| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar webcam is een goed idee, daar slingeren er wel wat van rond! Ha, daar was ik nog niet eens opgekomen
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
pf en ik kreeg een out of office reply van mijn stagebegeleider, waarin stond dat ik het secretariaat moest bellen als ik iets had gemaild wat belangrijk was, nouja dat had ik, namelijk mijn scriptie en het beoordelingsformulier die ik moet inleveren op de dag dat hij terugkomt van vakantie, dus ik bellen, vinden ze het niet belangrijk genoeg
dus toen was ik gestressed, maar ik kreeg net een heel vriendelijk-nonchalant mailtje van hem "prima, ik ga mijn best doen".Workaholics <3 Zijn vriendin zal er minder blij mee zijn. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wist wel dat hij in september op vakantie zou gaan, maar niet dat dat de eerste week was had ik natuurlijk moeten vragen.Hij heeft hem al nagekeken hoor, ik moest alleen wat aanpassingen doen en hij moet even checken of ik dat op de goede manier gedaan heb. De eerste versie had hij op zaterdagochtend om 11 uur nagekeken terwijl ik het vrijdagmiddag om 15 uur mailde en hij daarna een afstuderen 'deed', dus tenzij hij de hele nacht door heeft gewerkt (en dat zal wel niet) is hij er toen een uur of drie mee bezig geweest. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|