Advertentie | |
|
![]() |
|
Busschauffeurs vragen erom in elkaar te worden geslagen? Natuurlijk ben ik het helemaal met je eens dat er chauffeeurs zijn die chagrijnig of soms zelfs onbeschoft zijn. Dat betekent nog niet dat men dan maar het recht in eigen hand mag nemen en het probleem met (zwaar) geweld op mag lossen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @snoopy: alsnog gewoon doen, die klacht doorgeven, beter dan niets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ Sarah: onoplettendheid lijkt me hier niet verdedigbaar. Of de buschauffeur moet doof zijn geweest dat hij het geklop op het raam niet heeft gehoord. Het is gewoon wangedrag. En ik hoop dat de busmaatschappij er een bloemetje achteraan doet, want dat zou wel het minste zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hubbie kan ik mee leven, manlief (/vriendlief) is idd ook vreselijk. Ik ben wat dat betreft sowieso gewoon heel onverdraagzaam, ik kan ook niet tegen je (ongeboren) kind "wondertje" noemen. Noem het gewoon wat het is ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben bezig met het haken van een Sackboy, maar kan nu niet verder, omdat ik eerst opvulspul moet hebben.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar idd... Wát een mutsen bij elkaar zeg... Wondertje... Neuh. Zie nog wel eens ergere dingen trouwens... Zou ze nu zo gauw niet weten, maar bleeeeeegh! Wij zijn ook van die vreselijke mensen die het kind in mijn buik gewoon 'de baby' noemen ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen zag ik staan: Citaat:
![]() "Mijn Sackboy brengt me ontbijt op bed" "Mijn Sackboy is nu op zijn werk, meneer de loodgieter" etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Jezus he. Werd om half 7 wakker van veel lawaai, toch maar even kijken. Bleek er brand te zijn op het binnenplaatsje
![]()
|
Nou jaa. Ik loop net langs het poortje van een ander pand naar de binnenplaats, hangt er een dik geel lint met de tekst 'verboden toegang, asbest'. Nou was ik net aan onze kant op de binnenplaats geweest zonder ook maar iemand van de politie of brandweer of zo'n geel lint te hebben gezien. Dus ik zeg tegen zo'n brandweermeneer dat ik dus net ongehinderd op de asbestbinnenplaats kon komen. Oja nee, dat was toch niet verstandig om te doen (nee duh) en ze waren nu ook aan onze kant bezig en er mocht niemand komen. Oke. Ik moest even naar het postkantoor. Kom ik terug, kan ik nog steeds gewoon op die binnenplaats komen
![]()
|
De puinhoop in mijn huis, of eigenlijk uberhaupt de huishouding in mijn huis. Ik ben toch een stuk meer van een goeie huishouding dan ik had verwacht
![]() En wat ik ook niet kan waarderen is dat, omdat het met niet lukt de huishouding op poten te krijgen, ik er ook maar niets meer aan ga doen ![]() |
![]() |
|
Dat één van de allerlaatste programma's waar ik mijn TV nog voor aanzet, nu is verkloot door die irritante, overdreven en goedkoop-klinkende voice-over van Arno Lubbinge.
![]() ![]() ![]() 'k Had net een aflevering van het programma gekeken, en het kostte me moeite om de hele aflevering uit te zitten - ik zat me alleen maar de hele tijd te ergeren. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
De VVD, de PVV en het CDA hebben de afgelopen tijd ook onderhandeld met de streng-christelijke partij SGP. De twee gereformeerde Kamerleden gaan de besparingen van het kabinet steunen. In ruil daarvoor zullen maatregelen op medisch-ethisch terrein voorlopig worden opgeschort.
Just when you thought it couldn't get any worse... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En dan te bedenken dat ik in een gebied woon waar deze 4 partijen(met sgp erbij) bij elkaar volgens mij nog geen 25% van de stemmen halen. Misschien moet er maar een stadsstaat Amsterdam komen ![]() |
![]() |
|
|