![]() |
|
Verwijderd
|
Hahaha Dacht ik al..Leuk als je een bikini aan hebt en iedereen zit jou haar er lekker onderweg hangen..gadver
![]() Ik vind schaamhaar stinken.. En tijdens het beffen al dat haar in je mond.nee dankje.. Het liefst een vliegveldje..of helemaal kaal.. Dus een echte Spleet! Heerlijk.. Maar geen haar bij de schaamlippen! Ik zou haar niet afwijzen..maar wel vragen of ze haar kutje even wil scheren! |
![]() |
|
Ik wil niet lullig doen, maar ik hang m'n schaamlippen normaal niet naast m'n bikini. En schoon schaamhaar stinkt niet. En trouwens, die 'spleet' is altijd wel echt.
Ik vind je nogal zeuren, eigenlijk. Alsof je zelf zo perfect bent, dat je allemaal eisen aan de beharing van je partner kan stellen. Als mijn vriend dat zou vinden, dan zou het voor mij een extra reden zijn om niet kaal te gaan. Hij accepteert het maar en als dat te moeilijk is, nou ja, dan heeft ie er ook niets te zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
hoe kom je aan al die ervaring als je een meisje niet eens aan durft te spreken? |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb nooit gepijpt, dus ik weet niet of ik er last van zou hebben. En er zit een verschil tussen 'wat ránzig, haal dat weg!' en 'ik vind leuker zonder'. In het eerste geval doet alles in mij NEE want ik ben koppig en niemand beveelt mij. Zeker niet op die toon. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want zo kwam het over. En daar houd ik dus niet van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is inderdaad onzin dat schaamhaar "niet zo fris" zou zijn. Ik vraag me ook altijd af hoe mensen daar in hémelsnaam bij komen. Hebben ze dan echt een keertje iemand in de koffer gehad die zich echt niet waste daar (en zo ja, lukte het vervolgens om seks te hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat je dat bij oksels niet fris vindt begrijp ik, daar blijft zweet in hangen, maar wat je nu zegt is gewoon niet waar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En bij mannen blijft het kwakje er in hangen? ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar met hygiëne vind ik het minder te maken hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het is denk ik echt een modeverschijnsel dat meisjes (en jongens) alles kaal scheren. Zelf vind ik haar ook niet alles. Vroeger had ik alleen een streepje, maar eigenlijk vind ik dat nu net zo gek als helemaal kaal. Het hangt nu van m'n bui af of ik een klein 'driehoekje' heb of een streepje. Ik epileer m'n bikinilijn (maar soms bultjes
![]() Maar het is echt niet vies om wat meer haar te hebben. Als je je genoeg wast is het gewoon schoon. Bij mannen vind ik schaamhaar ook geen probleem, alleen zie ik het wel graag verzorgd en bijgewerkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar we leven nu 30 jaar verder.. En nu vind ik vrouwen gewoon lekker kaal overal het verzorgst .. Dus een kale tot een streepje vind ik meer van deze tijd.. Driehoekje mag ook..maar dan moet deze mooi bijgehouden zijn..en geen schaamhaar bij de schaamlippen in de buurt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus zullen we de discussie rondom jouw mening afronden? |
![]() |
||
Citaat:
![]() thanks voor het afronden van de meest zinloze discussie EVER ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja is prima..omdat je het zo lief vraagt ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Jongens zonder schaamhaar vind ik absoluut niet mannelijk. Mijn lover waardeert het als ik het afscheer, maar dat doe ik ook maar eens in de week en dat is prima. Het belangrijkst is natuurlijk dat het schoon is. Gelukkig heeft hij wél schaamhaar, en daar heb je echt geen last van bij het pijpen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar gewoon een vraagje, als jij weet dat je vriend het wel leuker zou vinden (niet dat hij helemaal aandringt ofzo maar gewoon van dat het niet per se hoeft) , zou je het dan voor hem doen of niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mja ik vind stoppels ook wel echt irritant, want ik was daar dan eerst bezig zegma bij een meisje en dat schuurde ! lijkt me ook echt wel pijnlijk voor haar. maar als er gewoon een klein beetje haar zit vind ik dat opzich wel geil ![]() dat is tenminste mijn mening he! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Schaamhaar ja of nee? Marco B | 42 | 17-03-2012 09:41 | |
Seksualiteit |
vragenlijst voor jongens erikdebruin | 32 | 03-11-2011 17:14 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |