in de groep komen!
(ik heb het gestudeerd ja )

Martiño naamzoek; de inschrijfavond is 9 september, ik herinner je er nog even aan
Oh wat vet heb je dramadocent gedaan?
Maar nee, helaas niet in Eindhoven maar in Amsterdam maar ben er wel beetje zenuwachtig voor hoor
Oud 30-08-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Fizzle-fluffy en ik waren bij White Trash op bezoek en het was heel leuk
Aha.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
AVG.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Fizzle-fluffy en ik waren bij White Trash op bezoek en het was heel leuk
Details!
Oud 30-08-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Oh wat vet heb je dramadocent gedaan?
Maar nee, helaas niet in Eindhoven maar in Amsterdam maar ben er wel beetje zenuwachtig voor hoor
Docent theater Hahaha, suf, maar dat klinkt beter dan dramadocent. (en ooit heette het nog docerend theatermaker, klonk nog beter, maar ja, subsidie enzo) Ja, heb ik gedaan.
Jammer In Amsterdam weet ik niet wie daar regisseren, vast geen ex-klasgenoten Maar tof!
Oud 30-08-2010, 14:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Microsoft Security Essentials.
Werkt die ook met XP?
Oud 30-08-2010, 14:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Scenepoints?
OMG, er staat gewoon geen goeie definitie online

Tja, lastig uit te leggen, komt er een beetje op neer, dat als je iets cools doet, je scenepoints krijgt, doe je iets wat niet cool is, dan krijg je ze niet, luister je een hippe band, krijg je scenepoints, is de band heel erg 2009, dan verlies je scenepoints

Tja, misschien een beetje abra kadabra als de term je onbekend is, maar is positief bedoeld
Oud 30-08-2010, 14:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Werkt die ook met XP?
Oh ik zie het al. Even downloaden, kan McAfee weg op mijn oude pc. Ik surf er toch nooit meer mee, maar ik wil hem even goed doorlichten en McAfee wil niet meer omdat de licentie is verlopen.
Oud 30-08-2010, 14:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Scenepoints?
n00bie!

Wel een beetje naar lowlands gaan, maar niet weten wat scenepoints zijn.
Oud 30-08-2010, 14:30
Rationeel
Rationeel is offline
avg was goed, maar je moet er nu niet meer aan beginnen. mse is the way to go
Verwijderd
Citaat:
OMG, er staat gewoon geen goeie definitie online

Tja, lastig uit te leggen, komt er een beetje op neer, dat als je iets cools doet, je scenepoints krijgt, doe je iets wat niet cool is, dan krijg je ze niet, luister je een hippe band, krijg je scenepoints, is de band heel erg 2009, dan verlies je scenepoints

Tja, misschien een beetje abra kadabra als de term je onbekend is, maar is positief bedoeld
Ja, goed, op zich verwachtte ik wel zoiets, maar ik kende de term inderdaad niet.

hell yeah, donderdag etentje met die studententoneelvereniging in Eindhoven, op hun kosten! (behalve de drankjes )

En nu ga ik onderhand maar eens aan m'n wervingstekstjes.
Verwijderd
Citaat:
n00bie!

Het is goed met je.
Verwijderd
Mijn allereerste tastbare stukje muziek was 'n vinyl singletje van Creedence Clearwater Revival met op kant A. I Put A Spell On You.

Citaat:
n00bie!

Ja, want Lowlands is vet scene.
Oud 30-08-2010, 14:32
Verwijderd
Mijn eerste CD was S&M van Metallica. Toen was al duidelijk dat ik een zeer verfijnde muzieksmaak zou krijgen.
Oud 30-08-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Mijn allereerste tastbare stukje muziek was 'n vinyl singletje van Creedence Clearwater Revival met op kant A. I Put A Spell On You.
Mijne was een cassettebandje van West Side Story. Je moest hem omdraaien middenin I have a love, precies als Maria die hoge "I have a love and that's all that I need" zingt. Bij de I. Nog steeds als ik dat liedje hoor, verwacht ik half om half dat hij ineens afgebroken wordt.
Oud 30-08-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
avg was goed, maar je moet er nu niet meer aan beginnen. mse is the way to go
Voor het MSE-tijdperk zweerde ik nog bij NOD32.
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ja, goed, op zich verwachtte ik wel zoiets, maar ik kende de term inderdaad niet.
.
http://www.urbandictionary.com/defin...scene%20points

Dit is nog het beste wat internet erover te zeggen heeft, maar als je niet veel punk/hardcore hebt geluisterd, valt er volgens mij totaal geen chocola van te maken
Verwijderd
Citaat:
Docent theater Hahaha, suf, maar dat klinkt beter dan dramadocent. (en ooit heette het nog docerend theatermaker, klonk nog beter, maar ja, subsidie enzo) Ja, heb ik gedaan.
Jammer In Amsterdam weet ik niet wie daar regisseren, vast geen ex-klasgenoten Maar tof!
Gaaf joh al vanaf kleins af aan toneel gespeeld?
Ja hoe grappig om een forumer in je groep te hebben ik heb 2 jaar geleden een jaartje toneel gedaan, maar toen moest ik meedoen aan een musical en ik kan voor geen meter zingen dus dat was niet echt leuk! (en ik ging ook op kamers dus niet zo handig meer)
maar ik mis het wel een beetje en 't is wel goede manier om me beetje uit te leven en ik denk ook wel om beetje over verlegenheid/onzekerheid heen te komen
Oud 30-08-2010, 14:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nod32
Verwijderd
Citaat:
Mijne was een cassettebandje van West Side Story. Je moest hem omdraaien middenin I have a love, precies als Maria die hoge "I have a love and that's all that I need" zingt. Bij de I. Nog steeds als ik dat liedje hoor, verwacht ik half om half dat hij ineens afgebroken wordt.
Ooh dat heb ik ook met een nummer van Uriah Heep; ik heb Salisbury van die band op vinyl en daar zit een tik in. En steeds inderdaad, wat jij zegt, als ik dat nummer hoor op MP3 of CD zit ik op die tik te wachten Héél herkenbaar
Verwijderd
Oh, mijn eerste cassettebandje moet van Bert & Ernie, Kinderen voor Kinderen of Modest Mussorgsky geweest zijn
Oud 30-08-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zweer nog steeds bij NOD32 t/m v2.7
Oud 30-08-2010, 14:38
Martiño
Martiño is offline
Mijn eerste cassetebandje was van Sesamstraat volgensmij.

Mijn moeder was vorige week helemaal verbaasd dat ik nog wist wat een cassetebandje was.
Verwijderd
Citaat:
Mijn eerste CD was S&M van Metallica. Toen was al duidelijk dat ik een zeer verfijnde muzieksmaak zou krijgen.
Ik heb nog steeds gemengde gevoelens bij S&M. Met het instrumentaaltje Call of the Ktulu vind ik het geslaagd uitpakken maar de rest is maar heel erg zo-zo.
Verwijderd
Ik kreeg pas vier jaar geleden een cd-speler!
Oud 30-08-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zweer nog steeds bij NOD32 t/m v2.7
Ik vind v3 ook wel seksie hoor Maar cba om nog te betalen; ik settle wel voor MSE.
Oud 30-08-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Gaaf joh al vanaf kleins af aan toneel gespeeld?
Ja hoe grappig om een forumer in je groep te hebben ik heb 2 jaar geleden een jaartje toneel gedaan, maar toen moest ik meedoen aan een musical en ik kan voor geen meter zingen dus dat was niet echt leuk! (en ik ging ook op kamers dus niet zo handig meer)
maar ik mis het wel een beetje en 't is wel goede manier om me beetje uit te leven en ik denk ook wel om beetje over verlegenheid/onzekerheid heen te komen
Vanaf mijn 9e.
En musicals zijn ook gewoon helemaal niet leuk
Verder is zo'n studententoneelvereniging vooral gewoon leuk en zeker niets om je zenuwachtig over te maken. Het niveau ligt niet heul hoog (hoewel ik denk in Amsterdam wel hoger dan in Eindhoven, maar dat is alleen maar goed) en er wordt niet veel van je verwacht. Het gaat vooral ook veel om het plezier en het bierdrinken naderhand
En toneelspelen is te leren
Oud 30-08-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind v3 ook wel seksie hoor Maar cba om nog te betalen; ik settle wel voor MSE.
Uhuh, maar ik mag het vanuit mijn werk gebruiken en ken de updateinlogcodes uit mijn kop
Verwijderd
Citaat:
http://www.urbandictionary.com/defin...scene%20points

Dit is nog het beste wat internet erover te zeggen heeft, maar als je niet veel punk/hardcore hebt geluisterd, valt er volgens mij totaal geen chocola van te maken
Simpel gezegd: een faux pas maken

Citaat:
Uhuh, maar ik mag het vanuit mijn werk gebruiken en ken de updateinlogcodes uit mijn kop
Aight, dan had ik inderdaad ook nog NOD32 gebruikt
Martiño
Martiño is offline
Wanneer beginnen ze ook alweer in Eindhoven, Minke?
Oud 30-08-2010, 14:41
Verwijderd
Ik had je net genaamzoekt
9 september is de inschrijvavond, de week erna beginnen de eerste lessen. Mijn eerste les begint pas in januari, though
Oud 30-08-2010, 14:43
Verwijderd
Als ik een supermarkt was zou ik in juli al pepernoten gaan verkopen, alleen om de mensen op de kast te jagen die zich daar ieder jaar weer zo vreselijk over opwinden
Oud 30-08-2010, 14:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had je net genaamzoekt
9 september is de inschrijvavond, de week erna beginnen de eerste lessen. Mijn eerste les begint pas in januari, though
Hmja, want het ziet er (helaas) niet naar uit dat mijn toneelgroep nog een kleine productie gaat doen, en als het geen productie is die heel lang duurt qua repeteren enzo, wil ik eigenlijk toch wel iets doen voor een avond in de week ofzo. Ik zal eens op de site kijken.
Verwijderd
Ja, maar het sláát ook echt helemaal nergens op dat die nu al verkocht worden!
Verwijderd
Citaat:
Als ik een supermarkt was zou ik in juli al pepernoten gaan verkopen, alleen om de mensen op de kast te jagen die zich daar ieder jaar weer zo vreselijk over opwinden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten