Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want daar regisseer ik! Dus dan kan je bij mij in de groep komen! (ik heb het gestudeerd ja ![]() Martiño naamzoek; de inschrijfavond is 9 september, ik herinner je er nog even aan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb bepaalde medicijnen geslikt waar ik eerst echt kilo's van af viel en toen bij andere medicijnen weer kilo's aan kwam en daartussen ook nog gestart met anticonceptie dus toen heb ik zoveel verschillends gekocht dat het niet echt leuk meer was. En nu bewaar ik het maar voor de zekerheid. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nee, helaas niet in Eindhoven maar in Amsterdam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jammer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja, lastig uit te leggen, komt er een beetje op neer, dat als je iets cools doet, je scenepoints krijgt, doe je iets wat niet cool is, dan krijg je ze niet, luister je een hippe band, krijg je scenepoints, is de band heel erg 2009, dan verlies je scenepoints ![]() Tja, misschien een beetje abra kadabra als de term je onbekend is, maar is positief bedoeld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hell yeah, donderdag etentje met die studententoneelvereniging in Eindhoven, op hun kosten! (behalve de drankjes ![]() En nu ga ik onderhand maar eens aan m'n wervingstekstjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is nog het beste wat internet erover te zeggen heeft, maar als je niet veel punk/hardcore hebt geluisterd, valt er volgens mij totaal geen chocola van te maken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja hoe grappig om een forumer in je groep te hebben ![]() maar ik mis het wel een beetje en 't is wel goede manier om me beetje uit te leven en ik denk ook wel om beetje over verlegenheid/onzekerheid heen te komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En musicals zijn ook gewoon helemaal niet leuk ![]() Verder is zo'n studententoneelvereniging vooral gewoon leuk en zeker niets om je zenuwachtig over te maken. Het niveau ligt niet heul hoog (hoewel ik denk in Amsterdam wel hoger dan in Eindhoven, maar dat is alleen maar goed) en er wordt niet veel van je verwacht. Het gaat vooral ook veel om het plezier en het bierdrinken naderhand ![]() En toneelspelen is te leren ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|