Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Jemig, wat een klote-buschaffeurs hier in Den Haag Voel me zo machteloos!

Stond bij de bushalte te wachten met Sarah in de kinderwagen. Komt de bus eraan en ik vroeg of ik achter in mocht stappen (want als je dat doet zonder te vragen worden ze heel kwaad!). Hij zei dat het mocht, maar er stond een paal voor de ingang, dus ik zei dat ik er niet door kon en ik vroeg of hij 20 cm. naar voren wilde rijden. Hij WEIGERDE gewoon. Dus toen reed ie weg. Ik was al helemaal beduusd.
Nou, enfin... kwartier gewacht op bus nr 2. De achterdeur was open en ik dacht: 'laat ik ons allemaal tijd besparen en achterin instappen'. Er was al een meneer bezig mij te helpen, maar toen deed de chauffeur de achterdeur dicht. Nou goed, ik mág ook officieel niet achter instappen zonder te vragen, dus ik begin naar voren te lopen en hij doet nét voordat ik in kan stappen de voordeur dicht (waar ie dus echt een minuut mee gewacht heeft, het was heel duidelijk dat hij het deed om te treiteren). Heb nog op het raam geklopt, maar hij reed gewoon weg!

Heb echt staan janken bij de bushalte. Wat willen ze nou? Als je iemand ziet met een kinderwagen én een dikke zwanger-buik dan ga je die toch niet extra lopen treiteren? Vind eigenlijk dat ze sowieso niet zo mogen doen, maar nu moeten ze extra lief zijn vind ik!

Ben uiteindelijk maar gaan lopen, maar dat is een halfuur en ik ben nu helemaal gesloopt. Achterlijk gedoe!
huh whut, mag dat niet? Hier stapt ieder mens met een kinderwagen achter in om vervolgens naar voren te lopen om daar je kaartje af te laten stempelen. Best logisch, dan wordt de boel ook niet zo opgehouden.
Advertentie
Oud 31-08-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Wel wat ongenuanceerd lijkt me.
Waarom?
Oud 31-08-2010, 17:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Busschauffeurs vragen erom in elkaar te worden geslagen? Natuurlijk ben ik het helemaal met je eens dat er chauffeeurs zijn die chagrijnig of soms zelfs onbeschoft zijn. Dat betekent nog niet dat men dan maar het recht in eigen hand mag nemen en het probleem met (zwaar) geweld op mag lossen.
Oud 31-08-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Busschauffeurs vragen erom in elkaar te worden geslagen? Natuurlijk ben ik het helemaal met je eens dat er chauffeeurs zijn die chagrijnig of soms zelfs onbeschoft zijn. Dat betekent nog niet dat men dan maar het recht in eigen hand mag nemen en het probleem met (zwaar) geweld op mag lossen.
Nooouu...deze twee vragen er wel om. Ik had zo'n buschauffeur wel even een mep verkocht als ie de bus niet had gestopt. En ja, dat klinkt heel internethelderig, maar ffs zeg, wat een kutchauffeur.

@snoopy: alsnog gewoon doen, die klacht doorgeven, beter dan niets.
Oud 31-08-2010, 18:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je had de chauffeur een mep verkocht als hij niet gestopt was? Ik zie het al voor me *Nodles achter bus aanrent en met vuist zwaait*
Oud 31-08-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Je had de chauffeur een mep verkocht als hij niet gestopt was? Ik zie het al voor me *Nodles achter bus aanrent en met vuist zwaait*
Ik had die bus zó ingehaald
Oud 31-08-2010, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Jemig, wat een klote-buschaffeurs hier in Den Haag Voel me zo machteloos!

Stond bij de bushalte te wachten met Sarah in de kinderwagen. Komt de bus eraan en ik vroeg of ik achter in mocht stappen (want als je dat doet zonder te vragen worden ze heel kwaad!). Hij zei dat het mocht, maar er stond een paal voor de ingang, dus ik zei dat ik er niet door kon en ik vroeg of hij 20 cm. naar voren wilde rijden. Hij WEIGERDE gewoon. Dus toen reed ie weg. Ik was al helemaal beduusd.
Nou, enfin... kwartier gewacht op bus nr 2. De achterdeur was open en ik dacht: 'laat ik ons allemaal tijd besparen en achterin instappen'. Er was al een meneer bezig mij te helpen, maar toen deed de chauffeur de achterdeur dicht. Nou goed, ik mág ook officieel niet achter instappen zonder te vragen, dus ik begin naar voren te lopen en hij doet nét voordat ik in kan stappen de voordeur dicht (waar ie dus echt een minuut mee gewacht heeft, het was heel duidelijk dat hij het deed om te treiteren). Heb nog op het raam geklopt, maar hij reed gewoon weg!

Heb echt staan janken bij de bushalte. Wat willen ze nou? Als je iemand ziet met een kinderwagen én een dikke zwanger-buik dan ga je die toch niet extra lopen treiteren? Vind eigenlijk dat ze sowieso niet zo mogen doen, maar nu moeten ze extra lief zijn vind ik!

Ben uiteindelijk maar gaan lopen, maar dat is een halfuur en ik ben nu helemaal gesloopt. Achterlijk gedoe!
Wat verschrikkelijk gemeen!
Oud 31-08-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zou naar Katzenjammer gaan morgen, maar ze hebben afgelast.
Oud 31-08-2010, 19:22
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn kutklasgenoten.
Oud 31-08-2010, 19:58
snoopy
snoopy is offline
Heb idd toch maar een klacht ingediend, bedankt allemaal
Oud 31-08-2010, 22:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn hondje bleek botkanker te hebben en is vorige week maandag ingeslapen
Oud 01-09-2010, 08:13
Missy
Missy is offline
Citaat:
Mijn hondje bleek botkanker te hebben en is vorige week maandag ingeslapen
Ahh. Hoe oud was ie?

Ot: stomme twijfels.
Oud 01-09-2010, 09:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah wat vervelend Phoebe
Oud 01-09-2010, 10:04
Nona
Nona is offline
Citaat:
Heb idd toch maar een klacht ingediend, bedankt allemaal
Goed zo. Buschauffeurs kunnen zich soms gedragen als chagrijnige klootzakken, maar hebben dan blijkbaar niet door dat ze gewoon met klanten te maken hebben, en dat je met klanten bepaalde beleefdheidsregels zult moeten hanteren. Overigens vind ik dat wat ze jou flikken niet eens meer een kwestie is van klantvriendelijkheid, maar gewoon met menselijkheid. Je gaat een zwangere vrouw met kind toch niet laten wachten omdat je je dag niet hebt.
@ Sarah: onoplettendheid lijkt me hier niet verdedigbaar. Of de buschauffeur moet doof zijn geweest dat hij het geklop op het raam niet heeft gehoord. Het is gewoon wangedrag.

En ik hoop dat de busmaatschappij er een bloemetje achteraan doet, want dat zou wel het minste zijn.
Oud 01-09-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Oehoe, uit nieuwsgierigheid - welke minor doe je dan?

Ontopic: mijn minor is ook kut, maar daar heb ik me hier al meermaals over beklaagd. En voor de rest is er niet zoveel vervelends. Oh, wacht, ik weet al iets: er is op deze computer geen muis en dat vind ik stom, want ik wil spelletjes spelen.
Het gaat over kunst in de openbare ruimte. Krijgen we serieus de opdracht om het hondenpoepveldje naast school te pimpen tot 'chillplek' voor studenten en meer van dat soort belachelijke dingen.
Oud 01-09-2010, 11:52
Verwijderd
Ben ik om 9 uur weer thuis vanuit groningen. Had nog niks gegeten, dus ik dacht: ik haal nog even een patatje op. wat blijkt: gewoon alle snackbars in dit gat zijn al om 9 uur dicht....lang leve kleine boeren dorpjes.
Oud 01-09-2010, 12:49
Verwijderd
Fractievoorzitter Maxime Verhagen meldde woensdag op de vraag van journalisten of hij het nog ziet zitten: "Ik zie het altijd zitten. Maakt u zich niet ongerust."

De arrogántie
Oud 01-09-2010, 15:17
Verwijderd
Vrouwen die hun vriend/man hun "ventje" of hun "mannetje" noemen ik vroeg aan mijn man of ik voortaan dan ook maar zo aan hem moest refereren, en hij geloofde niet eens dat hele volksstammen die termen gebruiken :')
Oud 01-09-2010, 15:43
Verwijderd
Fijn dat ze mij even melden dat er dit jaar een nieuw boek wordt gebruikt in de eerstejaarslessen... Nu kan ik me niet optimaal voorbereiden.
Oud 01-09-2010, 15:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vrouwen die hun vriend/man hun "ventje" of hun "mannetje" noemen ik vroeg aan mijn man of ik voortaan dan ook maar zo aan hem moest refereren, en hij geloofde niet eens dat hele volksstammen die termen gebruiken :')
Net zo erg: vrouwen die het hebben over 'een buurvrouwtje' Gooi-alert.
Oud 01-09-2010, 15:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ugh, ik vind 'manlief' of 'hubbie' ook altijd zo afschuwelijk!
Oud 01-09-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ugh, ik vind 'manlief' of 'hubbie' ook altijd zo afschuwelijk!
Offtopic: jij leest ook op zp toch? een bron van ergernissen, de gemiddelde intelligentie daar ligt niet zo ehhhh hoog
Hubbie kan ik mee leven, manlief (/vriendlief) is idd ook vreselijk. Ik ben wat dat betreft sowieso gewoon heel onverdraagzaam, ik kan ook niet tegen je (ongeboren) kind "wondertje" noemen. Noem het gewoon wat het is Kwijlerige koosnaampjes
Oud 01-09-2010, 16:14
Verwijderd
Haha, mijn broer en zijn vrouw noemden hun ongeboren kind in het begin "het garnaaltje".
Oud 01-09-2010, 16:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben bezig met het haken van een Sackboy, maar kan nu niet verder, omdat ik eerst opvulspul moet hebben. En dat is even overal uitverkocht ofzo, komt pas over een paar dagen weer binnen.
Oud 01-09-2010, 16:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Offtopic: jij leest ook op zp toch? een bron van ergernissen, de gemiddelde intelligentie daar ligt niet zo ehhhh hoog
Het grootste gedeelte van mijn bijdragen aan het spelfouten-topic komt daar ook vandaan

Maar idd... Wát een mutsen bij elkaar zeg... Wondertje... Neuh. Zie nog wel eens ergere dingen trouwens... Zou ze nu zo gauw niet weten, maar bleeeeeegh!

Wij zijn ook van die vreselijke mensen die het kind in mijn buik gewoon 'de baby' noemen
Oud 01-09-2010, 17:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ahh. Hoe oud was ie?

Ot: stomme twijfels.
Citaat:
Ah wat vervelend Phoebe
Ja kut he! Het is ook zo stil in huis, bah Hij was 10 trouwens.
Oud 01-09-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Hubbie kan ik mee leven, manlief (/vriendlief) is idd ook vreselijk. Ik ben wat dat betreft sowieso gewoon heel onverdraagzaam, ik kan ook niet tegen je (ongeboren) kind "wondertje" noemen. Noem het gewoon wat het is Kwijlerige koosnaampjes
Ik zat me net af te vragen: hoe moet je hem dan noemen?

En toen zag ik staan:

Citaat:
Sackboy

"Mijn Sackboy brengt me ontbijt op bed"
"Mijn Sackboy is nu op zijn werk, meneer de loodgieter"
etc.
Oud 01-09-2010, 18:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 01-09-2010, 18:45
Repeating
Repeating is offline
Mensen die zich te veel meenen..
Oud 01-09-2010, 19:25
marrel
marrel is offline
Hoofdpijn, al 24 uur lang.
Oud 01-09-2010, 19:43
Miekje*
Miekje* is offline
Vermoeidheid en twijfels.
Oud 02-09-2010, 00:50
Severus
Severus is offline
Citaat:
Haha, mijn broer en zijn vrouw noemden hun ongeboren kind in het begin "het garnaaltje".
Doet me denken aan het vorige seizoen van "Boer zoekt Vrouw", met die boer van Chinese afkomst die z'n vriendin al heel snel bezwangerd bleek te hebben. Ze zeiden op TV dat ze de (toen nog ongeboren) kleine hun "bamischijf" noemden, dat vond ik zelf toch een beetje té.
Oud 02-09-2010, 06:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus he. Werd om half 7 wakker van veel lawaai, toch maar even kijken. Bleek er brand te zijn op het binnenplaatsje . Toch m'n huis maar uit. Heb een uur in de kou gestaan. Gedoe. Gelukkig geen panden in de fik gegaan, alleen deel van ons fietsenschuurtje (mijn fiets stond gelukkig aan de andere kant). Maar nu ben ik moe + heb ik gigantische honger en blah ik kon lekker uitslapen.
Oud 02-09-2010, 09:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou jaa. Ik loop net langs het poortje van een ander pand naar de binnenplaats, hangt er een dik geel lint met de tekst 'verboden toegang, asbest'. Nou was ik net aan onze kant op de binnenplaats geweest zonder ook maar iemand van de politie of brandweer of zo'n geel lint te hebben gezien. Dus ik zeg tegen zo'n brandweermeneer dat ik dus net ongehinderd op de asbestbinnenplaats kon komen. Oja nee, dat was toch niet verstandig om te doen (nee duh) en ze waren nu ook aan onze kant bezig en er mocht niemand komen. Oke. Ik moest even naar het postkantoor. Kom ik terug, kan ik nog steeds gewoon op die binnenplaats komen . Hoi, er was toch asbest? Wat een sukkkels.
Oud 02-09-2010, 09:52
Verwijderd
Het dak van dat schuurtje bestond zeker uit van die golfplaten van asbestcement? (-> WSZ)
Oud 02-09-2010, 10:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Offtopic: Ik denk het ja.
Oud 02-09-2010, 10:39
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
De puinhoop in mijn huis, of eigenlijk uberhaupt de huishouding in mijn huis. Ik ben toch een stuk meer van een goeie huishouding dan ik had verwacht
En wat ik ook niet kan waarderen is dat, omdat het met niet lukt de huishouding op poten te krijgen, ik er ook maar niets meer aan ga doen
Oud 02-09-2010, 13:59
Severus
Severus is offline
Dat één van de allerlaatste programma's waar ik mijn TV nog voor aanzet, nu is verkloot door die irritante, overdreven en goedkoop-klinkende voice-over van Arno Lubbinge. Het gaat om het programma "De grote verhuizing" met Phil Spencer en Kirstie Allsopp, ik vond dat gewoon altijd interessant en leerzaam om naar te kijken (bovendien vind ik het Engels van hun beiden een genot ). Het was een nuchter programma dat ook geheel ondertiteld was (zoals je natuurlijk mag verwachten) en waar totaal geen Nederlandse voice-overs aan te pas kwamen - tot nu. Afgezien van de irritante stem van Lubbinge, mis ik nu ook de helft van het programma (de voice-over wordt namelijk vaak vergezeld met te harde muziek, wat het slecht verstaanbaar maakt), want het Nederlands wordt natuurlijk niet ondertiteld. Teletekst-ondertiteling is trouwens helaas geen optie bij het programma.

'k Had net een aflevering van het programma gekeken, en het kostte me moeite om de hele aflevering uit te zitten - ik zat me alleen maar de hele tijd te ergeren. Dus nu zie ik me genoodzaakt om alweer een leuk programma van m'n lijstje af te strepen.
Oud 02-09-2010, 18:52
Verwijderd
Dat ik meteen al een soort van zelfreflectie verslag mag schrijven van 10 a4'tjes.
Plus dat de treinen bomvol zitten.
Oud 02-09-2010, 18:55
Martiño
Martiño is offline
De KPN.
Oud 02-09-2010, 19:27
Verwijderd
De VVD, de PVV en het CDA hebben de afgelopen tijd ook onderhandeld met de streng-christelijke partij SGP. De twee gereformeerde Kamerleden gaan de besparingen van het kabinet steunen. In ruil daarvoor zullen maatregelen op medisch-ethisch terrein voorlopig worden opgeschort.

Just when you thought it couldn't get any worse...
Oud 03-09-2010, 08:31
Verwijderd
Citaat:
De VVD, de PVV en het CDA hebben de afgelopen tijd ook onderhandeld met de streng-christelijke partij SGP. De twee gereformeerde Kamerleden gaan de besparingen van het kabinet steunen. In ruil daarvoor zullen maatregelen op medisch-ethisch terrein voorlopig worden opgeschort.

Zo he, inderdaad
Oud 03-09-2010, 08:32
Verwijderd
Citaat:

ik snap ook niet zo goed waarom. Ze hadden toch al een meerderheid? Waarom moet dan ook nog de SGP erbij?
Oud 03-09-2010, 08:33
Missy
Missy is offline
Zulk soort vragen kan je in het WSZ stellen Etmakes.

Zomer, zomer, zomer, zomer, zomer, zomer.
Oud 03-09-2010, 08:48
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dat één van de allerlaatste programma's waar ik mijn TV nog voor aanzet, nu is verkloot door die irritante jelle brandt corstius
Oud 03-09-2010, 08:53
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Jezus, begint wel heel zwart wit te worden. Of het was mijn natte droom paars+ geworden, of blijkbaar dit (de faal is zo groot, ben nog een beetje van slag)
En dan te bedenken dat ik in een gebied woon waar deze 4 partijen(met sgp erbij) bij elkaar volgens mij nog geen 25% van de stemmen halen. Misschien moet er maar een stadsstaat Amsterdam komen
Oud 03-09-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn kutklasgenoten.
Oud 03-09-2010, 11:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ik over 2,5 uur in de kaakchirurgstoel zit ik ben een beetje bang
Oud 03-09-2010, 11:42
Verwijderd
Wat gaat de kaakchirurg doen dan? (-> e.v.t. WSZ)
Oud 03-09-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
ik snap ook niet zo goed waarom. Ze hadden toch al een meerderheid? Waarom moet dan ook nog de SGP erbij?
Als er CDA'ers afhaken, hebben ze geen meerderheid meer. Toch?

Maar goed, dat het mooi kut is, is duidelijk. SGP ook echt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten