Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-08-2010 om 22:36. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Commando hier
Het valt me toch wat zwaar, zo in God geloven terwijl ik voorheen een boytoy was voor jan-alleman.. Ik zoek dan nu ook iemand die me kan vertellen hoe ik kan zijn zoals ik wil zijn. Blonde stoot het liefst. Waargaanwetochheenvraagteken@heeft-alles-wel-zin.nl |
![]() |
|
Theaterfreakje zoekt mensen om gezellig mee naar festivals te gaan en de betere biercafés mee te bezoeken. Is soms wat eigenwijs maar wel voor rede vatbaar, zeker na wat Tripels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoi ik ben Etmakas en wil een meisje, gewoon een meisje. Of een vrouw, want 20 is de maximale leeftijd. Nuchterheid en enig gevoel voor tragiek en Weltscherz verenigd in één persoon zijn een dikke plus. Het is fijn als jij de eerste stappen onderneemt, want ik ben nog wat verlegen. PM je me? |
![]() |
|
Hitsige brunette zoekt man die haar kan afkoelen. Ziet al drama genoeg tijdens het werk en hoeft dat dus niet thuis. Moet van wijn houden, kennis van speciaalbieren hebben, stil zijn als er naar ER wordt gekeken. Als je lichttechnicus bent heb je een pre. Een assesment door de wwwww maakt deel uit van de selectieprocedure.
He verdorie Sarah! Edit: Lieve blondine zoekt man om spannende doktertje mee te spelen. Heb jij lang blond haar en wil je weten wat er onder mijn labjas zit? Laat dan snel iets weten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|