Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2010, 22:08
Verwijderd
ik was pissig en dit hielp niet echt mee daarom maar ik ga nu braaf mijn wolvengraf in /zombiewolf
Advertentie
Oud 30-08-2010, 22:09
Verwijderd
Dankje sann ik zie het.
Wie maakt nu de stemlijsten definitief, want uh nu zijn er verschillende die het maken, en raak ik door de war
Oud 30-08-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Dankje sann ik zie het.
Wie maakt nu de stemlijsten definitief, want uh nu zijn er verschillende die het maken, en raak ik door de war
Ik maak ze wel, ik heb alleen donderdagavond, vrijdag en zaterdag een vervanger nodig want dan moet ik weerwolfspellen met mobiel internet.
Oud 30-08-2010, 22:55
Sherlock
Sherlock is offline
Lolz er bestaat mogelijk geen betere uitslag
Oud 30-08-2010, 23:38
Wammus
Wammus is offline
Mijn god wat een lading posts om door te werken. En dat al na ronde 1. Maar goed daar gaan we dan.

Ten eerste is het natuurlijk een zeer goede zaak dat we na ronde 1 al een weerwolf kwijt zijn. Uit de stemlijsten valt helaas niet veel op te maken maar misschien dat ie later nog van pas komt. Ik denk dat er in ieder geval 1 wolf onder Dott staat en dat de ander veilig staat. Dit kan onder Rode Panda zijn maar het kan ook prima een van de losse stemmers zijn.

Het is me opgevallen dat Mr Mark hier zegt een foutje te maken omtrent zijn stem. Hij is een nieuweling dus het kan echt een fout zijn maar het kan ook prima zo zijn dat hij doet alsof en erop vertrouwd dat wij het hem wel vergeven. Ook zie ik hier Sann die mensen mee wil krijgen op Dott om de stemlijsten interessanter te maken en gelijk eronder Sherlok die hierin mee gaat. Dit kan een poging zijn om gelijkspel uit te lokken hetgeen plausibel is omdat Rode Panda weerwolf bleek te zijn. Absinthe zegt vlak daaronder weer dat het Queasy was die dit wilde wat niet waar is want het was Sann die dit wilde. Ook vind ik het opvallend dat ze zegt dat ze vergeten is te stemmen. Ze is een ervaren speler dus ik heb er moeite mee om dit te geloven. Ook QQX999 valt op omdat hij vlak erna op Dott stemt zonder hier verder een reden voor op te geven. Sann switcht hier uiteindelijk naar Dott wat ik vreemd vind omdat het toen wel al vrij duidelijk was dat Rode Panda opgehangen ging worden.

Het meest verdacht tot nu toe vind ik Absinthe en de Dott stemmers Sherlock, QQX999 en Sann. Het is nu eerst even afwachten wat de wolven doen maar mijn stem gaat hoogstwaarschijnlijk naar een van hun de volgende ronde.
Oud 30-08-2010, 23:57
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Mijn god wat een lading posts om door te werken. En dat al na ronde 1. Maar goed daar gaan we dan.

Ten eerste is het natuurlijk een zeer goede zaak dat we na ronde 1 al een weerwolf kwijt zijn. Uit de stemlijsten valt helaas niet veel op te maken maar misschien dat ie later nog van pas komt. Ik denk dat er in ieder geval 1 wolf onder Dott staat en dat de ander veilig staat. Dit kan onder Rode Panda zijn maar het kan ook prima een van de losse stemmers zijn.

Het is me opgevallen dat Mr Mark hier zegt een foutje te maken omtrent zijn stem. Hij is een nieuweling dus het kan echt een fout zijn maar het kan ook prima zo zijn dat hij doet alsof en erop vertrouwd dat wij het hem wel vergeven. Ook zie ik hier Sann die mensen mee wil krijgen op Dott om de stemlijsten interessanter te maken en gelijk eronder Sherlok die hierin mee gaat. Dit kan een poging zijn om gelijkspel uit te lokken hetgeen plausibel is omdat Rode Panda weerwolf bleek te zijn. Absinthe zegt vlak daaronder weer dat het Queasy was die dit wilde wat niet waar is want het was Sann die dit wilde. Ook vind ik het opvallend dat ze zegt dat ze vergeten is te stemmen. Ze is een ervaren speler dus ik heb er moeite mee om dit te geloven. Ook QQX999 valt op omdat hij vlak erna op Dott stemt zonder hier verder een reden voor op te geven. Sann switcht hier uiteindelijk naar Dott wat ik vreemd vind omdat het toen wel al vrij duidelijk was dat Rode Panda opgehangen ging worden.

Het meest verdacht tot nu toe vind ik Absinthe en de Dott stemmers Sherlock, QQX999 en Sann. Het is nu eerst even afwachten wat de wolven doen maar mijn stem gaat hoogstwaarschijnlijk naar een van hun de volgende ronde.

Leuk en aardig allemaal maar als je goed nadenkt is de stemmen gelijktrekken alleen maar eficient voor het spel.

Aangezien als de stemmen gelijk zijn en het wordt ook gelijkspel kun je ongeveer voor 90% zeggen dat de personen wiens stemmen eigenlijk nutteloos zijn (enige persoon die onder iemand staat) mogelijk wolf zijn.

Want laten we eerlijk zijn de mensen die dat doen vind ik in het algemeen verdacht omdat je zo onzichtbaar blijf op de lijstjes (mits het niet te vaak voorkomt) En aangezien ik alleen zou schapen als ik naar RP zou gaan was Dott gewoon de beste optie.

Wat Absinthe deed was natuurlijk wel weer verdacht want ''vergeten te stemmen'' kan heel goed als wolfsmaskering dienen voor als het een gelijkspel zou worden.

Laatst gewijzigd op 31-08-2010 om 00:03.
Oud 30-08-2010, 23:58
Verwijderd
Dat was ik hoor (vergeten te stemmen)
En niet dat ik mezelf daar nu graag verdacht mee ga maken natuurlijk, ik zou het ook een behoorlijk domme wolventactiek vinden want je zet jezelf ermee in de schijnwerpers, maar goed.
Oud 31-08-2010, 00:05
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
En niet dat ik mezelf daar nu graag verdacht mee ga maken natuurlijk, ik zou het ook een behoorlijk domme wolventactiek vinden want je zet jezelf ermee in de schijnwerpers, maar goed.
My bad.

Alsnog zeker in de eerste ronde zal het vergeten worden. Omdat het elk spel wel eens een paar mensen gebeurt. Als RP voor staat in stemmen en het alsnog gelijkspel wordt ben je het hele spel verdacht.
Oud 31-08-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
My bad.

Alsnog zeker in de eerste ronde zal het vergeten worden. Omdat het elk spel wel eens een paar mensen gebeurt. Als RP voor staat in stemmen en het alsnog gelijkspel wordt ben je het hele spel verdacht.
En nu? Nu is het dat niet en geef ik het eerlijk aan en ben ik ook verdacht?
Oud 31-08-2010, 01:03
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
En nu? Nu is het dat niet en geef ik het eerlijk aan en ben ik ook verdacht?
Aan ''eerlijk aangeven'' heb ik niet zoveel in dit spel
Oud 31-08-2010, 08:39
Verwijderd
Dat snap ik. Maar met een uitslag als deze (de verwachte uitslag, gezien het stemlijstje) zou ik er bijzonder weinig aan hebben om mezelf zo in de schijnwerpers te zetten en te doen alsof ik vergeten ben te stemmen. Het zou immers veel minder opvallen als ik niks had gezegd, niemand zou zich dan achter de oren krabben, want de uitslag was toch hetzelfde.
Oud 31-08-2010, 08:46
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mooie uitslag

Citaat:
Ja dat kan inderdaad altijd, maargoed dan kun je dus nooit naar de stemlijsten kijken, en je moet iets. Ik vraag me altijd sterk af of een heks/verrader echt loopt te fucken de 1e ronde
Ik ben wel een aantal keer heks geweest en ik stemde nooit op wie ik zei te stemmen.
Oud 31-08-2010, 09:23
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Zoals ik eerder al zei, ik denk niet dat ik als absolute nieuwkomer een hele goede kijk op de zaak heb , daarom houd ik mijn gedachten liever voor mezelf. Kom er steeds meer achter dat dat bijna nog een dommere tactiek is dan idiote theoriën posten die nergens over gaan . Verder vind ik het best gek dat het verdacht is als je in de eerste ronde geen duidelijke reden geeft waarom op je op iemand stemt. Ik had geen idee en besloot het 2e rijtje op te luisteren met mijn naam .

Archont houd ik voor mezelf het meest in de gaten, ik kon me totaal niet vinden in wat hij allemaal zei, die post waarin hij zegt dat we niets hebben aan een gelijk spel is ook op te vatten als een 'ga maar weg bij RP'.

Ook Queasy en later Sann die switcht naar Dott vond ik verdacht posten, achteraf gezien.
gelukkig is het niet gelukt om meer mensen mee te krijgen naar Dott iig.

Word er verder eerlijk gezegd nog niet heel wijs uit, ik ga alles nog eens een paar keer lezen, wie weet vind ik iets .
Oud 31-08-2010, 11:08
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Leuk en aardig allemaal maar als je goed nadenkt is de stemmen gelijktrekken alleen maar eficient voor het spel.

Aangezien als de stemmen gelijk zijn en het wordt ook gelijkspel kun je ongeveer voor 90% zeggen dat de personen wiens stemmen eigenlijk nutteloos zijn (enige persoon die onder iemand staat) mogelijk wolf zijn.

Want laten we eerlijk zijn de mensen die dat doen vind ik in het algemeen verdacht omdat je zo onzichtbaar blijf op de lijstjes (mits het niet te vaak voorkomt) En aangezien ik alleen zou schapen als ik naar RP zou gaan was Dott gewoon de beste optie.

Wat Absinthe deed was natuurlijk wel weer verdacht want ''vergeten te stemmen'' kan heel goed als wolfsmaskering dienen voor als het een gelijkspel zou worden.
Je redenatie klopt van geen kant omdat is gebleken dat Rode Panda weerwolf was. Ik kan in dit geval maar een reden bedenken waarom mensen gelijkspel zouden willen en dat is het beschermen van de weerwolf. Immers, als het gelijkspel wordt krijgen de wolven de keuze wie van de 2 wordt opgehangen en de wolven gaan natuurlijk niet hun medewolf ophangen (tenzij hetgelijkspel wordt tussen 2 wolven).

Het is nog te vroeg om echte conclusies te trekken maar ik blijf voorlopig bij mijn eerste gedachte.
Oud 31-08-2010, 11:16
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Volgens mij zegt het nog helemaal niet zoveel dat er mensen op Dott stemmen. Want stemmen van de wolven tellen toch niet mee dus is het aannemelijker om te zeggen dat ze op RP stemmen. Dan lijkt het heel snel dat RP opgehangen gaat worden maar toch wekt dat sympathie voor hem dus gaan er mensen op Dott stemmen (Sann).
Dan lijkt het alsof het gelijk is maar toch heeft Dott meer echte stemmen.
Het is dan juist niet slim om als wolf zijnde te zeggen dat je op Dott gaat stemmen.
Oud 31-08-2010, 11:17
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je redenatie klopt van geen kant omdat is gebleken dat Rode Panda weerwolf was. Ik kan in dit geval maar een reden bedenken waarom mensen gelijkspel zouden willen en dat is het beschermen van de weerwolf. Immers, als het gelijkspel wordt krijgen de wolven de keuze wie van de 2 wordt opgehangen en de wolven gaan natuurlijk niet hun medewolf ophangen (tenzij hetgelijkspel wordt tussen 2 wolven).

Het is nog te vroeg om echte conclusies te trekken maar ik blijf voorlopig bij mijn eerste gedachte.
Tuurlijk is dat zo maar hoe groot is de kans dat in de eerste ''random'' ronde er direct 1 wolf tussen de 2 personen zit die de kans hebben om gehangen te worden?

En ik blijf bij mijn punt dat het later in het spel ontzettend handig is om de eerste ronde 2 personen dicht bij elkaar te hebben met stemmen.

Want als er eenmaal meer mensen er uit zijn (dus functie bekend) kun je makkelijker de wolven uit de lijstjes halen.
Oud 31-08-2010, 11:27
Verwijderd
Mooi, de eerste wolf is weg . Op naar de volgende.

Maar eerst een paar zaken die mij opvielen:

Citaat:
Als bijna iedereen op rode panda stemt, worden we nog niks wijzer uit de stemlijsten.
Rare switch. Zeker van diegene die als eerste op RP heeft gestemd en meteen als eerste aangeeft te moeten wisselen. Zou het een tactiek zijn geweest om op RP te stemmen en zodoende als medewolf minder verdacht te worden? Maar heeft ze zich kapot geschrokken toen ik meteen ook op hem ging staan alsmede LL. Een eerste foutje van de wolven? Het zou kunnen, ik hou queasy in de gaten.

Citaat:
Ben het wel eens met Queasy, zeker met alle personen die nu 1 stem hebben en de rest op RP hebben we hier later in het spel vrij weinig aan.

RP heeft nu 6 stemmen, Dott twee, verder een hele zooi mensen 1. Ik ben eventueel wel bereid te switchen naar Dott om de lijstjes wat interessanter te maken.
En meteen ná Queasy doet sann er nog een schepje bovenop. Ze wil zelfs met een aantal personen naar 1 duidelijke ander slachtoffer toe: Dott.
Enkel blijft het wel dat sann pas als 4e op RP stemde en zodoende zou dit een rare actie zijn van een wolf.

Citaat:
Ik stem op Dott gewoon omdat het dan wat interessanter wordt.
Dan hebben we nog Sherlock, die voor mij verdachter is omdat hij nog niet gestemd had en ineens ook op Dott wilde gaan staan. Met een diepgaande analyse dat het dan interessanter wordt.

Maargoed dit zijn slechts aanknopingspunten waarin we nog niet al teveel info hebben en toch nog de eetronde moeten afwachten.

Citaat:
Ik stem op Rode Panda omdat ik het ook niet zo heb op zijn manier van spelen (irritant) en Sherlock houd ik in de gaten, omdat die het 'interessanter' wil maken, terwijl er met zoveel verdeeldheid én in de eerste ronde bijzonder weinig zal zijn af te leiden van gelijkspel. Queasy ook trouwens.
Dit blijf ik een rare post vinden aangezien Absinthe hierin wél sherlock en Queasy noemt maar niet sann.

edit1: oh en timveen mag van mij meteen worden opgehangen. Dacht al dat het niets zou worden.
Oud 31-08-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Archont houd ik voor mezelf het meest in de gaten, ik kon me totaal niet vinden in wat hij allemaal zei, die post waarin hij zegt dat we niets hebben aan een gelijk spel is ook op te vatten als een 'ga maar weg bij RP'.
Dus ik zeg dat we niet allemaal naar Dott moeten gaan omdat we niks hebben aan een gelijkspel : want dat maakt het voor de wolven makkelijker.

Dan zeg ik toch juist dat je wel op Rode Panda moet bljiven staan.

Rare redenatie en ''aanval'' op mij aangezien ik aanstuurde dat Rode Panda eruit ging. Als je ergens mee wilt komen omdat je mij een bedreiging vindt voor de wolven of andere slechte spelers kom dan wel met een beetje steekhoudende argumenten. In plaats van dit loos gebrabbel in de lucht.
Oud 31-08-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:

Deze post te hebben gelezen en kijkend naar mijn post. Ben ik het grotendeels eens met deze theorie

Dit zjin ook mijn verdachten. Enkel moeten we ook even kijken wat we met die timveen gaan doen?
Oud 31-08-2010, 11:45
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Dus ik zeg dat we niet allemaal naar Dott moeten gaan omdat we niks hebben aan een gelijkspel : want dat maakt het voor de wolven makkelijker.

Dan zeg ik toch juist dat je wel op Rode Panda moet bljiven staan.

Rare redenatie en ''aanval'' op mij aangezien ik aanstuurde dat Rode Panda eruit ging. Als je ergens mee wilt komen omdat je mij een bedreiging vindt voor de wolven of andere slechte spelers kom dan wel met een beetje steekhoudende argumenten. In plaats van dit loos gebrabbel in de lucht.
Je zei niet dat we niet allemaal naar Dott moesten gaan. Je kan het dan op meerdere manieren interpreteren hè (:. Steekhoudende argumenten over wie er wolven zijn of niet kan niemand nu nog geven, je kan hoogstens de stemreden en dingen die de mensen hier neerkalken verdacht vinden, over één luttele ronde gezien kan ik daar niet zoveel mee.
Oud 31-08-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Je zei niet dat we niet allemaal naar Dott moesten gaan. Je kan het dan op meerdere manieren interpreteren hè (:. Steekhoudende argumenten over wie er wolven zijn of niet kan niemand nu nog geven, je kan hoogstens de stemreden en dingen die de mensen hier neerkalken verdacht vinden, over één luttele ronde gezien kan ik daar niet zoveel mee.
Wat denk je dan dat ik bedoel? Ik stem op Rode Panda, geef zelfs vóór het spel nog aan dat ik wil dat hij eruit ga doordat hij een zinloze speler is.
En nu maak je nog een raardere opmerking. Je verwijt mij ervan dat ik niet iedereen ga overtuigen dat ze op Rode Panda moeten stemmen. En dat je zegt dat ik daarbij mensen moest tegenhouden dat ze niet naar Dott moesten gaan? Ik heb toch duidelijk gezegd dat een gelijkspel zinloos is in de 1e ronde als die vantevoren duidelijk wordt.

Dus eerst probeer je mij aan te vallen door te zeggen dat ik op Rode Panda heb gestemd en de mensne niet tegenhoudt om naar Dott te gaan. Terwijl ik daarvoor wel een reden heb gegeven om dit niet met zijn allen te doen. En hij is wolf dus heb ik de goede keuze gemaakt.

En nu ga je oo nog is zeggen dat je geen redne hebt om mensen verdacht te maken. Terwijl je mij wel probeert verdacht te maken? Maar zonder enige onderbouwing alleen met rare bewoordingen en nutteloze argumentatie.

Ben is duidelijk knul want dit slaat nergens op. Ben ik nu echt zo'n bedreiging voor jou en je medewolfjes/slechterikken?
Oud 31-08-2010, 12:06
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Wat denk je dan dat ik bedoel? Ik stem op Rode Panda, geef zelfs vóór het spel nog aan dat ik wil dat hij eruit ga doordat hij een zinloze speler is.
En nu maak je nog een raardere opmerking. Je verwijt mij ervan dat ik niet iedereen ga overtuigen dat ze op Rode Panda moeten stemmen. En dat je zegt dat ik daarbij mensen moest tegenhouden dat ze niet naar Dott moesten gaan? Ik heb toch duidelijk gezegd dat een gelijkspel zinloos is in de 1e ronde als die vantevoren duidelijk wordt.

Dus eerst probeer je mij aan te vallen door te zeggen dat ik op Rode Panda heb gestemd en de mensne niet tegenhoudt om naar Dott te gaan. Terwijl ik daarvoor wel een reden heb gegeven om dit niet met zijn allen te doen. En hij is wolf dus heb ik de goede keuze gemaakt.

En nu ga je oo nog is zeggen dat je geen redne hebt om mensen verdacht te maken. Terwijl je mij wel probeert verdacht te maken? Maar zonder enige onderbouwing alleen met rare bewoordingen en nutteloze argumentatie.

Ben is duidelijk knul want dit slaat nergens op. Ben ik nu echt zo'n bedreiging voor jou en je medewolfjes/slechterikken?
Knul zal wat duidelijker zijn dan .

Ik verwijt je helemaal niets, ik werd op de gedachte gebracht door iemand die zei dat medelijden wekken voor een persoon ook een tactiek kan zijn, en je redenatie om rode panda te stemmen is natuurlijk een belachelijke geweest, die toevallig goed uitpakte. Als er één manier is om door op iemand te stemmen medelijden te wekken voor die persoon dan is het die manier die jij gebruikt hebt. Blind stemmen op 1 gast omdat je die gewoon niet in het spel wil zien.

Dat je daarna nog iets zei dat we niets hadden aan een gelijk spel hadden vatte ik op als een verkapt argument om meer mensen naar Dott te krijgen. Zal ik fout opgevat hebben ^^, is ook niet zo boeiend, het levert me leuke samenvattingen op van wat ik allemaal vind door jou .
Oud 31-08-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Knul zal wat duidelijker zijn dan .

Ik verwijt je helemaal niets, ik werd op de gedachte gebracht door iemand die zei dat medelijden wekken voor een persoon ook een tactiek kan zijn, en je redenatie om rode panda te stemmen is natuurlijk een belachelijke geweest, die toevallig goed uitpakte. Als er één manier is om door op iemand te stemmen medelijden te wekken voor die persoon dan is het die manier die jij gebruikt hebt. Blind stemmen op 1 gast omdat je die gewoon niet in het spel wil zien.

Dat je daarna nog iets zei dat we niets hadden aan een gelijk spel hadden vatte ik op als een verkapt argument om meer mensen naar Dott te krijgen. Zal ik fout opgevat hebben ^^, is ook niet zo boeiend, het levert me leuke samenvattingen op van wat ik allemaal vind door jou .
Hoezo is dat een belachelijke reden geweest? Wat is een goede reden dan om iemand de eerste ronde eruit te stemmen? Beter iemand eruit stemmen waarin je toch niks hebt in het spel dan ''random.org'' wat 9 vna de 10 keer toch niet gebeurd.

En sympathie wekken had toevallig ik gezegd tegenover Absinthe door de '''' smiley. In de eerste ronde en in het weerwolfspel hebben de meeste niet zo gauw sympathie als ze zelf maar niet worden opgehangen.

Ik vind het wel boeiend als je mij probeert te beschuldigen van dingen die niet aan de orde zijn geweest. En dan achteraf dit aanhalen met 'tja het is niet boeiend'' vind ik hoogst verdacht. Jij gaat eerst proberen een aanval op mij te richten en daarna zie je dat het zinloos is en neem je je woorden terug. Opmerkelijk.

En tja wat je van mij vind in het weerwolfspel moet je zelf weten
Oud 31-08-2010, 16:55
Verwijderd
Pfff, nou. Ehm. Persoonlijk vind ik de enige reden waarom ik verdacht zou kunnen zijn het feit dat ik gisteren sann niet noemde als verdachte. Ik kan je zeggen dat die nu echt wel op m'n lijstje staat en dat mij gisteren om de een of andere stomme reden alleen het gedrag/de keuze van Sherlock en Queasy opvielen. Ik ben nu vooral bezig met mezelf verdedigen i.p.v. met echt plausibele theorieën bedenken, en dat vind ik wel jammer. Dat ik sanns switch over het hoofd zag, is natuurlijk stom in een wwspel, en je kunt het geloven of niet, maar dat is de enige reden.
Dat ik ben vergeten te stemmen en dat ná de (n.a.v. het stemlijstje verwachte) uitslag gemeld heb kan ik absoluut geen verdacht gedrag noemen. Daarom staat Sherlock hoog op mijn lijstje, ook omdat hij op Dott stemde én omdat hij mensen bij RP weg probeerde te houden. Sann staat er dus op, Queasy nog steeds omdat ik mijn theorie van gisteren nog steeds wel mogelijk vind (maar zij komt nu wat lager te staan omdat ze wél bij RP staat en het geen gelijkspel is geworden) en verder vertrouw ik Archont ook echt voor geen meter meer. Hij grijpt echt iedere stomme reden aan om mij verdacht te vinden, wint het vertrouwen van veel spelers door ze gelijk te geven en (en dit is een argument waar alleen ikzelf iets aan heb, daar ben ik me van bewust, maar toch) ik vind hem een goede speler die het vaak bij het rechte eind heeft. Dat heeft ie nu wat mijn rol betreft niet (weet alleen ik) en daarmee wordt hij dus verdacht, want hij wijst een onschuldig persoon aan. (en kan overtuigend betogen, dus genoeg die er met hem mee gaan, helaas).

Sherlock
Archont
Sann
Queasy
dus.
Oud 31-08-2010, 16:57
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
knip
Interessant.

Ik houd mijn beginnerstheorietjes trouwens wel voor mezelf. Hehe.
Oud 31-08-2010, 16:58
Verwijderd
Jezus, wat moet ik nou weer met zo'n reactie? Interessant als in; je zegt goede dingen of als in; je wordt alleen maar verdachter? En waarom houd je je theorietjes voor jezelf? Het is zegmaar een teamspel
Oud 31-08-2010, 17:00
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Jezus, wat moet ik nou weer met zo'n reactie? Interessant als in; je zegt goede dingen of als in; je wordt alleen maar verdachter? En waarom houd je je theorietjes voor jezelf? Het is zegmaar een teamspel
Interessant als in: je zegt goede dingen.

Oke, oke, ik ben gewoon theorieloos.
Oud 31-08-2010, 17:02
Verwijderd
Ok, gelukkig. Tenzij je aan de slechte kant staat natuurlijk.
Oud 31-08-2010, 17:03
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Ok, gelukkig. Tenzij je aan de slechte kant staat natuurlijk.
Daar mag ik helaas niets over zeggen had ik begrepen?
Ik ben zo onschuldig als 't maar kan hoor.
Oud 31-08-2010, 17:08
Verwijderd
Absinthe, ik heb enkel de zaken genoteerd die mij opvielen. Het lijkt mij ook stug dat jij persé mensen weer terug op RP wilde zetten terwijl hij wolf is en dan jij slecht.
Het zou wel een mooie staaltje slechterikkentactiek zijn

Enkel viel mij dit voor de uitslag op van sherlock en queasy die reactie van jou. Die ik overdreven en niet logisch vond. Waarom niet proberne meer info eruit te halen en dat wilde jij niet.

Daarnaast heb ik het ook over het hoofd gezien anders had ik het gisteren wel gevraagd dat jij sann hebt overgeslagen. Bij deze hou ik je dus wel in de gaten maar ben jij niet mijn ''hoofdverdachte''.

Bovenaan mijn lijstje staat Sherlock. Maar als er mensen vinden dat die timveen eruit gegooid moet worden omdat we nog niet genoeg argumenten voor andere spelers hebben kan ik mij daar ook in vinden. Want een speler die niet eens meedoet heb je niks aan.
Daarnaast vind ik de beschuldiging van QQX999 naar mijn kant toe ook nergens op slaan. Het kwam op mij over mij op een of andere manier verdacht te maken en mij zo proberen uit te schakelen omdat hij het gevoel heeft dit niet op een andere manier te kunnen.

En Sudoku, probeer je theorieen maar te posten. Maar met post als ''ik ben zo onschuldig als wat'' gaan mijn nekharen overeind staan en krijg ik de neiging om je meteen verdacht te vinden. Dus lees alles door en schrijf gewoon op wat je opvalt. Er zijn genoeg nieuwelingen die goede posts maken.
Oud 31-08-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Absinthe, ik heb enkel de zaken genoteerd die mij opvielen. Het lijkt mij ook stug dat jij persé mensen weer terug op RP wilde zetten terwijl hij wolf is en dan jij slecht.
Het zou wel een mooie staaltje slechterikkentactiek zijn

Enkel viel mij dit voor de uitslag op van sherlock en queasy die reactie van jou. Die ik overdreven en niet logisch vond. Waarom niet proberne meer info eruit te halen en dat wilde jij niet.

Daarnaast heb ik het ook over het hoofd gezien anders had ik het gisteren wel gevraagd dat jij sann hebt overgeslagen. Bij deze hou ik je dus wel in de gaten maar ben jij niet mijn ''hoofdverdachte''.

Bovenaan mijn lijstje staat Sherlock. Maar als er mensen vinden dat die timveen eruit gegooid moet worden omdat we nog niet genoeg argumenten voor andere spelers hebben kan ik mij daar ook in vinden. Want een speler die niet eens meedoet heb je niks aan.

Ik maakte uit een vorige post van je op van wel, maar goed.

En nou ja, anyway, ik heb mijn zegje gedaan wat betreft sann. Dat was gewoon stom.

Wat het nu wel weer ingewikkeld maakt, is dat we dezelfde hoofdverdachte hebben.

Overigens vind ik dit ook best wel weer een ouderwets stukje Archonts' sympathie winnen bij een nieuwe speler :

Citaat:
En Sudoku, probeer je theorieen maar te posten. Maar met post als ''ik ben zo onschuldig als wat'' gaan mijn nekharen overeind staan en krijg ik de neiging om je meteen verdacht te vinden. Dus lees alles door en schrijf gewoon op wat je opvalt.
Oud 31-08-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ik maakte uit een vorige post van je op van wel, maar goed.

En nou ja, anyway, ik heb mijn zegje gedaan wat betreft sann. Dat was gewoon stom.

Wat het nu wel weer ingewikkeld maakt, is dat we dezelfde hoofdverdachte hebben.

Overigens vind ik dit ook best wel weer een ouderwets stukje Archonts' sympathie winnen bij een nieuwe speler :
Nou dan moet je maar een nieuwe hoofdverdachte zoeken

Neehoor, hoe meer ze posten hoe meer ze vertellen over hun rol of functie hoe sneller ze verdacht of niet verdacht kunnen worden. Ik heb hier geen glazen bol dus als een speler niks verteld of post heb ik er niks aan.
Oud 31-08-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Nou dan moet je maar een nieuwe hoofdverdachte zoeken

Neehoor, hoe meer ze posten hoe meer ze vertellen over hun rol of functie hoe sneller ze verdacht of niet verdacht kunnen worden. Ik heb hier geen glazen bol dus als een speler niks verteld of post heb ik er niks aan.
Hm, jij was m'n nummer twee hoor
Nee, ik blijf voorlopig bij Sherlock.

Dat klopt, maar je zegt het zo lief en 'betrouwbaar' tegen d'r

Oh ja, en wat ik ook nog wou zeggen; over het mooie staaltje slechterikentactiek; dat zou natuurlijk veel te riskant zijn met een spel met maar drie wolven, om in de eerste ronde gelijk (en niet als initiatiefnemer, maar wel als doorzetter) je medewolf eruit te knikkeren. Dus nee, dat is het niet.
Oud 31-08-2010, 17:58
Spelleider
Spelleider is offline
Even een kleine mededeling, het is niet de bedoelling dat wanneer je dood bent nog mee te praten verder, ik hoop hierbij jullie begrip. Je mag best posten "oh wat jammer dat ik er uit lig, maar anderen, veel succes!" maar daar houd het ook bij op.
Oud 31-08-2010, 17:58
Verwijderd
Dat is algemeen bekend (dat zou het althans moeten zijn)
Oud 31-08-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Hm, jij was m'n nummer twee hoor
Nee, ik blijf voorlopig bij Sherlock.

Dat klopt, maar je zegt het zo lief en 'betrouwbaar' tegen d'r

Oh ja, en wat ik ook nog wou zeggen; over het mooie staaltje slechterikentactiek; dat zou natuurlijk veel te riskant zijn met een spel met maar drie wolven, om in de eerste ronde gelijk (en niet als initiatiefnemer, maar wel als doorzetter) je medewolf eruit te knikkeren. Dus nee, dat is het niet.
En wat vond je van Wammus zijn post? Stonden ook een aantal goede stukken in.

Ik ben nu eenmaal lief, dat weet je toch

Klopt, daarom vond ik het ook nogal onwaarschijnlijk.
Oud 31-08-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
En wat vond je van Wammus zijn post? Stonden ook een aantal goede stukken in.

Ik ben nu eenmaal lief, dat weet je toch

Klopt, daarom vond ik het ook nogal onwaarschijnlijk.
Wammus' post vind ik zeker goede stukken bevatten. Ik was er inderdaad nog niet erg op ingegaan, maar los van zijn verdenking op mij en zijn opmerking dat een ervaren speler als ik niet zou vergeten te stemmen die ik echt volslagen onzinnig vind, vind ik dat er absoluut wat te zeggen is voor zijn argumenten bij Sherlock en sann. QQCYdinges (sorry) was me nog niet zo opgevallen trouwens, maar daar zegt ie wel wat. Met dat hij ineens zonder reden op Dott ging stemmen.
Om de een of andere reden vind ik Wammus totaal niet verdacht overkomen en jou wel, terwijl jullie op veel vlakken hetzelfde denken. Hm.

Mja, en Queasy.... blijf ik toch ook een beetje bij, ze staat alleen in het goede rijtje (en jij ook trouwens). Maar het leek er een beetje op dat ze schrok van de hoeveelheid stemmen die ineens naar RP gingen, ofzo. Zij stemde als eerste, als eerste in het spel, ik tel jouw post vóór het spel even niet mee. En dat is wat wolven vaak doen, semi-random op een medewolf in de eerste ronde. Niet verwachtende dat er vervolgens meer met haar mee zouden gaan...

Dat weet ik ja Maar in het weerwolfspel niet, dat weet ik ook. In elk geval niet zonder reden.

Mooi.
Oud 31-08-2010, 18:25
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:

Dat is inderdaad helemaal niet slecht gevonden!
Sherlock, QQX999 en Sann staan nu op mijn verdachtenlijstje.

Ik ben heel benieuwd wat de wolven besluiten te doen.
Oud 31-08-2010, 18:54
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Mja, en Queasy.... blijf ik toch ook een beetje bij, ze staat alleen in het goede rijtje (en jij ook trouwens). Maar het leek er een beetje op dat ze schrok van de hoeveelheid stemmen die ineens naar RP gingen, ofzo.
Hier ben ik het mee eens. Het lijkt inderdaad alsof ze niet had verwacht dat veel mensen op Rode Panda zouden stemmen en met deze post:
Citaat:
Als bijna iedereen op rode panda stemt, worden we nog niks wijzer uit de stemlijsten.
nog mensen wil overhalen om op een ander te stemmen. Samen met Sann en Sherlock, die daarna Dott aanwijzen om op stemmen voor de stemlijstjes.
Wammus heeft ook een punt met wat hij zegt over QQX999.

Verder vind ik de manier waarop Absinthe zich verdedigt ook wel opvallen, wat ik het beste kan uitleggen met deze post:
Citaat:
Met een leuke woordspeling in de volgende post:
Citaat:
Dat snap ik. Maar met een uitslag als deze (de verwachte uitslag, gezien het stemlijstje) zou ik er bijzonder weinig aan hebben om mezelf zo in de schijnwerpers te zetten en te doen alsof ik vergeten ben te stemmen. Het zou immers veel minder opvallen als ik niks had gezegd, niemand zou zich dan achter de oren krabben, want de uitslag was toch hetzelfde.
Oud 31-08-2010, 18:56
Verwijderd
Ik ben nou niet bepaald het type dat van verborgen aanwijzingen geven houdt. Waarom zou ik ook?
Oud 31-08-2010, 19:04
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ik ben nou niet bepaald het type dat van verborgen aanwijzingen geven houdt. Waarom zou ik ook?
Ik bedoelde ook niet dat een aanwijzing was, ik vond het gewoon grappig en moest er om lachen toen ik de posts aan het nalezen was
Maar je manier van reageren valt wel op, maar dat kan ook je manier van posten zijn. Ik vind dat je best defensief reageert. Ik vind je er niet meteen verdacht om, het valt me gewoon op.
Oud 31-08-2010, 19:08
Verwijderd
Ja, nou ja, ik vind het ook raar om er niet op te reageren. En het is dat Severus niet meespeelt, maar er zijn mensen die wél denken dat spelers verborgen aanwijzingen geven. Dus of je er iets mee bedoelde of niet, je post het wel en het is een beetje jammer als mensen daar dingen achter gaan zoeken terwijl ik er echt niets mee bedoel.

En verder moet ik misschien leren mijn mond te houden, want ik heb inderdaad de neiging om overal op in te gaan. maar dat komt omdat mensen gewoon domme en onware dingen zeggen
Oud 31-08-2010, 20:13
Verwijderd
Sorry maar ik was de eerste die zei dat het niet slim was om met zijn allen op RP te gaan staan, en ook een van de eersten die besloot op RP te gaan stemmen. Ik ben daar ook bij gebleven, maar ik concludeerde alleen dat je met zn allen niet op 1 moet gaan staan, daarna facepalmde ik mijzelf omdat mijn opmerking heel makkelijk is voor de wolven. Namelijk kijk: die wil mensen met zich meekrijgen op dott ipv op rode panda. Dus heksjuh en de rest wie het er mee eens is..
Oud 31-08-2010, 20:58
Verwijderd
uitslag? misschien ben ik ongeduldig, maar daarna kan ik dan gaan slapen
Oud 31-08-2010, 21:23
Spelleider
Spelleider is offline
Archont volgde de rasta naar een steegje waar een roestige Chevrolet stond geparkeerd. ‘Sta da car me breda’ zei Daboman terwijl jij een nieuwe joint opstak. Archont ging achter het stuur zitten en luid ronkend kwam de auto in beweging. ‘Waar gaan we naartoe met deze roestbak?’ vroeg Archont. ‘I en I makin a drop 24th street, badman babylon’ anywoordde Daboman. Archont verstond er niet veel van, alleen dat 24th street begreep hij. Hij had geen idee waar dat ergens was, hij was immers pas een paar uur in Amerika. Gelukkig zat er een gps in de auto. In Liberty city hadden zelfs de grootste roestbakken een gps want echte mannen vragen immers nooit de weg.

Wammus stapte het kantoor van zijn taxibedrijf binnen. ‘Wat was er zo dringend Absinthe?’ vroeg hij. Hij maakte meteen even van de gelegenheid gebruik om in haar kont te knijpen. Absinthe duwde hem een de kant. ‘Dat vriendje van jou is er weer’ Ze wees naar een gespierde man die in de hoek van de kamer zichzelf aan het opdrukken was. ‘Lucky!!’ riep Wammus met een grijns. ‘Hoe gaat het met jou ouwe rukker?’ De gespierde man stond op. ‘Wammus man! Ik voel me helemaal te gek man! Ik ben helemaal hyper! Ik voel me totaal genetisch superieur man!’ Hij spande zijn biceps aan. ‘Voel mijn spieren eens man! Ben is niet zo hard als een steen man? Nou?’ ‘Wat heb je nu weer geslikt Lucky?’ vroeg Wammus. ‘Stierhaai testosteron!’ zei Lucky met een grijns ‘Laten inporteren uit Rusland. Dat spul werkt fantastisch! Ik voel me echt totaal genetisch superieur man!’ Wammus trok een gezicht. ‘Je weet toch dat je ballen verschrompelen van dat spul he?’ Absinthe ondrukte een lachje. ‘Flikker op man’ gromde Lucky. ‘Als mijn ballen verschrompeld zouden zijn dan was ik toch niet zo’n alfaman als ik nu ben? Zeg, gisteren nog heb ik twee meisjes tegelijk opgepikt in de discotheek!’ ‘Al goed, al goed’ grinnikte Wammus. ‘wat kom je doen?’ ‘Lucky heeft een heel mooi karretje zien staan ergens’ begon Lucky op een samenzweerderig toontje. ‘Kun jij niet even zorgen dat die in Lucky’s garage komt te staan?’ ‘Ah!’ zei Wammus triomfantelijk. ‘Ik heb precies de man voor die klus! Mijn neef, hij is pas aangekomen in Amerika dus de politie kent hem nog niet! Hij kan elk moment hier zijn, zullen we even in mijn kantoor wachten? Ik heb een hele voorraad playboys!’ Absinthe keek op. ‘als je die blaadjes bedoeld die onder de bank verstopt lagen, die heb ik gisteren gebruikt om de open haard mee aan te steken. Had je de energierekening maar moeten betalen!’ Lucky begon te bulderen van het lachen terwijl Wammus luid vloekend de kamer uit liep. ‘Stom wijf!’

Archont scheurde de hoek om terwijl er nog een politieauto bij kwam. ‘Babylon rasta!’ schreeuwde Daboman. Archont had ondertussen doorgekregen dat ‘babylon’ stond voor politie bij de rastafari’s, want Daboman had de hele achtervolging niks anders meer geroepen. Het klusje voor Daboman bleek een drugsdeal te zijn geweest. De deal zelf was goed gegaan, alleen bleek op het eind dat degene aan wie ze de drugs hadden verkocht een undercover agent was geweest. Die gekke rasta bleek tot de tanden bewapend te zijn en had de agent vervolgens kapot geschoten. En dat vonden zijn collega’s weer niet zo leuk. Daarom werden ze nu al een dik halfuur achtervolgd. Voor hem gooide een agent zijn auto dwars op de weg. Archont kon de politieauto niet meer ontwijken en ging er vol tegenaan. Beide auto’s vlogen over de kop en de roestige Chevrolet kwam tegen een muur tot stilstand. Een fractie van een seconde later ontplofte de motor. Van de lichamen van Archont en Daboman kon later niets meer worden teruggevonden…

Deelnemers

1.Sherlock
2.QQX999
3.Dott
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje
14.Queasy
15.timveen
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Daboman is opgegeten. Hierdoor is zijn geliefde Archont ook gestorven. Daboman was tevens heks, dit betekend dat de leerling nu gepromoveerd is tot leerling-heks, en vanaf nu dus aan de kant van de wolven zal staan.
De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20.30
Oud 31-08-2010, 21:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Pfff, nou. Ehm. Persoonlijk vind ik de enige reden waarom ik verdacht zou kunnen zijn het feit dat ik gisteren sann niet noemde als verdachte. Ik kan je zeggen dat die nu echt wel op m'n lijstje staat en dat mij gisteren om de een of andere stomme reden alleen het gedrag/de keuze van Sherlock en Queasy opvielen. Ik ben nu vooral bezig met mezelf verdedigen i.p.v. met echt plausibele theorieën bedenken, en dat vind ik wel jammer. Dat ik sanns switch over het hoofd zag, is natuurlijk stom in een wwspel, en je kunt het geloven of niet, maar dat is de enige reden.
Dat ik ben vergeten te stemmen en dat ná de (n.a.v. het stemlijstje verwachte) uitslag gemeld heb kan ik absoluut geen verdacht gedrag noemen. Daarom staat Sherlock hoog op mijn lijstje, ook omdat hij op Dott stemde én omdat hij mensen bij RP weg probeerde te houden. Sann staat er dus op, Queasy nog steeds omdat ik mijn theorie van gisteren nog steeds wel mogelijk vind (maar zij komt nu wat lager te staan omdat ze wél bij RP staat en het geen gelijkspel is geworden) en verder vertrouw ik Archont ook echt voor geen meter meer. Hij grijpt echt iedere stomme reden aan om mij verdacht te vinden, wint het vertrouwen van veel spelers door ze gelijk te geven en (en dit is een argument waar alleen ikzelf iets aan heb, daar ben ik me van bewust, maar toch) ik vind hem een goede speler die het vaak bij het rechte eind heeft. Dat heeft ie nu wat mijn rol betreft niet (weet alleen ik) en daarmee wordt hij dus verdacht, want hij wijst een onschuldig persoon aan. (en kan overtuigend betogen, dus genoeg die er met hem mee gaan, helaas).

Sherlock
Archont
Sann
Queasy
dus.
Ik heb nergens gezegd dat ik mensen bij RP weg wou houden

Ik legde alleen mijn stem uit, Queasy was de persoon die mensen bij RP weg wou halen.

Citaat:
Daar mag ik helaas niets over zeggen had ik begrepen?
Ik ben zo onschuldig als 't maar kan hoor.
Daar hebben we het abzg verschijnsel weer.

''geloof me maar ik ben goed!'' Zwaar irritant en alleen maar verdacht.

Citaat:
Dat is inderdaad helemaal niet slecht gevonden!
Sherlock, QQX999 en Sann staan nu op mijn verdachtenlijstje.

Ik ben heel benieuwd wat de wolven besluiten te doen.
Ga er direct ook maar bij schapen! Je geeft er niet eens een uitleg bij!

Dan hebben we nog timveen. Ik zou het redelijk oneerlijk vinden om nu een speler eruit te gooien en er later achter te komen dat timveen echt niet meedoet.

Als iedereen hierop meegaat zou ik hem er wel uit willen.
Oud 31-08-2010, 21:32
Verwijderd
Sjonge, wat een uitslag. Jammer van Archont, vind ik. Goed van de geliefden, minder goed van de leerlingheks. Hm.
Sherlock
Sherlock is offline
Goede uitslag, wel jammer van de leerling
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Als iedereen hierop meegaat zou ik hem er wel uit willen.
Iemand die hem persoonlijk kent of een manier heeft om hem terug actief te maken?
Oud 31-08-2010, 21:33
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Mooie uitslag is er niet altijd een leerling bij?

Regels voor berichten